Gå til innhold

Blir både single kvinner og menn som ikke får nærhet og sex bitre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tror noen er bare flinkere på det enn andre og er ikke bitter over det har bare akseptert at sånn er det for meg.

Er 35 år mann nå og nærhet og sex er bare en av de tingene jeg har innsett ikke ligger i kortene for meg, en kamerat av meg er utrolig populær blant damene og han veit at jeg er ensom uten at jeg har sagt noe så han sier aldri noe om det til meg.

En av de samtale evnene han unngår for min skyld, han skjønner at det gjør litt vondt for meg å høre om datene hans og ja skal innrømme at tanken på at jeg skal leve resten av livet uten nærhet og sex gjør meg vondt.

Men men sånn er det bare noen ganger sist jeg fikk meg ett ligg var jeg 25 år


 

Anonymkode: d01f4...eda

Trist å høre mann. Hold ut. Sikkert ikke noe trøst, men mus er noe man bare må ha når man ikke får det. Blir nødvendigvis noe mer lykkelig av det.

Men man trenger jo også nærhet og bekreftelse og det er tungt å ha manko på det over lengere tid. Ikke så ille for min del som for deg, men kjenner meg godt igjen.

Beste tipset jeg har, er å klare å fylle opp dagene så mye som mulig med jobb, hobby, venner osv at du rett og slett ikke har "ork" eller tid til å savne en dame. Men lettere sagt en gjort så klart, kommer jo helt an på hvor stort sosialt nettverk man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje problemet for sexløse menn stikker dypere enn mangel på sex/lav attraktivitet? Kan det også være andre utfordringer som gjør dem bitre, f eks liten eller ingen omgangskrets, misfornøyd med jobb, helse ? At hele livet er blitt noe møkk og så kommer sexmangel på toppen av elendigheten

Anonymkode: c7c94...be7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kanskje problemet for sexløse menn stikker dypere enn mangel på sex/lav attraktivitet? Kan det også være andre utfordringer som gjør dem bitre, f eks liten eller ingen omgangskrets, misfornøyd med jobb, helse ? At hele livet er blitt noe møkk og så kommer sexmangel på toppen av elendigheten

Anonymkode: c7c94...be7

Det tror jeg du har helt rett i. Menn som har venner og lykkes på andre arenaer blir ikke så bitre på kvinner tror jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spm burde det jo flomme over av kvinner her inne som kan svare på. 🙂

 

Når det kommer til menn så er det jo ikke mangelen på sex som er problemet. Det er alle de manglene som leder til at man ikke får sex som er det man egentlig er bitter for. For eksempel det at majoriteten av det kvinner finner attraktivt hos en mann er genetiske aspekter man ikke kan endre på. 

Anonymkode: 279e7...b8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.12.2021 den 19.55):

Lett å se slik på det når man kan ha sex anytime. De kan få et tilfeldig knull, en fuckfriend eller hva de måtte trenge.

Anonymkode: 111b6...14d

Som kvinne ønsket jeg ikke tilfeldig sex eller fuck friend. Skal jeg ha sex blir det med en partner. Hvis jeg ikke finner noen lever jeg sexløst. 

Anonymkode: c06fe...da0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange blir nok det. Vil tro det setter inn tidligere for menn, som gjerne i ungdomsårene opplever å bli forbigått til fordel for noe eldre og modnere gutter/menn, mens det for kvinner kanskje i større grad setter inn senere etter en periode som "bruk og kast" for mer attraktive menn eller i forbindelse med synkende attraktivitet og større vanskeligheter med å få mannen en vil ha. Såkalte "incels" og "insols" er på mange måter interessante motpoler, der den ene opplever å ikke ha tilgang på sex eller forhold, og den andre kun sex. Sistnevnte kan nok i mange tilfeller være vel så vondt som førstnevnte, og særlig sårbare unge kvinner får seg nok ofte en vond realitetsorientering på et stadie i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Kunne aldri falt meg inn å ha sex med en mann, det er noe jeg syns er veldig ufyselig, smertefult og ekkelt. Derimot har jeg dildoer som gir meg masse nytelse. Jeg stikker dem aldri inn, men masserer utenpå...verdens deiligste orgasmer. Elsker singellivet, bor alene og har eget hus. Hva mer kan man ønske seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stresset, nervøs og fiendtlig uten nærhet og sex, men har det verre uten sex i en uke i ett forhold, enn som langvarig singel..

K

Anonymkode: 09378...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bitter på samboer hvis vi ikke har sex med jevne mellomrom, minst én gang i uken. Da blir jeg fortere irritert over alt jeg gjør for han/familien/det tredje skiftet som typisk tilfaller kvinner. Vil føle meg som kjæresten hans, ikke en tjenestepike. Har vi nok nærhet derimot, føler jeg det har litt mere «purpose». 
 

K31

Anonymkode: 4c278...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...