shab Skrevet 26. januar 2022 #1001 Del Skrevet 26. januar 2022 Etter å ha sett Adam som storbonde så forstår vi vel kanskje litt mer hvorfor Dorthe valgte han som førstekjempe i uke 1 (Han hadde jo egentlig vært litt usynlig) - men sikkert vist disse sidene utenom kamera. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. januar 2022 #1002 Del Skrevet 26. januar 2022 Spoiler Ut i fra hva Tomine sier virker det som hun skal velge Kjersti, for at hvis hun slår ut henne blir hun en fullverdig deltager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. januar 2022 #1003 Del Skrevet 26. januar 2022 Spoiler Ut i fra episoden osv trodde jeg virkelig Adam hadde baller til å ha Isak. Isak blir nok årets vinner. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. januar 2022 #1004 Del Skrevet 26. januar 2022 Spoiler Jeg har vært veldig negativ til Adam osv, men han skal få skryt av meg: Han valgte skryte av Kjersti og jobbingen hennes i dag under 1. kjempe valget. Det var fint! For vi har ikke sett noe til Kjersti i tirsdagen eller onsdagens episoder. Trodde nesten hun hadde dratt hjem... Men hun har nok jobbet mest av alle! Kjempefint. Heia Kjersti. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 26. januar 2022 #1005 Del Skrevet 26. januar 2022 Loke37 skrev (På 24.1.2022 den 23.41): I Farmen kjendis klarer de vel alltid ukesoppdragene og ? Kan ikke huske at de har vært uten penger og mat og fått føle litt på det harde livet. Jada, samt smugle inn hva de vil uten at det får konsekvenser. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 26. januar 2022 #1006 Del Skrevet 26. januar 2022 shab skrev (36 minutter siden): Vis skjult innhold Jeg har vært veldig negativ til Adam osv, men han skal få skryt av meg: Han valgte skryte av Kjersti og jobbingen hennes i dag under 1. kjempe valget. Det var fint! For vi har ikke sett noe til Kjersti i tirsdagen eller onsdagens episoder. Trodde nesten hun hadde dratt hjem... Men hun har nok jobbet mest av alle! Kjempefint. Heia Kjersti. Spoiler Kjersti har heller ikke vært så høylytt ang dette med alkohol og er veldig arbeidssom så jeg tror nok det har vært en god ressurs for Adam denne uka. Skuffet over valget av utfordrer, men håper Ole Martin vinner torpet og at Tomine reiser hjem i tvekamp. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 26. januar 2022 #1007 Del Skrevet 26. januar 2022 Det jeg synes er teit med farmen er at kameraene ikke er der hele tiden, så det er mye vi ikke får med oss, ikke fordi det ikke er interessant, men rett og slett fordi kameracrewet ikke var der! Dorthe sa f.eks at hun egentlig hadde lyst til å trekke seg, fordi hun hadde krangla som mye med Shabana, men det ville sett rart ut fordi de hadde ikke filma det. Vi har bare sett en liten brøkdel av den konflikten, og kanskje ikke den viktigste delen, rett og slett fordi de ikke var der! . Eller at kamera crewet går etter at Isak og Sophie ligger i senga. Shophie gjesper veldig overdrevent (som et hint) og Isak ler, og de slukker lyset. Greit man skjønner jo litt hva greia er, og jeg har ikke behov for å se dem ha sex, men de kommer seg unna med å ha et slags forhold uten at kameraene tar det opp? Jeg husker også Mira lata som at hun ikke hadde hatt krangler med Linni og de andre, mens kamera crewet ikke hadde vært der. Så er spørsmålet, sitter de å drikker når ikke kamera crewet er der nå da? De vi ikke ser, det "eksisterer" liksom ikke, og da blir det litt rart. Litt mer uekte enn de reality seriene hvor de faktisk blir filma 24/7. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. januar 2022 #1008 Del Skrevet 26. januar 2022 (endret) I og med at de hevder at smuglingen ikke startet forrige uke så tror jeg den startet denne uken - siden Adam helte ut. Tror at hvis man shotter den karaffelen ville både Isak, Niklas og spesielt SE blitt brisen. Bare se f.eks Isak som ligger som et slakt på en solstol (Det har han ikke gjort før), Niklas klager over hvor sliten/trøtt han er (Etter å ha sovet lenge), mange ser ganske bleike ut inkludert Sophie Elise som bare "Ja, e e litt slitæn". Sikkert etter deres første hangover. Var vel fra dagens episode så legger det i spoiler for å ikke få kjeft Spoiler I tillegg ble Niklas sååå glad når en av jentene, kom opp til rommet å vekket ham? Var det SE? som sa "Kom skal vi gå ned å ta nokka kaffi". Han bare: "Jaaaa jippi jeg har aldri hørt et så godt forslag i mitt liv". Jeg tolker det som om at det var sprit i den kaffen jeg! Karsk? Er det ikke kaffi og sprit? Noe må de jo ha blandet 6l sprit med liksom. Hahaha.... Endret 26. januar 2022 av shab 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. januar 2022 #1009 Del Skrevet 26. januar 2022 Har ikke inntrykk av at Dorthe/Heine/Kjersti/Vebjørn osv drikker. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 26. januar 2022 #1010 Del Skrevet 26. januar 2022 shab skrev (4 minutter siden): I og med at de hevder at smuglingen ikke startet forrige uke så tror jeg den startet denne uken - siden Adam helte ut. Tror at hvis man shower den karaffelen ville både Isak, Niklas og spesielt SE blitt brisen. Bare se f.eks Isak som ligger som et slak på en solstol (Det har han ikke gjort før), Niklas klager over hvor sliten/trøtt han er (Etter å ha sovet lenge), mange ser ganske bleike ut inkludert Sophie Elise som bare "Ja, e e litt slitæn". Sikkert etter deres første hangover. Var vel fra dagens episode så legger det i spoiler for å ikke få kjeft Vis skjult innhold I tillegg ble Niklas sååå glad når en av jentene, kom opp til rommet å vekket ham? Var det SE? som sa "Kom skal vi gå ned å ta nokka kaffi". Han bare: "Jaaaa jippi jeg har aldri hørt et så godt forslag i mitt liv". Jeg tolker det som om at det var sprit i den kaffen jeg! Karsk? Er det ikke kaffi og sprit? Noe må de jo ha blandet 6l sprit med liksom. Hahaha.... Spoiler De fikk jo rødvin litt senere på dagen så tviler på at smuglingen startet før det. Sikkert den rødvinen som gav mersmak nok til å smugle. Synes Niklas blir mer og mer ufordragelig for hver episode, og som flere nevner her så virker det jo som han omtrent lever for alkohol. Rødt flagg spør du meg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. januar 2022 #1011 Del Skrevet 26. januar 2022 Thaila skrev (30 minutter siden): Det jeg synes er teit med farmen er at kameraene ikke er der hele tiden, så det er mye vi ikke får med oss, ikke fordi det ikke er interessant, men rett og slett fordi kameracrewet ikke var der! Dorthe sa f.eks at hun egentlig hadde lyst til å trekke seg, fordi hun hadde krangla som mye med Shabana, men det ville sett rart ut fordi de hadde ikke filma det. Vi har bare sett en liten brøkdel av den konflikten, og kanskje ikke den viktigste delen, rett og slett fordi de ikke var der! . Eller at kamera crewet går etter at Isak og Sophie ligger i senga. Shophie gjesper veldig overdrevent (som et hint) og Isak ler, og de slukker lyset. Greit man skjønner jo litt hva greia er, og jeg har ikke behov for å se dem ha sex, men de kommer seg unna med å ha et slags forhold uten at kameraene tar det opp? Jeg husker også Mira lata som at hun ikke hadde hatt krangler med Linni og de andre, mens kamera crewet ikke hadde vært der. Så er spørsmålet, sitter de å drikker når ikke kamera crewet er der nå da? De vi ikke ser, det "eksisterer" liksom ikke, og da blir det litt rart. Litt mer uekte enn de reality seriene hvor de faktisk blir filma 24/7. Jeg tror seriøst at kamera får med seg alt, men de velger å caste/vise frem det de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. januar 2022 #1012 Del Skrevet 26. januar 2022 Mira Craig kom nok ikke videre i GP FORDI hun gjorde det så teit på torpet, men hun nevnte jo 3-4 ganger "at nå skal det castes til at vi har en krangel selvom dette er ordnet opp". Følte de gjorde det! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 26. januar 2022 #1013 Del Skrevet 26. januar 2022 shab skrev (23 minutter siden): Har ikke inntrykk av at Dorthe/Heine/Kjersti/Vebjørn osv drikker. Dorthe drakk jo hvertfall når hun var storbonde. Aner ikke om hjelperne hennes fikk alkohol da. Har ikke inntrykk av at de alltid får det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. januar 2022 #1014 Del Skrevet 26. januar 2022 Men dere.. Legger dette i spoiler, fordi jeg har sett onsdagens episode. Spoiler For første gang i farmen-historien viser de at en deltager ber... Hvorfor viser de Adam be? Hva prøver de på? Jeg synes det var litt ubehagelig. Vi har jo hatt med mange ekstremt religiøse, f.eks Andreas. Og i år har vi jo selveste Vebjørn. Jeg forstår ikke helt hva de prøver på. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. januar 2022 #1015 Del Skrevet 26. januar 2022 Spoiler Regner med Adam skal bli iman 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. januar 2022 #1016 Del Skrevet 26. januar 2022 Men dere - jeg la merke til i årets sesong av vanlig varmen at det også var alkohol på storbondehuset? Det var det i fjor også, men kan ikke huske jeg har sett det før? Har det vært det før? Er det jeg som husker feil? Husket bare fra før - tror det var det året med Magnhild, han homofile?, og han lille nordlendingen? og året etter med Olav Harald, Frank og Finn? At de vant et ukesoppdrag og fikk hver sin øl? og ble så glade... Det ble jo drama disse årene fordi storbøndene hadde hadde tatt ekstra av maten og "grafset det i seg" mens de som lå nede hørte på? Det ble jo sånt leven da Helgi, det året han var med, hadde kjøpt noen øl og tobakk på markedet? Jeg kan ikke huske at alkohol har vært en del av farmen før??? Jeg mener at storbonden IKKE hadde tilgang på alkohol før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 26. januar 2022 #1017 Del Skrevet 26. januar 2022 Thaila skrev (7 minutter siden): Dorthe drakk jo hvertfall når hun var storbonde. Aner ikke om hjelperne hennes fikk alkohol da. Har ikke inntrykk av at de alltid får det. Tror nok det er helt vanlig at storbonden deler alkoholen med hjelperne sine. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 26. januar 2022 #1018 Del Skrevet 26. januar 2022 Jeg savner fjorårets cast! 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 26. januar 2022 #1019 Del Skrevet 26. januar 2022 shab skrev (19 minutter siden): Men dere.. Legger dette i spoiler, fordi jeg har sett onsdagens episode. Vis skjult innhold For første gang i farmen-historien viser de at en deltager ber... Hvorfor viser de Adam be? Hva prøver de på? Jeg synes det var litt ubehagelig. Vi har jo hatt med mange ekstremt religiøse, f.eks Andreas. Og i år har vi jo selveste Vebjørn. Jeg forstår ikke helt hva de prøver på. Spoiler De skal sikkert fyre opp rasistene i kommentarfeltene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipponull Skrevet 26. januar 2022 #1020 Del Skrevet 26. januar 2022 (endret) Ser at Adam er født og oppvokst i Norge, med en norsk mor og marrokansk far. Er sikker på at han må beherske det norske språk mye bedre enn det han viser. Aldri om han har snakket sånn med sin mor når han var yngre. Han høres jo ut som om han har bodd i Norge kun en 4-5 år. Virker som om han har tatt på seg en slags personlighet som en gangsterrapper fra farens hjemland Marokko, der gebrokkent språk og religion er en del av image. Sorry, for meg blir det lite troverdig. Får bare Ola Haldorsen-vibber av dette. Endret 26. januar 2022 av Tipponull 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå