Gå til innhold

Nyoppdagede favoritter


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vet at det stadig er nye tråder om favoritter innen hud, hår og skjønnhet, men nå er det vel ganske lenge siden sist(?). Jeg er i hvertfall slik at jeg stadig er på jakt etter noe bedre. Og av og til finner jeg nye favoritter. Har dere oppdaget noen fantastiske produkter i de siste?

Her er mine:

Maybelline Unstoppable Mascara

Gjør vippene lange og fine. Det beste av alt er at den holder så godt på fargen. Vippene ser nysminkede ut hele dagen og drysser ikke i det hele tatt.

Clinique Superbalanced Makeup

Fin til normal hud og ganske billig (215,-)

Clinique Total Turnaround Cream

Tar den på om natten et par dager i uken. Huden blir utrolig jevn og myk allerede etter første gang!

Få høre deres da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har oppdaget Color Clone foundation fra Rubinstein. Ikke klissete, gir naturlig resultat selv i dagslys, og ikke så dekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oppdaget Color Clone foundation fra Rubinstein. Ikke klissete, gir naturlig resultat selv i dagslys, og ikke så dekkende.

Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charlotth

Helena Rubinstein Color Clone foundation i fargen Vanilla ser kjempe fin ut på huden. Jeg har aldri opplevd en flytende foundation som ser så naturlig ut. Huden jevnes ut og den kjennes ikke på. Litt dyr da...

Jeg oppdaget også fo en liten stund siden øyeskyggene til makeup store. Kjempe bra!:) bruker egentlig ikke mye skygger på dagen,men fant noen fine i festfarger!

Liker også kjempe godt den flytende eyelineren fra Body Shop. Billig også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clinique Total Turnaround Cream

Tar den på om natten et par dager i uken. Huden blir utrolig jevn og myk allerede etter første gang!

Ja denne er helt fantastisk! Jeg har sverget til denne i flere år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blei jeg litt nyskjerrig på denne kremen fra clinique. Kan dere fortelle litt om den? Jeg er heller ikke så stor fan av dette merket, men den hørtes jo veldig bra ut da..må alltid prøve noe nytt...hva koster den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oppdaget Color Clone foundation fra Rubinstein. Ikke klissete, gir naturlig resultat selv i dagslys, og ikke så dekkende.

Ja hurra! Den bruker eg og!!! har kjøpt pudder i samme serie og, bytter litt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gjenoppdaget en gammel favoritt: Spectacular mascara fra Rubinstein. Perfekt for mine formål! Klumper ikke, sitter hele dagen (jeg har den vannfaste, fås hos SN), og tørker ikke like raskt ut som mascaraene fra Lancome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blei jeg litt nyskjerrig på denne kremen fra clinique. Kan dere fortelle litt om den? Jeg er heller ikke så stor fan av dette merket, men den hørtes jo veldig bra ut da..må alltid prøve noe nytt...hva koster den?

Det er en eksfolierende krem som skal sitte på om natten. Gjerne under nattkrem, for den gir lite eller ingen fuktighet. Selv bruker jeg ikke nattkrem, men TT er ikke uttørkende. Huden føles jevn, glatt og myk og får en fin glød. På tross av min ganske sensitive hud har jeg ikke hatt noen negative reaksjoner på den. På sikt skal den dempe arr og ujevnheter, men jeg har ikke brukt den lenge nok til å se den virkningen. Tror jeg betalte 230,- for 30 ml i parfymeri. Finnes også i 50 ml som koster det samme på SN.

I motsetning til mange andre slike kremer kan du ha utbytte av en prøve, for du merker virkningen med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Body Lotion fra Natusan med selvbruner. Den er topp :)

Bruker den bare som en vanlig bodylotion og blir ikke så lett ujevn. Fargen kommer veeldig gradvis, men man får en gyllen farge hvis man bruker den jevnlig. Og bodylotion bruker jeg jo uansett :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blei jeg litt nyskjerrig på denne kremen fra clinique. Kan dere fortelle litt om den? Jeg er heller ikke så stor fan av dette merket, men den hørtes jo veldig bra ut da..må alltid prøve noe nytt...hva koster den?

Jeg føler at huden blir myk som silke jeg....

Også nå i disse hormondager(Er meget høygravid - 39 uker i dag :roll: ) så er den også fantastisk. Jeg har nå skikkelig problemhud i forhold til ikke gravide dager... og den forbauser meg fortsatt.

Jeg har lagt inn en ny bestilling på en slik en med min far som kommer fra Malta i dag, jeg bare MÅ ha den og nå er jeg nesten tom :ler:

Lurer på om den koster 300-350 på parfymeri i Norge jeg(50 ml), vet ikke helt, kjøper den alltid på utenlandsreiser. Og da betaler jeg ca 250 kr

Endret av Niko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest KATTAstrofe

Jaa, Color Clone fra Helena Rubinstein, perfekt for meg som er så lys i huden!

Og Elisabeth Arden Dual Perfection Brow Shaper and Eyeliner: får perfekte øyenbryn med den, dessuten kan den brukes som eyeliner.

Er forresten veldig fornøyd med den nye mascaraen min fra Clarins og lipglossen fra Clinique. Jeg har handlet litt i det siste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en prøve på Lash XL mascara fra Estee Lauder. Og etter å ha prøvd den en gang, må jeg si at jeg liker den. Gir lengde, men ikke volum. Dvs. perfekt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KATTAstrofe
Jeg fikk en prøve på Lash XL mascara fra Estee Lauder. Og etter å ha prøvd den en gang, må jeg si at jeg liker den. Gir lengde, men ikke volum. Dvs. perfekt for meg.

Fikk også prøve på den, prøvde den i går, den var helt grei. Jeg trenger hverken lengde eller volum, så så lenge de ikke ryr eller smitter lett av så er alle bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også prøve på den, prøvde den i går, den var helt grei. Jeg trenger hverken lengde eller volum, så så lenge de ikke ryr eller smitter lett av så er alle bra.

Den sitter forbausende bra, synes jeg. Jeg liker den egenskapen, og liker egentlig best ganske "basic" mascaraer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...