Gjest Cid Skrevet 1. februar 2022 #1441 Del Skrevet 1. februar 2022 BLOMSTERKVAST skrev (Akkurat nå): Når fikk Tomine sammenbrudd? Har gått meg hus forbi . Jeg redigerte innlegget i det du siterte det Etter første døgn, eller 12 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. februar 2022 #1442 Del Skrevet 1. februar 2022 *blueberry* skrev (3 minutter siden): https://www.tv2.no/underholdning/14535929/ Her kommer angeren frem. Litt av en spiller ja han 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 1. februar 2022 #1443 Del Skrevet 1. februar 2022 *blueberry* skrev (5 minutter siden): https://www.tv2.no/underholdning/14535929/ Her kommer angeren frem. Håper Nicklas og Sophie selv blir spilt ut etter hvert ja! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 1. februar 2022 #1444 Del Skrevet 1. februar 2022 Thaila skrev (12 minutter siden): Håper Nicklas og Sophie selv blir spilt ut etter hvert ja! Enig. Lei av begge to. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 1. februar 2022 #1445 Del Skrevet 1. februar 2022 Ingrid er redd for Kjersti, faktisk. Hva er det som gjør Kjersti så skummel? At hun ikke er intr i lipgloss, botox og heller vil snekre enn å sy puter? 34 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 1. februar 2022 #1446 Del Skrevet 1. februar 2022 sys64738 skrev (1 time siden): Het noen virkelig Silje for 100 år siden? Å er det ikke kulturell appropriasjon at en hviiiit kvinne syr ett tradisjonellt kinesisk klesplagg? *reeeeeeeee* Lite trolig https://www.ssb.no/statbank/table/10467/tableViewLayout1/ nuvel, er det virkelig så ille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 1. februar 2022 #1447 Del Skrevet 1. februar 2022 sys64738 skrev (1 time siden): Het noen virkelig Silje for 100 år siden? Å er det ikke kulturell appropriasjon at en hviiiit kvinne syr ett tradisjonellt kinesisk klesplagg? *reeeeeeeee* Det var først kjent brukt i Norge første gang i 1847 ifølge wikipedia. Synes det er et flott og stødig navn. Tror Adam blir valgt til førstekjempe imorgen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. februar 2022 #1448 Del Skrevet 1. februar 2022 Cid skrev (8 timer siden): Skjul innhold Er mer det at Niklas er storbonde nå, vanskelig karamell å svelge. Håper han i det minste gjør noe bra og velger Adam som førstekjempe Håper han velger Isak jeg. Ellers så tror jeg vi kan gratulere Isak som vinner allerede nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 2. februar 2022 #1449 Del Skrevet 2. februar 2022 Janzypants skrev (På 31.1.2022 den 11.17): Jeg mener at mentor også sa noe om "lauving" på tirsdag under overrekkelsen av ukesoppdraget, men kan ikke huske å ha sett noe lauving! Er det bare meg, eller ble dette tilsynelatende droppet fra ukesoppdraget? Og det at de skulle brenne tjære for å beise skuret! Tenker det står noen tomme spann i skuret med «butinox» på. De nevnte jo at de ikke fikk brukt opp all tjæren de hadde og skulle spare litt til neste runde. Å brenne tjære er tidkrevende og det skal myyye tyrived til. Kan ikke begripe at de skulle få for mye av dette. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. februar 2022 #1450 Del Skrevet 2. februar 2022 Carmen67 skrev (Akkurat nå): Tenker det står noen tomme spann i skuret med «butinox» på. De nevnte jo at de ikke fikk brukt opp all tjæren de hadde og skulle spare litt til neste runde. Å brenne tjære er tidkrevende og det skal myyye tyrived til. Kan ikke begripe at de skulle få for mye av dette. Kan se for meg at noen der inne kunne trodd at de mente Botox 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 2. februar 2022 #1451 Del Skrevet 2. februar 2022 Leopard skrev (3 timer siden): Ja, og Tomine forklarte dette veldig godt synes jeg. Hun kjenner Niklas fra før og ifølge henne visste han også at det ikke kun var "kultursjokket" som gjorde at hun gråt, men noe annet tungt som hadde skjedd henne privat. Hun sier hun ble sjokka når hun så dette på tv og ser sin venn sitte å gjøre narr av henne og få henne til å virke som Prinsessen på erten. Regner med hun ikke hadde valgt han til storbonde hvis hun visste hvordan han var bak ryggen hennes. Sånne mennesker er egentlig de farligste i verden. De tar ikke fem øre for å kaste deg under bussen, sånn som Niklas her ofrer vennskapet med henne for å lage god tv og skape drama i tv-ruta. Tror det skjedde noe med Tomine etter at hun tapte tvekampen. På kjempehytta valgte hun jo Niklas, mens da hun gikk gjennom skogen til Torpet drakk hun og var fortvilet. På torpet gav hun tydelig uttrykk for at hun hadde blitt manipulert av noen på Farmen. Undres på hva hun fikk vite der i mellom? Tror hun angret veldig på valget av storbonde. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 2. februar 2022 #1452 Del Skrevet 2. februar 2022 Oppland skrev (3 timer siden): All mulig ros til Niklas på den måten han er storbonde på. Ja, men ikke måten han ble det på… 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 2. februar 2022 #1453 Del Skrevet 2. februar 2022 Cid skrev (27 minutter siden): Kan se for meg at noen der inne kunne trodd at de mente Botox 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. februar 2022 #1454 Del Skrevet 2. februar 2022 Carmen67 skrev (1 minutt siden): Sa han faktisk det? Husker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 2. februar 2022 #1455 Del Skrevet 2. februar 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Sa han faktisk det? Husker ikke Jepp 😂 Deltakerne holdte på å flire på seg brokk da de forstod hvem han mente 😅 "Du vet han Gorge Klony fra Hollywood!" Tror det var Ida Gran Jansen som til slutt utbrøt "Mener du GEORGE Clooney?" og fikk positivt svar 😅 Dårlig gjenforklart, da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. februar 2022 #1456 Del Skrevet 2. februar 2022 Janzypants skrev (3 minutter siden): Jepp 😂 Deltakerne holdte på å flire på seg brokk da de forstod hvem han mente 😅 "Du vet han Gorge Klony fra Hollywood!" Tror det var Ida Gran Jansen som til slutt utbrøt "Mener du GEORGE Clooney?" og fikk positivt svar 😅 Dårlig gjenforklart, da Egentlig synd at han vant for ellers kunne vi fått se han på torpet en gang 😄 Håper de har en farmen all star en gang med alle tidligere vinnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 2. februar 2022 #1457 Del Skrevet 2. februar 2022 Janzypants skrev (1 minutt siden): Jepp 😂 Deltakerne holdte på å flire på seg brokk da de forstod hvem han mente 😅 "Du vet han Gorge Klony fra Hollywood!" Tror det var Ida Gran Jansen som til slutt utbrøt "Mener du GEORGE Clooney?" og fikk positivt svar 😅 Dårlig gjenforklart, da …og legendarisk da han skulle beskrive Petter Pilgaards panne; « e det sånn der butinox du har putta i deg?» 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 2. februar 2022 #1458 Del Skrevet 2. februar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Egentlig synd at han vant for ellers kunne vi fått se han på torpet en gang 😄 Håper de har en farmen all star en gang med alle tidligere vinnere Ja! Dét hadde vært noe!! Eller, trenger forsåvidt ikke bare vinnerne! Kanskje 50/50 vinnere og de som røk ut enten først eller uka etter! 😅 Da håper jeg nesten at Kari Jaquesson kommer tilbake 😂 Da blir det nok liv, tenker jeg! 😅 Mener å huske at hun røk ut enten første eller andre uka.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. februar 2022 #1459 Del Skrevet 2. februar 2022 Janzypants skrev (2 minutter siden): Ja! Dét hadde vært noe!! Eller, trenger forsåvidt ikke bare vinnerne! Kanskje 50/50 vinnere og de som røk ut enten først eller uka etter! 😅 Da håper jeg nesten at Kari Jaquesson kommer tilbake 😂 Da blir det nok liv, tenker jeg! 😅 Mener å huske at hun røk ut enten første eller andre uka.. Haha tenkte faktisk på det samme selv 😅 Kari og Lothepus var en artig kombinasjon 😅 For en fantastisk sesong, skulle ønske hver sesong var så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 2. februar 2022 #1460 Del Skrevet 2. februar 2022 Galen King skrev (5 timer siden): Må si det var en sykt heftig kamp med slegge! Er det noen som har gjort det så bra som Kjersti i jentekamper? Tomine gjorde det ganske bra med å få i tre nagler mot Kjersti. Det eneste jeg reager på - uten at jeg er en person som reagerer på ting- er at jeg synes musikken under tvekampen var hånlig? Har det vært slik musikk før? Uansett gutt/jente? Jeg kan ikke huske det.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå