Elise93 Skrevet 25. juni 2022 #121 Del Skrevet 25. juni 2022 Skjønner at du har ambivalte følelser rundt dette - det er jo bra at det ikke er noe galt med noen av dere, men samtidig forstår jeg at man vil ha svar på hvorfor det ikke har klaffet enda ❤️ IVF er et stort steg å ta og absolutt noe man må føle litt på og "venne" seg til. Det er jo også en slags siste utvei, man vil jo helst unngå det.. Jeg håper det klaffer for dere før evnt IVF. Hostesaft har jeg også prøvd og det var faktisk da jeg ble gravid. Om det har noe sammenheng vet jeg ikke, kanskje jeg må prøve det igjen? 😂 Krysser fingrene for dere 🤞❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 4. juli 2022 Forfatter #122 Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) PP15 🌻 Så vidt jeg tørr å skrive det her, er så innmari redd for å jinxe det 🙈 Men jeg er GRAVID! Har aldri opplevd å få en positiv graviditetstest ila. nesten 1,5 år som prøvere, og plutselig så skjer det. Jeg synes det er litt vanskelig å skrive for jeg vet at jeg selv har lest slike oppdateringer med blandede følelser - at det gir håp når de som har prøvd lenge endelig får en positiv test, samtidig som frykten og følelsen av urettferdighet for at det "aldri" skjer en selv er så altoppslukende. Men akkurat nå er jeg gravid og jeg feirer at jeg i det hele tatt KAN bli gravid. Så får tiden vise om dette går hele veien. Skummelt, fantastisk, uvirkelig og forvirrende. NULL symptomer enn så lenge. Er bare 11 dpo, IKM om 1-3 dager pluss minus. Første positive test var på lørdagen, 9 dpo. Den var veldig svak, men selv samboer kunne se den. Våkna kl. 4 natt til søndag. Klarte ikke å sovne igjen. Tok 2 tester fra 2 forskjellige forpakninger - begge positive og helt klart sterkere strek enn dagen før ❤️ Endret 5. juli 2022 av gladlaksen skrivefeil 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 4. juli 2022 #123 Del Skrevet 4. juli 2022 Åå!! ❤ gratulerer så mye 😭❤❤ veldig gøy å lese at du og @Tessiekd er nøyaktig like langt i løypa! 🥰 må de fine spirene klamre seg fast 💓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 4. juli 2022 #124 Del Skrevet 4. juli 2022 Åå!! Gratulerer så mye 🥰🥰 Nå ble jeg glad ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 5. juli 2022 #125 Del Skrevet 5. juli 2022 gladlaksen skrev (På 4.7.2022 den 14.46): PP15 🌻 Så vidt jeg tørr å skrive det her, er så innmari redd for å jinxe det 🙈 Men jeg er GRAVID! Har aldri opplevd å få en positiv graviditetstest ila. nesten 1,5 år som prøvere, og plutselig så skjer det. Jeg synes det er litt vanskelig å skrive for jeg vet at jeg selv har lest slike oppdateringer med blandede følelser - at det gir håp når de som har prøvd lenge endelig får en positiv test, samtidig som frykten og følelsen av urettferdighet for at det "aldri" skjer en selv er så altoppslukende. Men akkurat nå er jeg gravid og jeg feirer at jeg i det hele tatt KAN bli gravid. Så får tiden vise om dette går hele veien. Skummelt, fantastisk, uvirkelig og forvirrende. NULL symptomer enn så lenge. Er bare 11 dpo, IKM om 1-3 dager pluss minus. Første positive test var på lørdagen, 9 dpo. Den var veldig svak, men selv samboer kunne se den. Våkna kl. 4 natt til søndag. Klarte ikke å sovne igjen. Tok 2 tester fra 2 forskjellige forpakninger - begge positive og helt klart sterkere strek enn dagen før ❤️ Wæææ! Gratulerer så mye 😍 da ligger vi helt likt! 12 dpo I dag. Tok min første test i går 11dpo, og den var positiv, svak men tydelig ☺️ vi kan ikke tro det vi heller! Og forstår deg så godt med å uvirkelig dette er. I tilegg er det så mange skumle hinder vi må komme oss over. Sender deg en god klem ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 6. juli 2022 Forfatter #126 Del Skrevet 6. juli 2022 Elise93 skrev (På 4.7.2022 den 18.35): Åå!! ❤ gratulerer så mye 😭❤❤ veldig gøy å lese at du og @Tessiekd er nøyaktig like langt i løypa! 🥰 må de fine spirene klamre seg fast 💓 Åh, tusen takk @Elise93❤️❤️❤️ Håper håper håper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 6. juli 2022 Forfatter #127 Del Skrevet 6. juli 2022 Prøver2021 skrev (På 4.7.2022 den 18.51): Åå!! Gratulerer så mye 🥰🥰 Nå ble jeg glad ❤️ @Prøver2021 Tusen takk! 🥰❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 6. juli 2022 Forfatter #128 Del Skrevet 6. juli 2022 Tessiekd skrev (18 timer siden): Wæææ! Gratulerer så mye 😍 da ligger vi helt likt! 12 dpo I dag. Tok min første test i går 11dpo, og den var positiv, svak men tydelig ☺️ vi kan ikke tro det vi heller! Og forstår deg så godt med å uvirkelig dette er. I tilegg er det så mange skumle hinder vi må komme oss over. Sender deg en god klem ❤️ Takk - og i like måte ❤️ Det er jo helt sprøtt @Tessiekd at vi ligger helt likt! Håper håper håper at spirene klamrer seg godt fast og holder hele veien frem. God klem til deg også 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 11. juli 2022 #129 Del Skrevet 11. juli 2022 Hvordan går det med deg? 🥰💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 12. juli 2022 Forfatter #130 Del Skrevet 12. juli 2022 (endret) Tessiekd skrev (11 timer siden): Hvordan går det med deg? 🥰💗 Jeg bekymrer meg en del, men ellers så går det veldig bra med meg, takk som spør ❤ Er så innmari takknemmelig for at jeg er gravid. Jeg fikk, som deg, også 2-3 på ukesindikator 4+1, og det var den beste starten på sommerferien 🌞 føles fortsatt uvirkelig! har vært fullt opp de siste dagene, har vært i bryllup og i går kjørte vi bil hele dagen, er nå hos samboers familie. Har hatt to dagens opphold fra testing, tok en test i går kveld og da var streken akkurat sterkere enn kontrollstreken 🤞 Når det gjelder symptomer kjenner jeg litt murringer, støl mage, føles som om jeg har trent (det har jeg ikke) 😅 Er også muligens noe mer trøtt en vanlig, men ellers veldig fin form. Hvordan går det med deg? 🥰 Når tenker du å teste etter 3+? Og har du tenkt noe på tidlig ultralyd? Jeg vil gjerne ta det men vet ikke helt når, ser ut som de fleste private aktører rundt der vi bor uansett har sommerstengt til midten av august..🤷♀️ Endret 12. juli 2022 av gladlaksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 12. juli 2022 #131 Del Skrevet 12. juli 2022 Herregud!!! Gratulerer så mye 😍😍😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 12. juli 2022 Forfatter #132 Del Skrevet 12. juli 2022 Haapefull skrev (1 time siden): Herregud!!! Gratulerer så mye 😍😍😍 Tusen takk!!🥰❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 12. juli 2022 #133 Del Skrevet 12. juli 2022 gladlaksen skrev (9 timer siden): Jeg bekymrer meg en del, men ellers så går det veldig bra med meg, takk som spør ❤ Er så innmari takknemmelig for at jeg er gravid. Jeg fikk, som deg, også 2-3 på ukesindikator 4+1, og det var den beste starten på sommerferien 🌞 føles fortsatt uvirkelig! har vært fullt opp de siste dagene, har vært i bryllup og i går kjørte vi bil hele dagen, er nå hos samboers familie. Har hatt to dagens opphold fra testing, tok en test i går kveld og da var streken akkurat sterkere enn kontrollstreken 🤞 Når det gjelder symptomer kjenner jeg litt murringer, støl mage, føles som om jeg har trent (det har jeg ikke) 😅 Er også muligens noe mer trøtt en vanlig, men ellers veldig fin form. Hvordan går det med deg? 🥰 Når tenker du å teste etter 3+? Og har du tenkt noe på tidlig ultralyd? Jeg vil gjerne ta det men vet ikke helt når, ser ut som de fleste private aktører rundt der vi bor uansett har sommerstengt til midten av august..🤷♀️ Ååå ja jeg forstår deg såå godt!! ❤️ Men så godt at du har hatt masse å gjøre som får tankene på litt andre ting enn bekymringene 🥰 og helt fantastisk at hcgen øker ❤️ Jeg har egentlig akkurat samme symptomer som deg + ligamentsmerter her og der hvis jeg anstrenger meg eller når jeg reiser meg fort opp av sofaen - og fytttiiii å vondt det er 😮 Jeg fikk også litt sterkere strek i dag enn kontrollstreken og prøvde da å ta CB på samme urin, men kom 2-3 så blir å vente 3 dager - da er jeg 5+0 og det er 1 uke siden jeg fikk 2-3 så håper på å se den da 😍 Jaa, har også prøvd å få TUL nå I juli men alle er jo stengt 😭 så blir nok helt sikkert ikke før i begynnelsen av august ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 14. juli 2022 Forfatter #134 Del Skrevet 14. juli 2022 (endret) Tessiekd skrev (På 12.7.2022 den 19.20): Ååå ja jeg forstår deg såå godt!! ❤️ Men så godt at du har hatt masse å gjøre som får tankene på litt andre ting enn bekymringene 🥰 og helt fantastisk at hcgen øker ❤️ Jeg har egentlig akkurat samme symptomer som deg + ligamentsmerter her og der hvis jeg anstrenger meg eller når jeg reiser meg fort opp av sofaen - og fytttiiii å vondt det er 😮 Jeg fikk også litt sterkere strek i dag enn kontrollstreken og prøvde da å ta CB på samme urin, men kom 2-3 så blir å vente 3 dager - da er jeg 5+0 og det er 1 uke siden jeg fikk 2-3 så håper på å se den da 😍 Jaa, har også prøvd å få TUL nå I juli men alle er jo stengt 😭 så blir nok helt sikkert ikke før i begynnelsen av august ❤️ Håper du får 3+ neste gang ❤ Jeg venter med å teste til du har testa igjen😊 Har bare 1 test igjen og det er clearblue med ukesindikator. Jeg leste på en del engelske/amerikanske forum om at det kan ta ganske lang tid før man får 3+ uten at det trenger å være noe galt. Flere som ikke får 3+ før 25dpo+ eller etter 5+6, greit å ha i bakhodet 😊 Åh, det skal bli så spennende å dra på TUL, føles helt merkelig at man kan gjøre det så snart 😁 Endret 14. juli 2022 av gladlaksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 14. juli 2022 #135 Del Skrevet 14. juli 2022 gladlaksen skrev (3 timer siden): Håper du får 3+ neste gang ❤ Jeg venter med å teste til du har testa igjen😊 Har bare 1 test igjen og det er clearblue med ukesindikator. Jeg leste på en del engelske/amerikanske forum om at det kan ta ganske lang tid før man får 3+ uten at det trenger å være noe galt. Flere som ikke får 3+ før 25dpo+ eller etter 5+6, greit å ha i bakhodet 😊 Åh, det skal bli så spennende å dra på TUL, føles helt merkelig at man kan gjøre det så snart 😁 Fikk 3+ i dag 😍 tror jeg ville ha fått i går også men skulle jo vente til 5+0, så turte ikke ta i går i tilfelle 🙈 Ja er medlem av termingruppa på babyverden også og ser der at mange ikke får før 6+0 til og med. Så er nok veldig forskjellig 🥰 du får sikkert 3+ du og nå skal du se 😅 jaaa! Jeg dør etter å dra på TUL, har prøvd å få time alle steder nå, men enten så er de stengt eller så må æ betale 3000+ på aleris 🤮 så ser ut som æ må vente til æ er 8 uker ish. Bærh!! Hva med deg? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 15. juli 2022 Forfatter #136 Del Skrevet 15. juli 2022 Tessiekd skrev (10 timer siden): Fikk 3+ i dag 😍 tror jeg ville ha fått i går også men skulle jo vente til 5+0, så turte ikke ta i går i tilfelle 🙈 Ja er medlem av termingruppa på babyverden også og ser der at mange ikke får før 6+0 til og med. Så er nok veldig forskjellig 🥰 du får sikkert 3+ du og nå skal du se 😅 jaaa! Jeg dør etter å dra på TUL, har prøvd å få time alle steder nå, men enten så er de stengt eller så må æ betale 3000+ på aleris 🤮 så ser ut som æ må vente til æ er 8 uker ish. Bærh!! Hva med deg? 🥰 Åh, gratulerer 🥰 Du hadde rett, jeg tok den siste testen nå i morges og fikk også 3+ ❤ Tidligste ledige time for ultralyd på nærmeste sted er i uke 34 og da er jeg på jobbreise 🙄 Vi får se, jeg skal sjekke om det er noen som har ledig tid andre steder også, men det blir uansett ganske langt unna der vi bor, vi må kanskje uansett se på det som en liten utflykt 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 15. juli 2022 Forfatter #137 Del Skrevet 15. juli 2022 🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 15. juli 2022 #138 Del Skrevet 15. juli 2022 gladlaksen skrev (1 time siden): Åh, gratulerer 🥰 Du hadde rett, jeg tok den siste testen nå i morges og fikk også 3+ ❤ Tidligste ledige time for ultralyd på nærmeste sted er i uke 34 og da er jeg på jobbreise 🙄 Vi får se, jeg skal sjekke om det er noen som har ledig tid andre steder også, men det blir uansett ganske langt unna der vi bor, vi må kanskje uansett se på det som en liten utflykt 👍 Jeeii! Gratulerer til deg også 😍🥰 oi, såpass lenge til ja. Er det offentlig eller privat det da? Ja kan jo absolutt ta det som en tur 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 15. juli 2022 Forfatter #139 Del Skrevet 15. juli 2022 Tessiekd skrev (2 minutter siden): Jeeii! Gratulerer til deg også 😍🥰 oi, såpass lenge til ja. Er det offentlig eller privat det da? Ja kan jo absolutt ta det som en tur 🥰 Det er privat.. Jeg kan jo kanskje spørre om det er mulig å få TUL offentlig i forbindelse med første svangerskapskontroll, det hadde jo vært praktisk å slippe å reise 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 15. juli 2022 #140 Del Skrevet 15. juli 2022 gladlaksen skrev (10 minutter siden): Det er privat.. Jeg kan jo kanskje spørre om det er mulig å få TUL offentlig i forbindelse med første svangerskapskontroll, det hadde jo vært praktisk å slippe å reise 😊 Ja absolutt! Jeg tenkte å ta kontakt med jordmor nå i neste uke. Har du gjort det? De kan jo også få ordnet det 🥰❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå