jukkapalme Skrevet 26. januar 2022 #1061 Del Skrevet 26. januar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Og så sier hun til Niklas og Isak "Jeg er alkoholiker og dere er to små ekorn!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. januar 2022 #1062 Del Skrevet 26. januar 2022 (endret) jukkapalme skrev (10 timer siden): Digget alkis juni perioden i hotel cæsar 😅 Endret 27. januar 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 26. januar 2022 #1063 Del Skrevet 26. januar 2022 Håper ukesoppdraget blir sabotert. Få Adam ut fortes mulig. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. januar 2022 #1064 Del Skrevet 26. januar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Digget alkis juni periode i hotel cæsar 😅 Samme her! Anette Hoff er helt rå på å spille full 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 26. januar 2022 #1065 Del Skrevet 26. januar 2022 Handler farmen kjendis bare om Niklas? den fyren har brukt opp tv tid kvota si for LENGST. Herregud så slitsomt. Og om ikke den fyren har et alkohol problem blir jeg veldig overrasket. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. januar 2022 #1066 Del Skrevet 26. januar 2022 Turjenta_95 skrev (Akkurat nå): Handler farmen kjendis bare om Niklas? den fyren har brukt opp tv tid kvota si for LENGST. Herregud så slitsomt. Og om ikke den fyren har et alkohol problem blir jeg veldig overrasket. Blir nesten som en spin-off til Sofa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. januar 2022 #1067 Del Skrevet 26. januar 2022 LiseTV skrev (Akkurat nå): Håper ukesoppdraget blir sabotert. Få Adam ut fortes mulig. Håper jeg og. Adam er en av de verste storbøndene noensinne. Utrolig irriterende og umoden type. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. januar 2022 #1068 Del Skrevet 26. januar 2022 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Håper jeg og. Adam er en av de verste storbøndene noensinne. Utrolig irriterende og umoden type. Tenk om han blir storbonde igjen i neste uke, eller at han blir den nye programlederen for Farmen Kjendis 🙊😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. januar 2022 #1069 Del Skrevet 26. januar 2022 Skal de ikke lage stor ståhei av at de unge (drittungene) smuglet inn 3liters kartong med "Gato Negro"? Eller det er vel bare Kjersti som får kjeft. Skuffet av selveste Heine Totland som ler av dette. Heia Kjersti og Vebjørn. Evt den som kommer fra torpet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. januar 2022 #1070 Del Skrevet 26. januar 2022 Turjenta_95 skrev (1 minutt siden): Handler farmen kjendis bare om Niklas? den fyren har brukt opp tv tid kvota si for LENGST. Herregud så slitsomt. Og om ikke den fyren har et alkohol problem blir jeg veldig overrasket. Skulle nesten tro det. Utrolig slitsom og høyrøsta type. Forundrer meg ikke om han er litt for glad i det sterke, nei. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 26. januar 2022 #1071 Del Skrevet 26. januar 2022 Jeg hører på podcasten til Niklas og kjæresten, og det er ikke første gang det reageres på hvor glad han er i alkohol. I mine øyne har det virket som han har et noe usunt forhold til alkohol, også før jeg så han på farmen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. januar 2022 #1072 Del Skrevet 26. januar 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Tenk om han blir storbonde igjen i neste uke, eller at han blir den nye programlederen for Farmen Kjendis 🙊😟 Hadde han blitt ny programleder hadde jeg boikotta hele skiten 😂 Håper han blir 1.kjempe neste uke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. januar 2022 #1073 Del Skrevet 26. januar 2022 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Hadde han blitt ny programleder hadde jeg boikotta hele skiten 😂 Håper han blir 1.kjempe neste uke. Håper de får i ukesoppdrag neste uke å lage en sofa Da er det offisielt Farmen Sofa 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. januar 2022 #1074 Del Skrevet 26. januar 2022 Glad Tomine fikk bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. januar 2022 #1075 Del Skrevet 26. januar 2022 Skulle ønske Ole Martin hadde fått bli. 33 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. januar 2022 #1076 Del Skrevet 26. januar 2022 Men håper hun ikke blir 1. kjempe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 26. januar 2022 #1077 Del Skrevet 26. januar 2022 De siste Torpet-episodene: Spoiler 100 ganger mer interessant og behagelig å se på Torpet enn Farmen. En feelgood-stemning der inne. Mini, etter at han la ifra seg nederlaget, endte opp som vi kjenner han. I storslag med glimt i øyet, humor, historier og sang. Kjeften går i ett sett. 😄 Han viser seg faktisk å være en arbeidsmaur. Og både Marna og Martine viser seg fra sine beste sider. Marna er helt herlig, og Martine søt på sin måte. To blidfiser som er lett å se på. Jeg likte trioen og stemningen. Så det var synd, og litt rart, at Martine velger å bukke under og dra hjem fordi hun har slik hjemlengsel. Virket som om at hun hadde startet en nedpsyking på seg selv som hun ikke kom seg ut av. Da er jeg spent på hvordan Shabana finner seg til rette. Og nå er den fantastiske Ole Martin også på vei inn. Han passer perfekt sammen med Mini og Marna. For øvrig kom Shabana inn med en flaske vin og Ole Martin har med seg en kurv med øl. På deling blir det ikke mye, og ingen har jukset inn alkohol, men høyt alkoholfokus i år. Hvis Adam en dag taper en tvekamp og må over til Torpet, så er jeg spent på hva han gjør med vinflaska på veien... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 26. januar 2022 #1078 Del Skrevet 26. januar 2022 Athena79 skrev (1 time siden): Er det bare meg eller er dette den mest tragiske kjendis versjonen av Farmen, hittil? Nei, det er ikke bare deg. Fra feel-good med Øde ifjor til fyllekalaset i år. 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. januar 2022 #1079 Del Skrevet 26. januar 2022 Fy, faen. Så dårlig gjort Men overrasket er jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. januar 2022 #1080 Del Skrevet 26. januar 2022 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Nei, det er ikke bare deg. Fra feel-good med Øde ifjor til fyllekalaset i år. Å, Øde var bare god 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå