AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #621 Del Skrevet 3. februar 2022 Skjønner forresten at disse damene sitter godt i det, når det er helt innafor å spandere en tredagers i Paris for så å trekke invitasjonen tilbake uten annen reaksjon enn okidoki. 😅 Kan allerede se for meg hvor mange sider tråden hadde blitt på kg om noen her hadde blitt utsatt for noe lignende. Anonymkode: cab18...bf0 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvelous Skrevet 3. februar 2022 #622 Del Skrevet 3. februar 2022 Sam Jones skrev (1 time siden): Jeg vet bare at han er hørselshemmet. I virkeligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #623 Del Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Orker ikke bla tilbake for å finne det igjen, men husker det var en som skrev at det måtte ble noe med den kjekke mannen i radiostudio, for de ville ikke lagt inn en kjekk mann uten grunn. Jajamensan 😝 likte bedre han andre jeg da, men var tydeligvis ikke noe kjemi der. Anonymkode: cab18...bf0 Jepp, noen på en av de første sidene spådde hele serien ganske greit 😄 Anonymkode: 111bf...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kira87 Skrevet 3. februar 2022 #624 Del Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Skjønner forresten at disse damene sitter godt i det, når det er helt innafor å spandere en tredagers i Paris for så å trekke invitasjonen tilbake uten annen reaksjon enn okidoki. 😅 Kan allerede se for meg hvor mange sider tråden hadde blitt på kg om noen her hadde blitt utsatt for noe lignende. Anonymkode: cab18...bf0 Kan jo hende at det bare var en reservasjon, da og at hun fikk pengene igjen. 😊 Syns forresten det var litt klein slutt. De kunne godt droppet siste scene og bare kuttet til credits når hun ser inn i kameraet og sier navnet på podcasten. Savner også callbacks fra SATC, de snakket jo om russiske horer når hun viste frem kjolen, og kunne godt nevnt at hun fikk kjolen av en russer. Samme med begynnelsen av denne episoden. Hun kunne heller nevnt at hun ble dumpet på en post-it-lapp av Berger enn å si «mannen min døde». Altså. Skulle det ikke være en litt humoristisk podcast? Det er jo nesten ingen sammenheng med den gamle serien bortsett fra personene. Og de er jo nevrotiske og helt annerledes de også. Er skuffet, jeg. Håper sesong 2 blir bedre, men tviler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 3. februar 2022 #625 Del Skrevet 3. februar 2022 Jeg synest jeg har lest at Aidan skulle dukke opp i serien, men ikke sett noe til det. Har innbilt meg det hele tiden og forventet nesten at hun skulle møte han i Paris siden han ikke hadde dukket opp enda 😅 Ble nesten litt skuffet, men har også alltid tenkt at hun kom til å ha en flørt med han podcast-fyren, men tenkte det kom til å bli mer sånn rebound-greier. Er enig i at den scenen med drømmen ble rar når de måtte kutte ut Big, det ble veldig åpenbart at scenen ikke var tenkt sånn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #626 Del Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Orker ikke bla tilbake for å finne det igjen, men husker det var en som skrev at det måtte ble noe med den kjekke mannen i radiostudio, for de ville ikke lagt inn en kjekk mann uten grunn. Jajamensan 😝 likte bedre han andre jeg da, men var tydeligvis ikke noe kjemi der. Anonymkode: cab18...bf0 De har vært ganske så forutsigbare hele sesongen. Læreren er nok mer en Aiden-type; snill og varm, men for lite spennende for Carrie, spesielt sett mot Big og podcast-produceren. I mitt stille (slemme) sinn har jeg også tenkt at etter Big, som må ha vært søkkrik, blir læreren litt for "fattig" (men nå har vel Carrie penger selv). Så fikk Miranda sin (foreløpige) happy ending. Skru tida tilbake til den opprinnelige serien; Miranda hadde aldri kastet bort en kjempemulighet slik dette internshipet er, for en mann/kjærligheten den gang. Hun har virkelig blitt som en nyforelsket tenåring denne sesongen, sluker Che med øynene, og er antakelig den eneste som synes "standup"-en deres er hysterisk morsom. Fryktelig synd at Steves siste scene ble at han alltid ville elske henne som nå tydeligvis gir fullstendig blaffen i ham. Charlotte har egentlig ikke hatt noen egne storylines i AJLT, hun har primært vært i fokus på grunn av barna. Voldsomt opplegg den they-mitzvaen, der er det også penger så det holder, tydeligvis. Seriens beste karakterer har vært Seema og Nya (og Anthony, som jeg liker mye bedre nå, enn i den opprinnelige serien). Anonymkode: 609a4...5c9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 3. februar 2022 #627 Del Skrevet 3. februar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Seriens beste karakterer har vært Seema og Nya (og Anthony, som jeg liker mye bedre nå, enn i den opprinnelige serien). Anonymkode: 609a4...5c9 Hadde lett sett på en spin off om bare livene til Seema, Nya og LTW. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 3. februar 2022 #628 Del Skrevet 3. februar 2022 Marvelous skrev (5 timer siden): I virkeligheten? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #629 Del Skrevet 3. februar 2022 missmcbeal skrev (3 timer siden): Jeg synest jeg har lest at Aidan skulle dukke opp i serien, men ikke sett noe til det. Har innbilt meg det hele tiden og forventet nesten at hun skulle møte han i Paris siden han ikke hadde dukket opp enda 😅 Ble nesten litt skuffet, men har også alltid tenkt at hun kom til å ha en flørt med han podcast-fyren, men tenkte det kom til å bli mer sånn rebound-greier. Er enig i at den scenen med drømmen ble rar når de måtte kutte ut Big, det ble veldig åpenbart at scenen ikke var tenkt sånn. Det innbilder jeg med at jeg har lest også - at Aiden skulle ha en rolle i serien. Hadde forøverig håpet at Samantha hadde dukket opp på broen i Paris. Evt. at vi kun så henne bakbra, de kunne brukt en stand-in. Likte Anthony best av alle 🥰 Anonymkode: 1f0f1...2f6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmuleSMitt Skrevet 3. februar 2022 #630 Del Skrevet 3. februar 2022 HBO har laget en dokumentar om And just like that, ligger ute nå: https://www.tv2.no/underholdning/14541512/ Ser muligens ut til at det blir en sesong 2? Traileren til den nye sesongen er publisert på YouTube, med en vel så kryptisk kommentar under. «Denne sesongen går kanskje mot slutten, men vi er ikke ferdige helt ennå», står det under videoen som HBO Max har lagt ut. Om denne kommentaren sikter til dokumentaren som slippes samtidig, eller om de hinter til en sesong 2, er fremdeles uvisst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #631 Del Skrevet 4. februar 2022 16 hours ago, missmcbeal said: Jeg synest jeg har lest at Aidan skulle dukke opp i serien, men ikke sett noe til det. Har innbilt meg det hele tiden og forventet nesten at hun skulle møte han i Paris siden han ikke hadde dukket opp enda 😅 Aidan lurte alle - nå må han ifølge god presseskikk legge seg flat, kanskje også holde pressekonferanse og stille i spørretimen 😄 Anonymkode: cab18...bf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2022 #632 Del Skrevet 4. februar 2022 I hvilke scener var Big klippet bort? La ikke merke til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #633 Del Skrevet 4. februar 2022 6 minutter siden, Djungelvrål said: I hvilke scener var Big klippet bort? La ikke merke til det. Hun begynte å drømme, og så bråvåknet hun før vi fikk se hva drømmen inneholdt, som åpenbart var Big. Anonymkode: cab18...bf0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 4. februar 2022 #634 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det innbilder jeg med at jeg har lest også - at Aiden skulle ha en rolle i serien. Hadde forøverig håpet at Samantha hadde dukket opp på broen i Paris. Evt. at vi kun så henne bakbra, de kunne brukt en stand-in. Likte Anthony best av alle 🥰 Anonymkode: 1f0f1...2f6 Ja, skulle ønske de involverte Samantha mer, men skjønner at det var vanskelig når Kim ikke ville være med. God idè med stand in bakgra på brua. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Aidan lurte alle - nå må han ifølge god presseskikk legge seg flat, kanskje også holde pressekonferanse og stille i spørretimen 😄 Anonymkode: cab18...bf0 Ahhaha fy søren, det er dårlig gjort. Men siden det er hint at det blir en sesong 2, kanskje han dukker opp da...? Jeg har alltid vært litt Team Aidan, og vi fikk jo bekreftelse i film nr. 2 at Aidan fortsatt er interessert i Carrie og Carrie må jo fortsatt være litt tiltrukket siden hun tross alt svarte på kysset, men hun innså jo da at det er Big hun vil være med. Men nå som Big ikke er der lenger, så ligger det litt i storyen hennes at hun skal finne tilbake til sin kjærlighet nr. 2. Nå er jo Carrie mer moden for Aidan, og Aidan som har hatt ekteskap og fått barn som han ønsket er kanskje ikke så opptatt av at han må gifte seg lenger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 6. februar 2022 #635 Del Skrevet 6. februar 2022 Så det er Cynthia sin feil... https://www.seher.no/kjendis/tonedov-pa-rase-og-kjonn/75033784 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #636 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg følte at den scenen der Carrie fortalte Miranda at det var teit å dra til LA med Che, var veldig lik den der Miranda sa til Carrie at det var dumt å dra til Paris med Petrovskij 😄 Og altså, den kjolen på brua.. så ut som en croissant. Som kanskje var passende når jeg tenker meg om 🙈 Anonymkode: ee687...4cf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #637 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg så nettopp den dokumentaren om hvordan oppfølgeren blir filmet. Jesus christ hvor mye klær og sko de har, og det ene er bare sara Jessica parker sitt lager av alt mulig. Altså jeg bare tenkte ikke over det gjennom alle de sesongene, hvor sykt mye klær det blir, merkeklær, som i dag er vintage og må være verdt en formue. Anonymkode: 111bf...d7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #638 Del Skrevet 16. februar 2022 Elsker SATC, denne var en skuffelse da det var for ulikt det originale og for krampeaktig PK som nevnt. Anonymkode: 2a129...a11 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #639 Del Skrevet 17. februar 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Elsker SATC, denne var en skuffelse da det var for ulikt det originale og for krampeaktig PK som nevnt. Anonymkode: 2a129...a11 Enig, men jeg vil tippe det hadde vært bedre hvis ikke de måtte skrive om på mye etter at overgrepsanklagene kom ut mot han som spiller Mr Big. Jeg har forstått det som at de kuttet ut mye pga det og sendte historien i en litt annen retning? Anonymkode: 0ef5c...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #640 Del Skrevet 18. februar 2022 Hva tenker dere om dette? https://www.dagbladet.no/kjendis/hun-er-en-los-kanon/75402907 Anonymkode: c0dc2...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå