Cr@sh Skrevet 1. mai 2006 #161 Del Skrevet 1. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. mai 2006 #162 Del Skrevet 2. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. mai 2006 #163 Del Skrevet 3. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. mai 2006 #164 Del Skrevet 4. mai 2006 Huff... jeg ødelegger nesten boka di jeg nå... Men håper virkelig alt er bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. mai 2006 #165 Del Skrevet 4. mai 2006 Intet nytt fra deg enda altså!? Ja, da er du iallefall blitt MAMMA!!! :grine2: Håper alt er vel med deg, mann og barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mai 2006 #166 Del Skrevet 5. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. mai 2006 #167 Del Skrevet 5. mai 2006 Oj, hva skjer her tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. mai 2006 #168 Del Skrevet 5. mai 2006 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mai 2006 #169 Del Skrevet 5. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #170 Del Skrevet 5. mai 2006 Nå er jeg tilbake!! (ingen grunn til bekymring - vi er i live... ) Kommer mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. mai 2006 #171 Del Skrevet 5. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mai 2006 #172 Del Skrevet 5. mai 2006 :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #173 Del Skrevet 5. mai 2006 ENDELIG KOM HUN!! :hoppe: Vel... Hvor skal jeg begynne... Tror jeg nøyer meg meg en kortversjon, så får jeg ta hele "episoden" senere. Binke-jenta ble født kl 00:30 natt til 25. april, 22,5 timer etter første rie. Skulle gjerne sagt at det var en enkel fødsel, men det er nok ikke helt sant. Hun satt godt fast, og ble til slutt hjulpet ut med vakum. Barnet klarte seg heldigvis helt fint, og er naturligvis vår store stolthet og glede (og nye sjef). Ved fødselen veide hun 4,2 kg og var 53 cm. Etter fødselen måtte jeg sendes til operasjon for å forsøke å reparere skadene. Mistet mye blod under fødselen (legen antydet to liter) så jeg fikk blodoverføring. Veldig takknemlig for at noen har "donert" blod. Oppfordrer derfor alle jeg møter nå til å melde seg som blodgivere, dersom de har muligheten! Ok, tror jeg må gi meg nå. En liten jente i stua som har satt på "alarmen". Takk til Cr@sh, TeddyToria, miiip, Murmelmy, iss, Peony og Grooo som har vært innom og sett etter meg. Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mai 2006 #174 Del Skrevet 5. mai 2006 Åh.. så flott å høre! Jeg har vært sååå spent... tror nesten jeg har vært innom her hver dag, jeg... Sorry hvis du syntes jeg har "tatt over" boka di... Kos deg med jenta di! Gratulerer sååå masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. mai 2006 #175 Del Skrevet 6. mai 2006 Gratulerer med jenta! Kos dere masse! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 7. mai 2006 #176 Del Skrevet 7. mai 2006 GRATULERER SÅ MASSE MED JENTA! Gleder meg til å høre mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. mai 2006 #177 Del Skrevet 8. mai 2006 Gratulerer så mye, gleder meg til å høre mer når du får tid og lyst til å fortelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. mai 2006 #178 Del Skrevet 8. mai 2006 Gratulerer så inderlig mye med prinsessen Kjempekoselig å få et livstegn! Kjedelig å høre at fødselen ble såpass tøff og lang; men flott at det endte godt om ikke annet! Ja, det å gi blod og donere organer er viktig! Gleder meg til å høre mer når du har fått hentet deg inn og får litt tid til overs...enn så lenge må du bare nyte hvert øyeblikk med den lille, bli kjent, slappe av og koooose deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. mai 2006 #179 Del Skrevet 10. mai 2006 Hellu vennen! Håper du kose deg som mamma til den vesle jenta di... Stoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #180 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei igjen! I dag er Binke-jenta 16 dager. Tiden har gått utrolig fort!!! I dag har jeg for første gang etter at hun ble født følt at jeg har hatt litt tid "til overs". Hvilt meg litt og sett på tv (litt flau over den prioriteringen, ja. Burde sikkert gjort noe nyttig i stedet, men det var bare sååå deilig å sitte stille å sløve litt). Binke-jenta spiser godt og er en rolig og grei baby. Veldig glad for at alt går så fint med henne, og at ammingen ser ut til å gå bra. Siden jeg har hatt litt ekstra å slite med etter fødselen er det en lettelse at hun er en liten engel. Nå sitter mannen i go´stolen i stua og har jenta vår liggende på magen/brystet. Hun liker veldig godt å sove med han som madrass! Når jeg prøver å legge henne på brystkassa mi, blir hun i stedet helt vill og veiver rundt med hodet. Hos meg lukter det tydeligvis MAT!!! Så godt å se mannen min og dattenen vår sammen. Veldig glad for at vi har fått barn, at vi nå er en liten familie på tre, og ikke lenger bare to. Jeg gleder meg over hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå