AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #881 Del Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg tar pause nå! Var ute med en i kveld, og det var så kjedelig… han har vært kjip på meldinger også (hei, fin dag? Hvordan har du det i dag? Grei kveld?) men har blitt overbevist av velmenende venninner at han kanskje overrasket irl. Det gjorde han ikke. Altså, hyggelig mann, grei samtale, men mer som en forelder til noen barna mine går på skole med enn en date. Jeg trenger noen som «kiler» intellektuelt. Noen som utfordrer, flørter, vil noe… men de tre siste jeg har vært ute med, har føltes som å prate med en kollega. Hyggelig, men overhodet ikke betatt. var ute med en tidligere i høst, der alt klaffet utrolig godt. Flørten var på plass, endte med klining første kveld, men vi har barn i forskjellige uker, så det går bare ikke. Så nå skal jeg leve på minnene av denne mannen, og droppe dating fram til nyttår i alle fall. Fokusere på self-love 🙈 Anonymkode: ed657...f1f Kjente meg så igjen da jeg leste hva du ønsker. Jeg var singel et halvt års tid etter samlivsbrudd og var på noen hyggelige dater. Men det føltes som å snakke med en kollega eller bekjent ja. Ingen gnist, selv om samtalen fløt lett. Mennene ville møtes igjen; ikke jeg. Så møtte jeg han der alt bare klaffet. Dype, gode samtaler og kjemien stemte helt. Snart to år senere har vi fortsatt supert sammen. Jeg unner deg å møte den rette og ikke slå deg til ro med «godt nok» ❤️ Anonymkode: 474b9...b96 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #882 Del Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg tar pause nå! Var ute med en i kveld, og det var så kjedelig… han har vært kjip på meldinger også (hei, fin dag? Hvordan har du det i dag? Grei kveld?) men har blitt overbevist av velmenende venninner at han kanskje overrasket irl. Det gjorde han ikke. Altså, hyggelig mann, grei samtale, men mer som en forelder til noen barna mine går på skole med enn en date. Jeg trenger noen som «kiler» intellektuelt. Noen som utfordrer, flørter, vil noe… men de tre siste jeg har vært ute med, har føltes som å prate med en kollega. Hyggelig, men overhodet ikke betatt. var ute med en tidligere i høst, der alt klaffet utrolig godt. Flørten var på plass, endte med klining første kveld, men vi har barn i forskjellige uker, så det går bare ikke. Så nå skal jeg leve på minnene av denne mannen, og droppe dating fram til nyttår i alle fall. Fokusere på self-love 🙈 Anonymkode: ed657...f1f Med kravene dine finner du aldri en mann. Anonymkode: d47ac...eca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 12. november 2022 #883 Del Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg tar pause nå! Var ute med en i kveld, og det var så kjedelig… han har vært kjip på meldinger også (hei, fin dag? Hvordan har du det i dag? Grei kveld?) men har blitt overbevist av velmenende venninner at han kanskje overrasket irl. Det gjorde han ikke. Altså, hyggelig mann, grei samtale, men mer som en forelder til noen barna mine går på skole med enn en date. Jeg trenger noen som «kiler» intellektuelt. Noen som utfordrer, flørter, vil noe… men de tre siste jeg har vært ute med, har føltes som å prate med en kollega. Hyggelig, men overhodet ikke betatt. var ute med en tidligere i høst, der alt klaffet utrolig godt. Flørten var på plass, endte med klining første kveld, men vi har barn i forskjellige uker, så det går bare ikke. Så nå skal jeg leve på minnene av denne mannen, og droppe dating fram til nyttår i alle fall. Fokusere på self-love 🙈 Anonymkode: ed657...f1f Sånn det er jo helt opp til dere, men min mor hadde meg helt alene og datet allikevel. Er dere sikker, du og han du møtte med ulike uker, at dere ikke kan få det til å gå? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #884 Del Skrevet 12. november 2022 Rosakatt skrev (11 timer siden): Sånn det er jo helt opp til dere, men min mor hadde meg helt alene og datet allikevel. Er dere sikker, du og han du møtte med ulike uker, at dere ikke kan få det til å gå? 😊 Han var så fersk ut av et langt forhold også, så det var flere ting som gjør at jeg ikke pusher det… han tar kontakt når han er kommet litt lenger i bearbeidelsen av bruddet, så kan vi eventuelt se da om livet klaffer bedre. har møtt et par menn som har truffet på mine «store» krav, men avstand og andre ting har ført til at det ikke ble noe mer. nå skjer det som skjer, men jeg tror jeg tar en pause i jakten… sletter ikke Tinder ennå, men roer ned aktiviteten! Anonymkode: ed657...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 13. november 2022 #885 Del Skrevet 13. november 2022 Nå er det snart gått ett år siden 2021. Gratulerer til dere som har funnet kjærligheten. 🥰 Jeg skulle ønske jeg fant den også. Jeg har hengt meg opp i en fra i fjor, som ikke vil date, men likevel er på Tinder… Jeg har mange kipe tanker om hvorfor, hva, viss, om, men. -Vi har mye kontakt til at dette er en avsluttet relasjon. -Egentlig tror jeg at han kommer, uviss på tidsperspektivet. 5 -20 år😅😅 Når han får tid… Jeg sliter med å finne andre menn som jeg liker godt nok til dating/ treff. Han fra i fjor var den siste jeg kyssa, og jeg tenker at om jeg dater andre, så mister jeg det kysset av han om noen skjønner hva jeg mener. Jeg skal jo også stole på universet: At det som skal skje, det skjer. Men jeg er snart 50 år og det er lite attraktive mannfolk. Jeg er lita, har langt blondt hår, naturlig utseende, fin hud, har mange interesser og er med på mye. Jeg møter folk i jobben, snakker og er på kurs, klubber, reiser og går på konserter. -Hvor er han jeg skal ha? I dvale i en hule? 😅😂😅😂😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 13. november 2022 #886 Del Skrevet 13. november 2022 On 11/1/2022 at 8:08 AM, Blått said: Skal spytte ut en oppdatering jeg og, selv om jeg egentlig ikke trodde jeg kom til å skrive en. Hadde ikke hørt noe på mange uker fra han som jeg var gravid med, og jeg skal innrømme at det har føltes helt greit. Fikk plutselig en melding her om dagen. Det var en melding sa at vi burde ligge sammen snart. Jeg ble så paff, og sa at det var ikke aktuelt. Denne mannen har jeg vært forelsket i, tilbragt mye tid med og vært intim med.. jeg har delt ting med han som jeg aldri har delt med noen andre.. og han tror at etter så lang tid uten kontakt så skal jeg bare hoppe til sengs og ligge med han ut av det blå. Jeg kan ikke forstå det. Nei, føler meg virkelig så utrolig skitten nå.. kan ikke forstå at han syns det der var greit.. Ny oppdatering ❤️ Han spurte om sex igjen. Jeg sa nei igjen og at jeg syns dette er veldig ubehagelig. Enden på visa er at han nå har blokkert meg på både på Snapchat og Facebook. Vi var aldri venner på Facebook så den skjønte jeg ikke helt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #887 Del Skrevet 13. november 2022 Blått skrev (1 time siden): Ny oppdatering ❤️ Han spurte om sex igjen. Jeg sa nei igjen og at jeg syns dette er veldig ubehagelig. Enden på visa er at han nå har blokkert meg på både på Snapchat og Facebook. Vi var aldri venner på Facebook så den skjønte jeg ikke helt 😅 Går det bra med deg? Anonymkode: f7bd1...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 13. november 2022 #888 Del Skrevet 13. november 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Går det bra med deg? Anonymkode: f7bd1...1ee Nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #889 Del Skrevet 13. november 2022 Jeg hadde virkelig trua på at det var kjærlighet. Men han vil ikke ha noe forhold. Han har det fint som vi har det nå, litt «extra good fuck friends» mens jeg vil ta steget videre da det nå er på tide etter 18 mnd. Jeg vil ha en mann som vil bli kjent med resten av livet mitt, familie og venner. Så nå skal jeg ta samtalen (igjen) Sitter her å griner for jeg er så glad i han men jeg orker ikke å leve to separate liv. Anonymkode: 6dccf...7af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 13. november 2022 #890 Del Skrevet 13. november 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde virkelig trua på at det var kjærlighet. Men han vil ikke ha noe forhold. Han har det fint som vi har det nå, litt «extra good fuck friends» mens jeg vil ta steget videre da det nå er på tide etter 18 mnd. Jeg vil ha en mann som vil bli kjent med resten av livet mitt, familie og venner. Så nå skal jeg ta samtalen (igjen) Sitter her å griner for jeg er så glad i han men jeg orker ikke å leve to separate liv. Anonymkode: 6dccf...7af Jeg beundrer deg for at du klarer å ta den samtalen! Du har virkelig styrke. Du vet hva du vil og du står opp for deg selv! Jeg har gråt masse i dag selv. Denne helgen er noe skikkelig dritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 13. november 2022 #891 Del Skrevet 13. november 2022 Sender en god klem til dere ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 13. november 2022 #892 Del Skrevet 13. november 2022 Takk ❤️ Nå er helgen ferdig og jeg skal forsøke å gå inn i uken med at jeg skal ikke ofre han en tanke. Det er veldig vondt å være forelsket i noen som tenker så lite om en. Han er ikke verdt det, han er ikke verdt tårene mine. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #893 Del Skrevet 13. november 2022 Blått skrev (7 timer siden): Jeg beundrer deg for at du klarer å ta den samtalen! Du har virkelig styrke. Du vet hva du vil og du står opp for deg selv! Jeg har gråt masse i dag selv. Denne helgen er noe skikkelig dritt. Tenkte å ta det på mld å har drevet å forfattet mld på mld men det går ikke. Så må ta det face to face. Men vet virkelig ikke hva jeg skal si eller hvordan mere. Tenker på deg 🥰 Anonymkode: 6dccf...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 13. november 2022 #894 Del Skrevet 13. november 2022 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker said: Tenkte å ta det på mld å har drevet å forfattet mld på mld men det går ikke. Så må ta det face to face. Men vet virkelig ikke hva jeg skal si eller hvordan mere. Tenker på deg 🥰 Anonymkode: 6dccf...7af Jeg skjønner at dette er vanskelig, men du er kjempetøff! Du står opp for din egen lykke. Føler du at du er klar for det face to face? Du ville ikke endt opp med å gi etter? Jeg spør egentlig fordi jeg, hvis jeg var superglad i noen, kunne endt opp med å gi etter og plage meg selv. Tenker på deg og! Det er vi som har grinet i helgen. Endret 13. november 2022 av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 14. november 2022 #895 Del Skrevet 14. november 2022 Nåleputa skrev (23 timer siden): Jeg skal jo også stole på universet: At det som skal skje, det skjer. Men jeg er snart 50 år og det er lite attraktive mannfolk. Jeg er lita, har langt blondt hår, naturlig utseende, fin hud, har mange interesser og er med på mye. Jeg møter folk i jobben, snakker og er på kurs, klubber, reiser og går på konserter. -Hvor er han jeg skal ha? I dvale i en hule? 😅😂😅😂😅 Jeg har lurt mye på det samme altså, hvor de gjemmer seg. Min teori er at han er i et ulykkelig forhold som han må komme seg ut av først, så møter han meg.😁 (Ja, det er mulig jeg har sett litt for mange amerikanske filmer...😂) Men jeg syns han bruker fryktelig lang tid...🤔😂 Blått: Du er tøff! Sender deg en stor klem! Er ikke rart man mister troen når man møter sånne mannfolk.😡 Jeg hadde et svakt øyeblikk på lørdag, og rotet meg innom sukker en tur. Og nå er det mulig det blir en date neste helg... Får se hvordan kontakten holder seg utover uka. Men det var overraskende mye til felles der. Jeg som ikke skulle date mer før i 2023...🙄 Men det hadde vært fint med enn mann til jul altså.😅 Om jeg bare hadde klart å ha trua... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #896 Del Skrevet 14. november 2022 Hvorfor starter mange relasjonen med sex? Så skal de liksom forvente noe mer etterpå. Typisk norsk, handle først; så avvente og fortsette i samme surra...SÅ skal man ta opp hva man egentlig vil ha. Anonymkode: d47ac...eca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #897 Del Skrevet 14. november 2022 Blått skrev (11 timer siden): Jeg skjønner at dette er vanskelig, men du er kjempetøff! Du står opp for din egen lykke. Føler du at du er klar for det face to face? Du ville ikke endt opp med å gi etter? Jeg spør egentlig fordi jeg, hvis jeg var superglad i noen, kunne endt opp med å gi etter og plage meg selv. Tenker på deg og! Det er vi som har grinet i helgen. Jeg vil jo ikke avslutte, men vi må avklare endel ting. Vil han ikke gå videre så må vi avslutte. Enkelt sant 🙄 Anonymkode: 6dccf...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 14. november 2022 #898 Del Skrevet 14. november 2022 (endret) 5 hours ago, Engel said: Blått: Du er tøff! Sender deg en stor klem! Er ikke rart man mister troen når man møter sånne mannfolk.😡 I fjor når han kuttet kontakten med meg så hadde jeg ikke troa. Kunne ikke forstå hvordan jeg skulle klare å føle noe så intenst og fantastisk for noen igjen, men nå har jeg bevist at det går jo! Så jeg har absolutt troa 😊 det er et oppegående mannfolk der ute! Jeg klandret meg selv i starten for dette. Hva har jeg gjort for å fortjene dette? Hvilke inntrykk har jeg gitt? Men jeg innså egentlig at jeg har ikke gjort noe. Jeg har vært høflig og respektfull. Jeg har gitt han omsorg og støtte, vært tålmodig når han har trengt det og ikke lagt noen form for press på han. Denne reaksjonen hans (dvs blokkeringen) handler om han. Minnet meg litt på når jeg ble slettet i fjor. Jeg blokkerte han. Ikke fordi han hadde gjort noe galt, men fordi jeg ville ikke ha kontakt med han igjen og jeg visste jeg ville ikke klare å motstå om han sendte melding om han angret. Det beste for meg var bare å ikke vite det Takk for klem! Men jeg er faktisk rolig nå🥰 også er jeg veldig glad for at jeg ikke har sagt til han at jeg er forelsket i han 😊 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vil jo ikke avslutte, men vi må avklare endel ting. Vil han ikke gå videre så må vi avslutte. Enkelt sant 🙄 Anonymkode: 6dccf...7af Det er jævlig vanskelig. Som du sier man vil jo ikke avslutte, men man kan ikke leve i den limbo-greia heller med at ting bare står stille når man VIL mer. Kan jeg spørre hvor gammel du er? Jeg har knapt datet og hatt sex i mitt liv så føler jeg virrer litt rundt Endret 14. november 2022 av Blått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #899 Del Skrevet 14. november 2022 Ganske sykt at vi snakker om slette/blokkere... er dette måten vi kommuniserer med hverandre Når ting blir vanskelig? Har vi sluttet snakke sammen? Sykt at sosiale medier,blokkering, streaks etc har blitt så viktig..... Anonymkode: 35dac...602 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 14. november 2022 #900 Del Skrevet 14. november 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ganske sykt at vi snakker om slette/blokkere... er dette måten vi kommuniserer med hverandre Når ting blir vanskelig? Har vi sluttet snakke sammen? Sykt at sosiale medier,blokkering, streaks etc har blitt så viktig..... Anonymkode: 35dac...602 Nei, jeg vet ikke.. Som jeg uttrykte selv så syns jeg det hele er litt vanskelig å forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå