Gjest Cid Skrevet 20. februar 2022 #3201 Del Skrevet 20. februar 2022 Eloise12345 skrev (1 minutt siden): Enig med deg. Jeg reagerte på det samme. Tror at Øyunn brukte det hun kunne av argumenter for at deltakerne skulle gi henne en finalekniv. Jeg synes Isak fortjente det etter oppførselen hans på gården Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 20. februar 2022 #3202 Del Skrevet 20. februar 2022 Trotwood skrev (1 minutt siden): Det er helt på trynet å foreslå en gang syntes jeg. Man skal ikke endre på konkurransene for å passe til deltakere, det blir rett og slett for dumt. Jeg syntes ikke konkurransene i dag var urettferdig på noen som helst måte På første oppgave var det jo kjempejevnt, og hvis ikke Øyunn hadde kåla det litt til i starten hadde hun vært med i kampen om sekundene hun også. Oppgavene i kunnskapskonkurransen var en fin blanding av spørsmål og praktiske ting de begge hadde hatt mulighet til å øve på på gården og knytta til ukesoppdragene (derfor sto alt de trengte i boka). Fordi konkurransen ble tidlig avgjort fikk vi jo heller ikke sett alle oppgavene. Skjønner at du mener dette. Så da får vi enes om å være uenige, for her ser det ikke ut til at vi blir enige heller 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 20. februar 2022 #3203 Del Skrevet 20. februar 2022 Ctrl skrev (11 minutter siden): Helt enig angående Marna. Er egentlig litt "blown away" av henne i år. Hun hadde lurt meg med et knips! 😄 Må nå ikke du begynne å trave nedover Sommerhytta-gatene, for der har jeg mange gode momenter å fyre oppunder mot deg på Men Isak i år fortjener faktisk seieren så lite at Øyunn fortjener det 7 dager i uken foran han. Selv ikke fantastiske Ezra får meg til å mene noe annet. Ah, du mener Øyunn fortjente seieren over Ezra? Trenger bare svare ja eller nei altså, vi kan ikke spore helt av selv om jeg legger opp til det. 😅 Nå har jeg sett litt på TV2 sin hjemmeside og snutter fra finalefesten. Må si jeg er positivt overrasket over at kona til Adam ikke går med hijab eller burka! Jeg trodde han var såpass religiøs at han bare ville ha en kone som brukte slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 20. februar 2022 #3204 Del Skrevet 20. februar 2022 2 minutter siden, Cid said: Jeg synes Isak fortjente det etter oppførselen hans på gården Hva er det med Isak sin oppførsel som du reagerer på? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. februar 2022 #3205 Del Skrevet 20. februar 2022 Eloise12345 skrev (Akkurat nå): Hva er det med Isak sin oppførsel som du reagerer på? Synes ikke han har oppført seg noe fint generelt, glad det hele er over nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 20. februar 2022 #3206 Del Skrevet 20. februar 2022 2 minutter siden, loveli said: Ah, du mener Øyunn fortjente seieren over Ezra? Trenger bare svare ja eller nei altså, vi kan ikke spore helt av selv om jeg legger opp til det. 😅 Nå har jeg sett litt på TV2 sin hjemmeside og snutter fra finalefesten. Må si jeg er positivt overrasket over at kona til Adam ikke går med hijab eller burka! Jeg trodde han var såpass religiøs at han bare ville ha en kone som brukte slikt. Spurte ikke Mini Adam om nettopp det på farmen da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 20. februar 2022 #3207 Del Skrevet 20. februar 2022 loveli skrev (Akkurat nå): Ah, du mener Øyunn fortjente seieren over Ezra? Trenger bare svare ja eller nei altså, vi kan ikke spore helt av selv om jeg legger opp til det. 😅 Nå har jeg sett litt på TV2 sin hjemmeside og snutter fra finalefesten. Må si jeg er positivt overrasket over at kona til Adam ikke går med hijab eller burka! Jeg trodde han var såpass religiøs at han bare ville ha en kone som brukte slikt. Å nei absolutt ikke. Hvordan Øyunn vant over Ezra er utenfor min forstand til å forstå. Men Øyunn var en mer verdig vinner enn Isak på Farmen i år. Synes for øvrig Ezra burde blitt invitert på Farmen Kjendis. Da hadde jeg sett på selv om Niklas var programleder! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
santoria Skrevet 20. februar 2022 #3208 Del Skrevet 20. februar 2022 Trist at ikke vi fikk se spillingen til Sophie Elise og Isak, samtalene dem i mellom altså. Men de er jo begge sleipe som åler og passet vel meget godt på at kameraene ikke var til stede når de ble enige om hvem som skulle si hva til hvem osv. De har åpenbart diskutert veldig mye taktikk seg i mellom - og la oss si en ting helt sikkert: Isak hadde aldri vunnet hadde det ikke vært for den uskyldige lobbyisten Sophie Elise. Veldig rart at ikke taktikkeriet deres ble vektlagt av produksjonen. De ble bare fremstilt som et sukkersøtt par, men alle ser jo at her har det virkelig foregått ting i kulissene. 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 20. februar 2022 #3209 Del Skrevet 20. februar 2022 Ctrl skrev (16 minutter siden): Å nei absolutt ikke. Hvordan Øyunn vant over Ezra er utenfor min forstand til å forstå. Men Øyunn var en mer verdig vinner enn Isak på Farmen i år. Synes for øvrig Ezra burde blitt invitert på Farmen Kjendis. Da hadde jeg sett på selv om Niklas var programleder! Da skjønner jeg! Jeg trodde du mente at du skulle komme med motargumenter for det jeg sa med at Ezra skulle vunnet over Øyunn. Jeg trodde vi var enige den gang da og måtte få det avklart. 🤣 Egentlig mener jeg vel bare at jeg ikke bryr meg om hvem som vant Farmen. Så kom jeg på Sommerhytta og synes det var grei vinner. Trotwood skrev (22 minutter siden): Spurte ikke Mini Adam om nettopp det på farmen da? Vet ikke. Men jeg er veldig glad for å se det, for jeg synes Islamgreia fikk veldig mye fokus. Skremmende å se hvordan Adam følte seg berettiget til å legge føringer for andre sine liv bare fordi han har en tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 20. februar 2022 #3210 Del Skrevet 20. februar 2022 Det jeg synes er det kjipeste med utfallet av finalen er at SE og Isak nå skal være dét profilerte paret 😂 Nå skal de nok smi mens jernet er varmt (varmere) … 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 20. februar 2022 #3211 Del Skrevet 20. februar 2022 Klarer ikke engasjerer meg til å faktisk skrive noe om resultatet. Vil bare si at kjæresten til Øyunn er sykt søt, og la det være siste ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 20. februar 2022 #3212 Del Skrevet 20. februar 2022 Heartland skrev (2 timer siden): Jeg reagerte på oppførselen til Øyunn under utspørringen. Først sier hun høyt at Isak har lagt skylden på Sophie for sabotasjen. Mulig det stemmer at Isak har sagt det til Øyunn, men at Øyunn sier det høyt til alle. SÅ dårlig gjort! Så følger hun opp (Etter at Isak har kalt Heine for sin gode venn) med å si høyt at Isak takket henne for at hun valgte Heine som førstekjempe. Mulig det stemmer det også, men det er ikke alt man blir fortalt i fortrolighet man skal spy ut høyt på den måten! For en bitchy oppførsel! Det er vel ingen i verden som kommer til å fortelle Øyunn noe i fortrolighet etter dette, det hadde i alle fall ikke jeg gjort. Ingen av de er verdige vinnere i mine øyne. Hmm synes det var jævlig bra sagt av henne jeg 😅😄 Når folk sier dritt bak ryggen til folk, så må de faktisk bare tåle at det kommer frem.. 🙄 Det skal ikke lønne seg å være falsk, manipulerende og løgnersk. 🙌 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 20. februar 2022 #3213 Del Skrevet 20. februar 2022 Blomsterkaret skrev (36 minutter siden): Det jeg synes er det kjipeste med utfallet av finalen er at SE og Isak nå skal være dét profilerte paret 😂 Nå skal de nok smi mens jernet er varmt (varmere) … Spørs nok om ikke romansen ryker, sjekk ut kopieelise sin instastory🙊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 20. februar 2022 #3214 Del Skrevet 20. februar 2022 Elidaa skrev (1 minutt siden): Hmm synes det var jævlig bra sagt av henne jeg 😅😄 Når folk sier dritt bak ryggen til folk, så må de faktisk bare tåle at det kommer frem.. 🙄 Det skal ikke lønne seg å være falsk, manipulerende og løgnersk. 🙌 Synes det er en selvfølge at hun sier dette før de skal stemme. Ærligheten skal jo fram, om han så ikke vil si det selv. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 20. februar 2022 #3215 Del Skrevet 20. februar 2022 (endret) Møffins skrev (8 minutter siden): Spørs nok om ikke romansen ryker, sjekk ut kopieelise sin instastory🙊 For en komedie😂 Endret 20. februar 2022 av Blomsterkaret 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 21. februar 2022 #3216 Del Skrevet 21. februar 2022 (endret) Ctrl skrev (2 timer siden): Skjønner jeg godt, for jeg kjenner også på det. Marna er den moralske vinneren i år. For et gjennomført flott menneske! Et forbilde. Et ekte forbilde! Håper vi ser mer av henne på TV2. Men kjenner vi dem rett så er det vel Niklas og Isak nå for fulle mugger overalt og alltid. Jeg har også blitt imponert av Marna. Hun har klart å oppføre seg bra og kommet seg gjennom tiden på Torpet, og den bragd å komme ordentlig inn på Farmen. Klok og praktisk er hun også. Ønsker henne alt godt. Det har også vært greie deltakere blant de andre, men en del helt uspiselige ☹️ Smak og behag. Vinneren var som forventet og sikkert fortjent iflg mange, selv om jeg ikke tilhører fansen. Jeg har likt Vebjørn, Heine, Kjersti og Marna. Og ønsket mer Ole Martin. I morgen har jeg nok glemt det 😂 Er det noen andre realityserier nå som er verd å bruke overflødig tid på? Jeg ser på Camp kulinaris🤣 Endret 21. februar 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 21. februar 2022 #3217 Del Skrevet 21. februar 2022 Møffins skrev (52 minutter siden): Spørs nok om ikke romansen ryker, sjekk ut kopieelise sin instastory🙊 LITT Kjedelig at dette ble postet på TikTok midt i finalefesten! 🙈 Tydelig at Isak ikke er moden for et fast forhold, og liker oppmerksomheten han får fra jenter. -Svir vel litt til hun som selv gikk bak ryggen på sin kjæreste i sommer! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. februar 2022 #3218 Del Skrevet 21. februar 2022 Adobyen skrev (5 timer siden): Huff, det har vært mange ergrelser og mye rar oppførsel, men det er sikkert en del forskjell på vanlig og kjendis. Om ett år har vi glemt det og glor videre 😂 Tja, jeg husker fortsatt godt hvordan Jarl Goli, Frank Løke og Thomas Felberg var i sine sesonger, tviler på at jeg kommer til å få sansen for Isak noen gang egentlig. Niklas har i det minste sin humoristiske sans å falle tilbake på så han kan det hende jeg varmer meg opp til igjen etterhvert. Håper TV2 lærer av dette og er mer nøye på hvilke kjendiser de inviterer med i fremtidige sesonger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urias Skrevet 21. februar 2022 #3219 Del Skrevet 21. februar 2022 (endret) Hvorfor mener folk at det er urettferdig? Isak vinner fordi han er helt suveren på det meste. Skal man liksom endre oppgaver til andre ting som ikke har med gårdsbruk å gjøre fordi Iska er så god? Det blir litt som å fjerne lange distanser i langrenn fordi ingen klarer å slå Johaug. Ja, han er god til å smi, snekre og på alt det praktiske på gården. Irriterende for de andre selvsagt, men det er nå engang dette som er gård. Jeg mener dette må være en av de mest fortjente seirene i Farmens historie. En helt annen sak er TV2s opplegg med å skape sine egne kjendiser for så å bruke dem i andre "kjendisprogrammer", og at TV2 bruker egne programledere i Farmen er jeg også kritisk til. Endret 21. februar 2022 av Urias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 21. februar 2022 #3220 Del Skrevet 21. februar 2022 Og Vebjørn bare : Jeg stemmer på Isak fordi SE er en prinsesse og de to ble et par. Nevermind at Isak saboterte Øyunn, liksom, moral «og sånn der ting» er mindre viktig. Mulig Herr Selbekk syntes det var fint å omgå mennesker som var ulike ham, men hva med å holde fast ved egne verdier? Han gikk i frø over løftebruddet til Øyunn, mens løgnen og saboteringen til Isak gikk upåaktet hen. Det er bedre med dobbeltmoral enn ingen moral. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå