Gå til innhold

Hvor er bærumsjenter så sinnsykt pene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gode gener går i arv, er ikke verre enn det. 

Anonymkode: dd399...7e1

Jeg tror faktisk det er litt «verre enn det», all den tid veldig mange unge jenter fra Bærum har microbladede bryn og pålimte øyevipper, samt at veldig mange har blekede tenner, botox før de får tegn til en eneste rynke og Restylane både her og der :fnise: 

Bor selv i Bærum og mitt inntrykk er i alle fall at «alle» unge kvinner ser helt like ut, med akkurat de samme tingene dyttet inn i eller limt på fjeset. :P I tillegg er de fleste flinke til å holde seg slanke og kler seg ok, og det sammen med ungdom = ser bra ut. 

Anonymkode: e1c1a...3a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.12.2021 den 19.36):

Jeg blir litt sjokkert når jeg ser hvor mange modellpene jenter det er i Bærums området. De er liksom ikke bare litt pene, men nesten helt perfekt. Perfekt symmetri i ansiktet, hår, kropp, alt. Og det er liksom ikke bare noen få av disse heller, det florerer av disse i området her. 

Jeg lurer da bare på hvilke standarder gutter har når de ser slike jenter hele tiden. Da er ikke en  gjennomsnittlig pen jente noe å legge merke til når man hele tiden ser helt sinnsykt fine jenter. 

Skjønner ikke, er det fordi begge foreldrene er pene at barna deres også blir pene? Og hvorfor er det SÅ mange helt sinnsykt pene av disse i bærumsområdet men ikke så mange utenfor? 

 

Anonymkode: c9258...4b0

Hvis foreldrene er pene, gir de videre gener for pent utseende. Så er det sikkert noe med kosthold, trening, sunn livsstil, kanskje sminke? Bærum er et dyrt område hvor det generelt bor folk med høyere utdanning og god inntekt og da er det nærliggende å tro at de vet hvordan vedlikeholde kroppen på best mulig og sunnest mulig måte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

De legene som jeg har sett da jeg i en lengre periode lå på sykehuset (ca. 30) går IKKE under radaren «pene»…!

Anonymkode: 6d04f...ef3

De har nok studert i utlandet.

Anonymkode: 8d8c5...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig utrolig hvor mye bra klesstil, hudpleie, sminke, vipper, frisør ++ gjør for utseendet. Man kan gå fra helt alminnelig til babe. Bærumsjenter har mye penger å bruke på de områdene, og da er det naturlig at de blir veldig pene.

Anonymkode: a7744...f77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.12.2021 den 19.36):

Jeg blir litt sjokkert når jeg ser hvor mange modellpene jenter det er i Bærums området. De er liksom ikke bare litt pene, men nesten helt perfekt. Perfekt symmetri i ansiktet, hår, kropp, alt. Og det er liksom ikke bare noen få av disse heller, det florerer av disse i området her. 

Jeg lurer da bare på hvilke standarder gutter har når de ser slike jenter hele tiden. Da er ikke en  gjennomsnittlig pen jente noe å legge merke til når man hele tiden ser helt sinnsykt fine jenter. 

Skjønner ikke, er det fordi begge foreldrene er pene at barna deres også blir pene? Og hvorfor er det SÅ mange helt sinnsykt pene av disse i bærumsområdet men ikke så mange utenfor? 

 

Anonymkode: c9258...4b0

Du er tydeligvis ikke bereist. 

Anonymkode: 229a2...d71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De har vel pene pappaer, da. Vanskelig å få pene barn uten at også pappaen er pen. Dessverre er det mange pene kvinner som velger stygge menn, og da blir barna stygge. Viktig at begge er pene skal man garantert få pene barn. 

Anonymkode: 564da...23e

Enig med deg.

Synd at ikke kvinner er mer opptatt av utseende, hår og høyde, slik at flere folk, men sa særlig menn hadde blitt høyere og penere.

Jeg liker så godt høye og kjekke menn med flott hår. 😍

Anonymkode: 434f0...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som hevder leger, ingeniører og advokater generelt er pene, må virkelig slå av Netflix 😂 Majoriteten av disse er hardt studerende nerder uten stilsans. 

Hvorfor Bærunsjenter er pene? Fordi de har råd til det. 

Anonymkode: 46c90...b6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekte bæring - kan spore slekta generasjoner tilbake. Her er det ikke noe sånt som at pappa kommer fra tromsø og mamma fra Bergen.

Men: er de så pene, eller er det fokus på utseende som får dem til å fremstå pene? Jeg tipper sistnevnte. 

I Bærum er du enten utlending eller snobb (og snobber ligner på hverandre). Du faller utenfor om du ikke tilhører disse gruppene (gjett hvem som ikke passet inn)

Anonymkode: a08ca...163

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

 

 

 

 

Herregud 😂 Kan dere ikke bare akseptere at disse jentene faktisk er vakre fra naturens side?? 

Anonymkode: 28ad6...7ce

Så du tror det fins et eget bærumsgen som gir perfekt hud og perfekte neser..??🤣🤣

Please…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye boligpriser = vellykkede foreldre = elite-gener

Anonymkode: fd060...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meningsløse individer med meningsløse liv, forbruk, drit og møkk i lange baner. Parasitter på Moder Jord. Oppstyltra tullebukker med spraytan og fillers. Gigantiske karbonavtrykk merket Lui Vuttååå. Degenerert DNA hvor utseendefokuset blir større og større for hver generasjon, og livene stadig mer meningsløse. 

Anonymkode: 564da...23e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MacadamiaNut skrev (På 5.12.2021 den 2.43):

Jeg tror det er fordi de faktisk har penger til å operere seg, for ikke å snakke om all sminken de bruker..

Og at utseende og status er ekstremt viktig i de «finere miljøer», da er det ikke noe alternativ å se alminnelig ut.!

Tror det er noe i det, da jeg flytta og fikk nye venner så hadde nesten alle extensions, vippe extensions, og botox for å hindre rynker, altså forebyggende botox 😮 Alle hadde ikke alt dette men det var ikke vanlig enn da jeg bodde i gol :P Jeg hadde gjort litt hos tannlegen og satt inn extensions om jeg hadde råd så jeg sier ikke at det er feil å gjøre det altså. 

Anonymkode: ef631...5b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/5/2021 at 3:52 PM, AnonymBruker said:

Forresten så kan man ikke se det på de at de har tatt fillers da det gjøres på så proff måte hos de dyreste klinikkene at det ser naturlig ut 

Anonymkode: 994eb...fda

Verden vil bedras, og jenter som fyller i med ymse tror at ingen ser noe som helst. Joda, de som vet hva og hvor man skal se, ser det så altfor godt. 

Anonymkode: 38089...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er flinke til å fikse på seg selv og har foreldre til å betale for det.

Anonymkode: a14bb...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men like vel er markedsverdien veldig lav på disse jentene.  Rart?

Anonymkode: acb80...bfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Men like vel er markedsverdien veldig lav på disse jentene.  Rart?

Anonymkode: acb80...bfa

Er den det? 

Anonymkode: 38089...b59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

De som hevder leger, ingeniører og advokater generelt er pene, må virkelig slå av Netflix 😂 Majoriteten av disse er hardt studerende nerder uten stilsans. 

Hvorfor Bærunsjenter er pene? Fordi de har råd til det. 

Anonymkode: 46c90...b6a

Ingeniører? Treårig høyskoleutdannelse for skoletapere. Ingen som blir imponert over det, kanskje bortsett fra ingeniørene selv 😂

Anonymkode: fceb0...abe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/5/2021 at 8:15 PM, TurdusMerula said:

Barn av folk med høy markedsverdi. ;) 😂

True that

Anonymkode: 88aa9...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...