Gå til innhold

Kan kjendisen ha blitt såret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hun har sett den. Sier det var uheldig at jeg sletta kommentaren min. Kjendisen kan ha sett på meg som en som ikke sto for det jeg skrev el ikke likt at det blir synlig at noen sletter det de skriver. Kjæresten min vet at jeg er stor fan av personen. Ikke utseendet el hekta på noe vis. 

Hun fleipet også med at siden jeg er så kjekk så syns kjendisen det var kjipt av meg å slette.

Anonymkode: 5f21c...db4

Hjeeeeelp

Anonymkode: 90fff...d83

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du bør reflektere litt over dette med å ta ansvar for andre sine følelser, TS. Du har ikke gjort noe galt, og det er virkelig ingen grunn til at hun skulle være såret på grunn av dette.  Hvis hun nå likevel skulle ha merket seg at du slettet innlegget og ble såret (noe de fleste her inne tror er lite sannsynlig, bare for å ha nevnt det igjen), så er det ikke ditt ansvar. Det er faktisk hennes ansvar å håndtere sine egne følelser. 

Vi kan aldri garantere at vi ikke sårer noen. Folk kan bli såret av det utroligste, sånn sett. Men så lenge vi har gjort vårt beste for å være hyggelige og ordentlige folk, så er det det meste vi kan kreve av oss selv. 

Hvis en person går rundt og blir opprørt og såret over «alt og ingenting», så er er det faktisk deres egen utfordring. Også dersom den personen har psykiske utfordringer. Klart vi skal prøve å ta hensyn, men det er også en grense for hvor mye man skal gå på eggeskall rundt andre.

Anonymkode: 16e98...09c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Herregud nå må du gi deg!!!!! Du vet da for pokker ingenting om hun så den eller ei!!!! 

Anonymkode: 24202...aa0

 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hjeeeeelp

Anonymkode: 90fff...d83

Nå må dere roe dere ned. TS ble oppfordret til å vise denne tråden til sin kjæreste for å få et nytt blikk på dette. Det er DET han sikter til når han sier "hun har sett den". Ikke til kjendisen. Han vet like godt som oss at ingen kan vite om hun har sett det han skrev. 

Når det er sagt må det jo være en grunn for at han ble blokkert, ikke sant? Samtidig er blokkeringen opphevet og dermed har kjendisen angret seg. 

Hvorfor ikke lese tråden skikkelig før dere kommenterer? 

Jeg støtter faktisk ts i å gå noen runder på dette. Jeg syns det er fint at han tenker gjennom om han sårer mennesker. Det er lite sannsynlig at han faktisk har såret kjendisen men det kan tenkes at kjendisen er en type som blir skuffet hvis folk sletter gode ting de har skrevet. Ts har jo også nevnt at de fleste skriver korte hilsener, mens han la seg litt i selen og skrev noe som skilte seg ut. 

Nå syns jeg det holder med at dette er creepy. Jeg syns ikke det. Jeg syns ts fremstår sympatisk og han sier selv han er høysensitiv. Det betyr det empatien er sterk hos han. Nytter ikke si til høysensitive at det bare er å roe seg ned. De gjør alt for at alle skal ha det bra. 

TS du har ikke gjort noe galt i det hele tatt. Kanskje kjæresten din har rett i fleipen sin. Kanskje kjendisen har lagt merke til deg tidligere og syns du er flott og ble skuffet når du slettet 😊du skrev jo at hun er singel. syns alle her er så "sikre" på at kjendisen syns du er creepy. Det tror ikke jeg. Jeg tror du har gledet henne. Så enten slettet hun deg av skuffelse eller så ble du automatisk slettet fordi siden hennes ikke tolererer at personer sletter innlegg. Skjer stadig vekk. Mest sannsynlig er det slik. 

Lykke til. Dette ordner seg. 

Alt godt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.11.2021 den 1.39):

Jeg følger en kjendis på FB. Har vært såkalt "topptilhenger" en stund. 

For noen dager siden la jeg inn en mld til henne der jeg takket for et fantastisk show og skrev mye om hvor fantastisk jeg syns hun er. Dette var det flere av mine kvinnelige venner som så og begynte erte meg med at jeg flørtet. (kjendisen er singel) 

Jeg ble så flau at jeg slettet kommentaren. Vet ikke om den var blitt lest, er jo umulig å vite. 

Så skulle jeg inn på siden hennes i dag og tommelen opp som vanligvis er blå var nå svart... Som om jeg ikke lenger følger henne. Fant heller ikke tidligere innlegg og ble veldig stresset. 

Jeg måtte tilslutt legge meg til som følger igjen.... Og fikk da se de nyeste innlegg. 

Men hvordan har dette skjedd? Jeg har ikke trykket på unfollow! Når mine kvinnelige venner så at jeg hadde slettet min kommentar så sa de at de ertet jo bare, det var den nydeligste kommentar de hadde sett og jeg valgte å slette den. 

Javel. Men kan kjendisen ha lest den og blitt lei seg for at jeg slettet? Kan hun ha slettet meg som følger? Er ikke det litt vel spesielt? Hun burde jo ikke bry seg og har tusenvis av følgere... Dette er en kjendis son har vært åpen om å slite med lite tro på seg selv. 

Er litt stressa på dette. Innspill? 

 

Anonymkode: 5f21c...db4

Å herregud. Få deg et liv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt SIKKEr på at du ikke har kommet borti "unfollow"-knappen ved en tilfeldighet? For det har skjedd meg flere ganger!

Anonymkode: 2e79d...539

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også dere andre her er fryktelig harde mot TS, kom igjen da, det er faktisk ganske vanlig å si "takk for konserten/utstillingen" til artister.

Anonymkode: 2e79d...539

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes også dere andre her er fryktelig harde mot TS, kom igjen da, det er faktisk ganske vanlig å si "takk for konserten/utstillingen" til artister.

Anonymkode: 2e79d...539

Eh, nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fjerna en kommentar du skrev, og kan ha vært borti unfollow samtidig.

Spiller jo ingen rolle. Du følger jo igjen.

"Kjendisen" kan ha lest den. Men ser ikke om du har sletta den senere. Får hun mange er det ikke lett å finne alle tilbake igjen.

FB siler notifications.

Som f eks med bursdaghilsner. Du får ikke 400 notifications på bursdaghilsnene, det står de og de personene pluss 380 andre har skrevet på veggen din.

Det er hyggelig å skrive takk for fin forestilling.

MEN så stopper det der! Alt etter det er creepy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MizzVic skrev (4 minutter siden):

Det er hyggelig å skrive takk for fin forestilling.

MEN så stopper det der! Alt etter det er creepy.

Jeg synes det er særdeles cringy å takke for fin forestilling jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg synes også dere andre her er fryktelig harde mot TS, kom igjen da, det er faktisk ganske vanlig å si "takk for konserten/utstillingen" til artister.

Anonymkode: 2e79d...539

Nei, det er virkelig ikke vanlig. 
Også den grandiose overskriften. Kan kjendisen ha blitt såret? Wtf :ler2:

Anonymkode: 4e443...42e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cole skrev (21 timer siden):

Eh, nei.

Eh jo -jeg jobbet i bransjen i flere år, og det rant inn med meldinger på facebook, på email (for de festivalene jeg jobbet på fikk jeg sett endel), folk prøver å komme seg backstage, folk kommer bort til scenen for å hilse på. Jeez folk kjøper jo til og med VIP biletter og betaler for å få hilse på, det er en egen greie for fans. Jeg har sett helt ville og gale Justin Bieber-fans og jeg har sett lange køer med menn i førtiåra som venter på Iron Maiden. Jeg har sett folk besvime foran Bjarne Brøndbo. På en "stort band"-konsert hadde vi en veldig ung fan som fikk lov å vente laangt ut mot morgenkvisten med faren sin på at bandmedlemmene skulle komme ned fra etterfest, han ville så gjerne ha autografer (og det fikk han, med klemmer på kjøpet!). Jeg har jobbet tett på mange artister og derav sett og vært borti mange fans, om du synes det er ukult å være fan av noe så er det helt greit, du kan også like et band over et annet, men å påstå at det ikke er vanlig å være fan eller oppføre seg som en er jo bare tåpelig -da undergraver du hele kulturbransjen, og mange andre bransjer også.

Å skrive "takk for konserten" er VELDIG vanlig, å være storfan av en artist er VELDIG vanlig (en kompis av meg reiste 15 mil forrige helg for å se et band han er fan av og har sett flust av ganger før).

Og er det en mindre artist så er det stor/større sjans for at artisten kjenner igjen/kjenner til noen av sine fans.

At en fan kan være redd for å bli for mye fan, det er også vanlig, det kan føles litt kleint å bli så rørt av en artist, skuespiller eller forfatter (eller politiker for den saks skyld, husker selv jeg ble litt skjelven i beina den gangen Gro Harlem Brundtland kom inn på jobben min en gang ikke mange årene etter at hun var "landsmoderen")

Og unnskyld meg, men fansen til Britney er vel de hun kan takke for friheten sin akkurat nå, hadde det ikke vært for "free-Britney" bevegelsen så hadde hun fortsatt vært under farens kontroll og hatt ham som verge.

At Ts kanskje overtenkte dette (han skulle jo ikke slettet den fine kommentaren sin fordi han hadde venner som liksom syntes det var så teit, noe det absolutt ikke var i min bok) det er nok ganske vanlig det når man er fan, han fortjener så visst ikke tyn for det. Jeg synes heller det var litt søtt jeg.

Jeg tror fortsatt at det at han plutselig ikke "fulgte" artisten mer var en tilfeldighet, ikke noe artisten gjorde med vilje, han (eller artisten mens hun så igjennom alt) har nok kommet borti knappen, kan være fb's skyld og for alt vi vet.

Anonymkode: 2e79d...539

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.12.2021 den 11.15):

Å skrive "takk for konserten" er VELDIG vanlig, å være storfan av en artist er VELDIG vanlig (en kompis av meg reiste 15 mil forrige helg for å se et band han er fan av og har sett flust av ganger før).

Du har jo helt meningsløse samme likninger. Er da ingenting spesielt med å reise 15 mil for å se et band eller en artist. Jeg har da reist til andre land for det samme.

Det er likefullt merkelig å skrive «takk for konserten», som om en kjendis leser kommentarene på FB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cole skrev (4 timer siden):

Du har jo helt meningsløse samme likninger. Er da ingenting spesielt med å reise 15 mil for å se et band eller en artist. Jeg har da reist til andre land for det samme.

Det er likefullt merkelig å skrive «takk for konserten», som om en kjendis leser kommentarene på FB.

Vel, Mayhem spiller konserter i disse dager, det gjør også Maria Mena og pga denne tråden tok jeg en kjapp tur innom på fb-sidene deres. Gjett hva jeg fikk se? Det er fritt frem å klage på fansen som takker artistene der inne også altså -om du tør under fullt navn da.

Screenshot (50)_LI.jpg

Screenshot (53)_LI.jpg

Screenshot (54)_LI.jpg

Anonymkode: 2e79d...539

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 30.11.2021 den 10.25):

Jeg synes også dere andre her er fryktelig harde mot TS, kom igjen da, det er faktisk ganske vanlig å si "takk for konserten/utstillingen" til artister.

Anonymkode: 2e79d...539

Det er ikke det at TS har skrevet en hilsen til denne såkalte kjendisen folk reagerer på, men at han stadig kverner og kverner på det samme, dikter opp historier i sitt eget hode, gjør antagelser om folk han ikke kjenner osv osv. Det er det som er creepy. 

Anonymkode: 0daad...7c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er ikke det at TS har skrevet en hilsen til denne såkalte kjendisen folk reagerer på, men at han stadig kverner og kverner på det samme, dikter opp historier i sitt eget hode, gjør antagelser om folk han ikke kjenner osv osv. Det er det som er creepy. 

Anonymkode: 0daad...7c6

Jeg er enig i at TS overtenkte dette, og vi skjønner jo at TS er en stor fan. Han kommer jo også tydeligvis fra en kjent familie selv, og skjønner at navnet hans blir gjenkjent mer enn "hvermansens", jeg tipper mange kjente/fra kjente familier ol. blir litt ekstra rundt det de deler offentlig under fullt navn på sosiale medier.

Poenget er jo uansett at TS har et godt hjerte, og fortjener ikke så mye dritt som det han får her.

Og jeg har egentlig for det meste bare svart på at JO, det er HELT vanlig å takke artister eller oppføre seg som "ville og gale fans" for den saks skyld, til og med i Metal-miljøet som dere ser over her.

TS lot seg desverre overtale til å slette en helt vanlig, og  veldig fin melding fordi noen andre syntes det var teit (og de tenkte sikkert mer over over alt dette siden TS kommer fra en kjent familie selv, de skulle liksom "redde ham fra å gjøre noe flaut", som ikke var flaut i det hele tatt) og Ts overtenkte det etterpå. Mer enn det var det ikke. Han fortjener ikke å bli kalt creepy av den grunn. Og dere her inne kverner mer over det nå enn han gjør.

 

Anonymkode: 2e79d...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 20.28):

Nummer tre er en seriemorder. Men han er sikkert kjekk.

Anonymkode: abc56...859

 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du har med en seriemorder til og med, på det eneste bildet av ham hvor han ikke ser sprøtt sprøyte klin gal ut. 
 

Anonymkode: f6648...c01

Haha, ser det jeg også nå, -og han er jo til og med avbildet i de oransje fengselsklærne på bildet, shit

Anonymkode: 2e79d...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...