Gå til innhold

Når tar dere ned julepynt, aventsstjerner, juletre osv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Elder Millennial

Skal rydde vekk alt sammen nå etter jeg har fått i meg en kopp kaffe😬👍 skal bare prokrastinere litt på KG først😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13. dag jul, evt nærmeste helg siden det er mest praktisk så julepynten blir værende til lørdag neste uke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt innendørs i går, det var herlig å stå opp i dag og føle stuen var så stor 😄 Tenker vi skal ta ned nisser og de fargede lysene ute i dag, så kan de ensfargede henge litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går. Var ivrig grunnet første jul i egen leilighet, så har hatt alt fremme siden 27. november (oi, det hørtes veldig tidlig ut). Har to røde puter i sofaen ennå, da jeg ikke har passende trekk å skifte til ennå.

Anonymkode: 36d65...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok alt dagen før nyttårsaften. Pleier vanligvis å ha julepynt og juletre til over nyttår, men i år var jeg lei. Følte det var støvete og skittent, så i stedet for å flytte på all julepynten for å vaske, så fjernet jeg alt 😅 mannen sa litt fortvilt ut da han kom fra jobb og jula var pakket vekk. 

Anonymkode: cb532...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle egentlig gjøre det i går men da fikk vi et bedre tilbud 😅 Så vi tar det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar bort alt av innendørs pynt idag. Ute lar vi lys henge utover januar. Har gårdstun som er mørkt på denne årstiden, så det et koselig å ha litt lys fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok alt med unntak av adventsstjerner og utelys i går. Føler meg ferdig med jula i januar. Hvor lenge lysene får henge vet jeg ikke, men ut januar tenker jeg. 

Anonymkode: ade29...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig, men ryddet bort alt i går denne gangen. 

Anonymkode: d427f...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trettendedags Knut jager jula ut :) Synes det er så fint og koselig med julepynten, så det er greit å ha det framme i de tradisjonelle to ukene.

Anonymkode: 85afe...5d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som så mange andre har skrevet før meg: Julen ble ryddet ut etter frokost i dag, men utelys og stjernen i vinduet får være et par uker til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tyvendedagsjul, 13.januar.

ELSKER julen, og koser meg fortsatt glugg ihjel med klissete Hallmark julefilmer🤩🎄🎅

Jeg liker at julen fyller en fjerdedel av året❤️😍

Anonymkode: 43314...e12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil få det ut og vekk fortest mulig etter nyttår igrunn, så alt ryker i dag. Nå er det en ny start, i måren er det en vanlig hverdagsmandag og det er godt å komme igang med det nye året uten at alt krimskrams og juledill skal henge. Pynter tett opp til jul, men har aldri syntes noe om at julen skal stå til laangt inn i det nye året. :tommelopp:

Anonymkode: e8ace...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ryddet bort julen igår 1.nyttårsdag, og fikk vasket huset. Det var deilig :) Julestjernene og lysene ute skal få henge en stund til, fint å lyse opp i mørketiden 🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har en fridag rundt 1.februar så gjør jeg det da, hvis ikke får det stå enda en stund. Juletreet ryker hvis det begynner å drysse nåler, men enda  er det ikke en nål falt av det. 

Anonymkode: 72d43...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok ned alt i går utenom utebelysning og noen stjerner i vinduene. Syns det kan henge litt lengre da det er så fint når det er mørkt ute. Men nisser og juletre måtte vekk igår da jeg pyntet 1. desember og er helt mett på jul. 

Anonymkode: 10e90...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...