Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Grunnet Telenor-tv2 konflikten var dette første episoden av farmen kjendis jeg har sett. Veldig kjedelig og åpenbart gjennomregissert produksjon. Tv2 har en egen evne til å finne kjendiser som de bruker opp i alle program, dette med alle programlederne på GKN er jo kvalmt. Nå er det jo 5 uker med kun farmen på gkn også. Hadde ikke gjort noe om konflikten med Telenor hadde vart lenger, kjenner jeg. Men men, må jo ikke se på det heldigvis. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest shalott
Bobir skrev (1 time siden):

Råeste scenario: kjersti blir storbonde og setter alle i arbeid. Hun klarer ukesoppdraget og får penger. Glade og fornøyde ror de inn på markedet, og blir møtt av lensmann med bodeiere med beskjed om at ingen fra gården får kjøpe noe før en sum tilsvarende vunnet ukesoppdrag er betalt for stjeling. Vil tro de tre "tøffingene" som stjal blir lite populære på gården da. Når alle har jobbet og slitt, gleder seg på mat å bare må klare seg på sprit og kebab.

Det er åpenbart at produksjonen ønsket det skulle skje ett eller annet, da de bare skulle "passe boden" noen minutter.  De må tross alt ha litt mat og skylle ned alkoholen med.

Nei, da.  Alt dette de får fra utenforstående har selvfølgelig ikke produksjonen noe med å gjøre (de ser jo mellom fingrene med alt nå), men denne stjelingen lurer jeg på om er godt planlagt/ønsket fra produksjonen sin side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvelous skrev (18 minutter siden):

Rart at ingen reagerte på den ufyselige oppførselen Niklas hadde mot Kjersti. Det er som ungdomskolen all over, alle bare ser på en person hakke i vei på en annen.

Får nok umodne haner og høner i en kurv så skjer slikt. Jeg har fått totalt avsmak på enkelte der inne. Litt kjedelig.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må slutte å se på Farmen kjendis, det er alltid noen jeg opprinnelig liker godt - men blir så innmari skuffet over. Og så klarer jeg ikke se på dem på samme måten etterpå. (Selv om jeg selvfølgelig vet at det er reality og klippet til for å skape mest mulig engasjement, men likevel.. ) I fjor var det Thomas Fjelberg, i år ligger nå Niklas Baarli dårlig an hos meg - spesielt etter kveldens episode. Sukk. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shalott skrev (1 minutt siden):

Det er åpenbart at produksjonen ønsket det skulle skje ett eller annet, da de bare skulle "passe boden" noen minutter.  De må tross alt ha litt mat og skylle ned alkoholen med.

Nei, da.  Alt dette de får fra utenforstående har selvfølgelig ikke produksjonen noe med å gjøre (de ser jo mellom fingrene med alt nå), men denne stjelingen lurer jeg på om er godt planlagt/ønsket fra produksjonen sin side.

Men det hadde blitt mye underholdning hvis det med lensmannen skjer så krysser fingrene for at han tar seg en tur innom 👮‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marvelous skrev (9 minutter siden):

Kan man i det hele tatt kalle det allianse når alle uten én person er med i den? Føler det er mer utfrysning jeg da 😅

Haha, jo helt enig 😊 Men er litt usikker på hvem som er med i alliansen. Det er alle de «unge» og så fikk Dorthe være med pga vennskapet med Sophie. Tror kanskje Heine fikk være med av en eller annen grunn også. Så da er det vel Kjersti og Vebjørn som er utenfor? Mini var heller ikke i alliansen tror jeg, og da er i så fall to av de utenforstående ute 😊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (32 minutter siden):

Er det bare jeg som synes Kjersi Grini er hot? Hun har en fantastisk utstråling!

Har alltid likt de øynene hennes. Knallblå med en spesiell form...avlange liksom.  Og ansiktsformen.  Hun var vakker i 20 årene men veldig ujålete.  Med det utseende og høyden kunne hun garantert blitt modell i 20 årene hadde hun villet.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niklas var skikkelig ass mot Kjersti(selv om jeg har skikkelig sansen for han ellers) men tydelig berusa?🙄🙄 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (Akkurat nå):

Niklas var skikkelig ass mot Kjersti(selv om jeg har skikkelig sansen for han ellers) men tydelig berusa?🙄🙄 

Håper han får ordentlig fylleangst dagen etter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Hvis Shabana kommer inn på torpet så blir ikke de MMM lenger men MMS 😆

Hva står MMS for? 
SMS:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde hevet ut smuglerne (Isak og Sophie i alle fall siden de var direkte ansvarlige) og gitt shabana og mini en ny sjanse. Blir dårlig program når juks ikke har konsekvenser. 

Er også kjedelig at alle utenom 2 er i allianse. Føles mer som en sånn utestengning fra ungdomsskolen. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterkaret skrev (Akkurat nå):

Hva står MMS for? 
SMS:)

Når man skal sende et bilde via SMS, det er vel et ganske så utdødd ord nå med Snapchat Facebook osv :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 time siden):

Burde hevet ut smuglerne (Isak og Sophie i alle fall siden de var direkte ansvarlige) og gitt shabana og mini en ny sjanse. Blir dårlig program når juks ikke har konsekvenser. 

Er også kjedelig at alle utenom 2 er i allianse. Føles mer som en sånn utestengning fra ungdomsskolen. 

Jeg likte godt straffen de fikk i 2020 vanlige farmen når en måtte forlate gården

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (12 minutter siden):

Håper han får ordentlig fylleangst dagen etter 

Veldig fint å se at han la fra seg den asshole oppførselen ganske fort og gikk bort til Kjersti å ga henne en klem og ba henne om unnskyldning.🤍 Selv om han virka dønn seriøs når han sa det han sa på tinget..🙄🙄 edru eller ikke liksom..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg likte godr straffen de fikk i 2020 vanlige farmen når en måtte forlate gården

Jeg ser vanligvis ikke på farmen (så vel sesong 1 og 2 for mange år siden), men det er tydelig at kjendiser kan gjøre som de vil 🙄. Hvem andre hadde hatt råd til å betale 40 000+ for litt sjokolade, kebab og alkohol f.eks.?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (Akkurat nå):

Jeg ser vanligvis ikke på farmen (så vel sesong 1 og 2 for mange år siden), men det er tydelig at kjendiser kan gjøre som de vil 🙄. Hvem andre hadde hatt råd til å betale 40 000+ for litt sjokolade, kebab og alkohol f.eks.?

Skulle ønske alt det tullet de har gjort ble trukket fra det de tjener med å være med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldretusse
shalott skrev (42 minutter siden):

Noe måtte jo vært planlagt med det. "Skal bare hente noe. Kan dere passe bua så lenge?" Hente hva da? Markedet er jo bare skuespill. Lagt opp sånn bare for å skape drama virker det som. Klarer ikke å ta det på alvor i det hele tatt. Men det er jo kjendis farmen, ikke vanlig farmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...