Gjest Cid Skrevet 1. februar 2022 #1361 Del Skrevet 1. februar 2022 Spoiler Fotu 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 1. februar 2022 #1362 Del Skrevet 1. februar 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Vis skjult innhold Fotu 😆 Spoiler Endelig en normal episode. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 1. februar 2022 #1363 Del Skrevet 1. februar 2022 Spoiler Koselig episode i dag. Syns alle kom godt ut av den egentlig. Og syns faktisk Niklas klarer seg bra som storbonde. Artig at han valgte Kjersti som hjelper. Ja, det var kanskje noen baktanker der, men det virker som hun er mer inne i varmen enn det har virket som tidligere ihvertfall. Nei, denne episoden likte jeg. Lurer veldig på hvem som skal bli førstekjempe.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 1. februar 2022 #1364 Del Skrevet 1. februar 2022 Spoiler Niklas, tommel opp fra meg i denne episoden, 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 1. februar 2022 #1365 Del Skrevet 1. februar 2022 Ryddet for avsporing. - Rhodiola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 1. februar 2022 #1366 Del Skrevet 1. februar 2022 Spoiler "Er det klovn denne uka igjen" tenkte stakkars mentor når Niklas dukker opp i pelskåpe og prater om "bæsjekrakk" 😆 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 1. februar 2022 #1367 Del Skrevet 1. februar 2022 Spoiler Etter forrige uke må jeg innrømme at jeg hadde nærmest lagt Niklas for hat😬.. Men jeg endrer mening når jeg ser grunn til det, å som storbonde ser man plutselig Niklas sine gode egenskaper komme frem. Har ikke blitt helt overbevist angående han, men det er fint å se at han kan være reflektert. Når han har ansvaret som leder legger han visst fra seg de barnslige tendensene sine. Veldig bra at Kjersti også får muligheten til å bli løftet frem, istedenfor å bare bli sett på som en sterk konkurrent. Fin episode! 😄 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 1. februar 2022 #1368 Del Skrevet 1. februar 2022 Spoiler Jeg var helt sikker på at det var SE som skulle bli storbonde denne uka! Jeg lurer på hva Tomine tenker om valget sitt etter å ha sett hva Niklas sa om henne i sync forrige uke (det at "Tomine Harket sitter og griner og det har ikke gått 12 timer engang". Jeg hadde ikke følt meg veldig bra dersom det hadde vært meg.. MEN, jeg er veldig (positivt) overrasket over Niklas i dagens episode! MEN, jeg ser også hvor mye makt produsenten har mtp hvordan de velger å fremstille de forskjellige personene. Kan det tenkes at Niklas har sagt mye bra i sync også, men at produsenten har valgt å fokusere på det negative?? En person kan vel ikke snu SÅ på flisa på kun én uke, eller?? Jeg tror det er ganske mye som skjer i kulissene som ikke vi får se, rett og slett! Veldig positivt at Kjersti og Ingrid ble valgt som hjelpere, og jeg så heller ikke den komme. Det er fint å se at Kjersti og Ingrid kommer nærmere hverandre. Nei, jeg føler det var mer ro og "idyll" i dagens episode, fremfor det kaoset som rådet forrige uke! Synd at Øyunn nærmest ble "utestengt" fra mureroppgaven Jeg er ikke så sjokka over Isak, egentlig, men veldig overrasket over at Heine ikke tok mer ansvar for å være inkluderende. Han slår meg liksom ikke som typen til å stenge noen ute.. Er dog spent på markedet denne uken, da stortyven Niklas er storbonde og dermed sjefen over pengene (dersom de klarer ukesoppdraget). Går ukesoppdraget i dass, så får de nok med seg mer enn nok fra markedet uansett, tenker jeg.. Ellers syns jeg ukesoppdragene virker veldig store og tidkrevende! Jeg forstår ikke hvordan de klarer å få til å gjøre alt i løpet av 4 dager (mener å ha lest at det er antall dager de har til hvert ukesoppdrag), og i tillegg når 2-3 deltakere skal vekk fra gården en hel dag for å jobbe på båt! Apropos båtjobbingen! Jeg er veldig spent på hvordan det blir for Kjersti å være en hel dag så tett oppå Adam. Hun sa det vel i episoden at hun ble ganske sliten av å være rundt ham, så å være på båt sammen, uten mulighet til å trekke litt unna, blir spennende! Ser for meg at det kan oppstå noen gnisninger der, ja! Litt om dagens episode! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 1. februar 2022 #1369 Del Skrevet 1. februar 2022 Spoiler Overrasket over at Niklas ble storbonde, Trynet til Sophie Elise når hun ikke bli hjelper! Haha. MEN! Jeg synes han virkelig gjorde et bedre inntrykk og at han viste litt av de sidene jeg trodde han hadde. Spesielt ved å framsnakke Kjersti, f.eks for Øyunn! Det var stort av ham. Forrige ukes Niklas hadde tatt æren selv. Kanskje han ikke er full denne uken? Mistenker forresten nå at det er SE og ISAK som ror over fjorden nå og koser seg med de ulovlige varene, mens de andre er på storbonde huset. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. februar 2022 #1370 Del Skrevet 1. februar 2022 Jeg så halve episoden og gadd ikke mer, vurderer å hoppe over onsdagens episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. februar 2022 #1371 Del Skrevet 1. februar 2022 Janzypants skrev (1 time siden): Skjul innhold Jeg var helt sikker på at det var SE som skulle bli storbonde denne uka! Jeg lurer på hva Tomine tenker om valget sitt etter å ha sett hva Niklas sa om henne i sync forrige uke (det at "Tomine Harket sitter og griner og det har ikke gått 12 timer engang". Jeg hadde ikke følt meg veldig bra dersom det hadde vært meg.. MEN, jeg er veldig (positivt) overrasket over Niklas i dagens episode! MEN, jeg ser også hvor mye makt produsenten har mtp hvordan de velger å fremstille de forskjellige personene. Kan det tenkes at Niklas har sagt mye bra i sync også, men at produsenten har valgt å fokusere på det negative?? En person kan vel ikke snu SÅ på flisa på kun én uke, eller?? Jeg tror det er ganske mye som skjer i kulissene som ikke vi får se, rett og slett! Veldig positivt at Kjersti og Ingrid ble valgt som hjelpere, og jeg så heller ikke den komme. Det er fint å se at Kjersti og Ingrid kommer nærmere hverandre. Nei, jeg føler det var mer ro og "idyll" i dagens episode, fremfor det kaoset som rådet forrige uke! Synd at Øyunn nærmest ble "utestengt" fra mureroppgaven Jeg er ikke så sjokka over Isak, egentlig, men veldig overrasket over at Heine ikke tok mer ansvar for å være inkluderende. Han slår meg liksom ikke som typen til å stenge noen ute.. Er dog spent på markedet denne uken, da stortyven Niklas er storbonde og dermed sjefen over pengene (dersom de klarer ukesoppdraget). Går ukesoppdraget i dass, så får de nok med seg mer enn nok fra markedet uansett, tenker jeg.. Ellers syns jeg ukesoppdragene virker veldig store og tidkrevende! Jeg forstår ikke hvordan de klarer å få til å gjøre alt i løpet av 4 dager (mener å ha lest at det er antall dager de har til hvert ukesoppdrag), og i tillegg når 2-3 deltakere skal vekk fra gården en hel dag for å jobbe på båt! Apropos båtjobbingen! Jeg er veldig spent på hvordan det blir for Kjersti å være en hel dag så tett oppå Adam. Hun sa det vel i episoden at hun ble ganske sliten av å være rundt ham, så å være på båt sammen, uten mulighet til å trekke litt unna, blir spennende! Ser for meg at det kan oppstå noen gnisninger der, ja! Litt om dagens episode! Selvfølgelig er det nok klippet til slik at det framstilles verre enn det er. Han har likevel sagt de tingene da. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. februar 2022 #1372 Del Skrevet 1. februar 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Jeg så halve episoden og gadd ikke mer, vurderer å hoppe over onsdagens episode Oi, såpass? Da må det være ille, for du er vel ganske ihuga farmen-fan, eller husker jeg feil? Gleder meg til i kveld, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. februar 2022 #1373 Del Skrevet 1. februar 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Jeg så halve episoden og gadd ikke mer, vurderer å hoppe over onsdagens episode Huff da. Jeg synes tirsdagens episode var grei nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. februar 2022 #1374 Del Skrevet 1. februar 2022 Adobyen skrev (3 minutter siden): Huff da. Jeg synes tirsdagens episode var grei nok. Spoiler Å se Niklas som storbonde blir bare kvalmende synes jeg jukkapalme skrev (7 minutter siden): Oi, såpass? Da må det være ille, for du er vel ganske ihuga farmen-fan, eller husker jeg feil? Gleder meg til i kveld, hehe. Ja det blir faktisk en første gang på 10 år 😅 Kan heldigvis følge med i tråden her og bli oppdatert 😁Men jeg synes generelt at onsdags episoder er kjedelige helt til førstekjempen blir valgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. februar 2022 #1375 Del Skrevet 1. februar 2022 Men tirsdagsepisoden var da ikke så feil? God stemning? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. februar 2022 #1376 Del Skrevet 1. februar 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Men tirsdagsepisoden var da ikke så feil? God stemning? Spoiler Er mer det at Niklas er storbonde nå, vanskelig karamell å svelge. Håper han i det minste gjør noe bra og velger Adam som førstekjempe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 1. februar 2022 #1377 Del Skrevet 1. februar 2022 Markedet var priceless, lensmann som passet på at ingen stjal. Sjakkspillet hvor de risikerte 5 kroner. Lensmannen skulle ha fulgt etter dem overalt hehe, "Bare fått beskjed om å passe på at ingen tar noe, ikke noe personlig til dere" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 1. februar 2022 #1378 Del Skrevet 1. februar 2022 (endret) 1 hour ago, Cid said: Reveal hidden contents Å se Niklas som storbonde blir bare kvalmende synes jeg Ja det blir faktisk en første gang på 10 år 😅 Kan heldigvis følge med i tråden her og bli oppdatert 😁Men jeg synes generelt at onsdags episoder er kjedelige helt til førstekjempen blir valgt Jeg har begynt å spole til førstekjempevalget, og andrekjempevalget, pluss kampen på søndagene. Orker ikke alltid å se alt det andre . Liker ofte bedre å se på Torpet enn Farmen. Synes det er lettere å følge med når de er færre deltakere. Endret 1. februar 2022 av Eloise12345 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 1. februar 2022 #1379 Del Skrevet 1. februar 2022 Galen King skrev (14 minutter siden): Markedet var priceless, lensmann som passet på at ingen stjal. Sjakkspillet hvor de risikerte 5 kroner. Lensmannen skulle ha fulgt etter dem overalt hehe, "Bare fått beskjed om å passe på at ingen tar noe, ikke noe personlig til dere" Jeg skjønner bare fortsatt ikke hvorfor han godtok remi, om han faktisk kunne fått et vinn på det spillet!? 😅 Det er ikke som han gutten personlig tjente noe på det heller. Han hadde jo egentlig kjempeflaks men så var han for beskjeden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. februar 2022 #1380 Del Skrevet 1. februar 2022 Eloise12345 skrev (Akkurat nå): Jeg har begynt å spole til førstekjempevalget, og andrekjempevalget, pluss kampen på søndagene. Orker ikke alltid å se alt det andre :). Jeg føler egentlig at de kunne samlet alt i en episode egentlig, eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå