J.. Skrevet 4. mai 2023 #1681 Del Skrevet 4. mai 2023 Malindalin skrev (1 minutt siden): Åh, det så jeg ikke. Så bare på snap 🥵 Ja dette ads in story-greiene deres får virkelig frem det mest usmakelige i mange av de. 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malya Skrevet 4. mai 2023 #1682 Del Skrevet 4. mai 2023 Malindalin skrev (14 minutter siden): Åh, det så jeg ikke. Så bare på snap 🥵 Dette postet hun på IG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 4. mai 2023 #1683 Del Skrevet 4. mai 2023 Malya skrev (1 time siden): Føler med Therese, men må si jeg reagerte på det samme. Det tok lang tid fra bildet av graviditetstesten ble postet, til det kom noen forklaring på IG. Å be folk "hoppe inn på snap - der forteller jeg mer utfyllende"... Blir tom for ord. Det er jo ikke greit et sekund. Det viser bare at å fortelle det handler mer om penger enn å faktisk bare fortelle det. Ikke greit i det hele tatt. LinnHenrikke skrev (32 minutter siden): Altså, virkelig. Hun sier at hun ønsker å være åpen om det fordi det er så få som snakker om spontanabort. MEN, for å kunne høre om åpenheten hennes må man bytte over til Snapchat så hun tjener mer på det. Hadde motivet virkelig vært åpenhet og å hjelpe andre hadde det vel vært mest naturlig å snakke om det på Instagram der hun har flest følgere. Så kynisk som det kan få blitt. Veldig kynisk. Utrolig trist utvikling. Et tips for å unngå gi hun mer penger er rett å slett å se snappene via der man søker etter brukere. Jeg søkte og så snappene og det kom ikke opp noe reklame. 5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 4. mai 2023 #1684 Del Skrevet 4. mai 2023 De er så jævlig kyniske at det er skammelig. Spontanaborterte- åh da velger jeg å tjene mest mulig på det. Smi mens jernet er varmt si. 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 4. mai 2023 #1685 Del Skrevet 4. mai 2023 Reagerer litt på det latterfjeset bak der det står "ikke planlagt"... Man mister og så er det liksom morsomt??! Å ja, enig med dere. Legge ut et slikt bilde og at man må gå inn på snap for å se mer. Selvfølgelig gjør hun det kun for å tjene penger! Æsj! Det finnes jo ikke grenser for hva disse gjør for å tjene penger!! 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 4. mai 2023 #1686 Del Skrevet 4. mai 2023 Merkelig opplegg, først fortelle om aborten så over til pakking til tur. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 4. mai 2023 #1687 Del Skrevet 4. mai 2023 Bibbi_ skrev (16 minutter siden): Reagerer litt på det latterfjeset bak der det står "ikke planlagt"... Man mister og så er det liksom morsomt??! Å ja, enig med dere. Legge ut et slikt bilde og at man må gå inn på snap for å se mer. Selvfølgelig gjør hun det kun for å tjene penger! Æsj! Det finnes jo ikke grenser for hva disse gjør for å tjene penger!! Det er helt sykt. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 4. mai 2023 #1688 Del Skrevet 4. mai 2023 Orly skrev (38 minutter siden): Merkelig opplegg, først fortelle om aborten så over til pakking til tur. Alt for klikk og salg.. For en uetisk og usmakelig drift av et virke. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. mai 2023 #1689 Del Skrevet 4. mai 2023 Vi reagerer så forskjellig på ting.. men må si jeg reagerte litt på hennes snap i dag.. Hun smilte seg gjennom alle meldingene også gikk det rett fra disse til " da skal jeg pakke til camping og Italia" 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 4. mai 2023 #1690 Del Skrevet 4. mai 2023 "Vanskelig å legge det frem riktig". Vel.. Hva med da hun poster på IG "sjekk snap der legger jeg ut mer utfyllende". Men så venter hun lenge før hun poster noe. Hvorfor i alle dager ikke bare fortsette forklare hva som hadde skjedd på IG? Det er faktisk hårreisende å oppføre seg slik. Det er et sårt tema for mange og litt "alvorlig", og da bruker man ikke slike agn som dette der. Lukter penger rett å slett. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 4. mai 2023 #1691 Del Skrevet 4. mai 2023 elskersommer skrev (1 time siden): Vi reagerer så forskjellig på ting.. men må si jeg reagerte litt på hennes snap i dag.. Hun smilte seg gjennom alle meldingene også gikk det rett fra disse til " da skal jeg pakke til camping og Italia" Det er ikke sikkert det helt har gått opp for henne ennå, og dermed slik "reaksjon". Jeg syns man bør være forsiktig med å mene noe om hvordan hun opplever det. Jeg har hatt flere spontanaborter og har faktisk ikke reagert likt alle gangene. Om hun deler på snap for å tjene penger på dette, eller bruker snap av andre grunner (jeg aner ikke om snap er enklere i bruk en IG. Jeg bruker ikke IG) har jeg ikke noe lyst til å spekulere i. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. mai 2023 #1692 Del Skrevet 4. mai 2023 Japp skrev (16 minutter siden): Om hun deler på snap for å tjene penger på dette, eller bruker snap av andre grunner (jeg aner ikke om snap er enklere i bruk en IG. Jeg bruker ikke IG) har jeg ikke noe lyst til å spekulere i. Hadde hun ville fortelle for å fortelle,hadde hun like godt gjort det på IG. Men ved å dra det ut i 20 storyer på SC,tjener hun ganske heftig på det pga nevnte "ads in story". Mindre jobb for mer penger,trenger ikke følgere eller samarbeid,kun views. Veldig enkelt mattestykke. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 4. mai 2023 #1693 Del Skrevet 4. mai 2023 J.. skrev (5 minutter siden): Hadde hun ville fortelle for å fortelle,hadde hun like godt gjort det på IG. Men ved å dra det ut i 20 storyer på SC,tjener hun ganske heftig på det pga nevnte "ads in story". Mindre jobb for mer penger,trenger ikke følgere eller samarbeid,kun views. Veldig enkelt mattestykke. Det er godt mulig. Jeg ønsker likevel ikke å spekulere i det. Hun vet selv hvorfor hun gjorde det, og hun som må stå til ansvar for seg selv dersom det ble gjort for å tjene penger. Hun har hatt en spontanabort, jeg syns kanskje man kan holde seg for god til å ha sterke meninger om at hun har brukt det for å tjene penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. mai 2023 #1694 Del Skrevet 4. mai 2023 Japp skrev (Akkurat nå): Det er godt mulig. Jeg ønsker likevel ikke å spekulere i det. Hun vet selv hvorfor hun gjorde det, og hun som må stå til ansvar for seg selv dersom det ble gjort for å tjene penger. Hun har hatt en spontanabort, jeg syns kanskje man kan holde seg for god til å ha sterke meninger om at hun har brukt det for å tjene penger. Du spekulerer jo selv,bare at du sitter på andre siden av bordet av min mening. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 4. mai 2023 #1695 Del Skrevet 4. mai 2023 J.. skrev (3 minutter siden): Du spekulerer jo selv,bare at du sitter på andre siden av bordet av min mening. Ok, det er jeg ikke enig i. Da jeg så snap storyen så tenkte ikke jeg på inntekten hennes i det hele tatt. Jeg fikk vondt av henne som går gjennom dette - det var det eneste jeg reflekterte over. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. mai 2023 #1696 Del Skrevet 4. mai 2023 Japp skrev (3 minutter siden): Ok, det er jeg ikke enig i. Da jeg så snap storyen så tenkte ikke jeg på inntekten hennes i det hele tatt. Jeg fikk vondt av henne som går gjennom dette - det var det eneste jeg reflekterte over. Nettopp slik influencere jobber,lol. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 4. mai 2023 #1697 Del Skrevet 4. mai 2023 Etisk ansvar innenfor markedsføring er noe Therese Lien må søke opp. Å bruke en spontanabort som teaser for reklame er noe av det mest uetiske en kan dele som influncer, påvirker i egne salgskanaler. At Lien tenkte at dette var en god ide er bare helt hinsides. Det sitter gjerne noen der på andre siden av skjermen som er sårbar da vedkommende har gjennomgått en spontanabort.. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 4. mai 2023 #1698 Del Skrevet 4. mai 2023 Japp skrev (13 minutter siden): Ok, det er jeg ikke enig i. Da jeg så snap storyen så tenkte ikke jeg på inntekten hennes i det hele tatt. Jeg fikk vondt av henne som går gjennom dette - det var det eneste jeg reflekterte over. Gratulerer, da gikk du rett i fella 💸💰 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 4. mai 2023 #1699 Del Skrevet 4. mai 2023 J.. skrev (Akkurat nå): Nettopp slik influencere jobber,lol. Lol? Nå blir jeg fremstilt som jeg "går fem på" influensere, noe jeg ikke gjør. Jeg er klar over at influensere bruker sosiale medier for å tjene penger, noe som er naturlig siden det er jobben deres. Men jeg satt likevel ikke i dag og tenkte at hun delte om spontanaborten på snap i stedet for IG for å tjene MER penger bevisst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. mai 2023 #1700 Del Skrevet 4. mai 2023 Maya39 skrev (2 minutter siden): Håper dere ikke har venner da som forteller dere den riktige måten og reagere på, eller at dere sikkert bare ønsker og høste sympati Har ikke én eneste venninde som hadde tatt betalt for å fortelle meg om sin spontanabort,så det er et ikke-problem. Forøvrig rapportert for brukerdebatt. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå