Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi det skal hamres inn hvor utrolig gammel, treig, satt og kjedelig han er blitt, i motsetning til energiske, spennende og morsomme Che?  

Anonymkode: 609a4...5c9

Motsatt effekt hos meg, jeg var egentlig aldri så begeistret for Steve. Men sammenlignet med sjarmløse Che er han jo nærmest drømmemannen.

Anonymkode: cab18...bf0

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi det skal hamres inn hvor utrolig gammel, treig, satt og kjedelig han er blitt, i motsetning til energiske, spennende og morsomme Che?  

Anonymkode: 609a4...5c9

Han har jo alltid snakket sånn?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke denne serien like godt som selve SATC. Jeg syns det skjer mye på en gang, men samtidig så lite, om det gir mening? Jeg ser episodene uten å kjede meg altså, og vil selvsagt se ferdig sesongen fordi jeg har jo alltid vært stor fan av SATC, men kommer aldri til å se AJLT en gang til, slik jeg har sett alle sesongen av SATC mange ganger... 

Syns det er rart hvordan Miranda har gått ifra å være så stødig og selvsikker, til nevrotisk og "hysterisk". For ja, vil definere det litt slik. Jeg liker ikke helt hva de har gjort med karakteren hennes. Problemet er IKKE at hun skifter fil for en periode, men at man ser litt større forandringer i personligheten. Gjør ikke det hos Carrie og Charlotte, de er som de alltid har vært. Charlotte virker dog mindre prippen og litt mer åpen til sinns? Karakteren hennes har plutselig blitt litt liberal, kan det virke som, hun som alltid har vært konservativ og snill pike. Fortsatt snill pike da, men dere skjønner sikkert hva jeg vil frem til? Hva tenker dere? 

Sarah Jessica Parker skal ha kudos for at hun ikke har forandret seg EN DAG siden SATC, syns jeg. Samme karakter, samme person. 

Anonymkode: 6e376...ed9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid skuffa når episoden slutter, så må vel bety at jeg liker serien?

Men åh, den scenen med Steve og Carrie. Fine Steve, jeg vil ha en sånn! 😅

Anonymkode: ee687...4cf

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg er alltid skuffa når episoden slutter, så må vel bety at jeg liker serien?

Men åh, den scenen med Steve og Carrie. Fine Steve, jeg vil ha en sånn! 😅

Anonymkode: ee687...4cf

Jaaaa, den scenen var så fin! Fine Steve 😍 Og Miranda da som heller vil ha Che enn han.

Syns episodene bare blir kortere og kortere jeg. Vet ikke om de blir kortere eller om det bare er jeg som koser meg så fælt med serien at de virker kortere. Synd det er siste episode på torsdag :( men håper på flere sesonger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djungelvrål skrev (11 minutter siden):

Altså...12 cm hæler når du skal på dugnad.  🤣

Haha, da lo jeg godt! Og da hun tråkket oppi malingen med den ene skoen :hoho: 

Endret av jukkapalme
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.1.2022 den 3.58):

Dårlig serie. De har tatt en serie som var ikonisk, og nå er den bare dritt. Ingen av karakterene fra den gamle serien, er lik seg selv. Jeg misliker che så mye 👎🏻 Miranda elsket Steve over alt på jord, og de hadde et flott forhold. Nå sier hun at det alltid har vært dårlig. Det stemmer ikke! Savnet også den gamle carrie. Håper vi får se Aiden i nye serien ❤️

Anonymkode: f297e...db2

synes aldri Steve og Miranda passet spesielt godt sammen, og de var jo av og på lenge såvidt jeg husker. Har alltid tenkt at Mirandas kjærlighet til Steve fremsto som en livsløgn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucille skrev (På 28.1.2022 den 22.39):

synes aldri Steve og Miranda passet spesielt godt sammen, og de var jo av og på lenge såvidt jeg husker. Har alltid tenkt at Mirandas kjærlighet til Steve fremsto som en livsløgn. 

Noen ganger er det jo slik at motsetninger tiltrekker, og Steve og Miranda har jo hele tiden vært det motsatte av hverandre. Men jeg har tenkt litt som deg, de passet jo aldri 100% sammen. Eneste var vel sexen kanskje? Hun valgte en god far til sitt barn da, selv om hun i utgangspunktet ikke var så gira på barn. 

Anonymkode: 6e376...ed9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har AJLT fortsatt ikke sagt unnskyld til russiske kvinner? 

Anonymkode: 39360...f78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.1.2022 den 22.02):

Hvorfor snakker Steve med babystemme, stammer, snøvler, lesper og klarer ikke å uttale en eneste bokstav riktig??:flau:

Anonymkode: ff761...9f6

Fordi han har hørselsproblemer i virkeligheten sannsynligvis. Da kan man ha endel problemer med uttale.

Endret av Sam Jones
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 15.15):

Har AJLT fortsatt ikke sagt unnskyld til russiske kvinner? 

Anonymkode: 39360...f78

For hva?

Anonymkode: 111bf...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For hva?

Anonymkode: 111bf...d7b

Sett 8.episode? 

Anonymkode: 39360...f78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sett 8.episode? 

Anonymkode: 39360...f78

Nei ikke enda,  skal sjekke ut 

Anonymkode: 111bf...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble litt overtydelig og klønete gjort hvor de hadde klipt bort Big i den siste episoden. Hadde vært bedre å droppe det helt. Og den historien med Che ble rett og slett aldri realistisk. Jeg tror faktisk aldri de ville laget tilsvarende der Miranda ga vennene og karrieren på båten om det var for en mann. Men når det er for "hen" blir det plutselig politisk korrekt. Jeg kjøper heller ikke den at Charlotte og mannen sånn uten videre begynner å kalle datteren sin for "de". 

Anonymkode: cab18...bf0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 1/27/2022 at 5:28 PM, AnonymBruker said:

Lily og Charlotte 😬 jeg nekter å tro at noen tar med mødrene sine når de.. nei.

Steve er en fin fyr, fortjener bedre enn Miranda. Selv om han vel var utro en gang i tiden han også.

Hvorfor må man på død og liv ta av gifteringen selv om man er blitt enke?

Che blir ikke mindre uspiselig av kommentaren "du er den eneste jeg ligger med akkurat nå"

Ellers en ganske kjedelig episode. Men jeg likte den "du vet at holocaust" - OOOOUTTT!!!

 

Anonymkode: cab18...bf0

Enig i nesten alt du skriver, men må bare få sagt at det var ekstremt likt da jeg skulle prøve livets første tampong for 20 år siden! Husker det nesten som om det var i går men mamma måtte være med inn og "hjelpe" aka forklare og guide. Fikk den ikke ordentlig inn da😅 Kjente meg hvertfall godt igjen i den scenen på badet. Har dog aldri bedt noen om å dra ut tampongen..

Anonymkode: 68b2c...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sam Jones skrev (På 1.2.2022 den 21.24):

Fordi han har hørselsproblemer i virkeligheten sannsynligvis. Da kan man ha endel problemer med uttale.

Jeg er utdannet logoped, og dette tviler jeg på er tilfellet her. Jeg registrerer at feks Adam Sandler snakker på samme måte. Kan det være en slags sosiolekt?

Anonymkode: ff761...9f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg er utdannet logoped, og dette tviler jeg på er tilfellet her. Jeg registrerer at feks Adam Sandler snakker på samme måte. Kan det være en slags sosiolekt?

Anonymkode: ff761...9f6

Jeg vet bare at han er hørselshemmet. 

Endret av Sam Jones
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke bla tilbake for å finne det igjen, men husker det var en som skrev at det måtte ble noe med den kjekke mannen i radiostudio, for de ville ikke lagt inn en kjekk mann uten grunn. Jajamensan 😝 likte bedre han andre jeg da, men var tydeligvis ikke noe kjemi der.

Anonymkode: cab18...bf0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...