Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Juletre allerede? Flere som allerede har fått satt opp juletre? Vi venter til lillejulaften eller noen dager før 

Anonymkode: 1ad34...738

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa 😍 Har fakskt da

Anonymkode: 73c99...83d

• Liker 5
Skrevet

Skal sette opp i helgen helst om de jeg kjøper fra har begynt å selge!

Anonymkode: 58d0f...a06

• Liker 1
Skrevet

Vi skal kjøpe i morgen 😍

Anonymkode: 27e2c...236

• Liker 1
Skrevet

Jeg satt det opp en uke før første søndag i advent 🎄 jeg trengte litt julestemning i heimen, da det har vært en grusom tøff høst.

Er ikke det en av gledene med å ha falskt tre, mulighet til å sette det opp og ha det stående og stråle lenge. Plager det andre at jeg har et juletre inne hos meg? De ser det kanskje gjennom vinduet, men da får de se en annen vei tenker jeg 😄

• Liker 11
Skrevet

aldri før Lille Julaften. Dette er tradisjon. Driter i hva andre nisser gjør😂

Anonymkode: fd33e...eeb

• Liker 18
Skrevet

Venter til 23.12 vi og!

Anonymkode: 0ba01...7fe

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Skal sette opp i helgen helst om de jeg kjøper fra har begynt å selge!

Anonymkode: 58d0f...a06

Hvordan holder du liv i det hele desember? Vi satte opp 22. desember eller noe i fjor, innen vi tok det med 30. desember var det så tørt og det mistet granbar i bøtter og spann, det var veldig klart for å kastes... Det tørket aldri ut heller 😕

Anonymkode: 256ec...b2f

Skrevet

Har plasttre, så det er kommet fram og er pyntet. Det er vår tradisjon.

Anonymkode: f901c...e7f

• Liker 3
Skrevet

Plager det deg at andre gjør annerledes?

Anonymkode: bc3d5...2de

• Liker 7
Skrevet

Jeg syns det er altfor tidlig, og at jula vannes mer og mer ut. Så hos oss kommer treet opp lille julaften, det har alltid vært tradisjon.

Men andre folkeferd gjøre som de selv vil. 

Anonymkode: 646f7...bdd

• Liker 14
Skrevet

Her kom treet og pynten opp 1 advent🎄. Skal sies at vi tar det ned før alle jeg kjenner - så pynt og treet er nede igjen i god tid før nyttårsaften. Så alt i alt tror jeg ikke vi har julepynten oppe noe lengre enn de som tar det opp litt lenger ut i desember enn oss😊 

• Liker 2
Skrevet

Tydeligvis, ungene har mast hele dagen. Så noen har tydeligvis det. Kanskje de bør få se hva som skjer om vi setter inn et ekte tre nå... for å få en slutt på maset i all evig tid? 😛 Alle som har de oppe nå har selvsagt plastikktre. Jeg trenger ett som lukter gran, stikker meg i føttene og barnåler i kriker og kroker helt frem til sommeren. Det er jul for meg. Det tas inn 23.12 og pyntes til Kvelden før Kvelden, ferdig til Grevinnen og hovmesteren. Har bare gjort det sånn i 40 år, så tror det blir sånn i 40 til 😄 

Anonymkode: bf3db...097

• Liker 8
Skrevet

Har alltid pyntet treet lille julaften selv om vi har kunstig tre, men for å kunne stresse litt mindre på lille julaften så pyntes det nå en dag tidligere. 
Å ha juletreet fremme før huset er vasket og julepyntet blir som «å pynte grisen» for min del. 

Anonymkode: 435f9...598

• Liker 8
Skrevet

I år har jeg for aller første gang pyntet treet til 1. desember. Setter det vanligvis aldri opp før 22. desember, men jeg har termin om ei og ei halv uke, ungene hadde lyst og stua var rundvaska - så da fikk ungene viljen sin i år. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg venter med å pynte. Vet ikke om juletreet hadde tålt å stå så lenge uten å bli stygt? 

Må ha ekte, hadde jeg hatt stort hus med flere rom, hadde jeg kanskje satt opp ett uekte tre 1 desember. 

Desember og vinteren er lang, mørk og tung, så pynt og juletre/lys er jo fantastisk 🥰

Anonymkode: ba7cc...b4e

Skrevet

Jeg ser flere har pyntet med lys og stjerner mye tidligere enn normalt i år og i fjor. Tror det skyldes korona. 

Anonymkode: 9710d...a40

• Liker 2
Skrevet

Begynner i november med plastikk tre 😜 Mer kos når julen varer litt lengre. Resten av året har lite lys og pynt. 

Anonymkode: f9072...ffb

• Liker 2
Skrevet

Ja, plastikktre kan jo stå mye lenger. Vi drar ut i dag og kjøper ett. Pynter også i dag, hvis vi finner ett.

Anonymkode: 63650...aaf

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvordan holder du liv i det hele desember? Vi satte opp 22. desember eller noe i fjor, innen vi tok det med 30. desember var det så tørt og det mistet granbar i bøtter og spann, det var veldig klart for å kastes... Det tørket aldri ut heller 😕

Anonymkode: 256ec...b2f

Kjøper fra lokal produsent slik at du vet det er nyhogst. 

Borrer et hull i stammen slik at vann kan trekke inn.

Har en skikkelig fot, slik at treet kan stå i vann. 

Vårt holder fint fra ca 10. desember til 1.januar. 

Forå svare på spm: Har to mindre plasttre som har stått siden november. Et ekte tre på 220 kommer alltid opp når desember er ca halvveis til jul 

Anonymkode: 9e8b8...7ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...