Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blått skrev (1 minutt siden):

Det øverste var om hekten min. :) Som jeg sa så har han sagt noe lignende. 

Jeg mente den siste ...det var han du sa var den som sa du ikke var prippen var det ikke det da? 

Mulig jeg misforsto at det var noe som flere har sagt om det ikke bare en. Beklager. 

Endret av GrønnNellik68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, GrønnNellik68 said:

Jeg mente den siste ...det var han du sa var den som sa du ikke var prippen var det ikke det da? 

Ja, han har jeg ikke spurt. Det føles ikke riktig å spørre. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (3 minutter siden):

Ja, han har jeg ikke spurt. Det føles ikke riktig å spørre. :) 

Ja det er en ny en?  Trodde jeg hadde misforstått totalt. Du forteller ikke hele historien en må gjette seg til halvparten og da blir det fort misforståelser syns jeg. Men det har jeg jo ingenting med da hva du velger og si og ikke. Sorry. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, GrønnNellik68 said:

Ja det er en ny en?  Trodde jeg hadde misforstått totalt. Du forteller ikke hele historien en må gjette seg til halvparten og da blir det fort misforståelser syns jeg. Men det har jeg jo ingenting med da hva du velger og si og ikke. Sorry. 

Trodde jeg var veldig tydelig, men men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (Akkurat nå):

Trodde jeg var veldig tydelig, men men. 

Jeg syns ikke det men mulig jeg er treg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (22 minutter siden):

Lite eksperiment her. Do like the guys do med tinder. Jeg er ingen tinder fan. Men har den utbetalte versjonen og nå har jeg sveipet alt høyre for å se hva som skjer. Hvor mange match blir det ut av 30-40 sveip høyre???  Så langt 1... dude fra et land som heter Georgia. Aner ikke hvor det er en gang.. ha ha ha. Frykten er å komme borti slitsomme mannfolk man aldri blir kvitt. Men måtte bare prøve det ut. 

Det er jo anbefalt å gjøre det. Menn sveiper ikke alt fordi de «tar alt» slik mange kvinner tror. De sveiper, og sorterer etterpå, basert på hva de søker og hvordan en eventuell dialog utarter seg. Så jeg syns ikke det er så dumt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (21 minutter siden):

Egentlig ikke. Jeg er litt mer av typen som foretrekker handlinger fremfor ord. :) 

Men du tolker ting litt «fritt» syns jeg. Bare et inntrykk jeg har fått. Du virker lett å lure egentlig. 😬

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (1 minutt siden):

Det er jo anbefalt å gjøre det. Menn sveiper ikke alt fordi de «tar alt» slik mange kvinner tror. De sveiper, og sorterer etterpå, basert på hva de søker og hvordan en eventuell dialog utarter seg. Så jeg syns ikke det er så dumt. 

Nei ser jo fordelen helt klart. Da kan man jo velge mellom de som matcher tilbake da. De fleste vil jo unmatche med en gang fordi de gjør det samme...sveiper alt høyre. ha ha ha... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Nesten så det hadde vært litt "gøy" å se hvor mange matcher og hvor mange samtaler det hadde blitt om jeg også prøvde å sveipe alt til høyre, men vet ikke om jeg orker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilRyan skrev (2 minutter siden):

Nesten så det hadde vært litt "gøy" å se hvor mange matcher og hvor mange samtaler det hadde blitt om jeg også prøvde å sveipe alt til høyre, men vet ikke om jeg orker. 

Hvis du får mange matcher i utgangspunktet uten å sveipe høyre hadde jeg ikke giddet, men sånne som meg som får kanskje 1 match i uka eller noe sånt så ser jeg helt klart litt større potensiale med den taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, miss summers said:

Men du tolker ting litt «fritt» syns jeg. Bare et inntrykk jeg har fått. Du virker lett å lure egentlig. 😬

Hva legger du i tolker ting litt fritt? :) Bare nysgjerrig. 
Jeg er veldig uerfaren på datingmarkedet og vet at jeg kommer til å gå på noen smeller. :) Jeg skrev litt om det i tråden fra i fjor, men jeg har vært ute av arbeidslivet i mange år på grunn av sykdom. 20-årene mine består for det meste av å være sengeliggende eller passe på barnet mitt. Det er dessverre noe som ødelegger mentaliteten og man starter litt på nytt igjen på alle områder i livet. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (4 minutter siden):

Hva legger du i tolker ting litt fritt? :) Bare nysgjerrig. 
Jeg er veldig uerfaren på datingmarkedet og vet at jeg kommer til å gå på noen smeller. :) Jeg skrev litt om det i tråden fra i fjor, men jeg har vært ute av arbeidslivet i mange år på grunn av sykdom. 20-årene mine består for det meste av å være sengeliggende eller passe på barnet mitt. Det er dessverre noe som ødelegger mentaliteten og man starter litt på nytt igjen på alle områder i livet. :) 

En brisen mann som omtaler utseendet ditt en lørdag kveld er ute etter en hookup. For eksempel. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (11 minutter siden):

Hvis du får mange matcher i utgangspunktet uten å sveipe høyre hadde jeg ikke giddet, men sånne som meg som får kanskje 1 match i uka eller noe sånt så ser jeg helt klart litt større potensiale med den taktikken.

Alle bør gjøre det. Men slette de man sorterer vekk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AprilRyan
GrønnNellik68 skrev (13 minutter siden):

Nja, får ikke så veldig mange og jeg hadde nok fortsatt sortert litt. Liker ikke folk jeg vet hvem er for eksempel eller folk jeg absolutt ikke ønsker kontakt med. 

Men antar at det hadde blitt like få samtaler ut av det. Det å ha flere matcher som ikke skriver (enten først eller svarer) er ikke noe jeg ser poenget med, men får prøve en annen taktikk hvis jeg skal ha Tinder igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miss summers said:

En brisen mann som omtaler utseendet ditt en lørdag kveld er ute etter en hookup. For eksempel. 

Jeg har aleneansvaret for et barn, så det er ikke meg som man løper etter for impulsive hookups. :) Da er det best å investere tiden sin et annet sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (Akkurat nå):

Jeg har aleneansvaret for et barn, så det er ikke meg som man løper etter for impulsive hookups. :) Da er det best å investere tiden sin et annet sted. 

Det vet jo ikke de. Dessuten prøver de seg uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, miss summers said:

Det vet jo ikke de. Dessuten prøver de seg uansett. 

Jeg er veldig åpen og ærlig om situasjonen min så joda :) Det er ikke noe vits å investere tid og krefter i noen som ikke kan leve med den.

Men det er jo det som jeg sier. De som er bare prat vil falle fra etter hvert. Handlinger sier mer enn ord, og når man skal finne noe seriøst så må man bruke tid og krefter på å bli kjent. :) De sære, sleipe, utspekulerte vil falle fra.. når ting ikke går deres vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (24 minutter siden):

Jeg er veldig åpen og ærlig om situasjonen min så joda :) Det er ikke noe vits å investere tid og krefter i noen som ikke kan leve med den.

Men det er jo det som jeg sier. De som er bare prat vil falle fra etter hvert. Handlinger sier mer enn ord, og når man skal finne noe seriøst så må man bruke tid og krefter på å bli kjent. :) De sære, sleipe, utspekulerte vil falle fra.. når ting ikke går deres vei. 

Neida. De prøver likevel. For det finnes mange som gir etter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (35 minutter siden):

Neida. De prøver likevel. For det finnes mange som gir etter. 

Faktisk enig i den. Har jo lest om så mange som ser seg selv som oppegående og smart og alt det der og enda havner i noe dritt med mannfolk . 

Mannfolk har den innstillingen at det er bare å prøve seg. Vi damer er ikke sånn at vi prøver oss sånn direkte som mannfolk gjør tror jeg da. 

Endret av GrønnNellik68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden):

Faktisk enig i den. Har jo lest om så mange som ser seg selv som oppegående og smart og alt det der og enda havner i noe dritt med mannfolk . 

Mannfolk har den innstillingen at det er bare å prøve seg. Vi damer er ikke sånn at vi prøver oss sånn direkte som mannfolk gjør tror jeg da. 

Korrekt. Og det blir en større bragd/utfordring om de får det til. Det er sånn man ender opp i slike forhold hvor kvinnen lurer på om det blir noe mer, er usikker og skriver innlegg på nett om det osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...