Japp Skrevet 11. mai 2023 #1781 Del Skrevet 11. mai 2023 Orly skrev (7 timer siden): En influencer har et stort ansvar for hvordan ting legges frem, det bør ikke være tvil om hva hun mener og i dette tilfellet var det mange som stusset og hun har derfor ikke gjort jobben sin godt nok Tror det er relativt vanskelig å gjøre alle til lags med så mange måter ting blir tolket og forstått på. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eea Elvira Skrevet 11. mai 2023 #1782 Del Skrevet 11. mai 2023 Birdo skrev (13 timer siden): Hvordan vet du det?🤨 Hun har faktisk selv skrevet/sagt på snap at hun måtte hive innpå vann fordi drinkene gikk såpass inn på henne og verdens snurret - dette var da hun og familien var på tur med et annet par. Begge mødrene drakk seg fulle på hotellet før avreise. Men der var jo begge mennene tilstede, så da tar en av foreldrene ansvar. Det påstås her at TL har vært alene med barnet og vært på en snurr på flytur og det stemmer jo ikke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 12. mai 2023 #1783 Del Skrevet 12. mai 2023 Eea Elvira skrev (4 timer siden): Men der var jo begge mennene tilstede, så da tar en av foreldrene ansvar. Det påstås her at TL har vært alene med barnet og vært på en snurr på flytur og det stemmer jo ikke. Igjen, hvordan vet du det? Jeg ser forøvrig ingen som påstår at hun har vært alene med barnet og drukket seg dritings, derimot en som skrev at det muligens var den gangen hun dro med SE alene, men st det godt kunne være feil. Men uansett om fedrene er med eller ei, det er aldri greit å drikke seg full med barn til stedet, uavhengig om noen andre voksne er der eller ei(som forøvrig også drakk i baren, om kanskje ikke like mye som TL og venninnen). 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 12. mai 2023 #1784 Del Skrevet 12. mai 2023 Birdo skrev (3 timer siden): Igjen, hvordan vet du det? Jeg ser forøvrig ingen som påstår at hun har vært alene med barnet og drukket seg dritings, derimot en som skrev at det muligens var den gangen hun dro med SE alene, men st det godt kunne være feil. Men uansett om fedrene er med eller ei, det er aldri greit å drikke seg full med barn til stedet, uavhengig om noen andre voksne er der eller ei(som forøvrig også drakk i baren, om kanskje ikke like mye som TL og venninnen). Hun var ikke alene nei. Ø var med og et annet vennepar. Uansett ikke greit å drikke seg full med barn til stede. Barn merker fort endringer i voksne når de drikker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 12. mai 2023 #1785 Del Skrevet 12. mai 2023 Ninaen skrev (På 10.5.2023 den 23.57): Dette er neppe lovlig heller. Reklamere for helseeffekt uten vitenskapelig dokumentert. Altså, hun reklamerer da vitterlig ikke med at denne tightsen hjelper mot magesmerter! Hun skriver at tightsen hjalp mot magesmertene hennes. Snakk om å vri på ting. Syns selv at lett kompresjon kan hjelpe mot magesmerter innimellom. Av og til hjelper det, av og til hjelper det å ikke ha noe som presser på magen og av og til hjelper ingenting. Hun har da vitterlig ikke påstått at hennes tights hjelper mot magesmerter på generell basis! 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. mai 2023 #1786 Del Skrevet 12. mai 2023 Minombre skrev (1 time siden): Altså, hun reklamerer da vitterlig ikke med at denne tightsen hjelper mot magesmerter! Hun skriver at tightsen hjalp mot magesmertene hennes. Snakk om å vri på ting. Syns selv at lett kompresjon kan hjelpe mot magesmerter innimellom. Av og til hjelper det, av og til hjelper det å ikke ha noe som presser på magen og av og til hjelper ingenting. Hun har da vitterlig ikke påstått at hennes tights hjelper mot magesmerter på generell basis! Hun skriver da at HENNES tights hjelper mot HENNES magesmerter. Det kan oppfattes som reklame. Og burde derfor være merket som det. Samtidig snakker vi om helsetema og vil derfor og rammes av ulovlig markedsføring av helsegevinst uten dokumentasjon. Hvorfor du (og andre her) føler så stort behov for å forsvare akkurat dette bilde forstår jeg ikke. Den eneste grunnen jeg ser til at hun la ut dette bilde var nettopp for å snakke om tightsen som hun selger, for å tjene penger. Jeg ser absolutt ingen annen grunn til at hun skulle legge med ordene "byLien tights" der når det kunne vært hvilken som helst annen tights og gitt samme effekt - om det ikke er for å selge mer av den. Altså reklame. Altså helsegevinst. Udokumentert. Ulovlig. Men forsvare det er viktig!!! 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 12. mai 2023 #1787 Del Skrevet 12. mai 2023 Minombre skrev (1 time siden): Altså, hun reklamerer da vitterlig ikke med at denne tightsen hjelper mot magesmerter! Hun skriver at tightsen hjalp mot magesmertene hennes. Snakk om å vri på ting. Syns selv at lett kompresjon kan hjelpe mot magesmerter innimellom. Av og til hjelper det, av og til hjelper det å ikke ha noe som presser på magen og av og til hjelper ingenting. Hun har da vitterlig ikke påstått at hennes tights hjelper mot magesmerter på generell basis! Leser du hva Therese skriver på den snappen, eller bare later du som du ikke forstår hva som står? Det står heldigvis har hun by Lien tights og at den hjelper mot magesmerter. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 12. mai 2023 #1788 Del Skrevet 12. mai 2023 Bibbi_ skrev (1 time siden): Leser du hva Therese skriver på den snappen, eller bare later du som du ikke forstår hva som står? Det står heldigvis har hun by Lien tights og at den hjelper mot magesmerter. Ja, jeg leser hva som står. Det står at hun er glad for at hun hadde by Lien tightsen og at den hjelper mot magesmertene. Det står ikke at den hjelper mot magesmerter generelt. Hadde hun f.eks skrevet at By Lien tightsen hjelper mot magesmerter hadde jeg virkelig ikke støttet det hun sier, men at det hjalp for henne der og da å ta på seg tightsen blir noe ganske annet. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 12. mai 2023 #1789 Del Skrevet 12. mai 2023 Minombre skrev (1 minutt siden): Ja, jeg leser hva som står. Det står at hun er glad for at hun hadde by Lien tightsen og at den hjelper mot magesmertene. Det står ikke at den hjelper mot magesmerter generelt. Hadde hun f.eks skrevet at By Lien tightsen hjelper mot magesmerter hadde jeg virkelig ikke støttet det hun sier, men at det hjalp for henne der og da å ta på seg tightsen blir noe ganske annet. Å herregud. At du forsvarer dette sirkuset. Hun driver med villedende reklame og burde blitt straffet etter kvakksalverloven. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 12. mai 2023 #1790 Del Skrevet 12. mai 2023 Japp skrev (På 11.5.2023 den 12.47): Jeg tenkte ikke at det var hennes tights som var så revolusjonerende at de hjalp mot magesmerter, men tights er jo bedre. Utrolig hvor ulikt man kan tolke ting. Jeg tolket det på akkurat samme måte som deg. Og det står heller ikke at den hjelper mot magesmerter, det står at den hjalp veldig på magesmertene. Altså de smertene hun hadde akkurat da! Folk vil bare misforstå for å kunne ta disse influenserne på noe. Og ja, det er mye de kan tas på, men hun har aldri påstått at tightsen hennes hjelper mot magesmerter generelt. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 12. mai 2023 #1791 Del Skrevet 12. mai 2023 Nussepus skrev (2 minutter siden): Å herregud. At du forsvarer dette sirkuset. Hun driver med villedende reklame og burde blitt straffet etter kvakksalverloven. Det er din tolkning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 12. mai 2023 #1792 Del Skrevet 12. mai 2023 Nussepus skrev (16 minutter siden): Å herregud. At du forsvarer dette sirkuset. Hun driver med villedende reklame og burde blitt straffet etter kvakksalverloven. Uansett skal det forsvares for harde livet 😂 Tror Therese kunne gjort hva som helst, sagt hva som helst , uansett ville Minombre forsvare det... 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 12. mai 2023 #1793 Del Skrevet 12. mai 2023 Bibbi_ skrev (1 time siden): Uansett skal det forsvares for harde livet 😂 Tror Therese kunne gjort hva som helst, sagt hva som helst , uansett ville Minombre forsvare det... Det stemmer ikke, Bibbi. Jeg følger ikke Therese lenger jeg, men switcher innom snappen hennes av og til. Jeg fulgte henne før, men etter at kanalen hennes nå består av så sinnsykt mye reklame og ting jeg ellers ikke bryr meg om, sluttet jeg å følge. Jeg syns heller ikke at det hun reklamerer mest for, nemlig egne produkter hvor man oppfordres til å huske og puste, står i stil til de noe stresspregede snappene om hvor travelt alt er hele tiden. Det er mye jeg ikke forsvarer men når folk påstår at hun reklamerer for at tightsen hennes hjelper mot magesmerter, støtter jeg ikke det. Jeg tolket det bare på en annen måte enn deg og flere andre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 12. mai 2023 #1794 Del Skrevet 12. mai 2023 Bibbi_ skrev (1 time siden): Uansett skal det forsvares for harde livet 😂 Tror Therese kunne gjort hva som helst, sagt hva som helst , uansett ville Minombre forsvare det... Hvorfor blir det forsvar med en gang man tolker ting anderledes? 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 18. mai 2023 #1795 Del Skrevet 18. mai 2023 Er visst vanskelig å merke som reklame for Therese også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomberom Skrevet 18. mai 2023 #1796 Del Skrevet 18. mai 2023 (endret) Ja, da skal selvfølgelig Therese også åpne butikk på Sørlandssenteret 😅 Hvor mange ulike varer har hun egentlig? Det kan da ikke være nok til å fylle en hel butikk med det hun har til nå? Kanskje det er mye nytt ræl på gang 🙈 Endret 18. mai 2023 av Bomberom 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggidada Skrevet 18. mai 2023 #1797 Del Skrevet 18. mai 2023 Bomberom skrev (51 minutter siden): Ja, da skal selvfølgelig Therese også åpne butikk på Sørlandssenteret 😅 Hvor mange ulike varer har hun egentlig? Det kan da ikke være nok til å fylle en hel butikk med det hun har til nå? Kanskje det er mye nytt ræl på gang 🙈 Kommer mye ræl nå fremover… men kan aldri skjønne at det skal lønne seg å åpne butikk med ale disse små tingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 18. mai 2023 #1798 Del Skrevet 18. mai 2023 Maggidada skrev (3 timer siden): Kommer mye ræl nå fremover… men kan aldri skjønne at det skal lønne seg å åpne butikk med ale disse små tingene Nei, altså det må jo koste en del å leie lokale på et kjøpesenter. Ergo må det selges mye. Er det de samme som handler av Theres som også handler rælet til Sara Emilie? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 19. mai 2023 #1799 Del Skrevet 19. mai 2023 Bibbi_ skrev (19 timer siden): Nei, altså det må jo koste en del å leie lokale på et kjøpesenter. Ergo må det selges mye. Er det de samme som handler av Theres som også handler rælet til Sara Emilie? Garantert 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Rose Skrevet 19. mai 2023 #1800 Del Skrevet 19. mai 2023 elskersommer skrev (10 minutter siden): Garantert 🙈 Pleier de å reklamere for hverandres klær og produkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå