Gå til innhold

Venninne oppfører seg merkelig ved brudd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud. Her var det noen som ihvertfall ikke har gode venner, eller er det selv. Wtf for noen kommentarer.

Her går verden i grus for TS, og venninnen ignorerer henne? Seriøst dere. Som god venn så gir du venner tid og anledning til å snakke. Til å gråte, og man er til støtte liksom.

Man setter seg ikke bare ned og gafler i seg mat, og det en gang uten å tilby TS. Jeg hadde lett droppet kjæresten en helg, og vært med henne. Sånt gjør jo venner. Ærlig talt.

Så nå at hun tilbød mat. Det var jo....bra

Endret av SoWhat?
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du fikk tilbud om middag. Og det kan jo være hun ventet på at du skulle fortelle, og ikke ville spørre om ting du kanskje ikke ville snakke om.

Mener du egentlig at hun skulle endret planene sine, droppet avtalt kjærestebesøk og avlyst hyttetur for å holde deg med selskap?

Anonymkode: 2ab96...f27

Hvis du mister katta di, hunden din eller marsvinet ditt, så håper jeg noen tilbyr deg middag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo du som oppfører deg merkelig ved å forvente at hun ikke skulle spise. Hun tilbydde jo middag til deg også. Synes hun høres snill ut jeg.

Anonymkode: 24fcb...db2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig målløs. Er det seriøst vanlig å kreve så mye av venninner?

Anonymkode: 831c4...003

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er egentlig målløs. Er det seriøst vanlig å kreve så mye av venninner?

Anonymkode: 831c4...003

Nei, det er mer vanlig at de tilbyr seg uten at en krever.

Nå ble du sjokkert  😮

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (12 minutter siden):

Herregud. Her var det noen som ihvertfall ikke har gode venner, eller er det selv. Wtf for noen kommentarer.

Her går verden i grus for TS, og venninnen ignorerer henne? Seriøst dere. Som god venn så gir du venner tid og anledning til å snakke. Til å gråte, og man er til støtte liksom.

Man setter seg ikke bare ned og gafler i seg mat, og det en gang uten å tilby TS. Jeg hadde lett droppet kjæresten en helg, og vært med henne. Sånt gjør jo venner. Ærlig talt.

Så nå at hun tilbød mat. Det var jo....bra

Ærlig talt, mange av oss er ganske så sultne når vi har vært på jobb hele dagen og noen takler sult dårlig (kort lunte, uvel, svimmel, ukonsentrert). 

Anonymkode: 12533...247

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ærlig talt, mange av oss er ganske så sultne når vi har vært på jobb hele dagen og noen takler sult dårlig (kort lunte, uvel, svimmel, ukonsentrert). 

Anonymkode: 12533...247

Ja, mulig hun var litt svimmel. Huff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (4 minutter siden):

Ja, mulig hun var litt svimmel. Huff

Når gjør du deg bare dum.

Anonymkode: 12533...247

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ærlig talt, mange av oss er ganske så sultne når vi har vært på jobb hele dagen og noen takler sult dårlig (kort lunte, uvel, svimmel, ukonsentrert). 

Anonymkode: 12533...247

Da spiser man en snack. 

Anonymkode: f7854...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da spiser man en snack. 

Anonymkode: f7854...c60

Det er ikke alle som har snack liggende. Jeg har svært sjelden det.

Nå har ikke Ts skrevet noe om hva venninnen spiste heller. 

Anonymkode: 12533...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når gjør du deg bare dum.

Anonymkode: 12533...247

Nei, jeg har ordentlig dyp sympati med ei som er sulten. Å gjennomgå et brudd er barne..mat i forhold. Det er sikkert  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg har ordentlig dyp sympati med ei som er sulten. Å gjennomgå et brudd er barne..mat i forhold. Det er sikkert  

Haha, I liked the pun 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg har ordentlig dyp sympati med ei som er sulten. Å gjennomgå et brudd er barne..mat i forhold. Det er sikkert  

Vi vet for lite her foreløpig. Tror du virkelig at venninnen hentet henne etter jobb og de kjørte hjem til venninnen uten å spørre et ord om hvordan det gikk og hva som hadde skjedd iløpet av hele bilturen? Det tror ikke jeg 

Anonymkode: 63f9f...435

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SoWhat? skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg har ordentlig dyp sympati med ei som er sulten. Å gjennomgå et brudd er barne..mat i forhold. Det er sikkert  

Ok, gidder ikke bruke fredagskvelden på dette tullet.

Anonymkode: 12533...247

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

proghodet skrev (9 timer siden):

Hva hadde du forventet? Pysjamas, isbøtter og heart to heart talk gjennom nettene? Livet er ikke som på film. Hun har sitt eget liv og skal da ikke sette det på stopp selvom du går gjennom et samlivsbrudd. Generøst nok av henne å la deg være hos henne for å gi deg tid til å finne ut av hva du gjør videre.

Det er jo vanlig å snakke med bestevenninnen din når man gjennomgår et brudd og er lei seg!?! Det trenger ikke være tårevått fordet….. 

Anonymkode: 737a9...fc1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi vet for lite her foreløpig. Tror du virkelig at venninnen hentet henne etter jobb og de kjørte hjem til venninnen uten å spørre et ord om hvordan det gikk og hva som hadde skjedd iløpet av hele bilturen? Det tror ikke jeg 

Anonymkode: 63f9f...435

Når TS skriver inn her så er det vel akkurat fordi venninna ikke gjorde det -slik jeg forstår det.

Anonymkode: 5f5b8...d31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi vet for lite her foreløpig. Tror du virkelig at venninnen hentet henne etter jobb og de kjørte hjem til venninnen uten å spørre et ord om hvordan det gikk og hva som hadde skjedd iløpet av hele bilturen? Det tror ikke jeg 

Anonymkode: 63f9f...435

Jo. Men jeg forholder meg til det som står i HI. Trodde flere visste hvordan det var å gjennomgå brudd. Man er jo i krise. Man trenger mer enn mat og tak over hodet, som ei skrev her. Jez

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (19 minutter siden):

Nei, det er mer vanlig at de tilbyr seg uten at en krever.

Nå ble du sjokkert  😮

Så hvis man har avtalt en helg med kjæresten på hytta, eller annet i samme spor så er det vanlig å gi avkall på det for å stille opp for venninna si? 

Hvor går grensa? 

Er det da greit at kjæresten drar på den helgeturen til London alene mens dama holder venninna i hendene og trøster henne?

Anonymkode: 831c4...003

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal det være slemt å spise middag etter jobb, fordi veninden har kjærlighetssorg? 

Å kritisere det syntes jeg er veldig rart. 

 

Godt mulig hun ikke har så veldig lyst til å være psykolog. Mulig ts, har allerede brukt mye av veninde tiden på å diskutere den nå ferske ex, og egentlig allerede er lei. 

Vi vet jo ingenting om hva forgrunnen her er. Hun har iallefall gitt tak over hodet og tilbudt mat. Hun har jo ikke avvist 

Anonymkode: 8e6bf...beb

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...