Hockeypulver Skrevet 23. mai 2022 #201 Del Skrevet 23. mai 2022 Kan noen fortelle meg hva jobben hennes er? Hva er det hun driver med egentlig? Jeg ser stort sett kun reklame. Hun «titter innom» jevnt og trutt, men det er stort sett kun i forbifarten (etter x antall kaffekopper eller i bilen) Hvor blir det av gode samtaler med følgere? Inspirasjon? Det virker som at når influensere blir «store nok», glemmer de hva som fikk folk til å følge dem i utgangspunktet. Her blir kontakten med følgerne nedprioritert så til de grader til fordel for reklame på reklame. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stine85 Skrevet 23. mai 2022 #202 Del Skrevet 23. mai 2022 Hockeypulver skrev (1 time siden): Kan noen fortelle meg hva jobben hennes er? Hva er det hun driver med egentlig? Jeg ser stort sett kun reklame. Hun «titter innom» jevnt og trutt, men det er stort sett kun i forbifarten (etter x antall kaffekopper eller i bilen) Hvor blir det av gode samtaler med følgere? Inspirasjon? Det virker som at når influensere blir «store nok», glemmer de hva som fikk folk til å følge dem i utgangspunktet. Her blir kontakten med følgerne nedprioritert så til de grader til fordel for reklame på reklame. Også begynner man på mystisk vis å glemme hvilken dag det er.. HVER dag 🤭🙄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 23. mai 2022 #203 Del Skrevet 23. mai 2022 Hadde veldig sansen for Therese før. Før de flyttet inn i huset og når hun jobbet som senterleder. Hun virket mye mer naturlig, som seg selv og bena litt mer planta ned på jorda..🙄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 23. mai 2022 #204 Del Skrevet 23. mai 2022 Smurfii skrev (2 minutter siden): Hadde veldig sansen for Therese før. Før de flyttet inn i huset og når hun jobbet som senterleder. Hun virket mye mer naturlig, som seg selv og bena litt mer planta ned på jorda..🙄 Tror kanskje hun henger for mye med Monica Nyhus og gjengen. Egentlig er Therese en av de norske influenserne jeg liker best, eller likte. Jeg er litt ambivalent. Hun burde nok ha fortsatt på den stien hun var, working mom, naturlig og morsom. Nå er det bare heseblesende "ingenting". 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 24. mai 2022 #205 Del Skrevet 24. mai 2022 Nå har hun hatt en UTBLÅSNING på Instagram dere om at hun jobber mer enn fullt. Så da vet dere det. Ingen tvil om at hun følger med her inne, mellom det GODE stresset sitt. Men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor man stresser så mye når man har så lite å fylle dagene med🤷♀️ 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 24. mai 2022 #206 Del Skrevet 24. mai 2022 Hockeypulver skrev (11 timer siden): Kan noen fortelle meg hva jobben hennes er? Hva er det hun driver med egentlig? Jeg ser stort sett kun reklame. Jobben hennes er å drikke kaffe, rydde inn og ut av kofferter, dra på ferier, vise frem det rotete vaskerommet, dra til fysioterapeut, hente pakker, pynte litt i hagen og lage dårlige reklamer og gjerne for venninnene sine hvor de skryter hverandres produkter opp i skyene Vet ikke om jeg har glemt noe? 22 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitmargeritt Skrevet 24. mai 2022 #207 Del Skrevet 24. mai 2022 baremeg skrev (1 time siden): Jobben hennes er å drikke kaffe, rydde inn og ut av kofferter, dra på ferier, vise frem det rotete vaskerommet, dra til fysioterapeut, hente pakker, pynte litt i hagen og lage dårlige reklamer og gjerne for venninnene sine hvor de skryter hverandres produkter opp i skyene Vet ikke om jeg har glemt noe? Spot on! Virkelig flaut! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 24. mai 2022 #208 Del Skrevet 24. mai 2022 baremeg skrev (2 timer siden): Jobben hennes er å drikke kaffe, rydde inn og ut av kofferter, dra på ferier, vise frem det rotete vaskerommet, dra til fysioterapeut, hente pakker, pynte litt i hagen og lage dårlige reklamer og gjerne for venninnene sine hvor de skryter hverandres produkter opp i skyene Vet ikke om jeg har glemt noe? Du glemte "å pakke for å reise på campingplassen over Svenskegrensa, være der 1 døgn og kose seg, pakke ned og reise hjem igjen".😀 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 24. mai 2022 #209 Del Skrevet 24. mai 2022 Tough cookie skrev (13 minutter siden): Du glemte "å pakke for å reise på campingplassen over Svenskegrensa, være der 1 døgn og kose seg, pakke ned og reise hjem igjen".😀 Og å greie å ha det så rotete når man går hjemme er helt utrolig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 24. mai 2022 #210 Del Skrevet 24. mai 2022 Altså det jeg har lagt merke til når det gjelder Therese og Sara, er at de må ha nye kjoler til hver eneste anledning. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 24. mai 2022 #211 Del Skrevet 24. mai 2022 (endret) baremeg skrev (6 timer siden): Jobben hennes er å drikke kaffe, rydde inn og ut av kofferter, dra på ferier, vise frem det rotete vaskerommet, dra til fysioterapeut, hente pakker, pynte litt i hagen og lage dårlige reklamer og gjerne for venninnene sine hvor de skryter hverandres produkter opp i skyene Vet ikke om jeg har glemt noe? Hvis det er det hun mener er jobben hennes i mer enn 100%, så jobber jeg (og ekstremt mange flere) tilnærmet 250%😂😂 Endret 24. mai 2022 av Gresshoppa 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 24. mai 2022 #212 Del Skrevet 24. mai 2022 Tough cookie skrev (4 timer siden): Du glemte "å pakke for å reise på campingplassen over Svenskegrensa, være der 1 døgn og kose seg, pakke ned og reise hjem igjen".😀 Du glemte også vaske ned hele campingvogna etter hver gang de har vært der.Skjønner ikke hvorfor det er sp vanskelig å pakke ut bagasjen når man kommer hjem? Det tar jo Max 5 min… 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte_navn-skjult Skrevet 25. mai 2022 #213 Del Skrevet 25. mai 2022 Isola2 skrev (18 timer siden): Du glemte også vaske ned hele campingvogna etter hver gang de har vært der.Skjønner ikke hvorfor det er sp vanskelig å pakke ut bagasjen når man kommer hjem? Det tar jo Max 5 min… Hu og familien har vel så mye klær at dem kan gi blaffen i kofferten(e).... ser jo bare på vaskerommet det flyter over... men ja det tar 5 min.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 25. mai 2022 #214 Del Skrevet 25. mai 2022 Den kjolen hun viste frem i dag så rett og slett ut som en blå søppelsekk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 25. mai 2022 #215 Del Skrevet 25. mai 2022 Nussepus skrev (7 minutter siden): Den kjolen hun viste frem i dag så rett og slett ut som en blå søppelsekk. Smaken er som baken, jeg synes den var dødskul ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 25. mai 2022 #216 Del Skrevet 25. mai 2022 Burde ikke komme som noe sjokk at det er kø midt i rushen🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 25. mai 2022 #217 Del Skrevet 25. mai 2022 Nussepus skrev (8 timer siden): Den kjolen hun viste frem i dag så rett og slett ut som en blå søppelsekk. Enig, var uformelig og ikke fin er min mening også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 25. mai 2022 #218 Del Skrevet 25. mai 2022 90-tallet ringte og ville ha tilbake løshåret 🥵 det var ikke pent da, og ikke NOE bedre nå, grøss og gru 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 26. mai 2022 #219 Del Skrevet 26. mai 2022 Suluso skrev (7 timer siden): 90-tallet ringte og ville ha tilbake løshåret 🥵 det var ikke pent da, og ikke NOE bedre nå, grøss og gru 🫣 Jeg har hele tiden trodd det var hennes naturlige hår, men det faktisk naturlige håret var penere synes jeg. Det var ikke så ‘mye’ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 26. mai 2022 #220 Del Skrevet 26. mai 2022 Er ikke mannen hennes invitert i bryllupet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå