NordicViking Skrevet 9. april 2022 #3301 Del Skrevet 9. april 2022 Cid skrev (11 timer siden): Nå slutter de begge i GKN https://www.tv2.no/underholdning/14705524/ Hvem tar over rollene til Baarli og Isachsen i GKN? Blir det Tonje Frigstad og "Norway-Rob"? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. april 2022 #3302 Del Skrevet 9. april 2022 NordicViking skrev (6 minutter siden): Hvem tar over rollene til Baarli og Isachsen i GKN? Blir det Tonje Frigstad og "Norway-Rob"? 😄 Hadde vært langt bedre i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyjenta Skrevet 10. januar 2023 #3303 Del Skrevet 10. januar 2023 Cid skrev (På 1.12.2021 den 21.18): Hvem her skal følge med på? Det starter 11 januar, leste nå på Facebook hvor Shabana la ut et innlegg på TV2 sin Facebook-side Jeg gleder meg Til de som ikke huske alle som skulle være med (jeg har glemt flere allerede ) https://www.tv2.no/a/14006647/ Edit: INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG! Og bruk spoilertagg hvis du skal skrive om noe som har hendt på torpet i løpet av det første døgnet etter torpet episoden er lagt ut slik at folk rekker å få sett episoden, innen kvelden den dagen så trenger ikke man å bruke spoilertagg når man diskuterer torpet episoden lenger Dette var trist lesning mtp. at hun akkurat overlevde ett år etter det innlegget du referer til. Rip. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2023 #3304 Del Skrevet 10. januar 2023 nyjenta skrev (49 minutter siden): Dette var trist lesning mtp. at hun akkurat overlevde ett år etter det innlegget du referer til. Rip. Hun døde alt for ungt 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå