Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Spoiler

Kjedelig sesong. Av de tre så hadde jeg håpet på at Marna vant da det var hun jeg likte best. 

Men jeg forsto egentlig for flere dager siden at hun ikke kom til å vinne. Hadde hun vært vinner av Farmen hadde hun ikke reist til Syden akkurat i dag som finalefesten  var. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Hadde så sinnsykt lyst til å se Øyunn vinne. 

Virket nesten rigga til at Isak skulle gå av med seieren. Synes ikke det var fair kamp. Kjedelig. 

Endret av Elidaa
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (2 minutter siden):

Isak er så kjepphøy. Tror ikke jeg liker han likevel.

Ønsker Øyunn å vinne. 

Skjul innhold

samme🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av kjendisene er ikke med på finalen? Føler det var noen som manglet, men klarte ikke å se hvem🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

supermamz skrev (8 minutter siden):

Hvem av kjendisene er ikke med på finalen? Føler det var noen som manglet, men klarte ikke å se hvem🙈

Ole Martin mangler i alle fall

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

J#### skuffa over vinneren.

Ikke verdig vinner, sjeldent jeg reagerer på vinneren, men han saboterte Øyunn, og fortjente ikke seieren. Uærlig fyr, som ikke har ryggrad eller står for noe av det han sier. Usmaklig personlighet. Han gidder jo ikke engang å være ærlig om hvorfor han saboterte.

Usmakelig at Isak vant, faens jævla dritt, nå er jeg sur.

Øyunn fortjente virkelig å vinne, trist og dårlig slutt på en fin sesong. Årets farmen kjendis sesong ble ødelagt for min del, Isak var av de jeg minst unnet sieren i år, tragisk. 

Håper vi slipper å se Isak i flere reality konsepter fremover. Kommer iværtfall ikke til å gidde å se flere reality konsepter med den fyren, orker ikke, rett og slett. Provoserende fyr, blir så jævla sint.

Æsj.

Mye jeg synes virket rigget og direkte urettferdig.

1) Synes det var råtten av de andre deltagerne å stemme på Isak, slik at Isak fikk en skjev fordel i finalen. Smålig av flere av de andre deltagerne. Det minste de kunne gjort var å gi Øyunn en kniv etter at oppdraget hennes ble spolert. Og partall, vanligvis har det alltid vært oddetall, slik at noen får kniven, slik at det jevnes ut. Slik har det vært i hver finale, men her tok Strix en liten endring, slik at Isak fikk starte med 1-0 fra start.

2) I semifinalen hadde de snekring, det var automatisk finaleplass til Isak som har fagbrev.

3) I finalen var det INGENTING fra gårdsboken, kun praktiske oppgaver. Unnskyld, Isak virker ikke ut som den mest oppegående, eller smarteste typen. Men finalen blir jo enkel selv for Isak, når man dropper alt fra gårdsboken. Så hele finalen virket jo tilpasset Isak, med praktiske oppgaver.

Er så sykt urettferdig av TV2 og Strix. Helt uverdig vinner. Under rettferdige og like forhold, er jeg overbevist om at Isak aldri hadde vunnet. 

Har aldri sagt om et reality konsept at det har vært rigget, men denne gangen, for første gang i livet mitt føles en finale rigget. Er for opplagt at TV2 og Strix la opp alt de kunne for at Isak skulle vinne. Sinnsykt urettferdig, og en person som absolutt ikke fortjente seieren.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Wow Isak kastet Sophie under bussen 😅 For en type..

Morsomt å se at Gråtass også dukket opp i finalen, og det med et nytt strøk maling 😅

Rart at Ole Martin ikke dukket opp, han burde fått bli med uansett om han ikke kom inn på gården som deltaker og da hadde minst en person fått nok stemmer til å få en bonus kniv

Så gale å tenke på at Isak egentlig tok vekk en potensiell finalekniv til Øyunn, provoserende 😡

For en ufattelig skuffende finale, jeg kunne ikke unnet Isak noe mindre en seier 😡 Helt utrolig at etter den oppførselen hans denne sesongen så endte han opp med å vinne hele greia. Nei dette har vært en rævva sesong, håper og tror at det ikke kan bli verre i fremtidige sesonger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg får gå mot strømmen jeg da. Jeg likte finalen, synes begge finalistene kom bedre ut av dagens episode enn tidligere episoder. Isak var en verdig vinner for meg til tross for alt fylle/smugletullet i starten.

Ang vinneren av farmen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grei finale etter en helt grei sesong. 

Det er litt skuffende med Farmen Kjendis, de slipper så lett unna alt. Vanlig Farmen er mye mer interessant sånn sett. Konseptet "Kjendis" er ganske utvannet etterhvert, og det er begrenset hvor interessant det er å ha kjendisversjoner.. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser dette intervjuet i VG nå fra finalefesten, for et klysete svar fra Isak - han innleder en romanse i et realityprogram, også mener han at ingen skal bry seg 😋

– Mange er jo veldig nysgjerrige på hva som skjedde mellom deg og Sophie inne på gården?

– Og jeg er jo veldig nysgjerrig på når du fikk pult sist, sier Dreyer til VG på den røde løperen.

https://www.vg.no/rampelys/i/rE3xBR/sophie-elise-om-isak-dreyer-vi-er-mer-enn-venner

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
A4. skrev (3 minutter siden):

Leser dette intervjuet i VG nå fra finalefesten, for et klysete svar fra Isak - han innleder en romanse i et realityprogram, også mener han at ingen skal bry seg 😋

– Mange er jo veldig nysgjerrige på hva som skjedde mellom deg og Sophie inne på gården?

– Og jeg er jo veldig nysgjerrig på når du fikk pult sist, sier Dreyer til VG på den røde løperen.

https://www.vg.no/rampelys/i/rE3xBR/sophie-elise-om-isak-dreyer-vi-er-mer-enn-venner

Strengt tatt har ingen noe med det heller. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Så litt på finalefesten og jeg må si at jeg synes Øyunn ser finest ut uten sminke, hun er naturlig vakker :) 

Fine smilehull.

Spoiler

Heiet på hun i finalen... Men men. Uansett. Gratulerer til Isak!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (1 minutt siden):

Strengt tatt har ingen noe med det heller. 

Nei, men måten han svarer på da, han må jo skjønne at det kommer slike spørsmål når de har lagt opp til nysgjerrigheten selv med å inngå avtalt fotografering med Se og Hør og alle hintene o.s.v....

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Så litt på finalefesten og jeg må si at jeg synes Øyunn ser finest ut uten sminke, hun er naturlig vakker :) 

Syns hun ser 10 år eldre ut uten sminke. Ikke stygt ment.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...