Yrno Skrevet 3. mars 2022 Forfatter #81 Del Skrevet 3. mars 2022 7777 skrev (19 timer siden): Ja, så vi var ganske nærme på termin 🙋🏼♀️ syns jeg kjenner noen «bobler» noen ganger, men ikke tydelige spark eller noe enda 🥰 kjenner at det er hardt i nedre del av magen, og at dette stadig flytter seg oppover, så det er tydelig vekst 🤭 bare ikke så tydelig mage sånn sett. Ser ut som jeg har foodbaby fra før av, så jeg vet ikke hva som er hva 😆 fint at dere i alle fall kan gå privat dersom det er ønskelig da😄 Så spennende! Gleder meg altså så mye til å kjenne den lille inni der 😍 Så gøy at du kjenner at det er tydelig vekst, det er jo så deilig når man kjenner tydelig tegn så man slipper å bekymre seg så veldig hele tiden 😅 Jeg er sikker på at magen din er kjempefin! Og ingen andre vet jo heller forskjell, så det er bare å slippe den fri og strutte tenker jeg altså 😍 Men kjenner følelsen, noen ganger er magen helt hard, andre ganger lurer jeg på om det er mest middag inni der Ja, det er veldig godt å ha muligheten. Jeg er jo utålmodig som få, så merker det allerede begynner å friste med privat UL siden det tross alt er tre uker siden forrige, og over tre uker til OUL 😂 Denne gangen skal jeg gjøre mitt beste for å motstå da, det er jo egentlig ingen grunn til å bruke penger på ny privat UL akkurat nå annet enn lett bekymring og nysgjerrighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7777 Skrevet 3. mars 2022 #82 Del Skrevet 3. mars 2022 Yrno skrev (2 timer siden): Så spennende! Gleder meg altså så mye til å kjenne den lille inni der 😍 Så gøy at du kjenner at det er tydelig vekst, det er jo så deilig når man kjenner tydelig tegn så man slipper å bekymre seg så veldig hele tiden 😅 Jeg er sikker på at magen din er kjempefin! Og ingen andre vet jo heller forskjell, så det er bare å slippe den fri og strutte tenker jeg altså 😍 Men kjenner følelsen, noen ganger er magen helt hard, andre ganger lurer jeg på om det er mest middag inni der Ja, det er veldig godt å ha muligheten. Jeg er jo utålmodig som få, så merker det allerede begynner å friste med privat UL siden det tross alt er tre uker siden forrige, og over tre uker til OUL 😂 Denne gangen skal jeg gjøre mitt beste for å motstå da, det er jo egentlig ingen grunn til å bruke penger på ny privat UL akkurat nå annet enn lett bekymring og nysgjerrighet Haha ja, det er bare å slippe ut magen nå🤭 skjønner du ikke vil bruke penger på privat ul ja😬 blir kanskje fort dyrt! Vi har vært heldige å få to tidlig ul på sykehuset før vi skal på ordinær om ca to uker 😄 fikk det vel dekt pga hjertegreier hos meg, og ekstra oppfølging da vi mistet etter 2mnd sist ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 17. mars 2022 Forfatter #83 Del Skrevet 17. mars 2022 17+4 Da var det på tide med ny oppdatering, plutselig hadde det gått over tre uker siden sist 😄 Humør og tanker: Jeg har så klart blitt syk - igjen. Det er ikke tull det der med immunforsvaret og graviditet altså! Har på magisk vis unngått Covid, men har hatt både bihulebetennelse og nå ei uke med halsbetennelse så føler ikke at jeg har sluppet så veldig unna likevel 😅 Er endelig på bedringens vei igjen da, etter ei uke med feber og dårlig form ☺️ Nå går tiden veldig fort, og jeg som synes det var såå lenge igjen til OUL for bare litt siden - nå er det bare halvannen uke igjen og vi er så spente! Lurer så veldig på om det gjemmer seg en liten gutt eller jente inni der 🥰 Pappaen håper mest på jente vet jeg, men det er ene og alene fordi han så gjerne vil bruke navnet til en besteforelder og kunne dele det mens h*n fortsatt er her med oss 💖 Selv synes jeg det er noe veldig koselig med tanken på mannen med ei litta tulle, men vi er så mange jenter i familien at det hadde vært kjempestas å bli guttemamma også 😍 Nå vet snart alle på kontoret det, og gjør meg ingenting egentlig for da slipper alle hvert fall å lure på om jeg bare har lagt på meg Magen står rett ut, føler jeg selv hvert fall, så kunne vel ikke skjult det noe særlig om jeg så hadde villet om dagen. Kanskje jeg skal vurdere å legge ut et lite magebilde selv etter hvert? Vi har ikke kjøpt inn noen verdens ting enda, annet enn tre små plagg, men er enige om at etter OUL skal vi sette oss ned å lage ei liste over det vi trenger og finne litt ut av hva vi vil ha nytt og brukt, og så begynne så smått å handle inn 🥰 Symptomer: Magen vokser, og appetitten øker stadig. Jeg har fått gått en del mer på ski, og har funnet ut at det er tempoet som er problemet - så lenge jeg tar det i et rolig turtempo går det helt fint 😊 Så det lover godt for påska! Et annet problem er riktignok at jeg ikke får på meg noe av skitøyet mitt - verken ullundertøy eller jakka. Det problemet får jeg ta når det nærmer seg påske tenker jeg 😅 Bbhugme-puta mi er jeg evig glad jeg bestilte for nå klarer jeg ikke se for meg hvordan det ville vært å prøve og sove uten - den redder nettene mine, og jeg elsker den 😍 Trykket på blæra har også letta litt, så må ikke tisse like hyppig som før. Det er visst bare å nyte så lenge det varer har jeg skjønt Matlyst: Fortsatt veldig god matlyst 😄 Mangler bare 1kg så har jeg tatt igjen startvekta mi nå. Jeg grøsser litt av hvor mye muskler jeg må ha mistet da, for den magen er definitivt veldig mye større enn den var 😅 Lyster: Gi meg frukt og grønnsaker! Utover det er det ingenting spesielt som frister mer enn noe annet - så lenge det kan defineres som mat har jeg lyst på det Utenom junkfood da - det grøsser jeg bare av tanken på. Så egentlig ganske heldig sånn sett. Italiensk frister kanskje et knepp mer enn det pleier, så passer veldig fint at vi har bestilt oss en liten tur til Italia i mai for å kose oss på ferie bare oss to før lille kommer 🥰 Magen: Magen vokser og vokser, og her forleden måtte jeg bestille meg et par bukser fra mamalicious - de var både ganske rimelige og så ganske allrighte ut synes jeg så det kan jeg anbefale videre 😍 Jeg hadde riktignok overvurdert lengden på toppene mine da, de kryper jo så fort oppover med en gang magen vokser, så må nok bli litt nytt på overdelsfronten også snart. Jeg rydda bort alt som ikke passer i skapet mitt her om dagen, og det var jammen ikke mye klær igjen inni der, så får kjøpe litt nytt her og der tenker jeg Ellers begynner den lille mageboeren å gjøre seg kjent! For en ukes tid siden var jeg helt sikker på at jeg kjente et lite dult da jeg satt på bussen, og fortalte det stolt til mannen da jeg kom hjem. Han var så søt, og ble så gira, at han omtrent spant rundt seg selv på gulvet her hjemme De siste dagene har jeg kjent sånne små "dult", spesielt på kvelden og morgenen. Merker det best hvis jeg ligger helt i ro foreløpig, og kjennes helt rart ut - litt som en enkelt leamus på et rart sted her og der i magen, eller som å bli poket fra innsiden liksom 🥰 Søvn: Nå har jeg jo vært syk den siste uka, så har ikke hjulpet sånn veldig på søvnen egentlig å legge hoste og tett nese oppå alt, men klarer meg jo helt fint på søvnen jeg får foreløpig hvert fall 🥰 Ting jeg ser frem til: OUL 29.mars - nå nærmer det seg endelig! Sette opp liste over ting vi trenger med mannen, og begynne innkjøp så smått Sterkere bevegelser fra lille 🥰 Mannen kan kjenne bevegelsene utenpå magen 💖 Jordmortime 3.mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 17. mars 2022 #84 Del Skrevet 17. mars 2022 For en koselig oppdatering! Du skriver så fint, lett å leve seg inn i teksten! 😍 Høres ut som du har det bra for tiden, det er så gledelig å lese! Kjedelig med alle forkjølelsene som kommer din vei hele tiden da, håpe det hjelper når det blir varmere i været og færre luftveisvirus i sirkulasjon 😊 Og sp heldig som ikke vil ha junkfood! Jeg tenker knapt på annet enn mac’ern, sjokolade og solois for tiden Gleder meg til å lese oppdatering fra OUL om ikke så aaaaltfor lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 17. mars 2022 Forfatter #85 Del Skrevet 17. mars 2022 Fiora skrev (5 timer siden): For en koselig oppdatering! Du skriver så fint, lett å leve seg inn i teksten! 😍 Høres ut som du har det bra for tiden, det er så gledelig å lese! Kjedelig med alle forkjølelsene som kommer din vei hele tiden da, håpe det hjelper når det blir varmere i været og færre luftveisvirus i sirkulasjon 😊 Og sp heldig som ikke vil ha junkfood! Jeg tenker knapt på annet enn mac’ern, sjokolade og solois for tiden Gleder meg til å lese oppdatering fra OUL om ikke så aaaaltfor lenge!! Tusen takk skjønne du 🥰 Åå solois hørtes faktisk veldig digg ut! Spørs om det ikke må bli en sånn snart 😋😍 Knasker ikke bare gulrøtter selv heller altså, når helga kommer står det smågodt på menyen på lørdagskvelden her også 😋 Men veldig digg å ikke ha lyst på så mye sånn ja, gjør det jo veldig enkelt å spise sunt 🤗 Gleder meg til å høre din opplevelse fra OUL også! Veldig kjekt at vi er så nærme hverandre terminmessig, da skjer jo ting nesten akkurat samtidig 😄🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 18. mars 2022 #86 Del Skrevet 18. mars 2022 Så koselig med oppdatering 💕 Er greit å ha noen å følge litt med på så man vet litt om hva jeg kan forvente meg de neste ukene ☺️ (Om spiren klorer seg fast🤞) æsj, så kjedelig å bli syk! Ønsker deg masser god bedring ☺️ Blir spennende å få vite kjønnet! ☺️ Fint med ting å se frem til! ☺️ Ønsker deg en veldig fin helg ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 18. mars 2022 Forfatter #87 Del Skrevet 18. mars 2022 Katrin94 skrev (7 timer siden): Så koselig med oppdatering 💕 Er greit å ha noen å følge litt med på så man vet litt om hva jeg kan forvente meg de neste ukene ☺️ (Om spiren klorer seg fast🤞) æsj, så kjedelig å bli syk! Ønsker deg masser god bedring ☺️ Blir spennende å få vite kjønnet! ☺️ Fint med ting å se frem til! ☺️ Ønsker deg en veldig fin helg ☺️ Haha føler meg fortsatt helt nygravid selv jeg, men veldig koselig at du følger med - krysser fingre og tær for spiren din 🥰 Tusen takk, formen er heldigvis på bedringens vei allerede. Er alltid fint med ting å se frem til, da går tiden så mye fortere 🥰 Riktig god helg til du også 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 19. mars 2022 #88 Del Skrevet 19. mars 2022 Herlighet. Tiden flyr!!!! 🥰 Tenk at det nærmer seg OUL for dere. Gleder meg på deres vegne. Føles det mer ekte nå som andre vet det og bevegelsene begynner å komme? Blir spennende å se om det er en liten gutt eller ei lita jente som gjør seg kjent i magen din 🥰 Så kjedelig å høre at du har vært så mye syk. Godt at du er bedre! Det er jo ingenting som er bedre enn at det er grønnsaker og frukt som frister 🥦🍎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 29. mars 2022 Forfatter #89 Del Skrevet 29. mars 2022 19+2(1) - OUL Da var endelig OUL overstått! Jeg har både gleda og gruet meg om hverandre den siste tiden, men den siste uka har jeg kjent liv hver dag og sterkere og sterkere så det har lettet mye av bekymringene mine. Jeg var uansett kjempenervøs før timen i dag, og har hatt greit lite konsentrasjon på jobb i dag 😅 Heldigvis var alt i skjønneste orden inni der! Lille var super aktiv, og hun som tok ultralyden slet skikkelig med å få gått gjennom alle organene ordentlig. Hver gang hun begynte på noe snudde lille seg, tok hånden opp i veien eller bare bevegde seg så mye at hun ikke fikk sett mer 😂 På et tidspunkt måtte jeg opp å bevege meg, trave rundt i rommet og småhoppe for å prøve og få lille til å snu seg litt inni der. Det hjalp i cirka ett minutt før lille hadde turnet seg rundt igjen Vi var der inne i nesten en time, og fikk til slutt bekreftet at alt var i skjønneste orden med lille 🥰 Legen målte både mage, hodet og lår, og mage og lår ligger nesten en uke foran kurva, så det er en lang liten bebis inni der 😍 Hodet var omtrent akkurat på menstermin, men endelig termin endte opp med å bli en dag senere, altså 25.august 🥰 Heldigvis bare en dag forskjell, det lever jeg helt fint 😄 Hun fikk ikke sett ordentlig på kjønn fordi lille bevegde seg så mye, men sa at det så ut som ei lita frøken ved første øyekast 🌸 Vi tør ikke stole helt på det enda, men det er innmari stas med ei lita jente 🥰 Får jo med en gang et bilde i hodet av mannen med ei litta tulle, og blir jo helt forelsket og rørt bare av tanken ✨ Jeg skal faktisk tilbake igjen om en uke da jeg har en medfødt hjertefeil. Legen ble veldig overrasket over at ingen hadde satt opp time til meg i uke 20 før nå, så da satt hun opp en da det tydeligvis er rutine for alle med medfødt hjertefeil. Vi har ikke egentlig kjempebehov for en ultralyd til, men sier ikke nei takk heller! Blir hvert fall fint å få bekreftet kjønn da ✨ Så nå skal vi sette opp liste med alt vi trenger, budsjett, hvorvidt vi vil kjøpe nytt eller brukt, osv. Jeg er greit glad i lister, så denne delen gleder jeg meg såå mye til! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 29. mars 2022 #90 Del Skrevet 29. mars 2022 Åååå for en koselig OUL Så bra at alt så fint ut med lille. Er jo litt morsomt når de hiver seg rundt på det viset. Viser tydelig at her er det jeg som styrer showet Spennende med lister. Jeg tenkte også å lage meg en innkjøpsliste på hva jeg må kjøpe før lille kommer. Er jo mye man kan kjøpe etterpå også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 30. mars 2022 Forfatter #91 Del Skrevet 30. mars 2022 Kakaoen skrev (11 timer siden): Åååå for en koselig OUL Så bra at alt så fint ut med lille. Er jo litt morsomt når de hiver seg rundt på det viset. Viser tydelig at her er det jeg som styrer showet Spennende med lister. Jeg tenkte også å lage meg en innkjøpsliste på hva jeg må kjøpe før lille kommer. Er jo mye man kan kjøpe etterpå også Jaa, fantastisk deilig at alt er bra - lange, fine jenta vår 🥰 Legen sa det faktisk hun også "det er ingen tvil om hvem som er sjefen her hvert fall, men det er vel like greit dere vender dere til det først som sist" Fant mye inspo i lista di! Begynte på vår i går vi også, men føler vi famler litt i blinde - butikkene vil jo gjerne ha oss til å føle at vi trenger alt de kan tilby, så er så lett å gå seg vill i jungelen av hva man faktisk trenger! 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 30. mars 2022 #92 Del Skrevet 30. mars 2022 Yrno skrev (43 minutter siden): Jaa, fantastisk deilig at alt er bra - lange, fine jenta vår 🥰 Legen sa det faktisk hun også "det er ingen tvil om hvem som er sjefen her hvert fall, men det er vel like greit dere vender dere til det først som sist" Fant mye inspo i lista di! Begynte på vår i går vi også, men føler vi famler litt i blinde - butikkene vil jo gjerne ha oss til å føle at vi trenger alt de kan tilby, så er så lett å gå seg vill i jungelen av hva man faktisk trenger! 😮 Å så gøy at du får inspo 😄 Jeg føler jeg kun har det som jeg mener er nødvendig. Og det er jo veldig mye man kan kjøpe når man ser behovet for det. Jeg kjøper f.eks ikke inn flasker før jeg ser om jeg trenger det. De har det jo på Rema 5 min unna Om du sjekker ut lista til Barnas Hus er det MYE du ikke trenger der i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 30. mars 2022 #93 Del Skrevet 30. mars 2022 Så godt å høre at alt sto bra til!! Må være en fantastisk følelse 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 30. mars 2022 #94 Del Skrevet 30. mars 2022 Hørtes ut som en fin oul🥰 Syntes lister er fine. gøy å se hva andre kjøper, hva andre føler de trenger og ikke trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 31. mars 2022 #95 Del Skrevet 31. mars 2022 For en fantastisk oppdatering fra OUL!! Herlig at alt står så bra til der inne og at det er så mye aktivitet, ikke rart du har kjent en del bevegelser i det siste 😍 …også så koselig med jente da! Blir spennende å høre om de kan fastsette kjønn helt sikkert på neste UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 3. april 2022 Forfatter #96 Del Skrevet 3. april 2022 Kakaoen skrev (På 30.3.2022 den 9.17): Å så gøy at du får inspo 😄 Jeg føler jeg kun har det som jeg mener er nødvendig. Og det er jo veldig mye man kan kjøpe når man ser behovet for det. Jeg kjøper f.eks ikke inn flasker før jeg ser om jeg trenger det. De har det jo på Rema 5 min unna Om du sjekker ut lista til Barnas Hus er det MYE du ikke trenger der i hvertfall Ja sant! Fort gjort som førstegangs å tenke at man trenger alt på barnas hus-lista 😅 Mannens form er jo tilnærmet lik etter fødsel, så får sende han ut på shopping for det vi eventuelt ser vi mangler 🙊 Prøver2021 skrev (På 30.3.2022 den 10.48): Så godt å høre at alt sto bra til!! Må være en fantastisk følelse 🥰 Ja virkelig en magisk følelse, håper det blir din tur snart 🥰 Ruskemor skrev (På 30.3.2022 den 12.43): Hørtes ut som en fin oul🥰 Syntes lister er fine. gøy å se hva andre kjøper, hva andre føler de trenger og ikke trenger. Veldig fin OUL, hun som tok den var veldig fin og forklarte ting både før og underveis så det ble en skikkelig fin opplevelse for oss begge 🥰 Enig! Elsker lister! Skal se om jeg ikke kan få lagt ut vår ila dagen 🤗 Fiora skrev (På 31.3.2022 den 11.48): For en fantastisk oppdatering fra OUL!! Herlig at alt står så bra til der inne og at det er så mye aktivitet, ikke rart du har kjent en del bevegelser i det siste 😍 …også så koselig med jente da! Blir spennende å høre om de kan fastsette kjønn helt sikkert på neste UL! Haha nei, det er ikke rart i det hele tatt så aktiv som hun er inni der 😅 Nå gleder jeg meg til å lese om din opplevelse i morgen! Skikkelig spent på dine vegne 😁 Veldig koselig med jente 🥰 Hun har mannen rundt lillefingeren allerede omtrent, og blir skikkelig rørt hver gang jeg tenker på øyeblikket de skal få møte hverandre utenfor magen 🥺 Jeg føler jo på et vis at jeg begynner å bli kjent med henne allerede nå, men hun har en lei tendens til å slutte og sparke hver gang pappaen legger hånda på magen 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 4. april 2022 Forfatter #97 Del Skrevet 4. april 2022 20+0 Jeg gjør litt om på oppdateringen denne gangen så den passer bedre til der jeg er nå i svangerskapet 🥰 Humør og tanker: Hurra for halvveis 🥳 Føles ut som en skikkelig milepæl faktisk - endelig vår, halvveis i svangerskapet og god form 😄 Føler ukene flyr forbi om dagen, og det føles egentlig helt greit. Det er blitt full vinter her de siste dagene, og kjenner at akkurat det er litt tungt. Jeg er så innmari klar for vår! For vårkjoler, joggesko, uteservering og turer i marka 🥰 Jeg ble faktisk skikkelig overrasket på OUL over at det var ei litta jente inni der, for jeg hadde skikkelig guttefølelse! Min mor mener hun kunne se det på magen min da, så hun ble visst ikke overrasket 😅 Magen er blitt skikkelig gravidmage de siste ukene, men ikke så mye at den er så veldig i veien enda, så det er veldig koselig 🥰 Jeg sa det til mannen her forleden at de siste ukene i svangerskapet har jeg bare kost meg og ikke vært verken stressa eller bekymret i det hele tatt, og det er så utrolig deilig å kjenne på! Bare glede og velstand 🥰 Nå som vi har fått indikasjoner på at det er ei jente har jeg gradvis blitt veldig innstilt på det de siste dagene, og nå er jeg altså så glad og gira! Tenk at vi skal få ei jente! Jeg har så mange spørsmål på hvem hun er, hvem hun kommer til å bli og hvem hun kommer til å ligne på 💖 Lille, fine jenta vår 💖 Hun har mannen allerede godt rundt lillefingeren, og "magetiden" hans er blitt så hellig at jeg blir strengt hysjet på hvis jeg forstyrrer han Innkjøp: Nå har vi faktisk bestilt oss vogn! Vi hadde så lyst på Bugaboo Fox 3 i grønn (litt forfengelig er det lov å være hihi), og da vi (jeg) så at den begynte å bli utsolgt overalt bestilte vi den like så godt 😁 Med 10% på den ble det ikke såå krise dyrt, og for oss veide garanti, det at vi ønsker oss flere barn som da forhåpentligvis skal bruke den og at bruktprisene på Bugaboo Fox er ganske høye såpass tungt at vi valgte å kjøpe ny 🥰 Vogna skal komme i morgen, og vi er like gira begge to! Ellers har vi fortsatt ikke kjøpt inn noe særlig, men jeg skal få lagt ut lista vår straks tenker jeg 😊 Mat/cravings: Ingenting å si på matlysten! Blir så sykt fort sulten om dagen! Alt frister! Fortsatt frister det aller mest med Fortsatt veldig med frukt og grønt, men det er så og si ingenting jeg ikke kunne spist om dagen Jeg har ingen spesielle cravings fortsatt, men generelt god matlyst om dagen hihi Kroppen og lille: Nå har magen runda meteren i omkrets, og jeg har slutta å måle den siden målebåndet ble for lite Kunne så klart brukt en tråd, men jeg ser så godt at magen stadig vokser (og merker det på flere og flere klær), så ser ikke helt poenget lengre. Startvekten er tatt igjen for snart 2kg siden, så vekta har virkelig flydd oppover de siste ukene, men det er helt greit (nesten hvert fall) 😊 Jeg har for det meste lagt på meg på magen (tror jeg), så ser veldig snodig ut synes jeg selv, ser liksom ut som at noen har "limt på" en mage, og man ser ikke egentlig at jeg er gravid bakfra 😅 Lille magefrøkna er så aktiv om dagen! Etter jeg begynte å kjenne spark og aktivitet har skuldrene senka seg veldig, og nå om dagen bare nyter jeg 🥰 Hun er så utrolig sterk allerede, og kommer med noen skikkelig ninjaspark innimellom som gjør at jeg skvetter til I går sparket hun så hardt at jeg så det tydelig gjennom buksene til og med! Dessverre har hun en lei tendens til å slutte det øyeblikket mannen legger hånda på magen, så det er ikke mange sparkene han har fått kjenne enda, men det har vært noen magiske øyeblikk de gangene hun har hilst litt på pappaen sin også 🥰 Gjennom dagen kjenner jeg mer og mer, og nå er det i grunnen bare når jeg går eller står at jeg ikke kjenner henne. Jeg har for det meste foranliggende morkake, men den ligger visst også litt bak, og så er det et "hull" til venstre for navlen og ned. Når hun treffer "hullet" godt kjennes det veldig godt, men kjenner det overalt i magen nå - tror vi kommer til å ha hendene fulle så aktiv som hun er allerede Veldig gøy at hun også begynner å få rutiner - ikke like gøy at hun tar det at jeg står opp i seks-tiden for å tisse som et tegn på å begynne dagens turnshow. Veldig koselig, men jeg blir jo så utrolig trøtt Søvn: Jeg er trøtt om dagen, og det er vel ikke så mye mer å si om det. Hadde en skikkelig sammenbrudd på torsdagen hvor jeg følte at alt bare var så voldsomt og overveldende, men har fått sovet masse i helga, så nå føler jeg meg heldigvis mer ovenpå! Blir nok mer og mer hjemmekontor frem mot sommeren, for jeg kjenner det tar veldig på å være på kontoret med alt det innebærer av kollektivtransport, opp tidlig, reisevei og mye sosialt i løpet av dagen. Ting jeg ser frem til: Ekstra oppfølgings-UL til onsdag Handle inn litt mer etter påska Mannen kan kjenne oftere bevegelsene utenpå magen 💖 Jordmortime 3.mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 4. april 2022 #98 Del Skrevet 4. april 2022 Så koselig oppdatering 😊 Håper resten av svangerskapet blir like koselig og fint som det er akkurat nå❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 4. april 2022 #99 Del Skrevet 4. april 2022 For en koselig oppdatering! 😍 Er så gøy å lese om turnshowet som foregår inni magen, herlig å kjenne så mye, selv om hun er klar for dagens sprell litt tidligere enn mor foretrekker 😉 åååå, har dere skaffet dere den grønne bugaboo foxen? Den falt jeg også pladask for - elsker alt som er grønt! 😄 Den vil dere nok ikke angre på 💚 Ta vare på deg selv og frøkna di, jobben kan vente noen måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 4. april 2022 #100 Del Skrevet 4. april 2022 Så koselig oppdatering 🥰 Det virker som en veldig fin tid av svangerskapet dette! Så koselig med spark 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå