AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #181 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 17.12.2021 den 14.38): Det begynner å gå meg grundig på nervene, flere ganger i uken får vi meldinger om folk har mulighet til å holde barna hjemme, da de ikke klarer å ha nok folk på jobb… dersom ikke noen har mulighet må de stenge avdelinger, dette pluss at de legger mye vekt i meldingene på at barna vil møte mange fremmede fjes. Virker litt som at det skal gi oss dårlig samvittighet ovenfor å sende dem. Jeg jobber turnus så har dem hjemme når jeg kan det, men vi betaler jo for det første for full plass, som vi da ikke bruker, pluss matpenger for full plass. Jeg skjønner at de sliter med bemanningen, men det gjør alle nå, og det må jo bare løses. Det rammer veldig mange at de ikke kan ha alle ungene i barnehagen og da flyttes jo bare problemet videre til en annen arbeidsplass. Jeg er selvfølgelig veldig glad for at de ikke tar inn hvem som helst til å passe ungene, men dette burde de tatt høyde for for veldig lenge siden. Slik som dette har det vært stort sett hele pandemien, og arbeidet med å ta inn vikarer burde vært gjort for lenge lenge siden. Når jeg holder dem hjemme føler jeg også at jeg fratar dem deres sosiale liv, de har planlagt å leke noe med noen dagen etter, men så får de ikke komme likevel… Er sikkert ikke bare vår barnehage dette gjelder, men det er fryktelig irriterende. Anonymkode: 3d066...e8a Dette er en forferdelig situasjon for de ansatte. Hvor skal en ta personale fra når mange er syk og det er mangel på vikarer? En voksne kan ikke være alene på 16 barn, det skjønner du vel. Det er ikke lov, og hvis det skal skje noe så får barnehagen problemer. dere foreldre bør bruke FAU og kjempe for flere ansatte i barnehagen! Anonymkode: f9466...994 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #182 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Må bare påpeke at med ledelse mener jeg ikke styrer i bhg som sitter på huset, jeg tenkte høyere opp i "systemet" (kommunen eller private bedrifter). Beklager om det kom feil frem. Budsjettet er en del av ledelsen/styring av bhg for meg. Anonymkode: e3327...6f9 Da er vi enige 🤣 trodde du mente internet på huset. Anonymkode: 6daa8...f9a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå