Gå til innhold

Han bare forlot 4-åringen!!

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2021 den 17.16):

Så din mann har også forlatt fireåringen deres hjemme og overlatt en 20 minutters gåtur til deg? Jaha

til alle som spør: mannen har låst seg helt. Mener at han gjorde det rette - uten å tenke på at jeg måtte bestille taxi for å levere i barnehagen og kom for sent til jordmortimen min. Jeg tror ikke jeg orker han mer rett og slett

ts

Anonymkode: e9788...5ba

han gjorde det riktige faktisk? For en idiot. Skulle trodd det var han som var 4 år

Sunnys skrev (På 19.12.2021 den 17.27):

Det er snart jul, mye skal fikses. Du er høygravid og sykmeldt, han må kanskje ta seg av det meste i huset samt barnet, han skal rekke jobbe, og er sikkert sliten når han kommer hjem. 
ungen trasser, nekter alt - klokken går og han må faktisk bare dra på jobb. Du er hjemme og han overlot ansvaret til deg. 
Ja, han burde absolutt gitt deg beskjed, men du høres dramatisk ut som tenker skilsmisse av den grunn. du vil splitte opp en hel familie med snart en nyfødt pga dette? 
ro ned, du skal snart føde. 

vedder på at dette var dråoen som fikk begeret til å flyte over for ts. Han har sikkert gjort mye annet tull og

AnonymBruker skrev (På 19.12.2021 den 17.21):

Kan være at denne graviditeten har blitt for tøff for ham også. Når ungen er ute bør dere jobbe med å se handles problemer. 

Anonymkode: 72091...bde

ja og dermed er det greit å etterlate en liten unge uten tilsyn fordi ting er så tøft. Hva om ts ikke hadde våknet når hun gjorde og ungen hadde skada seg alvorlig på noe? 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maleficenta skrev (1 minutt siden):

ja og dermed er det greit å etterlate en liten unge uten tilsyn fordi ting er så tøft. Hva om ts ikke hadde våknet når hun gjorde og ungen hadde skada seg alvorlig på noe? 

Nei, sier ikke at ting er greit. Folk reagerer forskjellig når det blir for mye for dem. 

Skrevet
SoWhat? skrev (23 minutter siden):

Hva betyr første spørsmålet ditt? Tror du faren hadde reist fra gutten om moren ikke var hjemme? 

😄 herreguud

Jeg lurer på hva han hadde gjort. La oss anta at dette er en fyr som er så oppegående at han ikke bare drar fra ungen. Så da er det store spørsmålet hva han hadde gjort hvis mor ikke var hjemme for å løse situasjonen? Hvorfor gjorde han ikke de tingene han hadde gjort hvis han var alene?

Anonymkode: 7d6f8...335

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, sier ikke at ting er greit. Folk reagerer forskjellig når det blir for mye for dem. 

om han resgerer dånn burde han ikke hatt barn. Noen ganger må man bare ta seg samnen foran barnet, så kunne han heller brutt ssmnen i gråt i bilen eller lignende

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg lurer på hva han hadde gjort. La oss anta at dette er en fyr som er så oppegående at han ikke bare drar fra ungen. Så da er det store spørsmålet hva han hadde gjort hvis mor ikke var hjemme for å løse situasjonen? Hvorfor gjorde han ikke de tingene han hadde gjort hvis han var alene?

Anonymkode: 7d6f8...335

Hvorfor så hypotetisk? 

Skrevet
Maleficenta skrev (29 minutter siden):

om han resgerer dånn burde han ikke hatt barn. Noen ganger må man bare ta seg samnen foran barnet, så kunne han heller brutt ssmnen i gråt i bilen eller lignende

Virker som om alle her er trengt oppi et hjørne 

Skrevet

Jeg trodde du mente at 4 åringen var helt alene, men du var jo hjemme? Det er ikke noe krise da synes jeg i alle fall. Joda han kunne gitt beskjed, men han ville kanskje ikke vekke deg? Helt ærlig så synes jeg det er mer galskap å gå i fra mannen din på grunn av den hendelsen der, men det er jo opp til deg.

Gjest WhisperingWind
Skrevet

En forlater SELVFØLGELIG ikke en 4 åring alene uten å si ifra til den andre. Ungen min kunne funnet på MYE uten tilsyn. Som å spaserer ut på gaten. 

Skrevet

Hva går av alle dere som skriver han burde sagt fra før han gikk? Sagt fra, virkelig? 
Hvis avtalen er at han skal levere i barnehagen, så får han levere i barnehagen. Det nytter jo ikke å belønne trass med tv-titting og sen morgen med mamma? Jeg forstår deg godt ts, det hadde rabla for meg. 

Anonymkode: 77a86...e81

• Liker 16
Skrevet

Det virker som det er mer som har skjedd enn «kun» dette? Var dette noe som begeret til å renne over, ts? 
Hvor gamle er dere? 

Jeg synes det var umodent og uansvarlig å gå fra 4- åringen. Ingen vet hvor lenge du hadde sovet, det var jo bare flaks at du våknet og hørte tv’n. 
Guttungen kunne funnet på mye sprell, og det er jo dét som er ekkelt å tenke på. Man leser jo ofte om unger som forviller seg ut fra hjem eller bhg, uten at man alltid har en grunn. De er nysgjerrige og spontane. Flaks igjen, at han bare satt foran tv’n. 

Hun bare sagt fra til deg - det hadde reddet hele situasjonen. 

Anonymkode: 11c15...c7f

• Liker 2
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Kan være at denne graviditeten har blitt for tøff for ham også. Når ungen er ute bør dere jobbe med å se handles problemer. 

Fy faen dette må være noe av det mest provoserende jeg har lest. Har du noen gang hatt bekkenløsning? Det er altså så vondt. Også kommer man og sier at "kanskje graviditeten er tøff for mannen også" altså ærlig talt den er garantert 10000x tøffere for den gravide damen!! Og at han må gjøre mer hjemme pga det som feks å få på ungen klær og levere i bhg er jo tydligvis noe TS vanligvis gjør siden han ikke taklet det, så hvorfor er dette tøft for ham men var ikke tøft for henne??

TS: Her synes jeg han både er utrolig uansvarlig ovenfor 4åringen som han bare har forlatt praktisk talt alene, OG utrolig SLEM ovenfor deg som ikke kan levere i barnehage men nå ble nødt til å gjøre det likevel selv om du ikke kan gå. Jeg hadde vært så ufattelig lei meg og sint om jeg var deg, forstår deg godt! Har han ingen forståelse for hvorfor du er sykemeldt og hvor dårlig du er?

Anonymkode: 981c2...ca3

• Liker 9
Skrevet

Til alle:

takk for at dere engasjerer dere, og takk for forståelsen og støtten.

Jeg har bestilt tid på familievernkontoret. Om ikke jeg ser bedring da så kontakter jeg advokat.

Mannen har null forståelse for hva en tøff graviditet er, da jeg var i fantastisk form i første graviditet. Jeg synes han har vist sine riktige farger under denne perioden, og med en gang jeg ikke kan sørge for at alt er på stell med barn og hjem så er han rett og slett bare et rasshøl. Det er ikke en mann jeg orker å leve med. Det her ikke kommet frem før nå fordi jeg har holdt skuta flytende uten å være klar over det

ts

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2021 den 13.04):

Ro deg ned! 4-åringen var trygt hjemme med deg og kanskje han lærer mer av å bli kjørt ifra enn å bli dillet og dullet med for å få han avgårde😉 

Anonymkode: 78101...9bc

Ja det var sikkert grusomt å få bli hjemme og sette seg å se på tv i stedet for å gå i bhg. For mine ville dette vært ren belønning som ville resulterte i lik trass hver dag i håp om å slippe bhg. Særlig om jeg selv var hjemme i tillegg! Finnes ikke et barn som så ulempen ved at far dro…

AnonymBruker skrev (På 19.12.2021 den 22.25):

Til alle:

Jeg har bestilt tid på familievernkontoret. Om ikke jeg ser bedring da så kontakter jeg advokat.

Mannen har null forståelse for hva en tøff graviditet er, da jeg var i fantastisk form i første graviditet. Jeg synes han har vist sine riktige farger under denne perioden, og med en gang jeg ikke kan sørge for at alt er på stell med barn og hjem så er han rett og slett bare et rasshøl. Det er ikke en mann jeg orker å leve med. Det her ikke kommet frem før nå fordi jeg har holdt skuta flytende uten å være klar over det

ts

Familievernkontoret høres riktig ut for deg/dere nå. MEN, husk at du er høygravid preget av masse smerter og dritt lei livet generelt du også nå. Samme for han som sikkert da har tatt seg av masse mer enn han pleier OG selv kjenner på nerver med en trassig 4 åring og en baby TIL rett rundt hjørnet. Jeg ville ikke lagt frem skilsmissepapirer og brutt forholdet pga denne hendelsen. Langt ifra. Det syns jeg er å overreagere. Dere finnes ikke rasjonelle noen av dere akkurat nå. Vent et år og få hjelp til å snakke sammen. Få iaf endel hormoner ut av kroppen først! Virker som om du likte han for 9 mnd siden iaf, nok til å lage enda flere barn med han! Så spørs jo om ikke hormonene har noe med tankene dine å gjøre. Vent med å splitte familien for godt til du blir deg selv igjen i det minste. 

vi la ned skilsmisseforbud i småbarnsfasen. Udefinert tidsperiode. Men nå er ungene snart 4 og 6 og det begynner å bli mer space for forholdet igjen endelig, mer normalt liv igjen så smått. Er veldig glad vi la ned forbudet, for det kan nok ha fristet oss begge mer enn en gang oppi hormoner, søvnmangel og veldig lite egentid og partid. Nå frister det absolutt ikke mer :) 

Anonymkode: cca5f...bc3

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2021 den 22.08):

Jeg er sykemeldt og høygravid. Jeg har invalidiserende bekkenløsning og kaster også opp endel fortsatt. Så NEI

Ts

Idiotisk av han, men har du ikke bil? 

Anonymkode: 5defb...b21

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Idiotisk av han, men har du ikke bil? 

Anonymkode: 5defb...b21

Mannen hadde bilen på jobb, står det i tråden. 

Anonymkode: fb2b0...f6b

• Liker 7
Skrevet

Helt dust gjort av mannen din. Men igjen, ungen er 4 og du er hjemme. Ingen skade skjedd. 

Anonymkode: 2170c...5a7

• Liker 1
Skrevet

Dette er bare dumt… dere vil le av det om noen mnd 😊

Anonymkode: 9572a...df8

Skrevet

jeg reagerer mest på at mannen ikke sa fra til TS. Hadde han sagt i fra så kunne Ts i det minste hatt tilsyn ovenfor barnet. Hun visste jo ikke at barnet var hjemme.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Til alle:

ts

men du virker veldig egoistisk også, klarer bare se deg selv og dine problemer i graviditet, ikke sikkert mannen har det så lett heller... må gå han og tenke lengre enn sin egen nese

Anonymkode: a5983...48e

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

men du virker veldig egoistisk også, klarer bare se deg selv og dine problemer i graviditet, ikke sikkert mannen har det så lett heller... må gå han og tenke lengre enn sin egen nese

Anonymkode: a5983...48e

Skriver du dette for å provosere? 

Kan love deg at uannsett hvor lite lett denne graviditeten er for mannen er det langt langt tøffere for TS. Likevel bare slapp han alt og forventet egoistisk at hun skulle ordne opp noe som er fysisk nesten umulig for henne fordi han ikke "orket". Ikke orket noe som er helt normalt å klare som TS har klart fint hittil, som var å levere sitt eget barn i barnehagen. Oj så tøft for den stakkars mannen å måtte levere og hente i barnehage, buhu, ring psykolog for ham med en gang. Drit i TS som ikke kan gå og har masse smerter, mannen har det jo sikkert så tøft som må gjøre noe hjemme med eget hus og eget barn. 

Anonymkode: 981c2...ca3

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...