MøllersTran Skrevet 5. juni 2023 #1901 Del Skrevet 5. juni 2023 MiniMusa skrev (3 timer siden): Er det egentlig så lurt å dele på snap med så mange følgerne, hvordan dattera kommer seg til og fra skolen? jeg tenker at de som følger henne har nok informasjon om ungen til å kunne starte en samtale med henne der man kan gi inntrykk av at man kjenner både henne og familien hennes… Det finnes nok av gale folk med onde hensikter der ute… Helt enig!!! Jeg har tenkte det samme når Sara Emilie viser hvordan kjelleren ser ut - barnerom -> utgangsdør -> hage -> friområde. Det er nok med en galning, som får oppheng, og tror på dette «bestevenninne relasjonsbygge»-greiene som SE, Therese og flere andre influensere driver med. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 5. juni 2023 #1902 Del Skrevet 5. juni 2023 MiniMusa skrev (6 timer siden): Er det egentlig så lurt å dele på snap med så mange følgerne, hvordan dattera kommer seg til og fra skolen? jeg tenker at de som følger henne har nok informasjon om ungen til å kunne starte en samtale med henne der man kan gi inntrykk av at man kjenner både henne og familien hennes… Det finnes nok av gale folk med onde hensikter der ute… Jeg skjønner ikke at de tør jeg altså. Mulig jeg er i overkant bekymret, men i den perioden jeg la ut et og annet bilde på insta av barna, skrev jeg hverken navn eller noen som helst annen info om dem. Og jeg er ikke en kjent person. Jeg får helt angst av å tenke på hvor enkelt folk med uærlige hensikter kan komme i kontakt med barna til disse influenserne som eksponerer ungene. Vil påstå at et bilde i ny og ne er mindre farlig enn alle de andre opplysningene de deler. Filmer husene sine, skriver hvor de bor, hvilke fritidsaktiviteter de går på, hvilke dager det foregår osv…. Rett og slett naive, vil jeg påstå! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. juni 2023 #1903 Del Skrevet 5. juni 2023 Jeg ramla innom instagrammen hennes i dag, og så bilde av konemor Nyhus med en 'grønn' kosedress på. Hun kler jo alt, men dette var mindre pent på. Merkelig fasong på både topp og bukse. Eller ser jeg helt feil? Jeg skjønner ikke at folk handler de greiene hennes altså, dyrt er det også. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 6. juni 2023 #1904 Del Skrevet 6. juni 2023 loffen skrev (7 timer siden): Jeg ramla innom instagrammen hennes i dag, og så bilde av konemor Nyhus med en 'grønn' kosedress på. Hun kler jo alt, men dette var mindre pent på. Merkelig fasong på både topp og bukse. Eller ser jeg helt feil? Jeg skjønner ikke at folk handler de greiene hennes altså, dyrt er det også. Tenkte akkurat det samme. Monica er en xs og på det bilde så hun ut som en Xl. Den strikken mellom brystene er ikke flatterende i det hele tatt. Forstår ikke at dette selger. Dessuten må vel folk bli lei av å se og høre om et bomba vaskerom og alt som kjøpes. Nytt her og der. For er overforbruk. Litt usmakelig i denne dyrtiden, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 6. juni 2023 #1905 Del Skrevet 6. juni 2023 Godkjenner Ø de nye solsengene? Wow, det er jammen spennende 😅😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 6. juni 2023 #1906 Del Skrevet 6. juni 2023 Fru G skrev (8 timer siden): Godkjenner Ø de nye solsengene? Wow, det er jammen spennende 😅😂 Bare vent…snart skal det bygges pergola👏🏼👏🏼👏🏼 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 6. juni 2023 #1907 Del Skrevet 6. juni 2023 loffen skrev (17 timer siden): Jeg ramla innom instagrammen hennes i dag, og så bilde av konemor Nyhus med en 'grønn' kosedress på. Hun kler jo alt, men dette var mindre pent på. Merkelig fasong på både topp og bukse. Eller ser jeg helt feil? Jeg skjønner ikke at folk handler de greiene hennes altså, dyrt er det også. Fargen og snittet er gørr stygt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 6. juni 2023 #1908 Del Skrevet 6. juni 2023 Fru G skrev (10 timer siden): Godkjenner Ø de nye solsengene? Wow, det er jammen spennende 😅😂 Ikke var de fine heller. Skjønner ikke problemet med at han kan bruke stolen sin. Alt trenger ikke være beige og blast. Jeg hadde blitt deppa i det huset uten noen form for farger eller variasjoner. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litenstjerne Skrevet 6. juni 2023 #1909 Del Skrevet 6. juni 2023 Amish, det var det første jeg tenkte på når jeg så kjolene😂 Bare å søke på Google, nesten som man skulle tro at SE og Therese fikk inspirasjon til kjolene derifra😂 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 6. juni 2023 #1910 Del Skrevet 6. juni 2023 litenstjerne skrev (12 minutter siden): Amish, det var det første jeg tenkte på når jeg så kjolene😂 Bare å søke på Google, nesten som man skulle tro at SE og Therese fikk inspirasjon til kjolene derifra😂 Kjærringkjoler. Amicas kjolene ser bra ut, men får lignende til halve prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 6. juni 2023 #1911 Del Skrevet 6. juni 2023 Kolleksjonen til byLien reflekterer iallefall smaken til Lien selv. Smakløst, harry og ser ekstremt billig ut. Som i dårlig kvalitet. Bildet på Instagram av teamet bak kolleksjonen ga også mening i mitt hode. 😅 Blir irritert på meg selv for at jeg sjekker Snap-storyene og, bare må se på alt det stygge hun selger. Blitt en avhengighet å være oppgitt over Lien. 🙈🆘 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 6. juni 2023 #1912 Del Skrevet 6. juni 2023 Minlillelykke skrev (4 timer siden): Ikke var de fine heller. Skjønner ikke problemet med at han kan bruke stolen sin. Alt trenger ikke være beige og blast. Jeg hadde blitt deppa i det huset uten noen form for farger eller variasjoner. Har ikke sett de nye, men forstår heller ikke hvorfor hun «gjemte» stolen hans. De Baden-Baden-stolene er de beste!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 7. juni 2023 #1913 Del Skrevet 7. juni 2023 Ellevill skrev (7 timer siden): Har ikke sett de nye, men forstår heller ikke hvorfor hun «gjemte» stolen hans. De Baden-Baden-stolene er de beste!! Jeg har aldri testet de, men jeg forstår ikke hvorfor ALT skal ha hennes design! Må være utrolig slitsomt å være endel av den familien 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 7. juni 2023 #1914 Del Skrevet 7. juni 2023 I går la hun ut en tekst som forklarte bakgrunnen for pust og hvorfor det er så viktig å huske på pusten. Igjen slår det meg at jeg ikke ser noe fokus på pust overhodet i hennes kanal. Alt jeg ser er pushing av produkter, overforbruk, styr over planlegging, oppgaver ditt og datt. Men hun nevner aldri pust. Som i Stopp opp og pust Jeg klarer bare IKKE å ta henne seriøst når hun ikke praktiserer det hun preker. Synes det er så synd hun har forandret seg så til negative, med fokus på penger, penger og penger. Skuffende rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MøllersTran Skrevet 7. juni 2023 #1915 Del Skrevet 7. juni 2023 Bulsara skrev (9 minutter siden): I går la hun ut en tekst som forklarte bakgrunnen for pust og hvorfor det er så viktig å huske på pusten. Igjen slår det meg at jeg ikke ser noe fokus på pust overhodet i hennes kanal. Alt jeg ser er pushing av produkter, overforbruk, styr over planlegging, oppgaver ditt og datt. Men hun nevner aldri pust. Som i Stopp opp og pust Jeg klarer bare IKKE å ta henne seriøst når hun ikke praktiserer det hun preker. Synes det er så synd hun har forandret seg så til negative, med fokus på penger, penger og penger. Skuffende rett og slett. Helt enig!! Jeg likte Therese før. Nå blir jeg bare sliten av henne. Hvorfor kan hun ikke vise seg selv på yogamatta eller vise pusteteknikker hun bruker? Hun snakker om organisering, at hun noterer og reflekterer, men viser det jo ikke. Pust og meditasjon ER viktig, men Therese viser jo ikke hvilke teknikker hun bruker eller at to minutter innimellom alt kan være bra nok. Jeg kunne lett kjøpt hennes produkter hvis jeg assosierte dem med det de visstnok skal minne oss om, men nå minner de meg bare om stresse hit og dit, selge, selge, selge, gjøre mest mulig på kortest mulig tid. 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonhm Skrevet 7. juni 2023 #1916 Del Skrevet 7. juni 2023 Misforsto jeg noe, eller lar hun datteren ta fri fra skolen for å gå til frisøren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. juni 2023 #1917 Del Skrevet 7. juni 2023 litenstjerne skrev (15 timer siden): Amish, det var det første jeg tenkte på når jeg så kjolene😂 Bare å søke på Google, nesten som man skulle tro at SE og Therese fikk inspirasjon til kjolene derifra😂 Denne grønne kjolen hun har snikreklamen for hver eneste dag er bare så stygg 🙈 kan da ikke være mange som kjøper den?.. Det er jo ikke noe fint snitt på kjolen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 7. juni 2023 #1918 Del Skrevet 7. juni 2023 Har hun fått noen kritiske spørsmål ang husk å puste og snikreklame samt overforbruk tro? Hva er det med disse influenserne og behovet for bekreftelser på hvor fantastiske dem er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 7. juni 2023 #1919 Del Skrevet 7. juni 2023 Anonhm skrev (5 timer siden): Misforsto jeg noe, eller lar hun datteren ta fri fra skolen for å gå til frisøren? Hørtes litt slik ut. Hvis hun skulle hentes så tidlig for å dra til frisør.... 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. juni 2023 #1920 Del Skrevet 7. juni 2023 Bibbi_ skrev (5 minutter siden): Hørtes litt slik ut. Hvis hun skulle hentes så tidlig for å dra til frisør.... Det er helt utrolig. Jeg har satt litt spørsmålstegn ved at flere influencere tar barna ut fra skole 1-2 ganger i året for og dra til utlandet .. Å da får jeg beskjed tilbake om og passe mine egne saker.at det spiller ingen rolle om de er litt borte fra skole . Men altså .. hente før for å dra til frisør🙈 Lege er en ting men frisør.? 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå