Thaila Skrevet 24. januar 2022 #721 Del Skrevet 24. januar 2022 Jeg er glad vi slipper Mads. Heller Action Frank enn Mads.. 😁 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 24. januar 2022 #722 Del Skrevet 24. januar 2022 Jeg liker ikke Niklas eller Sofie, men grunnen til at de ikke er på jobb i dag er jo fordi Niklas testet positivt på covid-19 på fredag. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærkake34532 Skrevet 24. januar 2022 #723 Del Skrevet 24. januar 2022 Ifyousayso skrev (6 minutter siden): Jeg liker ikke Niklas eller Sofie, men grunnen til at de ikke er på jobb i dag er jo fordi Niklas testet positivt på covid-19 på fredag. Og fordi SE har fått farmen-ptsd og det derfor var nødvendig med en frisørbesøk slik hun kunne bli blond igjen. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. januar 2022 #724 Del Skrevet 24. januar 2022 Thaila skrev (1 time siden): Jeg er glad vi slipper Mads. Heller Action Frank enn Mads.. 😁 Uff 🙊😅 Men han er vel utestengt fra tv2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 24. januar 2022 #725 Del Skrevet 24. januar 2022 Digger Tiril🤍🤩😎 Skulle gjerne sett henne som programleder i andre program også👏🏻😄 Håper positive og morsomme Niklasen viser seg frem igjen imorgen..😄🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvelous Skrevet 24. januar 2022 #726 Del Skrevet 24. januar 2022 Carmen67 skrev (3 timer siden): Virker ikke som den unnskyldningen var noe annet enn spill for galleriet. Han sa tydelig i kommentaren til klippet at han kun gjorde det for å roe henne ned og nullstille episoden på tinget. Hvem vil vel være på kant med en potensiell ny storbonde? Samme tenkte jeg, den unnskyldningen kan umulig være genuin så petty som Baarli virker som. Han har helt sikkert lagt henne i den såkalte ‘hatlista’ si. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvelous Skrevet 24. januar 2022 #727 Del Skrevet 24. januar 2022 Cid skrev (2 timer siden): Jeg liker Mads bedre, han reagerer på regelbrudd i det minste. Tror ikke at han hadde stått der på tinget og ikke sagt noe mens deltakerne innrømmer juks Samme her. Tiril tapte seg som programleder etter søndagens episode. Som enhver oppegående programleder så griper man inn i slike situasjoner som Baarli utsatte Kjersti for. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludder Skrevet 24. januar 2022 #728 Del Skrevet 24. januar 2022 Ser noen linker til en artikkel hvor det står at smuglinga ikke hadde starta på tidspunktet for farmen-uka vi nettopp har sett. Men altså, Isak smilte opptil flere ganger på den turen til markedet, og ettersom han kun smiler hvert jubelår ellers, kan jeg ikke skjønne annet enn at han skal ha vært påvirka? Nekter å tro han var edru 😅 Samme med Niklas, ikke bare snøvla han, men han var skikkelig trang og rød i øya også, tegn 1 og 2 på en fyllekule. Jeg kan såklart ikke insistere på at jeg har rett, men det er ikke enkelt å få oversikt over tidslinja, selv TV2 klipper jo og limer sammen i vill uorden. Jaja, jeg tenker nå mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 24. januar 2022 #729 Del Skrevet 24. januar 2022 5 minutter siden, Ludder said: Ser noen linker til en artikkel hvor det står at smuglinga ikke hadde starta på tidspunktet for farmen-uka vi nettopp har sett. Men altså, Isak smilte opptil flere ganger på den turen til markedet, og ettersom han kun smiler hvert jubelår ellers, kan jeg ikke skjønne annet enn at han skal ha vært påvirka? Nekter å tro han var edru 😅 Samme med Niklas, ikke bare snøvla han, men han var skikkelig trang og rød i øya også, tegn 1 og 2 på en fyllekule. Jeg kan såklart ikke insistere på at jeg har rett, men det er ikke enkelt å få oversikt over tidslinja, selv TV2 klipper jo og limer sammen i vill uorden. Jaja, jeg tenker nå mitt. De får vel noe brennevin i storbondehuset også? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipponull Skrevet 24. januar 2022 #730 Del Skrevet 24. januar 2022 Marvelous skrev (18 minutter siden): Samme tenkte jeg, den unnskyldningen kan umulig være genuin så petty som Baarli virker som. Han har helt sikkert lagt henne i den såkalte ‘hatlista’ si. Barli har jo sagt til Nettavisen at det er 1 fra Farmen Kjendis på hatlista hans. Det er nok sikkert Kjersti. Ynkelig fyr. https://www.nettavisen.no/livsstil/niklas-baarli-avslorer-ukjent-side-har-en-svarteliste-med-folk-han-hater/s/12-95-3424233321 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 24. januar 2022 #731 Del Skrevet 24. januar 2022 Amanda28 skrev (20 timer siden): Niklas virker ekstremt umoden. En forvokst guttunge. Flere av deltagerne ødelegger hele konseptet denne gangen dessverre. Jeg har alltid hatt sansen for Niklas, men jeg må innrømme at jeg ble utrolig skuffa over han i søndagens episode på både markedet og tinget.. Altså, nei, det er overhodet ikke greit å stjele, og hva skjedde med å være så utrolig ufin mot Kjersti? Jeg kjenner egentlig at jeg er dritskuffa over flesteparten der inne nå, både mtp stjelingen i søndagens episode, men også pga at de smuglet inn varer for over 30.000 kr. Altså, da forsvinner jo hele poenget med konseptet og det er i liten grad noe mer vits i å følge mer med denne sesongen Hvis ikke stjelingen får noen konsekvenser, så gir jeg opp hele farmen, tror jeg! Dette hadde garantert fått konsekvenser i vanlig farmen, og de burde ikke få slippe unna bare fordi de er "schendiser"! Det gir et bilde av at de er mer verdt enn den "vanlige" mannen/dama i gata, og slikt syns jeg lite om! Man ser at det er skeivbehandling når det kommer til de to versjonene, b.la at de virker mye snillere på markedet bår det kommer til feks prøvesmakinger. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipponull Skrevet 24. januar 2022 #732 Del Skrevet 24. januar 2022 Ludder skrev (23 minutter siden): Ser noen linker til en artikkel hvor det står at smuglinga ikke hadde starta på tidspunktet for farmen-uka vi nettopp har sett. Men altså, Isak smilte opptil flere ganger på den turen til markedet, og ettersom han kun smiler hvert jubelår ellers, kan jeg ikke skjønne annet enn at han skal ha vært påvirka? Nekter å tro han var edru 😅 Samme med Niklas, ikke bare snøvla han, men han var skikkelig trang og rød i øya også, tegn 1 og 2 på en fyllekule. Jeg kan såklart ikke insistere på at jeg har rett, men det er ikke enkelt å få oversikt over tidslinja, selv TV2 klipper jo og limer sammen i vill uorden. Jaja, jeg tenker nå mitt. Har selv jobbet i bar i mange år. Det er ganske enkelt å se på ansiktene til folk om de er berusa, spesielt øyenene endrer seg. I dette tilfellet så kjente jeg spritdunsten komme igjennom skjermen. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaimatadi Skrevet 24. januar 2022 #733 Del Skrevet 24. januar 2022 Tipponull skrev (5 minutter siden): Har selv jobbet i bar i mange år. Det er ganske enkelt å se på ansiktene til folk om de er berusa, spesielt øyenene endrer seg. I dette tilfellet så kjente jeg spritdunsten komme igjennom skjermen. Jeg sier det rett ut; de var helt på trynet alle 3 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. januar 2022 #734 Del Skrevet 24. januar 2022 Marvelous skrev (46 minutter siden): Samme her. Tiril tapte seg som programleder etter søndagens episode. Som enhver oppegående programleder så griper man inn i slike situasjoner som Baarli utsatte Kjersti for. Jeg liker Tiril, bare synes Mads er så morsom 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 24. januar 2022 #735 Del Skrevet 24. januar 2022 Cid skrev (1 time siden): Uff 🙊😅 Men han er vel utestengt fra tv2? Mulig det. Men jeg tenker at om Christer ble programleder for Robinson etter at han var der, så kunne Frank også blitt det 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 24. januar 2022 #736 Del Skrevet 24. januar 2022 Stjelinga på på markedet var jo rigga, helt sikkert derfor det ikke fikk konsekvenser? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 24. januar 2022 #737 Del Skrevet 24. januar 2022 Går ut fra at noen av dere har lest i VG hvem som blir utfordrere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvelous Skrevet 24. januar 2022 #738 Del Skrevet 24. januar 2022 Janzypants skrev (1 time siden): Jeg har alltid hatt sansen for Niklas, men jeg må innrømme at jeg ble utrolig skuffa over han i søndagens episode på både markedet og tinget.. Altså, nei, det er overhodet ikke greit å stjele, og hva skjedde med å være så utrolig ufin mot Kjersti? Jeg kjenner egentlig at jeg er dritskuffa over flesteparten der inne nå, både mtp stjelingen i søndagens episode, men også pga at de smuglet inn varer for over 30.000 kr. Altså, da forsvinner jo hele poenget med konseptet og det er i liten grad noe mer vits i å følge mer med denne sesongen Hvis ikke stjelingen får noen konsekvenser, så gir jeg opp hele farmen, tror jeg! Dette hadde garantert fått konsekvenser i vanlig farmen, og de burde ikke få slippe unna bare fordi de er "schendiser"! Det gir et bilde av at de er mer verdt enn den "vanlige" mannen/dama i gata, og slikt syns jeg lite om! Man ser at det er skeivbehandling når det kommer til de to versjonene, b.la at de virker mye snillere på markedet bår det kommer til feks prøvesmakinger. 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 24. januar 2022 #739 Del Skrevet 24. januar 2022 jukkapalme skrev (5 timer siden): Fysj, de neglene var rett og slett ekle! Ikke hatt tid til å ta dem av, du liksom, for noe sprøyt! Jeg kjenner ikke til henne i det hele tatt, men man fremstår ikke som særlig smart når man tropper opp med sånne lange klør på en gård med dyr, nei. Håper Ole Martin Alfsen er den som får komme inn på farmen. Alltid likt han. Jeg tror de kommer til å se Ole Martin som en for stor konkurent og velger inn Tomine i stedet 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 24. januar 2022 #740 Del Skrevet 24. januar 2022 *blueberry* skrev (16 timer siden): Hvis man ikke overlever å være uten alkohol i 6 uker bør man vel heller ta kontakt med lege og ikke melde seg på farmen 🙄. Man vet hva man går til, dette programmet har da gått siden 2001. Ingen av disse har MELDT SEG PÅ. Deltagerne på Farmen kjendis blir spurt, ofte år etter år, før de sier ja. De får også klekkelig betalt for hver uke de er med. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå