AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #581 Del Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Krenk og bli krenka! Gud bedre. Anonymkode: d0c76...79f Hæ? Mener du virkelig at det er ok å si det? At serien som skal liksom være så woke og inkluderende skal tillate seg å si et slikt søppel? Anonymkode: 39360...f78 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #582 Del Skrevet 23. januar 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hæ? Mener du virkelig at det er ok å si det? At serien som skal liksom være så woke og inkluderende skal tillate seg å si et slikt søppel? Anonymkode: 39360...f78 Har du ikke hørt det? Hvite, heterofile og "cis" har ikke rett til å bli krenket for en dritt 🙄 Vi er så "priviligerte" må vite. Anonymkode: 7109f...4c9 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #583 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): «Russian hooker»?? Really? Aha, skjønner. Man kan ikke si noe negativt om noen unntatt russere, tydeligvis. Kommer ikke til å se resten av denne nasjonalistiske dritten. Anonymkode: 39360...f78 Du har faktisk et poeng her. Har merket meg det samme, at det er greit å bruke nedsettende betegnelser på russere. Anonymkode: b1726...921 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #584 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du har faktisk et poeng her. Har merket meg det samme, at det er greit å bruke nedsettende betegnelser på russere. Anonymkode: b1726...921 Gammeldagse fordommer lever i beste velgående når det gjelder etnosentrisme 🤔 Anonymkode: a0cd6...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #585 Del Skrevet 24. januar 2022 Zooey skrev (På 20.1.2022 den 20.36): Synes det er morsomt at Carrie holder på å bli en av disse "gærningene i New York" med plasthansker og skaut 😄 Haha! Mange av oss som smugrøyker i ny og ne kjenner oss igjen i røykehanskene 😄 Anonymkode: 2cac8...510 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 24. januar 2022 #586 Del Skrevet 24. januar 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: Du har faktisk et poeng her. Har merket meg det samme, at det er greit å bruke nedsettende betegnelser på russere. Anonymkode: b1726...921 Det er litt typisk for serier og filmer fra USA generelt. Jeg vet for eksempel ikke hvor mange actionfilmer jeg har sett der skurkene har øst-europeisk aksent, men det er grådig mange. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #587 Del Skrevet 24. januar 2022 17.11 skrev (13 minutter siden): Det er litt typisk for serier og filmer fra USA generelt. Jeg vet for eksempel ikke hvor mange actionfilmer jeg har sett der skurkene har øst-europeisk aksent, men det er grådig mange. Henger nok igjen fra den kalde krigen. Samt at ingen tør å tirre på seg kineserne, og da har man ikke så mange andre nasjoner på størrelse med USA som er naturlige antagonister. Anonymkode: 60624...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #588 Del Skrevet 25. januar 2022 Kommentarfeltet på Just Like That sin Instagram koker! Fortjent. Anonymkode: 39360...f78 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #589 Del Skrevet 25. januar 2022 Siden Miranda blir stadig mer usympatisk og nevrotisk i denne serien, var det godt å se Cynthia Nixon i en langt bedre rolle som peppermø i The gilded age. Anonymkode: cab18...bf0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 26. januar 2022 #590 Del Skrevet 26. januar 2022 Sjokopuddingen skrev (På 24.12.2021 den 0.31): Og jeg forstår det må være veldig tungt å miste mannen sin, men hvor mye tid av serien skal Carrie fortsette å bruke tid på å sutre over Big .. det begynner å bli kjedelig. Og denne politisk korrektheten er helt latterlig. Du har aldri opplevd ekte kjærlighet, eller? Liker serien veldig godt og synes det er dumt det bare er to episoder igjen. Når de to episodene er sett skal jeg ta frem alle sesongene og se hele SatC-samlingen 00'-style, - på DVD 😂 Sjarmen med å bytte dvder kan kanskje hjelpe meg å glemme det faktum at Big er død og dette kanskje er det siste vi ser av jentene sammen. Håper på flere sesonger! Forresten veldig gøy de har klart å samle så mange skuespillere fra SatC, moro å se de igjen. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 26. januar 2022 #591 Del Skrevet 26. januar 2022 Ugresset skrev (7 timer siden): Du har aldri opplevd ekte kjærlighet, eller? Liker serien veldig godt og synes det er dumt det bare er to episoder igjen. Når de to episodene er sett skal jeg ta frem alle sesongene og se hele SatC-samlingen 00'-style, - på DVD 😂 Sjarmen med å bytte dvder kan kanskje hjelpe meg å glemme det faktum at Big er død og dette kanskje er det siste vi ser av jentene sammen. Håper på flere sesonger! Forresten veldig gøy de har klart å samle så mange skuespillere fra SatC, moro å se de igjen. En venninne fortalte meg at de har bestemt seg for å lage en sesong to - jeg har ikke sett det ( men ikke lett etter det heller..) . Men om de skal lage en sesong til så er det jo håp for både det ene og det andre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #592 Del Skrevet 27. januar 2022 Lily og Charlotte 😬 jeg nekter å tro at noen tar med mødrene sine når de.. nei. Steve er en fin fyr, fortjener bedre enn Miranda. Selv om han vel var utro en gang i tiden han også. Hvorfor må man på død og liv ta av gifteringen selv om man er blitt enke? Che blir ikke mindre uspiselig av kommentaren "du er den eneste jeg ligger med akkurat nå" Ellers en ganske kjedelig episode. Men jeg likte den "du vet at holocaust" - OOOOUTTT!!! Anonymkode: cab18...bf0 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #593 Del Skrevet 27. januar 2022 Har jeg gått glipp av noe, eller får man ikke vite hvordan det gikk da Miranda dro til Cleveland? Anonymkode: 7c1e2...93b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #594 Del Skrevet 27. januar 2022 Marvelous skrev (På 1/21/2022 den 18.59): Jeg hadde gjort det for gode venner anytime, men det er meg da 🤷♀️ Ja såklart, det ville vel alle! Men å ønske det? De gangene noen nær meg har gått bort har jeg bare ville være alene. Jeg tror jeg ville følt mye sosial kontakt i en slik periode som en enorm tilleggsbelastning (men har aldri opplevd at noen ikke respekterer at jeg vil være i fred). Det kommer kanskje litt an på om man er introvert/ekstrovert? Eller bare hvordan man håndterer sorg. Anonymkode: 95811...952 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #595 Del Skrevet 27. januar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Lily og Charlotte 😬 jeg nekter å tro at noen tar med mødrene sine når de.. nei. Steve er en fin fyr, fortjener bedre enn Miranda. Selv om han vel var utro en gang i tiden han også. Hvorfor må man på død og liv ta av gifteringen selv om man er blitt enke? Che blir ikke mindre uspiselig av kommentaren "du er den eneste jeg ligger med akkurat nå" Ellers en ganske kjedelig episode. Men jeg likte den "du vet at holocaust" - OOOOUTTT!!! Anonymkode: cab18...bf0 Hva skjedde i episoden? Anonymkode: 7109f...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvelous Skrevet 27. januar 2022 #596 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har jeg gått glipp av noe, eller får man ikke vite hvordan det gikk da Miranda dro til Cleveland? Anonymkode: 7c1e2...93b Jeg måtte selv se om det var en episode jeg gikk glipp av, men nei ser ikke ut som om de kommer til å nevne Cleveland noe mer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #597 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hva skjedde i episoden? Anonymkode: 7109f...4c9 Charlotte instruerer Lily i hvordan bruke tampong. Lily på do og Charlotte sitter i badekaret bak dusjforhenget/står utenfør badet å snakker gjennom døren. Anonymkode: bf84c...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #598 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ellers en ganske kjedelig episode. Men jeg likte den "du vet at holocaust" - OOOOUTTT!!! Anonymkode: cab18...bf0 Det var det mest gjenkjennbare i hele episoden 🤣 og eneste gangen jeg har likt Anthony! Eneste riktige reaksjon imo. Anonymkode: a0cd6...694 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #599 Del Skrevet 27. januar 2022 Hvorfor snakker Steve med babystemme, stammer, snøvler, lesper og klarer ikke å uttale en eneste bokstav riktig?? Anonymkode: ff761...9f6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #600 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor snakker Steve med babystemme, stammer, snøvler, lesper og klarer ikke å uttale en eneste bokstav riktig?? Anonymkode: ff761...9f6 Fordi det skal hamres inn hvor utrolig gammel, treig, satt og kjedelig han er blitt, i motsetning til energiske, spennende og morsomme Che? Anonymkode: 609a4...5c9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå