Gå til innhold

Jeg blir tvunget til å ha besøk når jeg ikke vil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror du har skrevet tråd om samme tema før, for rundt et halvt år eller et år siden. Var akkurat problemstilling. 

Anonymkode: fb64c...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moren din har gjort deg en kjempetjeneste, og latt deg flytte hjem i en vanskelig situasjon. Hun lar deg til og med oppta stuen. Det er ikke sikkert hun syns det er videre kult heller. I tillegg er det slitsomt å være rundt en deprimert person. Det vet jeg selv, for jeg har også vært deprimert. Man blir ekstremt selvsentrert. 

At hun da vil ha besøk av barnebarnet sitt, kan jeg godt forstå. Og selvsagt på overnatting, det er klart mange besteforeldre syns det er kjekt. Hun kan jo ikke slutte med det, bare fordi hun har latt deg også bo der nå. Det blir nok koselig, både for moren din og niesen din, med overnatting nå i juletiden. 
 

Det får du bare unne dem. Blir det for mye for deg, får du unnskylde deg, og ta deg en tur ut eller noe. Eller sett på en julefilm eller noe dere kan se sammen.

Anonymkode: fa9c6...8b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det beste å gjøre her er rett og slett å bare la seg tvinge til det. Så slipper du mer drama rundt det.  Det er bare ett overnattingsbesøk. Ta deg sammen for denne dagen og bare hold ut, du vil få det koselig likevel :) Jeg har opplevd akkurat det samme som deg da jeg bodde hjemme, og det endte med at jeg bare satt på et smil fordi jeg orket ikke drama. Når de ikke forstår at du er deprimert og sliten, så er det ingen vits i å diskutere det. De forstår ikke, sånn er det bare. Håper uansett du snart bli bedre i psyken din. Klem 🥰

Anonymkode: 482cf...fc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12/10/2021 den 15.52):

Finner det egentlig merkelig at en 10-åring har lyst til å henge med deg, du virker ikke akkurat spesielt hyggelig. Å være så sær og vanskelig når moren din ønsker å ha barnebarnet sitt på besøk, er utrolig barnslig. Spesielt med tanke på at moren din lar deg bo gratis der fordi du har fucket opp økonomien din. Du virker ekstremt utakknemlig. Det må kunne gå an å ta seg sammen og være hyggelig mot tantebarnet sitt en gang i blant. 

Anonymkode: 7f2d5...9dc

Jeg signerer denne.  Din mors hus . Hun inviterer hvem hun vil.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 14.26):

Jeg bor hjemme med min mor, og min niese på 10 år vil komme på liggeoverbesøk. Når hun er her klenger hun bare på meg, og er her bare pga meg. ........................

Hva tenker dere? er dette rimelig av meg?

Anonymkode: ced29...29f

 

AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 14.30):

Jeg har desverre ikke noe rom. Sover på stua. ................

Anonymkode: ced29...29f

 

AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 14.47):

Jeg kan ikke flytte ut. Sitter i gjeld og må betale ned førsf.

Anonymkode: ced29...29f

 

AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 14.50):

Har ikke energi. Er utslitt.

Anonymkode: ced29...29f

Herregud.  Du må bare sette ned foten og fortelle moren din at når du nå først har valgt å bo med henne så kan hun jaggu sørge for at du får nok hvile og sette deg foran alle andre så du får samlet energi og betalt ned gjelda di.

Makan!  (Ironi av.)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...