Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Leser på nett at den hunderasen skal veie 2-3 kg og på snappen hennes står det at sist de veide så var han 3,1 kg og han er jo ikke ett år engang. Må jo nesten være noe feil her ja…….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskopi skrev (1 time siden):

Tør nesten vedde på at Cocos ikke er NKK registrert? 

Tenkte jeg også på. Om det er sånn at hun har blitt lurt av oppdretter kan han vel ikke være NKK registrert? Vil jo tro det er noen krav som skal oppfylles for å få det. Bl.a for å sikre at slikt som dette skjer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars hund, nå skal hun presse på han festdrakt🙄 Få ting som er mer tragisk enn folk som kler på hundene sine «bare fordi»🥲

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av noen hundekjennere dere…

Størrelse på hunden ser dere på snap? Vi vet vel alle at størrelser på bilder sjeldent samsvarer med virkeligheten.. 

Et raskt søk viser helt identisk hund med cocos som er en pomeranian og ikke en spitz..

IMG_4987.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eea Elvira skrev (1 time siden):

Størrelse på hunden ser dere på snap? Vi vet vel alle at størrelser på bilder sjeldent samsvarer med virkeligheten.. 

Et raskt søk viser helt identisk hund med cocos som er en pomeranian og ikke en spitz..

IMG_4987.jpeg

Du kan ikke bare hente ut et enkelt bilde fra Google bildesøk heller som «bevis» for det motsatte.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IMG_4987.jpeg

Du kan jo søke på white kleinspitz og finne identisk hund der også :)

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggidada

IMG_4987.jpeg

Legger ved ett bilde av en renraset ekte Pomeranian, fra seriøs oppdretter. Og ja, man ser på bilder og snapper at Cocos ikke er en Pomeranien. Hun sa han var 3,1 kg nå som 6 mnd gammel hvalp, så tipper at han som voksen blir rundt 4,5 kg. En Pomeranien er mellom 2-3 kg og 21-23 cm nakkehøyde. De som er større enn dette er for store for å være Pomeranian. Kjenner mange med Pomeranian, både de med ekte og de som har blitt «lurt»! 

1A4829FF-66E9-48A2-B8F8-541D5E68C569.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (6 timer siden):

Leser på nett at den hunderasen skal veie 2-3 kg og på snappen hennes står det at sist de veide så var han 3,1 kg og han er jo ikke ett år engang. Må jo nesten være noe feil her ja…….

Min er snart 2 år og stoor, 3,5 kilo i dag når han fikk påfyll av rabiesvaksine 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggidada
Isola2 skrev (På 23.4.2023 den 17.32):

Hun må være den kjedeligste influenseren ever…dag ut og dag inn med nada innhold samtidig som hun selger utrolig mye unødvendig ræl ingen trenger med lav kvalitet. Hvem er dere som kjøper dette? Hvorfor? Hvem vil ha kopper med pust og håndklær som knapt kan vaskes?

Lite innhold ja… idag sminket hun seg og fortalte at hun gikk morgentur med hunden. Begge deler alle med hund gjør… Ellers reklamerte hun for noen kjoler og noen solcelle-lys… Og så var hun punktert i sofaen! Har hatt en mye mer spennende dag jeg… men er så glad jeg slipper å tro jeg er noe og at noen skal finne min dag interessant 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggidada skrev (1 time siden):

Lite innhold ja… idag sminket hun seg og fortalte at hun gikk morgentur med hunden. Begge deler alle med hund gjør… Ellers reklamerte hun for noen kjoler og noen solcelle-lys… Og så var hun punktert i sofaen! Har hatt en mye mer spennende dag jeg… men er så glad jeg slipper å tro jeg er noe og at noen skal finne min dag interessant 😅

Tror du ikke hun kan ha gjort noe resten av dagen som ikke nødvendigvis vises på snap? Det holdes jo på med administrative oppgaver.

Det interessante er jo at mange nok tydeligvis finner hennes dager interessante, for hun lever jo av det 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (28 minutter siden):

Tror du ikke hun kan ha gjort noe resten av dagen som ikke nødvendigvis vises på snap? Det holdes jo på med administrative oppgaver.

Det interessante er jo at mange nok tydeligvis finner hennes dager interessante, for hun lever jo av det 😊

Lever hun av det, eller av salg av produkter og reklame? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (1 minutt siden):

Lever hun av det, eller av salg av produkter og reklame? 

Hun lever vel av influenser yrket, og da må jo mange nok finne henne interessant nok til å se på hennes deling av hverdagen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baremeg skrev (På 20.4.2023 den 20.47):

Hun har blitt altfor høy på seg selv. Tenker kun penger! Utrolig usjarmerende. Det er synd. Jeg likte henne tidligere, men så har hun blitt mer og mer lik SE. Alt er falskt og tilgjort. Høye tanker om seg selv og selger masse dritt selv om de bedyrer at de er opptatt av bærekraft. Ja, særlig!!!🤣 

Lært av den beste...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasestandard på pomeranian er mankehøyde på +/- 20 cm. Og maxvekt er 2,5kg.  Cocos er fremdeles valp og er MYE større enn det. 

https://e24.no/privatoekonomi/i/wP95V5/hunden-ble-for-stor-fikk-5000-kroner-i-erstatning

Sjekk denne saken her. Therese har også blitt lurt om hun seriøst mener hun har en renraset pomeranien. Tviler på at hun har kjøpt av en seriøs oppdretter og at Cocos er registrert i NKK.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maggidada
MiniMusa skrev (19 minutter siden):

Rasestandard på pomeranian er mankehøyde på +/- 20 cm. Og maxvekt er 2,5kg.  Cocos er fremdeles valp og er MYE større enn det. 

https://e24.no/privatoekonomi/i/wP95V5/hunden-ble-for-stor-fikk-5000-kroner-i-erstatning

Sjekk denne saken her. Therese har også blitt lurt om hun seriøst mener hun har en renraset pomeranien. Tviler på at hun har kjøpt av en seriøs oppdretter og at Cocos er registrert i NKK.

Nettopp!! Og dette var i 2014, da var det sikkert vanlig å betale 23000 for en renraset Pomeranian. Idag koster en «ekte» Pomeranian mellom 35000 og 40000. På annonsen til den Therese kjøpte så sto det rundt 20000, altså ikke en Pomeranian. Og det spiller ingen rolle for meg hva hund hun har, men man kan ikke si at man har en annen enn den man har. Så mange som hun når ut til så blir alle feilinformert om hva en Pomeranian er, så har vi det gåande…

Endret av Maggidada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMusa skrev (23 minutter siden):

Det står vel at en pomeranian kan veie mellom 1,9-3,5 kg, så maksvekt på 2,5 kg stemmer ikke helt. Skulderhøyde/nakkehøyde er 20 cm +/- 2 cm. 
Uansett, jeg tror ikke hun har en renraset pomeranian. Særlig ikke hvis hun under her skriver at den kostet 20 000. Har aldri sett så rimelige renrasede pomeranian før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (14 minutter siden):

Skal hun starte pop up butikk? Hva skal selges der? Overprisede kopper, termoser  og håndklær?

Skal vel selges mye av alt dette rælet  som folk går fem på og kjøper.. å de kjøper kun fordi hun er influencer. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...