Gå til innhold

Nyoppdagede favoritter


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest KATTAstrofe
Den sitter forbausende bra, synes jeg. Jeg liker den egenskapen, og liker egentlig best ganske "basic" mascaraer.

Mmm, men jeg har nylig anskaffet en ny, så får vente litt før jeg evt kjøper denne. Har lyst til å prøve HR sin mascara og, ble så begeistret for den foundationen at jeg fikk lyst til å prøve mer fra HR :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KATTAstrofe
"Color Clone fra Helena Rubinstein"

Er denne like naturlig som Diorskin Pure Light?

Det vet jeg ikke siden jeg ikke har prøvd den fra Dior. Men den er ikke veldig dekkende, og ser helt naturlig ut på meg i alle fall. Og jeg blir ikke blank av den, samtidig som den ikke tørker ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har lyst på den nye "mascaraen" til Dior, som skal lage "diamanter" i øyevippene. Håper å få kjøpt den på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HR Magic Concealer er fantastisk. Tidligere brukte jeg YSL, men pennen ble et bakteriereir etter kort tid, tuben til HR er mye mer hygienisk. I tillegg til å være renslig dekker den godt og ser naturlig ut. Den sitter også godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varmt vann og Zalo gjør susen. Min kost blir aldri luktende ekkelt. Første gang jeg kjøpte YSL-concealeren, endte jeg med å kaste den pga. lukt. Etter at jeg oppdaget Zalo-trikset, har jeg aldri opplevd at den lukter. Vanlige concealere blir altfor dekkende, synes jeg. HR er OK til kviser o.l, men jeg ville personlig aldri brukt den under øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte håndkrem hos Decleor ("Nourishing comfort hand cream"). Har brukt den i et år og neglene mine er blitt stein harde. I tillegg er kremen veldig god som håndkrem og lukter vidunderlig. Har den ved siden av datamaskinen og smører meg et par ganger for dag. Anbefalers varmt. Den er dyr, men utrolig drøy. Det gir meg en deilig luksusfølelse å smøre hendene med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Lash XL mascara fra Estee Lauder. Gir flott lengde uten å klumpe, og sitter hele dagen. Dessuten liker jeg den smale kosten. Den gir ikke noe særlig volum, men det er ikke så nøye for min del.

*Verdens beste krem for skikkelig tørr hud: Shiseido Bio-Performance Advanced Super Revitalizer. Koster dessverre over 600 kroner for 50ml, ellers hadde jeg brukt den fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...