AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Jeg drømte i natt at en av oss 4 ble smittet og måtte sitte på soverommet i isolasjon på julaften 🙈🙈 Jeg tror faktisk at vi hadde tilbringt julaften sammen uansett, men med avstand. Enn dere? Anonymkode: a9709...f65 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 Hvis alle er i isolasjon, er vel alle smittet, så ja, jeg hadde tilbringet julaften som vanlig med familien min. Anonymkode: b0a33...d5e 11
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 Tror du viruset tar hensyn til om det er julaften? Jeg ville aldri gitt en slik "gave" til noen, hvis det skulle bli sånn. Anonymkode: 60b23...5fc 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis alle er i isolasjon, er vel alle smittet, så ja, jeg hadde tilbringet julaften som vanlig med familien min. Anonymkode: b0a33...d5e Jeg mente hvis 1 av 4 i familien er smittet og i isolasjon. Min venninne har en gutt i isolasjon nå. Han må tilbringe 5 dager på soverommet. Hun og datter er ikke smittet og ikke i isolasjon Anonymkode: a9709...f65
Ananas. Skrevet 12. desember 2021 #5 Skrevet 12. desember 2021 Nei. Vet om mange som har kommet seg gjennom uten å smitte husstanden, så den isolasjonen ville jeg respektert. Men ville tatt tester så tett opptil som mulig, er man flere smittet så er det jo fint å vite det så man kan være sammen. 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #6 Skrevet 12. desember 2021 Vi hadde isolert oss sammen, men har for små barn til at de kunne klart seg alene uansett. Anonymkode: f234e...0ac 9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #7 Skrevet 12. desember 2021 Her satt mannen i huset i isolasjon på julekvelden i fjord. 2 av barna rett før jul. 2 av oss slapp helt unna, men var i karantene. Først ble testet positiv 7.12. Deretter kom de to andre etter. Hele Desember ble igrunnen ødelagt. Men vi kom oss igjennom det, han med julemat på rommet sitt, vi andre på stua. Julegaver ble åpnet litt sa og litt når isolasjonstid var over... Anonymkode: 5b94e...eb4 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #8 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg mente hvis 1 av 4 i familien er smittet og i isolasjon. Min venninne har en gutt i isolasjon nå. Han må tilbringe 5 dager på soverommet. Hun og datter er ikke smittet og ikke i isolasjon Anonymkode: a9709...f65 fy søren for en dårlig mor! Dette må jo nesten være en barnevernssak??? Slipp nå gutten ut og vær heller i isolat sammen med ham da 🤯 Hadde selvsagt feiret jul sammen med mitt smittede husstandsmedlem, akkurat som at jeg hadde spust middag med dem og snakket med dem alle andre av årets dager om de var smittet. Anonymkode: 6c575...e97 16
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #9 Skrevet 12. desember 2021 Vi har bare ett barn og hadde nok vært sammen uansett hvis det var barnet som var smittet. Vi voksne er vaksinert og friske og har liten sjanse for å bli alvorlig syke. Men jeg er usikker på hva vi hadde gjort hvis en av oss voksne var smittet og ikke barnet. Vi har så liten plass at isolasjon hadde blitt vanskelig å gjennomføre, men vi hadde i alle fall prøvd å holde avstand, og en av oss hadde sovet på sofaen. Anonymkode: 0a14d...524
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. desember 2021 #10 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): fy søren for en dårlig mor! Dette må jo nesten være en barnevernssak??? Slipp nå gutten ut og vær heller i isolat sammen med ham da 🤯 Hadde selvsagt feiret jul sammen med mitt smittede husstandsmedlem, akkurat som at jeg hadde spust middag med dem og snakket med dem alle andre av årets dager om de var smittet. Anonymkode: 6c575...e97 Herregud, her har begge ungene vært i isolasjon tre ganger siden korona kom. Det har ikke slått deg at gutten kan være eldre enn 2 år? Kunne ikke falle meg inn å sette meg selv i fare for smitte eller isolasjon selv om ungene i huset er det. De koser seg med TV, nettspill, musikk og får alt de ønsker servert utenfor døra si.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #11 Skrevet 12. desember 2021 Samboer og jeg skal til min bror. Vi blir ikke så mange, bare seks stk totalt. Men hvis nå noen av dem hadde blitt koronasyk og julaften hos bror ble avlyst, så hadde samboer og jeg feiret alene sammen hjemme. Hadde vært koselig det også. Anonymkode: a18b1...bf2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #12 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): fy søren for en dårlig mor! Dette må jo nesten være en barnevernssak??? Slipp nå gutten ut og vær heller i isolat sammen med ham da 🤯 Hadde selvsagt feiret jul sammen med mitt smittede husstandsmedlem, akkurat som at jeg hadde spust middag med dem og snakket med dem alle andre av årets dager om de var smittet. Anonymkode: 6c575...e97 Skjerp deg. Idiot. Anonymkode: cb3ec...666 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #13 Skrevet 12. desember 2021 Dævendøtte skrev (5 minutter siden): Herregud, her har begge ungene vært i isolasjon tre ganger siden korona kom. Det har ikke slått deg at gutten kan være eldre enn 2 år? Kunne ikke falle meg inn å sette meg selv i fare for smitte eller isolasjon selv om ungene i huset er det. De koser seg med TV, nettspill, musikk og får alt de ønsker servert utenfor døra si. 😮😮😮 Bare wow. Barn over 2 år trenger mao ikke omsorg ut over å få lever mat og drikke utenfor en dør altså. Ok. Anonymkode: 6c575...e97 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #14 Skrevet 12. desember 2021 Just now, AnonymBruker said: 😮😮😮 Bare wow. Barn over 2 år trenger mao ikke omsorg ut over å få lever mat og drikke utenfor en dør altså. Ok. Anonymkode: 6c575...e97 Er du helt tett.. Det er jo et mål om å unngå smitte. Særlig hvis en har flere barn. Noen blir jo også skikkelig dårlige av korona. Hva er bedre, omsorg på soverommet eller mor innlagt på sykehus? Anonymkode: 2061c...0c6 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #15 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 😮😮😮 Bare wow. Barn over 2 år trenger mao ikke omsorg ut over å få lever mat og drikke utenfor en dør altså. Ok. Anonymkode: 6c575...e97 Du overdramatiserer veldig!! Du veit ingenting om gutten. Kanskje han er 8-10-12. Slutt å vær slim en dramaqueen. Anonymkode: 7b158...4dd 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #16 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 😮😮😮 Bare wow. Barn over 2 år trenger mao ikke omsorg ut over å få lever mat og drikke utenfor en dør altså. Ok. Anonymkode: 6c575...e97 😂 Barnet kan være 13 år for alt du vet. De sitter vel strengt tatt kun på rommet sitt, uansett. Det sagt, nei, jeg hadde fortsatt tilbringet julaften med familien. Vi får bare isolere oss alle sammen resten av romjulen, helt greit for meg det. Prioriteringer: å la en i familien sitte alene hele julen, eller droppe å se besteforeldrene og venner akkurat den uken? Hm. Anonymkode: b0a33...d5e 6
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. desember 2021 #17 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 😮😮😮 Bare wow. Barn over 2 år trenger mao ikke omsorg ut over å få lever mat og drikke utenfor en dør altså. Ok. Anonymkode: 6c575...e97 Jeg har en jobb som gjør at jeg "må på jobb". Er også min jobb som gjør at vi kan bo som vi gjør, at ungene får alt de trenger og mer til. Har gjort alt jeg kan for å unngå situasjoner hvor jeg kan bli smittet. Noe jeg også fortsetter med. Og ungene synes det er helt ok. Bare wow, tenk det du.
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. desember 2021 #18 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 😂 Barnet kan være 13 år for alt du vet. De sitter vel strengt tatt kun på rommet sitt, uansett. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du overdramatiserer veldig!! Du veit ingenting om gutten. Kanskje han er 8-10-12. Slutt å vær slim en dramaqueen. Guttungen i huset "bor" uansett på rommet sitt ja, så ingen av oss merker noen forskjell Han gamer så fort han får sjansen og i isolasjon trives han godt. Jentungen synes det er litt kjipere, men det er ikke fordi hun vil være sammen med oss, men vil ut og være supersosial med alle vennene sine. Ingen av de sitter i sofaen og holder oss i henda, uansett isolasjon eller ikke. Tror neppe noen av dem får traumer av dette.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #19 Skrevet 12. desember 2021 Dævendøtte skrev (1 minutt siden): Guttungen i huset "bor" uansett på rommet sitt ja, så ingen av oss merker noen forskjell Han gamer så fort han får sjansen og i isolasjon trives han godt. Jentungen synes det er litt kjipere, men det er ikke fordi hun vil være sammen med oss, men vil ut og være supersosial med alle vennene sine. Ingen av de sitter i sofaen og holder oss i henda, uansett isolasjon eller ikke. Tror neppe noen av dem får traumer av dette. Tipper de har det supert! 😃 Anonymkode: 7b158...4dd
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #20 Skrevet 12. desember 2021 Blir noen av mine unger smittet -de er mellom 8 og 13 år- kommet jeg ikke til å isolere dem alene på rommet. Da tar jeg evt. smitte. IHVERTFALL i jula! Anonymkode: 196ef...12d 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå