Kaisamaia Skrevet 2. desember 2022 #681 Del Skrevet 2. desember 2022 snute skrev (21 minutter siden): Ser ikke den snapen hvor datteren blir overrasket jeg, kanskje hun har slettet den…? Men hun legger ut så enormt mye filmer og bilder, skjønner ikke vitsen! Hun gjør jo ikke annet enn å filme. Neida, den ligger ute ennå. Er lagt ut for 16 timer siden. Står "ha på lyd". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 2. desember 2022 #682 Del Skrevet 2. desember 2022 Hvorfor ikke legge fra seg telefonen og faktisk bare være der sammen med mann og barn… Har aldri skjønt poenget med å filme absolutt alt og legge ut - er det virkelig noen av følgerne/fremmende som har glede av å sitte og se på alt som legges ut? (Trykker bare over, og vil tro mange andre også gjør det…) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 2. desember 2022 #683 Del Skrevet 2. desember 2022 Frøken.stille skrev (38 minutter siden): Hvorfor ikke legge fra seg telefonen og faktisk bare være der sammen med mann og barn… Har aldri skjønt poenget med å filme absolutt alt og legge ut - er det virkelig noen av følgerne/fremmende som har glede av å sitte og se på alt som legges ut? (Trykker bare over, og vil tro mange andre også gjør det…) Fordi hun ikke har noen jobb som gir inntekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LCFA Skrevet 3. desember 2022 #684 Del Skrevet 3. desember 2022 On 1/4/2022 at 9:58 PM, Anim92 said: Hva er greia med å lage en tråd bare for å spre dritt om andre kvinner? Kvinne er kvinne verst. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plast Skrevet 3. desember 2022 #685 Del Skrevet 3. desember 2022 Herregud!! Dette var bare ekstremt kleint. Alt tyder på at SE og Therese har lite klikk og nye følgere, og jaget etter dette har tatt heeeelt overhånd. De to trenger råd og veiledning, men managementet er jo like på villspor🥴😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 3. desember 2022 #686 Del Skrevet 3. desember 2022 Plast skrev (10 minutter siden): Herregud!! Dette var bare ekstremt kleint. Alt tyder på at SE og Therese har lite klikk og nye følgere, og jaget etter dette har tatt heeeelt overhånd. De to trenger råd og veiledning, men managementet er jo like på villspor🥴😂 Managementet er helt tragisk. Og den snap`en SE la ut i går kveld... Jeg har ikke ord:-) Therese burde aldri lagt ut filmen med datteren, det er hinsides ubetenksomt. 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 3. desember 2022 #687 Del Skrevet 3. desember 2022 Kaisamaia skrev (11 timer siden): Neida, den ligger ute ennå. Er lagt ut for 16 timer siden. Står "ha på lyd". Oki, fikk sett det. Syns hun kunne droppet å legge det ut… Får inntrykk av at turen er mest for produsere innhold, ikke glede datteren (selv om det sikkert er begge deler). 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 3. desember 2022 #688 Del Skrevet 3. desember 2022 Blir svett av å se på storyen hennes. ALT i hele parken er dokumentert, selv køen de står i. Kult for datteren at mamma er opptatt med å filme hele førjulsturen deres til fremmede mennesker istedenfor å være tilstede sammen med henne i det virkelige liv. 14 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 3. desember 2022 #689 Del Skrevet 3. desember 2022 LCFA skrev (17 timer siden): Kvinne er kvinne verst. Folk liker ikke eksponering av barn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plast Skrevet 3. desember 2022 #690 Del Skrevet 3. desember 2022 LinnHenrikke skrev (55 minutter siden): Blir svett av å se på storyen hennes. ALT i hele parken er dokumentert, selv køen de står i. Kult for datteren at mamma er opptatt med å filme hele førjulsturen deres til fremmede mennesker istedenfor å være tilstede sammen med henne i det virkelige liv. Ser for meg Therese er hun irriterende i en folkemengde hvor hun beveger seg raskt frem og tilbake for å filme, tråkker på folk og dulter borti. Hun er så klein😂 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 3. desember 2022 #691 Del Skrevet 3. desember 2022 Ja, nei, nå... var MYE filming, ja. Hva skjer? Therese har da brukt å være ganske jovial og "saklig"... men nå.. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 4. desember 2022 #692 Del Skrevet 4. desember 2022 Kaisamaia skrev (7 timer siden): Ja, nei, nå... var MYE filming, ja. Hva skjer? Therese har da brukt å være ganske jovial og "saklig"... men nå.. Enig- i går trykket jeg avfølgingsknappen. Hun har endret seg og det handler nesten bare om reklame og kjøpepress. Synd, jeg likte å følge henne- et friskt pust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 4. desember 2022 #693 Del Skrevet 4. desember 2022 Det er helt ekstremt hvor mye hun filmer på denne turen. All fokus på filming men ikke på datteren. Hvorfor kan hun ikke legge bort tlf og nyte tiden sammen med datteren. Hun virker svært umoden og det gjør forsåvidt mannen hennes også. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 4. desember 2022 #694 Del Skrevet 4. desember 2022 Bulsara skrev (2 timer siden): Enig- i går trykket jeg avfølgingsknappen. Hun har endret seg og det handler nesten bare om reklame og kjøpepress. Synd, jeg likte å følge henne- et friskt pust Avfulgt både henne og Sara E nå. Ikke noe inspirerende lenger, de blir for like i uttrykket og det er masete å se på. 9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 4. desember 2022 #695 Del Skrevet 4. desember 2022 Snoker45 skrev (8 timer siden): Det er helt ekstremt hvor mye hun filmer på denne turen. All fokus på filming men ikke på datteren. Hvorfor kan hun ikke legge bort tlf og nyte tiden sammen med datteren. Hun virker svært umoden og det gjør forsåvidt mannen hennes også. Ja hun filmer så mye at det blir kjedelig. Det er ikke SÅÅÅ interessant å se alt hun filmer derfra. Å det er bare teit å fly rundt der med Mikke mus ører. At barn gjøre det er helt innafor. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 4. desember 2022 #696 Del Skrevet 4. desember 2022 Hvor mange bilder av seg selv foran ulike attraksjoner trenger en voksen dame? Og hvor mange av de må hu dele på some?😴🙈🙈🙈 Ser ut som Therese 8 år… 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 4. desember 2022 #697 Del Skrevet 4. desember 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 4. desember 2022 #698 Del Skrevet 4. desember 2022 Det kan virkelig bli for mye av det gode, hun burde absolutt legge ned tlf litt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 4. desember 2022 #699 Del Skrevet 4. desember 2022 «Husk at dere bare ser noen småååå øyeblikk av dagen» - eh nei, jeg har nettopp scrollet meg gjennom så og si hele turen til Paris, inkl minutt for minutt av lysshowet 🙄 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 5. desember 2022 #700 Del Skrevet 5. desember 2022 Jeg tror jeg hadde slitt som barn om mine foreldre ikke var 100% til stede for meg på ferie, men opptatt av å dele nesten alle øyeblikk med følgerne. Dette gjelder jo for influencerene generelt, men jeg tenker det blir interessant når disse barna blir voksne og kan fortelle hvordan livet som influencerbarn egentlig var. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå