Bibbi_ Skrevet 26. april 2023 #1621 Del Skrevet 26. april 2023 Har prøvd å spørre henne om hvor mye hun faktisk tjener på Ads in story. Se hvor ærlig hun tør å være på det. Men får ikke noe svar. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 26. april 2023 #1622 Del Skrevet 26. april 2023 Bibbi_ skrev (8 minutter siden): Har prøvd å spørre henne om hvor mye hun faktisk tjener på Ads in story. Se hvor ærlig hun tør å være på det. Men får ikke noe svar. Jeg har sluttet å se på disse snappene. Er jo det samme hver dag. Gå tur med Cocos, sminke seg, ta noen telefoner, dans og fysio. Aldri om jeg vil bidra til dette overforbruket. Ser forresten at Fru Nyhus er på snap seminar i dag. Tror det bare er Yummi mommi som er åpen om dette. Stemmer det som hun forsøker å finne ut av er det på grensen til fullstendig galskap. Over 100k i mnd på å formidle null og nix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sawyer Skrevet 26. april 2023 #1623 Del Skrevet 26. april 2023 Morsomme er jo at herr og fru Lien skal ha liveshopping med turklær. Hun som samtidig reklamerer for kjole og happyflops på tur.. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 26. april 2023 #1624 Del Skrevet 26. april 2023 Sawyer skrev (1 time siden): Morsomme er jo at herr og fru Lien skal ha liveshopping med turklær. Hun som samtidig reklamerer for kjole og happyflops på tur.. Hun går vel bare små turer med hunden i nabolaget. Aldri sett for meg henne som et friluftsmenneske.. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 26. april 2023 #1625 Del Skrevet 26. april 2023 Noe så idiotisk!! Reklamere for turklær som man aldri bruker selv! Eier hun null skam? Hvordan kan hun gå god for de klærne? Jeg sier det igjen: penger penger penger!! Eneste hun bryr seg om!! 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggidada Skrevet 26. april 2023 #1626 Del Skrevet 26. april 2023 baremeg skrev (4 minutter siden): Noe så idiotisk!! Reklamere for turklær som man aldri bruker selv! Eier hun null skam? Hvordan kan hun gå god for de klærne? Jeg sier det igjen: penger penger penger!! Eneste hun bryr seg om!! Har ikke sett henne gå tur i noe annet enn den beige lange boblejakken sin… hver dag med hunden sin. Så ja; her lyser det penger penger 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 26. april 2023 #1627 Del Skrevet 26. april 2023 Maggidada skrev (54 minutter siden): Har ikke sett henne gå tur i noe annet enn den beige lange boblejakken sin… hver dag med hunden sin. Så ja; her lyser det penger penger 🙄 Må ha cash inn når man skal bygge pergola si.. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 26. april 2023 #1628 Del Skrevet 26. april 2023 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 28. april 2023 #1629 Del Skrevet 28. april 2023 Fort dere å kjøp bagen hennes som rett og slett er reklame for firmaet hennes og to termokopper så får du GRATIS frakt!! Løp og kjøp!!!!😅 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 28. april 2023 #1630 Del Skrevet 28. april 2023 Jeg bare kan ikke fatte å begripe hvem som kjøper produktene hennes. Feks den veska. Den hadde jeg blitt flau av å bruke! Heihei, her kommer Malin fangirl 😅 Hun er en lite kjent influencer med altfor høye tanker om seg selv og egen merkevare. Jeg liker folk som tørr å satse jeg altså, men Therese og hennes konsept er like inspirerende som et gammelt gulvteppe 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 28. april 2023 Forfatter #1631 Del Skrevet 28. april 2023 baremeg skrev (3 timer siden): Fort dere å kjøp bagen hennes som rett og slett er reklame for firmaet hennes og to termokopper så får du GRATIS frakt!! Løp og kjøp!!!!😅 🤣🤣🤣 Ja alt for frifrakt🙈 Det var jo så lite tote bagger så de kom jo til å bli utsolgt med engang🙈 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 28. april 2023 Forfatter #1632 Del Skrevet 28. april 2023 Skjønner ikke hvordan en butikk for hennes del ska gå rundt? Er jo ikke noe spesielt med tingene hun lager finnes jo overalt ellers til en rimligere pris😳 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 28. april 2023 #1633 Del Skrevet 28. april 2023 supermamz skrev (7 minutter siden): 🤣🤣🤣 Ja alt for frifrakt🙈 Det var jo så lite tote bagger så de kom jo til å bli utsolgt med engang🙈 Rart hvor fort varene til disse influenserne bare flyr ut, og OBS! De kommer ikke tilbake på lager så må være rask 🙊 De produserer vel max 10 stk av hver vare så er derfor de går tomme så fort. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 28. april 2023 Forfatter #1634 Del Skrevet 28. april 2023 baremeg skrev (11 minutter siden): Rart hvor fort varene til disse influenserne bare flyr ut, og OBS! De kommer ikke tilbake på lager så må være rask 🙊 De produserer vel max 10 stk av hver vare så er derfor de går tomme så fort. Må være noe slikt ja😅🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 28. april 2023 #1635 Del Skrevet 28. april 2023 Jeg har klaget på live shoppingen både i går og hos Kapp ahl. Maken til fjas og tull. Greit nok å forsøke å være morsom, men når jeg skal handle så foretrekker jeg litt seriøsitet også. Hun tar så mye plass og det kommer også frem når de tre venninnene er sammen. Husk å pust sier jeg bare🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 28. april 2023 #1636 Del Skrevet 28. april 2023 Fru G skrev (8 minutter siden): Jeg har klaget på live shoppingen både i går og hos Kapp ahl. Maken til fjas og tull. Greit nok å forsøke å være morsom, men når jeg skal handle så foretrekker jeg litt seriøsitet også. Hun tar så mye plass og det kommer også frem når de tre venninnene er sammen. Husk å pust sier jeg bare🙈 Klaget på live-shoppingen? Til hvem? Altså nå kjenner jeg at jeg blir nysgjerrig 😅 Jeg har aldri giddet å se på noe som helst liveshopping for jeg har ingen planer om å kjøpe via en influenser, så aner ikke hvordan den fungerer. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 28. april 2023 #1637 Del Skrevet 28. april 2023 Japp skrev (12 minutter siden): Klaget på live-shoppingen? Til hvem? Altså nå kjenner jeg at jeg blir nysgjerrig 😅 Jeg har aldri giddet å se på noe som helst liveshopping for jeg har ingen planer om å kjøpe via en influenser, så aner ikke hvordan den fungerer. Pr e-post til den ene butikken og personlig til Kapp Ahl. De hadde fått flere klager. Jeg ser på live shopping for å se hvordan klærne ser ut på folk. Selv om du ikke gidder å se på så er det nok mange andre som gjør det. Le så mye du vil, det er jo deg i et nøtteskall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 28. april 2023 #1638 Del Skrevet 28. april 2023 Fru G skrev (Akkurat nå): Pr e-post til den ene butikken og personlig til Kapp Ahl. De hadde fått flere klager. Jeg ser på live shopping for å se hvordan klærne ser ut på folk. Selv om du ikke gidder å se på så er det nok mange andre som gjør det. Le så mye du vil, det er jo deg i et nøtteskall. Ok. Det var på ingen måte negativt ment at jeg spurte. Jeg lurte genuint på det fordi jeg ønsker ikke å kjøpe noe som en influenser har laget selv eller er reklameplakat for, så jeg lurte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 28. april 2023 #1639 Del Skrevet 28. april 2023 (endret) Japp skrev (26 minutter siden): Ok. Det var på ingen måte negativt ment at jeg spurte. Jeg lurte genuint på det fordi jeg ønsker ikke å kjøpe noe som en influenser har laget selv eller er reklameplakat for, så jeg lurte. Jeg kjøper ikke klær av influensere, det har jeg brent meg på. Følger flere live shoppinger, blant annet til en butikk på Metro senters og en i Nord Norge, Kvippen heter den. At Kapp Ahl bruker influensere burde kanskje tilsi boikott, selv om jeg i prinsippet er i mot kanseleringskulturen. Jeg skrev i mailen at deres modell bruker mindreårige i sine kanaler blant annet. Endret 28. april 2023 av Fru G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 28. april 2023 #1640 Del Skrevet 28. april 2023 Japp skrev (51 minutter siden): Klaget på live-shoppingen? Til hvem? Altså nå kjenner jeg at jeg blir nysgjerrig 😅 Jeg har aldri giddet å se på noe som helst liveshopping for jeg har ingen planer om å kjøpe via en influenser, så aner ikke hvordan den fungerer. Har heller aldri sett disse live-shoppingene. Har tenkt hvem er det som ser på disse sendingene? Har egentlig landet på at det er de som kjøper influenser brands, ser opp til disse og gjerne ønsker å være som dem. For de viser vel fram sine favoritter, har jeg for meg de har sagt på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå