Gå til innhold

The Voice - Norges beste stemme 2022


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

AthenaRavenLuna skrev (1 minutt siden):

Tara ødelegger jo hele låta....

Synes det var kult! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Bare Morten Harket kan synge AHA :jolie:( klarer ikke være helt objektiv her 😅)

Men Mathilde gjorde det ikke så aller verst da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AthenaRavenLuna skrev (22 minutter siden):

Bare Morten Harket kan synge AHA :jolie:( klarer ikke være helt objektiv her 😅)

Men Mathilde gjorde det ikke så aller verst da :)

Litt enig der, det er Aha liksom ❤️ Men for all del en veldig bra gjennomføring.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AthenaRavenLuna skrev (50 minutter siden):

Tara ødelegger jo hele låta....

Tuller du? Det var jo dødsrått!!! Total utklassing! Får min stemme, uten tvil🥰

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Nå ble jeg litt satt ut ikke Mathilde :sjokkbla:

Men ellers fornøyd med de som gikk videre. 

Og Tara er veldig god, det var bare det at jeg ikke helt likte versjonen hun gjorde i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AthenaRavenLuna skrev (1 minutt siden):

Nå ble jeg litt satt ut ikke Mathilde :sjokkbla:

Men ellers fornøyd med de som gikk videre. 

Og Tara er veldig god, det var bare det at jeg ikke helt likte versjonen hun gjorde i dag. 

Jeg synes det var så mye følelser i fremførelsen hennes at jeg ble helt revet med. Føler de fleste på the voice Norge fokuserer for mye på teknikk at det hele blir innøvd og kjedelig. Gir deg ingenting. Tara gikk all in. Alle toner var ikke "perfekt" men matchet med innlevelse og følelser så skapte hun noe rørende og unikt. Disturbed sin versjon er uansett den beste❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som overrasket meg skikkelig bra i går var Tara og Chris! Tara sin versjon var rå! 

Matilde tror jeg valgte feil låt, men hun fikk vel foreslått den låten av Espen siden hun sa selv at hun var usikker på den i starten, men den vokste på henne. Tror utfallet ville blitt en annen med ei annen låt. 

Stian var også, som alltid, veldig flink. Men han tror jeg kommer til å gjøre karriere innen musikaler uansett. Han har gjort seg bemerket 

Jørgen var flink, men synes ikke i går var hans beste opptreden. Synes låte var feil, og hele sangen er oppbrukt på en måte. Hadde ønsket at Jørgen kunne ha sunget noe fra Coldplay eller David Gray, det ville passet han perfekt 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bettys

Jeg synes ikke Mathilde gjorde det bra i går. Både hun og Jørgen hadde litt oppbrukte låter, men Jørgen klarte å gjøre den til sin egen. Det synes jeg ikke Mathilde klarte, noe som tidligere har vært hennes greie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanninga
skruf skrev (17 timer siden):

De som overrasket meg skikkelig bra i går var Tara og Chris! Tara sin versjon var rå! 

Matilde tror jeg valgte feil låt, men hun fikk vel foreslått den låten av Espen siden hun sa selv at hun var usikker på den i starten, men den vokste på henne. Tror utfallet ville blitt en annen med ei annen låt. 

Stian var også, som alltid, veldig flink. Men han tror jeg kommer til å gjøre karriere innen musikaler uansett. Han har gjort seg bemerket 

Jørgen var flink, men synes ikke i går var hans beste opptreden. Synes låte var feil, og hele sangen er oppbrukt på en måte. Hadde ønsket at Jørgen kunne ha sunget noe fra Coldplay eller David Gray, det ville passet han perfekt 

Jeg er helt uenig angående Jørgen. Synes han gjorde en så god versjon av denne sangen. Han gjorde den til sin helt egen og i tillegg med mye innlevelse. Han har så god kontroll på stemmen også, ikke så ofte man ser det synes jeg. Måtte høre på repeat noen ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker på denne artikkelen hver gang jeg ser på: https://www.nrk.no/kultur/_-staende-applaus-er-en-uting-1.12131344 

De reiser seg jo HVER gang! og ingen opptredener er helt ekstraordinært bra etter min mening. At nivået i år er skyhøyt er jeg faktisk uenig i.. flere av dem som er «lokal-artist-på-puben-flink» og ikke så SINNSYKT bra som dommerne skal ha det til. Men samma det, de skal jo være positive. Er lei av programlederens påtatte « ååh dette var fint!» etter hver bidige låt. Nå må de roe seg. Norges flinkeste i the voice er på linje med den middelmådige deltager i USA. Dommerne har sett mange artister verden over, og jeg tror ikke på begeistringen.. det blir bare lite troverdig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marsvin skrev (1 time siden):

Jeg tenker på denne artikkelen hver gang jeg ser på: https://www.nrk.no/kultur/_-staende-applaus-er-en-uting-1.12131344 

De reiser seg jo HVER gang! og ingen opptredener er helt ekstraordinært bra etter min mening. At nivået i år er skyhøyt er jeg faktisk uenig i.. flere av dem som er «lokal-artist-på-puben-flink» og ikke så SINNSYKT bra som dommerne skal ha det til. Men samma det, de skal jo være positive. Er lei av programlederens påtatte « ååh dette var fint!» etter hver bidige låt. Nå må de roe seg. Norges flinkeste i the voice er på linje med den middelmådige deltager i USA. Dommerne har sett mange artister verden over, og jeg tror ikke på begeistringen.. det blir bare lite troverdig. 

Føler også det er veldig falsk. Litt lei av å høre hvor stolt dommeren er over hver enkelt. Virker som de sliter med å finne nok positive ting å si om hver enkelt, det blir de samme frasene om igjen og om igjen. De går tom for ting å si, for det er jo ikke så fantastisk som later som prestasjonene er.

Syntes ofte sangene de skal synge live er så kjedelig og gir lite av stemmene de skal har, hvorfor velge så utrolig dølle låter? Jeg er ikke en som stemmer, men hvis jeg skulle gjort det, så hadde samtlige ikke fått en stemme rett og slett pga de vanvittige kjedelige låtene de velger.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...