Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Sprite skrev (4 timer siden):

Men ikke heng opp badetøy på rekkverket om du bader 

Alt folk skal kritisere her inne. Blir for dumt. Og det er de samme brukerne som går igjen i samtlige tråder her inne med det samme idiotiske greiene. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maydis8 skrev (4 timer siden):

Alt folk skal kritisere her inne. Blir for dumt. Og det er de samme brukerne som går igjen i samtlige tråder her inne med det samme idiotiske greiene. 

Har man ikke annet og kritiserer henne på så kan vi heller slette tråden . 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (4 timer siden):

Rart å mene at alle brukerne som er ganske mange, skriver det samme i samtlige tråder. Kan vel sies noe om de som alltid sksl kritisere kritikerne og mener alt som kommer av kritikk bare er idiotisk 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
Maydis8 skrev (5 timer siden):

Ja akkkurat det var meget spesielt å kritisere 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at hun klager på uren hud når man ser hva hun spiser..chips,kebab,pizza,pasta…kanskje hun burde spist sunnere..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (11 timer siden):

Rart å mene at alle brukerne som er ganske mange, skriver det samme i samtlige tråder. Kan vel sies noe om de som alltid sksl kritisere kritikerne og mener alt som kommer av kritikk bare er idiotisk 

Å kritisere at hun henger opp badetøy til tørk er idiotisk 🙈 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun og Sara Emilie skal ha ros for hvordan de har vist frem Italia-ferien. Ikke sett at de har lagt ut et eneste bilde av barna, og det har vært usminkede ansikter, strekkmerker og pigmentflekker, og den eneste øl'en de har vist fram var alkoholfri. Befriende naturlig. Det går tydeligvis an å lage innhold uten å eksponere barna og redigere kroppen. 

• Liker 38
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (1 time siden):

Hun og Sara Emilie skal ha ros for hvordan de har vist frem Italia-ferien. Ikke sett at de har lagt ut et eneste bilde av barna, og det har vært usminkede ansikter, strekkmerker og pigmentflekker, og den eneste øl'en de har vist fram var alkoholfri. Befriende naturlig. Det går tydeligvis an å lage innhold uten å eksponere barna og redigere kroppen. 

Jeg har egentlig hatt sansen for begge de to damene der lenge. Og flott at de ikke eksponerer barna.

Men syns dessverre begge i det siste har blitt veldig nedlatende og har fått en litt sånn hånlig fremtoning mot alle som skriver noe negativt i form av «morsomme» videoer, avhandlinger og små stikk på sine kanaler. Skjønner man kan bli både oppgitt og lei, men tenker de kanskje kunne brukt hverandre som sparringspartner og støtte der. Fremfor å lage så kjip stemning som jeg føler det har blitt. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (5 timer siden):

Tenkte det samme i går.. ikke sett noe av barna og det er så bra.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellasnella skrev (4 timer siden):

Jeg har egentlig hatt sansen for begge de to damene der lenge. Og flott at de ikke eksponerer barna.

Men syns dessverre begge i det siste har blitt veldig nedlatende og har fått en litt sånn hånlig fremtoning mot alle som skriver noe negativt i form av «morsomme» videoer, avhandlinger og små stikk på sine kanaler. Skjønner man kan bli både oppgitt og lei, men tenker de kanskje kunne brukt hverandre som sparringspartner og støtte der. Fremfor å lage så kjip stemning som jeg føler det har blitt. 

Skjønner hva du tenker men så samtidig hvor mye skal de måtte høre før man kanskje går lei? Jeg for min del synes det er merkelig at det ikke er blitt diskutert noe her på Kvinneguiden om at denne ferien må være sponset. Var mye her under turen til Spania men ikke noe nå

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Skjønner hva du tenker men så samtidig hvor mye skal de måtte høre før man kanskje går lei? Jeg for min del synes det er merkelig at det ikke er blitt diskutert noe her på Kvinneguiden om at denne ferien må være sponset. Var mye her under turen til Spania men ikke noe nå

Det er blitt sagt på IG at ferien ikke er sponset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (9 minutter siden):

Det er blitt sagt på IG at ferien ikke er sponset. 

Ja det vet jeg... men det ble det vel sagt om turen til Spania også.. men diskusjonen gikk varm her inne

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Ja det vet jeg... men det ble det vel sagt om turen til Spania også.. men diskusjonen gikk varm her inne

Ah, det fikk jeg ikke med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (26 minutter siden):

Ah, det fikk jeg ikke med meg.

Jeg mener det var en stor diskusjon og folk meldte de vel til forbrukertilsynet..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Jeg mener det var en stor diskusjon og folk meldte de vel til forbrukertilsynet..

Oi, såpass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnnePåLande skrev (8 minutter siden):

Oi, såpass. 

Diskusjon er på tråden til SE fra side 137.. står også at Therese ikke hadde økonomi til og dra på en slik ferie. Det er så usakelig kritikk.🙈

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellasnella skrev (9 timer siden):

👏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LudaLi

Så fort noen har andre meninger enn henne, henges de ut og blir latterliggjort på hennes offentlig profil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (28 minutter siden):

Så fort noen har andre meninger enn henne, henges de ut og blir latterliggjort på hennes offentlig profil. 

Det har ikke jeg inntrykk av. Tror hun får ganske mye forskjellig, men legger ut når hun får nok. Latterliggjøring vil jeg ikke kalle det, når det anonymiseres. Har aldri sett noen navn når hun blåser i fra seg. 
Skal vi snakke om alt som skrives her inne? Det er motbydelig, smålig latterliggjøring det. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...