Gå til innhold

The Voice - Norges beste stemme 2022


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Pantoten skrev (Akkurat nå):

Det er sant :) Men det har også vært deltakere som har sunget i gospelkor ++, uten at troen har blitt fokus. 

Det kan godt hende du har rett😄 Men jeg tror sinnsbevegelsen er ekte da, han er jo tydeligvis en lettrørt type. Men at de spiller ekstra på det.

Ja, helt tydelig en fyr med mye følelser ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65
Athena79 skrev (13 timer siden):

Aldri likt Robin, så dette klarer jeg ikke å like.

Han første var bra.

Ikke spesielt fan av Robin heller, jeg synes imidlertid sangene hennes er gode. De hadde fortjent en bedre artist enn både Robin og hun her. Man må "trøkke til" ikke pusle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (På 17.1.2022 den 15.54):

Ikke enig med deg..hun presser stemmen sin til ytterpunktet, kaver for å treffe noen av tonene, og har veldig liten kapasitet igjen..hun har ikke lært seg kunsten å holde igjen. Men som sagt, hun kan fortsatt overraske. 
 

Kan godt være 15-åringer blir imponert, for all del :) 
 

Du syns kanskje det, men det er jo(faktisk) direkte feil? Hvor hører du en presset stemme som ikke har mer å gå på i Ulrikkes framføring? Det falt kanskje ikke i smak hos deg, fair det, men ikke begi deg inn på en samtale om stemmeteknikk uten kunnskap om det.. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hva synes vi om dagens? 

Jeg likte best sistemann (selvom jeg er lei av melankolske menn med kassegitar), så var det sjel og fin tekst, bra stemme. 

Hun som sang prince sin «kiss» kan jeg ikke fortså gikk videre til tv-sendingene. (ja det er pre-auditions) Gaula som en ku og masse rare lyder som ikke minnet om sang engang.  Hadde noen snudd seg, hadde jeg mista tiltroen til dommerne fullstendig. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så rørt av hun som hadde mistet faren sin, og hun sang virkelig BRA. Dagens beste synes jeg da 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
marsvin skrev (9 timer siden):

ja, hva synes vi om dagens? 

Jeg likte best sistemann (selvom jeg er lei av melankolske menn med kassegitar), så var det sjel og fin tekst, bra stemme. 

Hun som sang prince sin «kiss» kan jeg ikke fortså gikk videre til tv-sendingene. (ja det er pre-auditions) Gaula som en ku og masse rare lyder som ikke minnet om sang engang.  Hadde noen snudd seg, hadde jeg mista tiltroen til dommerne fullstendig. 

Jeg tror at hun kunne blitt bra hvis hun hadde lært seg begrensningens kunst. Det var egentlig et gjennomgående tema for alle de som gikk ut - en sang må synges med mening gjennom hele sangen, ikke på full pedal for økende styrke for å "tvinge" gjennom at de snur seg.

Den eneste jeg syntes var feil at de ikke snudde seg på var han første. Men det handlet nok mye om at han var nervøs og ikke klarte å gi låten det den fortjente.

Han siste var helt utrolig flott. For en nydelig sang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chord skrev (9 timer siden):

Jeg ble så rørt av hun som hadde mistet faren sin, og hun sang virkelig BRA. Dagens beste synes jeg da 😊

Ja, så skjønn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg ser - også fra Stjernekamp - at en del av disse som har typisk musikal/musikkteater bakgrunn veldig ofte har en sangteknikk som ikke når helt frem. Det er akkurat som de er så vant til å spille en rolle at når de ikke har denne effekten å vifte med så faller de gjennom. Det var nok det største problemet til "frk Kiss".

Mens de som er vant til å la stemmen og sangen fortelle historien oftest er de som treffer blink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marsvin skrev (23 timer siden):

ja, hva synes vi om dagens? 

Jeg likte best sistemann (selvom jeg er lei av melankolske menn med kassegitar), så var det sjel og fin tekst, bra stemme. 

Hun som sang prince sin «kiss» kan jeg ikke fortså gikk videre til tv-sendingene. (ja det er pre-auditions) Gaula som en ku og masse rare lyder som ikke minnet om sang engang.  Hadde noen snudd seg, hadde jeg mista tiltroen til dommerne fullstendig. 

Enig med deg! Hun som sang kiss var mer opptatt av å vrikke og se deilig ut enn å treffe tonene. Typisk litt sånn showjente. 
 

jeg hater dialekta til han siste, og likevel ble jeg bergtatt av både låta og han. Så han var virkelig dyktig. Ellers likte jeg best hun fra Svelvik og hun som mistet faren sin. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Keikolina

At Cynthia ikke vant i fjor er fortsatt forferdelig.

Dommere burde stemme ikke folket som ikke har sangøre 😁

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kunne de la Preben gå? Han var jo så flink! Ellers er jeg enig i at Emilie var fantastisk i dag. Skal bli gøy å se hva matoma klarer å få ut av rose og. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...