Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Gjest LudaLi
mhjo skrev (Akkurat nå):

Det har ikke jeg inntrykk av. Tror hun får ganske mye forskjellig, men legger ut når hun får nok. Latterliggjøring vil jeg ikke kalle det, når det anonymiseres. Har aldri sett noen navn når hun blåser i fra seg. 
Skal vi snakke om alt som skrives her inne? Det er motbydelig, smålig latterliggjøring det. 

Det er stadig vekk at hun legger ut skjermdump med profilnavn og bilde. Det er også mobbing og latterliggjøring. Folk må få lov og ha andre meninger enn henne,  uten at det skal latterliggjøres på hennes offentlige profil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamak skrev (1 time siden):

Så fort noen har andre meninger enn henne, henges de ut og blir latterliggjort på hennes offentlig profil. 

Enig. Men virker som jo større influenser man blir, jo mer ufyselig blir oppførselen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LudaLi
Orly skrev (4 minutter siden):

Enig. Men virker som jo større influenser man blir, jo mer ufyselig blir oppførselen.

Ja det er sikkert og visst.Det er helt ufordragelig oppførsel. Hele den turen hun og denne kompanjongen har vært på har bestått av å reklamere for dette oppholdet og stedet de var på. Det begrunnes med at følgerne ønsker denne informasjonen og det er greit nok. Men da kan man ikke klage på at folk beskylder dem for at turen er sponset. Det fremstår jo slik, med alle de linkene som legges ut hele tiden. Så blir de oppgitt og irriterte på følgerne sine. At de orker å holde på sånn på ferieturene sine. Hun blir jo åpenbart så irritert og oppgitt. Er det ferie ? 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (3 timer siden):

Det er stadig vekk at hun legger ut skjermdump med profilnavn og bilde. Det er også mobbing og latterliggjøring. Folk må få lov og ha andre meninger enn henne,  uten at det skal latterliggjøres på hennes offentlige profil. 

Hvorfor skal folk få lov å spre dritt om andre, for så å skånes fra å få tilbakemelding egentlig? 

Hvis jeg er så dum å si stygge ting, fortjener jeg faktisk pepper.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LudaLi
Anim92 skrev (2 timer siden):

Hvorfor skal folk få lov å spre dritt om andre, for så å skånes fra å få tilbakemelding egentlig? 

Hvis jeg er så dum å si stygge ting, fortjener jeg faktisk pepper.

Det er ikke snakk om «dritt». Det er snakk om saklig kritikk. Det forsvarer ikke å skjermdumpe uten å anonymisere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (1 time siden):

Det er ikke snakk om «dritt». Det er snakk om saklig kritikk. Det forsvarer ikke å skjermdumpe uten å anonymisere. 

Kopierer meg selv fra SE tråden fordi dette er tøv.

Nei,det gjør hun ikke,lol.

Man må gå inn på selve brukeren,se under screen navnet for å se kontonavn,og det har aldri skjedd.

Motbevis meg gjerne.

Screen navn er hva enn slags navn man har valgt seg som dukker opp for å vises som avsender,og kan endres når enn man måtte ønske.

Kan feks være "Pia".

Kontonavn er knyttet til kontoen å kan ikke endres,og kan feks være Reidun901no.

Med andre ord,man kan ikke bruke noens screennavn for å krenke privatlivet deres.

Aner du feks hvem disse er ut ifra bitemoji/screen navn?

Screenshot_20220703-171416_Snapchat.jpg

Screenshot_20220703-171351_Snapchat.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamak skrev (2 timer siden):

Saklig kritikk tror jeg har sett forekomme… to ganger?😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (8 timer siden):

Hvis det er skjermdumpene (bilde over her) med snapchatnavn, så ser jeg ikke problemet når folk spør. Hvis det er dette skjermdumpene som er latterliggjøring, så er det ikke rart vi har vidt forskjellig formening om hva det innebærer. 

Selvfølgelig er det fint å ha ulike meninger!  MEN når folk skriver slik som i de få skjermdumpene jeg har sett - og jeg husker ikke at det var navn (men det kan hende at det var, jeg skal ikke være bastant) så er det kanskje på sin plass. Mange vet ikke forskjell på hva konstruktiv kritikk og det å spy ut galle er.

La meg vise til et eksempel. La oss late som om Therese tar fly til månen helt alene. Hehe.. 
«Jeg ser du reiser alene til månen, det er tøft gjort, men håper du har husket på at det er en tøff reise å ta alene og du må huske på og dittogdatt, også kan jeg tipse deg om at hvis du gjør sånnogsånn så blir det bedre»

kontra…..

«Sjå det ja!!! På tur til månen helt alene, uten barn og mann, ikke bra!!! Snakker vi egositisk eller!!!! Sikkert sponsa av NASA!!!!!»

Når folk er så tette i hodet at de må spy ut ting på denne måten, samtidig som de roper og kauker om at hun må få høre det fordi «hun er en offentlig person» så er det til pass for de at det legges ut, hun er jo offentlig 😌😌😌😌😌

Endret av mhjo
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (41 minutter siden):

Saklig kritikk tror jeg har sett forekomme… to ganger?😂

Å du har sell all kritikk som hat kommet inn? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (16 minutter siden):

Å du har sell all kritikk som hat kommet inn? 

Nope, min referanse er det jeg har sett hun legge ut den siste tiden. Hva som har skjedd for flere uker siden blir litt smått å forholde seg til altså.

(ting ligger ute i 24 t, for en som bruker some aktivt ila dagen, får jeg med meg stort sett det meste som legges ut. Er ikke så voldsomt fan av Therese, men pgs denne tråden har jeg fulgt med i det siste)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LudaLi
J.. skrev (1 time siden):

Kopierer meg selv fra SE tråden fordi dette er tøv.

Nei,det gjør hun ikke,lol.

Man må gå inn på selve brukeren,se under screen navnet for å se kontonavn,og det har aldri skjedd.

Motbevis meg gjerne.

Screen navn er hva enn slags navn man har valgt seg som dukker opp for å vises som avsender,og kan endres når enn man måtte ønske.

Kan feks være "Pia".

Kontonavn er knyttet til kontoen å kan ikke endres,og kan feks være Reidun901no.

Med andre ord,man kan ikke bruke noens screennavn for å krenke privatlivet deres.

Aner du feks hvem disse er ut ifra bitemoji/screen navn?

Screenshot_20220703-171416_Snapchat.jpg

Screenshot_20220703-171351_Snapchat.jpg

Jeg skjønner at fansen reagerer😅

Det kommer an på hva slags screen navn man har det da. Jeg ønsker ikke å navngi vedkommende i denne tråden… De har et stort ansvar. Jeg har full forståelse for at de reagerer på uttalelser og at det kan være veldig frustrerende, men de kan ikke gjøre og si akkurat hva de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (9 minutter siden):

Jeg skjønner at fansen reagerer😅

Det kommer an på hva slags screen navn man har det da. Jeg ønsker ikke å navngi vedkommende i denne tråden… De har et stort ansvar. Jeg har full forståelse for at de reagerer på uttalelser og at det kan være veldig frustrerende, men de kan ikke gjøre og si akkurat hva de vil.

Screennavnet kan jo være "Heidi" selv om man faktisk heter Therese.

Blir for dumt å rope om "brudd på anonymitet" når man selv kan endre screennavnet sitt både til og fra på 20 sekunder.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Forstår ikke hva som er problemet? Alle som svarer Therese på snap blir opplyst om at hun kan dele svaret ditt på sin offentlige story! Dermed velger du selv om du vil bli «utlevert/latterliggjort» eller ikke!

A7EE3EDB-92B5-4864-8A61-151198A0CB93.jpeg

• Liker 13
  • Hjerte 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått en ny frykt. Frykten for å være på ferie på samme sted som influensere! Jeg vil da ikke bli filmet ved bassenget og delt med mange tusen folk? Og hvert fall ikke at barnet mitt skal bli det.. Skjønner de ikke selv at vi vanlige folk ikke vil bli filmet til gud og hvermannsen?

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (14 timer siden):

Jeg har fått en ny frykt. Frykten for å være på ferie på samme sted som influensere! Jeg vil da ikke bli filmet ved bassenget og delt med mange tusen folk? Og hvert fall ikke at barnet mitt skal bli det.. Skjønner de ikke selv at vi vanlige folk ikke vil bli filmet til gud og hvermannsen?

Holder med. Ble «offer» for dette en gang i Stockholm,dette er en del år siden,så personvern og nettvett var ikke like oppe i dagen som nå. Men havnet ved siden av en blogger på stranda og det var verste fotoshooten. Og jadda, på enkelte av bildene så man meg og de jeg var med i bakgrunnen. Spurte om de kunne tas bort eller sladdes,men kommentaren ble ikke godkjent:(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Maydis8 skrev (På 4.8.2022 den 9.33):

Noe Harry over det hele blitt…

Skjønner ikke hva som er så galt med "harry" 🙈🤷 Glad ikke alle skal spille så jævlig perfekt hele tiden. 

• Liker 14
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato

Jeg har egentlig ikke kjennskap til Therese Lien, men fikk henne opp i noe Snapgreier i dag. Ranting og forsvarstale i snap etter snap om alkohol/ikke alkohol/kritikk og diverse i den duren. Og det som slår meg, er at det må være så utrolig kjipt å holde på som influencer dersom man ikke klarer å overse kritikk. Når dagen går til å lire av seg en forsvarstale på Snapchat, lurer jeg på hvordan man kombinerer det med å være lykkelig. Altså, om man alltid tar til seg kritikk, og bare MÅ gi tilbakesvar på denne, så blir det jo noe negativt i livet hver bidige dag. Det høres rett og slett ut som et liv jeg ikke hadde orket å ha. 

Men det kan jo være jeg bare traff på den ene dagen hun hadde en utblåsning, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/3/2022 at 3:29 PM, Mamak said:

Man har ingen rett på å bli anonymisert bare fordi man ønsker det. Skal du skrive noe offentlig, så burde man tåle at navn og en bitemoji er med. Herregud. 

Jeg hadde ikke giddet å anonymisert folk, om du ikke tåler at det står "Kari" og en slags figur som skal ligne på ett menneske, så burde man aldri kommentere......

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsMacchiato skrev (På 7.8.2022 den 13.55):

Jeg har egentlig ikke kjennskap til Therese Lien, men fikk henne opp i noe Snapgreier i dag. Ranting og forsvarstale i snap etter snap om alkohol/ikke alkohol/kritikk og diverse i den duren. Og det som slår meg, er at det må være så utrolig kjipt å holde på som influencer dersom man ikke klarer å overse kritikk. Når dagen går til å lire av seg en forsvarstale på Snapchat, lurer jeg på hvordan man kombinerer det med å være lykkelig. Altså, om man alltid tar til seg kritikk, og bare MÅ gi tilbakesvar på denne, så blir det jo noe negativt i livet hver bidige dag. Det høres rett og slett ut som et liv jeg ikke hadde orket å ha. 

Men det kan jo være jeg bare traff på den ene dagen hun hadde en utblåsning, da.

Hun har stadig utblåsninger.Lettkrenka dame.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...