Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

loveli skrev (6 minutter siden):

Har fått girlcrush på Marna, synes hun er helt perfekt både utenpå og inni (av det vi har fått se av henne selvfølgelig).

Skjønner jeg godt, for jeg kjenner også på det. 

Marna er den moralske vinneren i år. For et gjennomført flott menneske! Et forbilde. Et ekte forbilde! 

Håper vi ser mer av henne på TV2. Men kjenner vi dem rett så er det vel Niklas og Isak nå for fulle mugger overalt og alltid.

• Liker 30
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Basil said:

Tidenes mest rigga finaleuke! Alt var lagt opp så Isak skulle vinne. Heiet på Marna, og det var jævlig synd hun ikke dro i land seieren på brua. 
aldri vært så lite kunnskapsspørsmål i en finale, ingenting om gårdslivet. Nesten kun fysiske oppgaver. Skuffa over hele finaleuken. 

Hvorfor er det rigget? Det er jo bare typiske oppgaver som pleier å være med. Jeg heiet også på Marna, det var veldig jevnt på første oppgave!

Det var jo spørsmål om gårdsliv - både om rugetid på egg og rekkefølge på såing.

Urutt av Øyunn å ikke ha øvd på smiing, det pleier det jo å være.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 minutt siden):

Marna er den moralske vinneren i år. For et gjennomført flott menneske! Et forbilde. Et ekte forbilde! 

Håper vi ser mer av henne på TV2. Men kjenner vi dem rett så er det vel Niklas og Isak nå for fulle mugger overalt og alltid.

De kommer vel til å bringe tilbake senkveld med de to

Senkveld med Niklas og Isak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (17 minutter siden):

Ja jeg også. Jeg blir mer og mer sur jo mer jeg kjenner på det. 

Isak smuglet inn en drøss med varer, drakk gjennom flere uker, var på kjærlighetsferie og gjemte seg bak ræva til Sophie, stjal, var uærlig og saboterte uten konsekvenser, ble aldri valgt som kjempe, var underholdningsmessig en tørrpinne, var hovmodig og kunstig tøff... og fikk hele finaleuken rigget for å surfe seg igjennom den også. Selv finalen! 

Jeg vil ikke kalle han en verdig vinner. Kanskje tidenes mest uverdige vinner i Farmens historie. 

Enig. Dette var en møkkasesong og jeg vet ikke om jeg gidder å se mer Farmen Kjendis etter dette.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (Akkurat nå):

På sin plass at det var en del praktiske oppgaver. Det krever jo kunnskap og det står jo forklart i boka hvordan man gjør det.

Quiz med kun pugge-spørsmål som hvor mange innbyggere med rødt hår og brune kyr var det i indre Østfold i nittenpilogbue er jo ihvertfall ikke relevant. 

Uenig. Når tid har en kvinne vunnet over en mann i smiing? Tror aldri vi har sett det før. Og verre blir det når casten faktisk VET at den eneste mannen i finalen kan smi.  

Hele finalen gjorde gårdsboka irrelevant, og ga Isak en stor fordel basert på kjønn og hans profesjon. Da er det bedre og mer relevant å spørre hvor mange brune kyr det var i Østfold da Jesus levde. Det gir iallefall like vilkår. 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (7 minutter siden):

Ja, Marna har virkelig fremstått som et flott menneske! Morsom, positiv, kunnskapsrik, lærevillig, sterk både fysisk og psykisk. Og så er hun strålende vakker!!!

Akkurat slik følte jeg også om Ezra som jeg mener skulle vunnet Sommerhytta over Øyunn. Æsj, når jeg begynner å tenke på Sommerhytta så er jeg glad Isak vant Farmen. 🤣 

Men Marna er uansett den store vinneren for meg! 🥰

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymburker skrev (1 time siden):

Syns hun ser 10 år eldre ut uten sminke. Ikke stygt ment.

Ikke stygt ment kanskje, men uansett stygt sagt.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ctrl said:

Uenig. Når tid har en kvinne vunnet over en mann i smiing? Tror aldri vi har sett det før. Og verre blir det når casten faktisk VET at den eneste mannen i finalen kan smi.  

Hele finalen gjorde gårdsboka irrelevant, og ga Isak en stor fordel basert på kjønn og hans profesjon. Da er det bedre og mer relevant å spørre hvor mange brune kyr det var i Østfold da Jesus levde. Det gir iallefall like vilkår. 

For noe tull, de kan ikke endre den planlagte konkurransen (som nok har vært planlagt og klar i lang tid, må jo være mye logistikk for p avtale dommere og få tak i utstyr) for passe til de som tilfeldigvis ender i finale! Det er ihvertfall urettferdig. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (55 minutter siden):

Jeg reagerte på oppførselen til Øyunn under utspørringen. Først sier hun høyt at Isak har lagt skylden på Sophie for sabotasjen. Mulig det stemmer at Isak har sagt det til Øyunn, men at Øyunn sier det høyt til alle. SÅ dårlig gjort! Så følger hun opp (Etter at Isak har kalt Heine for sin gode venn) med å si høyt at Isak takket henne for at hun valgte Heine som førstekjempe. Mulig det stemmer det også, men det er ikke alt man blir fortalt i fortrolighet man skal spy ut høyt på den måten! For en bitchy oppførsel! Det er vel ingen i verden som kommer til å fortelle Øyunn noe i fortrolighet etter dette, det hadde i alle fall ikke jeg gjort. Ingen av de er verdige vinnere i mine øyne. 

Isak lyver om at han saboterte fordi hun valgte Heine - er han også en bitch, eller?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (2 minutter siden):

Ja, Marna har virkelig fremstått som et flott menneske! Morsom, positiv, kunnskapsrik, lærevillig, sterk både fysisk og psykisk. Og så er hun strålende vakker!!!

Akkurat slik følte jeg også om Ezra som jeg mener skulle vunnet Sommerhytta over Øyunn. Æsj, når jeg begynner å tenke på Sommerhytta så er jeg glad Isak vant Farmen. 🤣 

Men Marna er uansett den store vinneren for meg! 🥰

Helt enig angående Marna. Er egentlig litt "blown away" av henne i år. Hun hadde lurt meg med et knips! 😄 

Må nå ikke du begynne å trave nedover Sommerhytta-gatene, for der har jeg mange gode momenter å fyre oppunder mot deg på :hoho:Men Isak i år fortjener faktisk seieren så lite at Øyunn fortjener det 7 dager i uken foran han. Selv ikke fantastiske Ezra får meg til å mene noe annet.  :) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (2 minutter siden):

For noe tull, de kan ikke endre den planlagte konkurransen (som nok har vært planlagt og klar i lang tid, må jo være mye logistikk for p avtale dommere og få tak i utstyr) for passe til de som tilfeldigvis ender i finale! Det er ihvertfall urettferdig. 

Selvfølgelig kan de det. Ingenting er hugget i stein. Strix er den o'store førende stjernen i showet. Faktisk så bør de tilrettelegge for at ingen deltakere stikker inn i finaleuken og ikke minst i finalen med store fordeler. Hvis ikke får vi slik som skjedde i år: et underholdningsmessig magaplask.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 minutt siden):

Helt enig angående Marna. Er egentlig litt "blown away" av henne i år. Hun hadde lurt meg med et knips! 😄 

Må nå ikke du begynne å trave nedover Sommerhytta-gatene, for der har jeg mange gode momenter å fyre oppunder mot deg på :hoho:Men Isak i år fortjener faktisk seieren så lite at Øyunn fortjener det 7 dager i uken foran han. Selv ikke fantastiske Ezra får meg til å mene noe annet.  :) 

Måtte Google ezra nå for å se hvem det var før jeg leste det var om sommerhytta, tvilte på at Ezra Miller var med der :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmen, som de fleste realityprogram er rigget for å lage konflikt. Spissede albuer, meg megesen. Derimot kjenner jeg, etter denne til dels ræva farmen-sesongen, at jeg nå gleder meg masse til Kompani Lauritzen!! Der vinner man heller på å samarbeide og løfte hverandre opp!! Det er den type positivitet jeg trenger nå kjenner jeg

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mnjah skrev (7 minutter siden):

Ikke stygt ment kanskje, men uansett stygt sagt.

Mange ser eldre ut enn de er, spesielt uten sminke. Ikke noe galt i det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

santoria skrev (Akkurat nå):

Farmen, som de fleste realityprogram er rigget for å lage konflikt. Spissede albuer, meg megesen. Derimot kjenner jeg, etter denne til dels ræva farmen-sesongen, at jeg nå gleder meg masse til Kompani Lauritzen!! Der vinner man heller på å samarbeide og løfte hverandre opp!! Det er den type positivitet jeg trenger nå kjenner jeg

Så bra! Da håper jeg å se deg i Kompani Lauritzen-tråden også, den er allerede opprettet 😀 Gleder meg også til det starter!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (16 minutter siden):

Mest sannsynlig ja, i tillegg til TV2’s kjæledegge Rob fra originale Farmen, som nå brukes i Sofa i første omgang, og det blir nok mer. TV2 liker disse dårlige menneskene ser det ut til.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anonymburker skrev (Akkurat nå):

Mange ser eldre ut enn de er, spesielt uten sminke. Ikke noe galt i det.

Men er vel ingen som liker å høre at de ser 10 år eldre ut? Hadde noen sagt at jeg så ut som en 40 åring så hadde jeg blitt glad akkurat 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (Akkurat nå):

Mest sannsynlig ja, i tillegg til TV2’s kjæledegge Rob fra originale Farmen, som nå brukes i Sofa i første omgang, og det blir nok mer. TV2 liker disse dårlige menneskene ser det ut til.

Var Rob en dårlig person da egentlig? Jeg syntes han virket som en artig og morsom fyr 😄 Vil mye heller se han i andre programmer fremfor Isak og Niklas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Heartland said:

Jeg reagerte på oppførselen til Øyunn under utspørringen. Først sier hun høyt at Isak har lagt skylden på Sophie for sabotasjen. Mulig det stemmer at Isak har sagt det til Øyunn, men at Øyunn sier det høyt til alle. SÅ dårlig gjort! Så følger hun opp (Etter at Isak har kalt Heine for sin gode venn) med å si høyt at Isak takket henne for at hun valgte Heine som førstekjempe. Mulig det stemmer det også, men det er ikke alt man blir fortalt i fortrolighet man skal spy ut høyt på den måten! For en bitchy oppførsel! Det er vel ingen i verden som kommer til å fortelle Øyunn noe i fortrolighet etter dette, det hadde i alle fall ikke jeg gjort. Ingen av de er verdige vinnere i mine øyne. 

Enig med deg. Jeg reagerte på det samme. Tror at Øyunn brukte det hun kunne av argumenter for at deltakerne skulle gi henne en finalekniv. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ctrl said:

Selvfølgelig kan de det. Ingenting er hugget i stein. Strix er den o'store førende stjernen i showet. Faktisk så bør de tilrettelegge for at ingen deltakere stikker inn i finaleuken og ikke minst i finalen med store fordeler. Hvis ikke får vi slik som skjedde i år: et underholdningsmessig magaplask.

Det er helt på trynet å foreslå en gang syntes jeg. Man skal ikke endre på konkurransene for å passe til deltakere, det blir rett og slett for dumt.

Jeg syntes ikke konkurransene i dag var urettferdig på noen som helst måte  

På første oppgave var det jo kjempejevnt, og hvis ikke Øyunn hadde kåla det litt til i starten hadde hun vært med i kampen om sekundene hun også. 

Oppgavene i kunnskapskonkurransen var en fin blanding av spørsmål og praktiske ting de begge hadde hatt mulighet til å øve på på gården og knytta til ukesoppdragene (derfor sto alt de trengte i boka). Fordi konkurransen ble tidlig avgjort fikk vi jo heller ikke sett alle oppgavene.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...