Diamant20 Skrevet 31. mai 2022 #241 Del Skrevet 31. mai 2022 Så mye reklame i det siste jo, nesten daglig. Blitt ren reklame og prate i bilen kanal det der 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 31. mai 2022 #242 Del Skrevet 31. mai 2022 Disse videoene med lange flagrete kjolene, seriøse blikk og «inspirerende» tekst..hva er greia? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitmargeritt Skrevet 31. mai 2022 #243 Del Skrevet 31. mai 2022 Isola2 skrev (4 minutter siden): Disse videoene med lange flagrete kjolene, seriøse blikk og «inspirerende» tekst..hva er greia? Aner ikke men det er kleint å se på. Voksne damer som kler seg ut og oppfører seg som fjortiser 😅 tror min 6 åring er mer moden enn detta 🤦🏼♀️ 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 1. juni 2022 #244 Del Skrevet 1. juni 2022 Hun skal ha ros for å skjerme datteren. Tenkte over det da hun ikke ville vise frem alt hun hadde kjøpt til henne i Spania, hun syntes ikke det var greit. Nyhus-familien kunne kanskje lært noe her! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 1. juni 2022 #245 Del Skrevet 1. juni 2022 Inspirerende instadame? Har Kamille i det hele tatt fulgt med på hvor lite/dårlig innhold hun leverer for tiden? Hvor er inspirasjonen egentlig? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 1. juni 2022 #246 Del Skrevet 1. juni 2022 baremeg skrev (2 timer siden): Inspirerende instadame? Har Kamille i det hele tatt fulgt med på hvor lite/dårlig innhold hun leverer for tiden? Hvor er inspirasjonen egentlig? Tror hun er tilbake til fasadejaget som den første artikkelen handlet om 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 1. juni 2022 #247 Del Skrevet 1. juni 2022 baremeg skrev (4 timer siden): Inspirerende instadame? Har Kamille i det hele tatt fulgt med på hvor lite/dårlig innhold hun leverer for tiden? Hvor er inspirasjonen egentlig? Antageligvis fordi kun kler av seg og tør å vise mammakroppen eller noe. Megainspirerende! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 2. juni 2022 #248 Del Skrevet 2. juni 2022 Meadow skrev (På 1.6.2022 den 6.34): Hun skal ha ros for å skjerme datteren. Tenkte over det da hun ikke ville vise frem alt hun hadde kjøpt til henne i Spania, hun syntes ikke det var greit. Nyhus-familien kunne kanskje lært noe her! Veldig enig 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 3. juni 2022 Forfatter #249 Del Skrevet 3. juni 2022 Meadow skrev (På 1.6.2022 den 6.34): Hun skal ha ros for å skjerme datteren. Tenkte over det da hun ikke ville vise frem alt hun hadde kjøpt til henne i Spania, hun syntes ikke det var greit. Nyhus-familien kunne kanskje lært noe her! Ikke lenge siden hun begynte med det. Hun har brukt datteren mye til reklame før og filmet mye av henne. Men tror etter sydenturen hun og SE var på så fikk dem så mye dritt at hun begynte å skjerme henne. Håper Nyhus lar seg inspirere ja. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 4. juni 2022 #250 Del Skrevet 4. juni 2022 supermamz skrev (22 timer siden): Ikke lenge siden hun begynte med det. Hun har brukt datteren mye til reklame før og filmet mye av henne. Men tror etter sydenturen hun og SE var på så fikk dem så mye dritt at hun begynte å skjerme henne. Håper Nyhus lar seg inspirere ja. Tror ikke Monica har eller kommer til å få et mindset om å redusere eksponering av barna eller å ikke selge ut det som selges kan. Eneste som kan bremse visning av barna er når de blir store at de får et eget liv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 8. juni 2022 #251 Del Skrevet 8. juni 2022 Tidligere i år har jeg jobbet på spreng😂😂😂😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 8. juni 2022 #252 Del Skrevet 8. juni 2022 Nussepus skrev (5 timer siden): Tidligere i år har jeg jobbet på spreng😂😂😂😂😂 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 8. juni 2022 #253 Del Skrevet 8. juni 2022 baremeg skrev (4 timer siden): 😂😂 Kjekt å hvile seg opp før ferien da…blir så provosert..det hun trenger å hvile fra er dill og dall,kjoler og fake bryllup. Folk har virkelige jobber hvor slikt ikke er mulig! Personlig er jeg utslitt når helga kommer…men for all del,hadde vært kjekt å ta en dag å hvile meg opp til helg og ferier…handler jo bare om time management…🤦🏼♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 8. juni 2022 #254 Del Skrevet 8. juni 2022 Isola2 skrev (1 time siden): Kjekt å hvile seg opp før ferien da…blir så provosert..det hun trenger å hvile fra er dill og dall,kjoler og fake bryllup. Folk har virkelige jobber hvor slikt ikke er mulig! Personlig er jeg utslitt når helga kommer…men for all del,hadde vært kjekt å ta en dag å hvile meg opp til helg og ferier…handler jo bare om time management…🤦🏼♀️ Tror hun sliter. Det er ikke normalt å være så sliten hele tiden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 8. juni 2022 #255 Del Skrevet 8. juni 2022 Isola2 skrev (3 timer siden): Kjekt å hvile seg opp før ferien da…blir så provosert..det hun trenger å hvile fra er dill og dall,kjoler og fake bryllup. Folk har virkelige jobber hvor slikt ikke er mulig! Personlig er jeg utslitt når helga kommer…men for all del,hadde vært kjekt å ta en dag å hvile meg opp til helg og ferier…handler jo bare om time management…🤦🏼♀️ Jeg tenkte det samme. Prøv å jobbe i butikk, i helsevesenet, på fabrikk, -whatever- i 40 timer i uka, så kan vi snakke sliten! Blir for dumt faktisk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silikon123 Skrevet 9. juni 2022 #256 Del Skrevet 9. juni 2022 Meadow skrev (4 timer siden): Jeg tenkte det samme. Prøv å jobbe i butikk, i helsevesenet, på fabrikk, -whatever- i 40 timer i uka, så kan vi snakke sliten! Blir for dumt faktisk. Therese har jo faktisk jobbet mange år i forsvaret og som senterleder med mange ansatte under seg tidligere. Så vil tro hun vet hva det vil si å jobbe. Hvis dere ser på storyen hennes igjen, så sier hun også «tidligere år har jeg jobbet mye» og ikke «tidligere i år». Fasinerende hvordan dere formulerer setninger selv og drar alt ut av sammenheng for å skape en dårlig mening i hodet deres. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mhjo Skrevet 9. juni 2022 #257 Del Skrevet 9. juni 2022 silikon123 skrev (Akkurat nå): Therese har jo faktisk jobbet mange år i forsvaret og som senterleder med mange ansatte under seg tidligere. Så vil tro hun vet hva det vil si å jobbe. Hvis dere ser på storyen hennes igjen, så sier hun også «tidligere år har jeg jobbet mye» og ikke «tidligere i år». Fasinerende hvordan dere formulerer setninger selv og drar alt ut av sammenheng for å skape en dårlig mening i hodet deres. Takk! Tenkte å kommentere dette selv. Hun gikk seg også på en skikkelig smell når hun var leder på treningssenteret og etter at søstra døde, og har brukt mye tid på å bygge seg opp igjen. Får vondt i magen av å være her inne å se så mange stygge og usakelig kommentarer. Det fyres løs på både utseende, kropp og annet som ikke er nødvendig 🥺 konstruktiv kritkk er innafor, men når det beste man finner er å kommentere fett hår og extensions……….. Kjenner jeg blir usakelig selv og synes folk er dumme, føler det er håpløst. Er som å snakke med veggen 🤦🏽♀️ 17 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 12. juni 2022 #258 Del Skrevet 12. juni 2022 Hjelpes så kjedelig hu er blitt på snap. Hva er det hun influencer om egentlig? Blir bare trøtt av å se henne, og masse reklame som ser ut som hun får eksem av å utføre. Gjesp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 13. juni 2022 #259 Del Skrevet 13. juni 2022 Suluso skrev (12 timer siden): Hjelpes så kjedelig hu er blitt på snap. Hva er det hun influencer om egentlig? Blir bare trøtt av å se henne, og masse reklame som ser ut som hun får eksem av å utføre. Gjesp! Har du begynt å følge hu igjen? 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 13. juni 2022 #260 Del Skrevet 13. juni 2022 Sharp75! skrev (1 time siden): Har du begynt å følge hu igjen? 🙊 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå