Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

2 hours ago, jukkapalme said:

Sett Torpet jeg også, Gud bedre, er det mulig? "Schempevanskliii tekst azza, er det dansk, gammelnorsk eller svensk? Schøkkenet! Dette er en sånn scherre, sånn som julenissen kommer med! Hihi, som om jeg var ti år lizzm!" Haha, jeg dør! Det MÅ jo være tull! Jeg kan ikke huske at hun oppførte seg så dumt og barnslig på farmen! Hun må jo late som hun er dummere en hun er. Men så slitsomt å høre schøkkenet, scherre og schempebra hele tiden. 

Jeg likte best "V...ekreasjonsområdet?!. Det må jo ha noe med ved å gjøre" :ler: 

(Syns for øvrig det er imponerende av Martine å snakke i ti min til kamera uten å banne i annenhver setning 🙉 ) 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lo høyt av "dvergpus" 🤣

Spennende gjeng, men er det litt kort opphold? Pleier de ikke å skulle være på gården lenger eller blander jeg med vanlig farmen?

Jeg syntes ikke det var å overreagere å reagere på n-ordet og ta det opp på en ordentlig måte. Det er kjempebra! Tøft at Adam sa fra umiddelbart og at mange støttet opp om det. Det er jo tross alt absolutt ingen grunn til å bruke det ordet i dag og veldig lite opplyst å tro at det er helt uproblematisk 👍

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (1 time siden):

Jeg likte best "V...ekreasjonsområdet?!. Det må jo ha noe med ved å gjøre" :ler: 

(Syns for øvrig det er imponerende av Martine å snakke i ti min til kamera uten å banne i annenhver setning 🙉 ) 

Haha, ja! :hoho: Og så kalte hun vognen utenfor en slede. Det MÅ jo være tull! Jeg nekter å tro at hun er så dum som hun fremstår. Kjenner ikke til henne utover farmen, har aldri lest bloggen eller fulgt henne noe sted, så kjenner ikke til banningen, men hun snakker omtrent som en parodi på rosabloggere. Mia og Marna må jo bli oppgitte om hun fortsetter sånn. Tror Torpet kan bli gøy i år! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjersti Grini er vel så harry som noen kan bli, så ingen grunn til å jazze seg for mye opp over dette. Sånne folk henger litt igjen i det gamle, men de pleier å være greie nok på bunnen.

Er det bare meg som reagerer på at Sofie Elise og Dorthe får være der sammen? De er jo forretningspartnere som sikkert kommer til å støtte hverandre i tykt og tynt. Kunne vært interessant å få se Sofie Elise i aksjon uten pappa eller en annen voksen til å passe på og ordne opp. Hun er ikke akkurat 19 lenger.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

youcancallmejune skrev (27 minutter siden):

Kjersti Grini er vel så harry som noen kan bli, så ingen grunn til å jazze seg for mye opp over dette. Sånne folk henger litt igjen i det gamle, men de pleier å være greie nok på bunnen.

Er det bare meg som reagerer på at Sofie Elise og Dorthe får være der sammen? De er jo forretningspartnere som sikkert kommer til å støtte hverandre i tykt og tynt. Kunne vært interessant å få se Sofie Elise i aksjon uten pappa eller en annen voksen til å passe på og ordne opp. Hun er ikke akkurat 19 lenger.

Sier jo litt om hvor lite det er å ta av av celebs her til lands. En ting er hun og Dorthe, men de har jo også klart å stue inn medprogramlederen hennes i GKN der også. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

youcancallmejune skrev (1 time siden):

Dette ble filmet i fjor vår tror jeg, april /mai. Kanskje det var her Dorthe og Sophie Elise ble kjent for første gang noe som siden trigget samarbeidet? Jeg ser ikke på GKN så jeg vet ikke når SE begynte der...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ab_naturals skrev (22 minutter siden):

Dette ble filmet i fjor vår tror jeg, april /mai. Kanskje det var her Dorthe og Sophie Elise ble kjent for første gang noe som siden trigget samarbeidet? Jeg ser ikke på GKN så jeg vet ikke når SE begynte der...

Nei jeg tror de har samarbeidet om garn og genser en god stund før innspillingen her. Altså kjenner de hverandre ganske godt på forhånd. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (6 timer siden):

Til Øyunns forsvar kom ikke reaksjonen hennes fra ingenting, kjæresten hennes har nok opplevd sin del av rasisme, og det kan være vondt når de en er glad i opplever slikt. 
( men jada, å ta til tårer er «mye») 

Og hennes fremtidige barn, kanskje?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Godt nyttår! :) 

Har blandede følelser ovenfor dagens episode. Jeg ble umotivert uten at jeg helt skjønner hvorfor, men det kan være at jeg er mørbanket av konseptet Farmen. Etter å ha telt opp så er det fire som jeg gleder meg til å se videre, tre jeg overhodet ikke har smaken på, to jeg kun vet navnet på og tre jeg ikke har noe kjennskap til. Så potensialet ligger vel der for at det blir bra også for meg etterhvert. Ellers var episoden helt grei. 

Grini med en hjernefis på TV som hun nå må stå til rette for både inne på Farmen og ovenfor Norge.
Kjersti Grini har trendet på Twitter i hele dag, og det er ikke måte på hva hun får høre, enda er ikke episoden sendt på TV enda.

Synes folk kan gi henne litt slakk. Vi alle kan være slepphendt med ord og uttrykk innimellom. Det som er viktig er å skille om det er vondsinnet eller ikke. I dette tilfellet var det overhodet ikke vondsinnet, men en blemme.

Jaja. Men vi er iallefall godt i gang ;) 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Godt nyttår! :) 

Har blandede følelser ovenfor dagens episode. Jeg ble umotivert uten at jeg helt skjønner hvorfor, men det kan være at jeg er mørbanket av konseptet Farmen. Etter å ha telt opp så er det fire som jeg gleder meg til å se videre, tre jeg overhodet ikke har smaken på, to jeg kun vet navnet på og tre jeg ikke har noe kjennskap til. Så potensialet ligger vel der for at det blir bra også for meg etterhvert. Ellers var episoden helt grei. 

Grini med en hjernefis på TV som hun nå må stå til rette for både inne på Farmen og ovenfor Norge.
Kjersti Grini har trendet på Twitter i hele dag, og det er ikke måte på hva hun får høre, enda er ikke episoden sendt på TV enda.

Synes folk kan gi henne litt slakk. Vi alle kan være slepphendt med ord og uttrykk innimellom. Det som er viktig er å skille om det er vondsinnet eller ikke. I dette tilfellet var det overhodet ikke vondsinnet, men en blemme.

Jaja. Men vi er iallefall godt i gang ;) 

Enig. Jeg synes det er flott at Adam sa ifra så fort det ble gjort en feil og ikke lager noe mer fuzz over det. Det som skuffet meg var at Grini fortsatt kommer til å bruke det ordet, for såpass voksne folk burde klare å lære av sine feil.

Det irriterer meg at Sophie Elise får så mye skjermtid. Og at hun seriøst tror at det hun bidrar med er hardt arbeid er lættis. Det som er typisk er at hun ikke føler seg verdsatt for den jobben hun gjør. "Ingen som ser mæ, buhuhu, ingen som sier noe positivt, buhuhu". Altså.... Come on. Og så gir hun opp etter ti sekunder når hun prøvde noen av de andre sine oppgaver... typisk. Må si Kevin Vågenes tok henne på kornet i "parterapi". Mæ mæ mæ. 

Så blir det spennende å se hva den feilen mellom Dorthe og Shaman egentlig går ut på. Er det overdrevet i reklamen? Tipper det, men blir gøy å se.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (8 minutter siden):

Enig. Jeg synes det er flott at Adam sa ifra så fort det ble gjort en feil og ikke lager noe mer fuzz over det. Det som skuffet meg var at Grini fortsatt kommer til å bruke det ordet, for såpass voksne folk burde klare å lære av sine feil.

Hun sier i intervju med dagbladet i dag at hun har et annet syn på det og ikke vil bruke ordet lenger. 

« Det gikk opp for meg at om man bruker det ordet i dag, så krenker man dem som har slåss for å bli kvitt den benevnelsen, og som ikke har valgt den selv. Saken ble enkel for meg, det er ikke et ord jeg lenger har tenkt til å bruke.» (Intervjuet her)

Man har ulike oppfatninger av ord/situasjoner, og det ser man her. Synes de løste saken bra tilslutt. Jeg håper at folk faktisk kan ta det her med litt fatning. Personlig reagerer jeg ikke på ordet (bruker det ikke dog), men jeg kan skjønne at dette er ubehagelig for andre. Øyunn har vel kanskje et annet syn også pga Levi. Det kan jo ha vært tidligere situasjoner som har trigget det. På farmen blåses jo også ting opp, tiltross for at de bare var Åå dag to. Mye nytt som skjer på kort tid og mange ulike personligheter sammen på et lite sted. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt rart at de blonde influencerjentene ble mer fornærma enn hun dama som i det minste faktisk er mørkere...? Når de først skal lage drama over at noen snakker om ei ku🤨 

Jeg syns det var litt unødvendig og det så for meg ut som om Kjersti sa det for å se hvordan folk ville reagere. Jeg mener hun sa det to ganger, uten å få respons første gangen. 

Vet ikke noe om henne fra før, men må være skikkelig kjipt når de ordna opp ganske fort i episoden, og nå må avisene og lignende lage styr over noe som skjedde for flere måneder siden og som Kjersti sikkert har innsett for lenge siden at hun ikke burde sagt. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anonym Bruker40041 skrev (1 minutt siden):

Vet ikke noe om henne fra før, men må være skikkelig kjipt når de ordna opp ganske fort i episoden, og nå må avisene og lignende lage styr over noe som skjedde for flere måneder siden og som Kjersti sikkert har innsett for lenge siden at hun ikke burde sagt. 

Kjersti Grini er ganske tøff og lar seg ikke pille på nesen (ut i fra hva jeg har sett, fulgt mye med på håndball) Så tror hun takler det ganske greit. Virket som hun synes det var verre at datteren måtte se det. Hun har lagt seg flat og sier at det ikke var vondt ment. 
Jeg ble nesten litt overrasket over at hun var så ydmyk, både på gården (for hun så det jo fra begge sider) og i intervjuer i dag.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym Bruker40041 skrev (19 minutter siden):

Er det ikke litt rart at de blonde influencerjentene ble mer fornærma enn hun dama som i det minste faktisk er mørkere...? Når de først skal lage drama over at noen snakker om ei ku🤨 

Jeg syns det var litt unødvendig og det så for meg ut som om Kjersti sa det for å se hvordan folk ville reagere. Jeg mener hun sa det to ganger, uten å få respons første gangen. 

Folk er dessverre uvitende til hva n-ordet egentlig betyr og historien til ordet. Bruker man det ordet i dag er man enten svært lite opplyst eller komplett idiot. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selbu skrev (10 timer siden):

Liker ikke Dorthe. Liker ikke Øyunn. Liker ikke ikke Kjersti. Liker ikke Sophie Elise. Liker ikke Isak hvis han liker Sophie Elise. Dette blir bra 😅

Vi har samme smak!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (36 minutter siden):

Hun sier i intervju med dagbladet i dag at hun har et annet syn på det og ikke vil bruke ordet lenger. 

« Det gikk opp for meg at om man bruker det ordet i dag, så krenker man dem som har slåss for å bli kvitt den benevnelsen, og som ikke har valgt den selv. Saken ble enkel for meg, det er ikke et ord jeg lenger har tenkt til å bruke.» (Intervjuet her)

Man har ulike oppfatninger av ord/situasjoner, og det ser man her. Synes de løste saken bra tilslutt. Jeg håper at folk faktisk kan ta det her med litt fatning. Personlig reagerer jeg ikke på ordet (bruker det ikke dog), men jeg kan skjønne at dette er ubehagelig for andre. Øyunn har vel kanskje et annet syn også pga Levi. Det kan jo ha vært tidligere situasjoner som har trigget det. På farmen blåses jo også ting opp, tiltross for at de bare var Åå dag to. Mye nytt som skjer på kort tid og mange ulike personligheter sammen på et lite sted. 

Ok, så bra at hun har innsett hvor feil det er. Ble bare overrasket over hvor lite hun gadd å bry seg da hun ble forklart hva hun gjorde feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...