Gå til innhold

Hvor er bærumsjenter så sinnsykt pene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir litt sjokkert når jeg ser hvor mange modellpene jenter det er i Bærums området. De er liksom ikke bare litt pene, men nesten helt perfekt. Perfekt symmetri i ansiktet, hår, kropp, alt. Og det er liksom ikke bare noen få av disse heller, det florerer av disse i området her. 

Jeg lurer da bare på hvilke standarder gutter har når de ser slike jenter hele tiden. Da er ikke en  gjennomsnittlig pen jente noe å legge merke til når man hele tiden ser helt sinnsykt fine jenter. 

Skjønner ikke, er det fordi begge foreldrene er pene at barna deres også blir pene? Og hvorfor er det SÅ mange helt sinnsykt pene av disse i bærumsområdet men ikke så mange utenfor? 

 

Anonymkode: c9258...4b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes folk her ser vanlige ut. Men det var en del pene kvinner i klassen min når jeg gikk westerdals. Mange av dem var fra bærum.

Anonymkode: 5f505...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Gode gener i generasjoner vil jeg anta. 

Anonymkode: 9e035...626

Gode gener går i arv. Det gjelder både utseende, kognitive evner og fysiske. Disse menneskene møter hverandre og produserer videre barn med gode gener. I andre enden er det slik at de med ikke fullt så gode gener møter hverandre og produserer så barn med en kombinasjon med begges adekvate gener. Det er jo nesten kun i sport man får lov å snakke om slikt som dette, men kognitive evner og utseende havner i samme kurv. 
 

Derfor er det også langt penere jenter på jus og medisinstudiet enn på tverrfaglige kjønnstudier på Blindern.

Anonymkode: 70306...b0c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De legene som jeg har sett da jeg i en lengre periode lå på sykehuset (ca. 30) går IKKE under radaren «pene»…!

Anonymkode: 6d04f...ef3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Gode gener går i arv. Det gjelder både utseende, kognitive evner og fysiske. Disse menneskene møter hverandre og produserer videre barn med gode gener. I andre enden er det slik at de med ikke fullt så gode gener møter hverandre og produserer så barn med en kombinasjon med begges adekvate gener. Det er jo nesten kun i sport man får lov å snakke om slikt som dette, men kognitive evner og utseende havner i samme kurv. 
 

Derfor er det også langt penere jenter på jus og medisinstudiet enn på tverrfaglige kjønnstudier på Blindern.

Anonymkode: 70306...b0c

altså sorry, men fordi at NOEN kvinner fra det området er veldig pene har ingenting med gode gener og arv å gjøre i det hele tatt

sminke

pappas penger, snobberi snobbera

riktig alder, kvinner er mest attraktiv mellom 16-24

 

må nesten ta av disse kvinnene sin sminke 100 prosent, ta vekk de dyre klærne og kle de helt naken, så skal vi virkelig se hvor " gode gener" de har

Anonymkode: 7d438...afa

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

De legene som jeg har sett da jeg i en lengre periode lå på sykehuset (ca. 30) går IKKE under radaren «pene»…!

Anonymkode: 6d04f...ef3

leger er sjeldent pene

når man har sittet 15 år tett med nesen opp i skolebenken og ikke fokusert på noe som helst annet så er blir man rett og slett ikke pen, et pent utseende kommer ikke gratis

trening og stell må til

de færreste leger er kjekk/pen, sikkert under 10 prosent

samme gjelder alle andre yrker hvor de jobber for mye og ikke prioriterer andre ting

Anonymkode: 7d438...afa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

altså sorry, men fordi at NOEN kvinner fra det området er veldig pene har ingenting med gode gener og arv å gjøre i det hele tatt

sminke

pappas penger, snobberi snobbera

riktig alder, kvinner er mest attraktiv mellom 16-24

 

må nesten ta av disse kvinnene sin sminke 100 prosent, ta vekk de dyre klærne og kle de helt naken, så skal vi virkelig se hvor " gode gener" de har

Anonymkode: 7d438...afa

Krenka much? 🤦‍♀️

Anonymkode: 3e678...777

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er fordi de faktisk har penger til å operere seg, for ikke å snakke om all sminken de bruker..

Og at utseende og status er ekstremt viktig i de «finere miljøer», da er det ikke noe alternativ å se alminnelig ut.!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økonomi, så kan de fikse på utseende ofte. Pluss mye dyr sminke og dyre produkter generelt.

Anonymkode: a0e22...b0d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du dra til Ålesund, her er det ekstremt mange modell pene kvinner. Naturlig skjønnhet

Det samme gjelder Florø, var der i sommer, og fy søren så mange pene. 

Skulle ønske jeg var like pen :) 

Anonymkode: c8792...bca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner hva ts mener. Det er min erfaring også, at mange jenter fra Oslo vest er naturlig pene.

De har langt fint hår. Er pene uten sminke. Er slanke osv.

Tror kanskje det er det de IKKE har som også spiller en rolle. Sammenligner man med jenter fra Oslo øst, så kanskje de ikke har samme ideer om hvordan å ha håret. Bare hestehalen ( i oslo øst) er annerledes og ser kjedelig ut med bare å dra det bakover og sette opp en topp, mens bærums-hestehalen er liksom elegant utrettet og litt hår strategisk plassert fra pannen og ved ørene, hehe :) 

Bærumsjenter har kanskje ikke så mye kunstig hårfarge som gjør at håret ser slitt og pistrete ut. Klipper seg ikke i rare maskuline hårfrisyrer.

De bruker sikkert mye mindre piercing i ansiktet.

De trener sikkert mer også enn jentene i øst. 

Røyker ikke/ mindre?

Kler seg enkelt men elegant. De fleste i oslo øst har ingen peiling på mote. Har bodd ser, vokst opp der. Mye poseklær 😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt spørsmål. Jeg vil personlig tro at Bærumsjenter er penest i Stavanger, men det er mye mulig at jeg tar helt feil nå.

Anonymkode: e35eb...2a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er fordi de er rike nok til å betale for nosejob, kjeveoperasjon, fillers og botox og faste frisør timer 

Anonymkode: 994eb...fda

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er fordi de er rike nok til å betale for nosejob, kjeveoperasjon, fillers og botox og faste frisør timer 

Anonymkode: 994eb...fda

Herregud, er jo noen i bærum også som har naturlig skjønnhet og er bare født slik vakker. Alt skal liksom handle om oprasjoner nå for tiden bare dere ser en ny perosn som er pen

 

Nei?? ikke alle pene folk har tatt oprasjoner, kjære vene

Anonymkode: c8792...bca

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også dette inntrykket av bærumsjenter. Ikke bare er de perfekte utseendemessig, men innvendig har de også deilige vaginaer. 

Anonymkode: 15e1a...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...