Gå til innhold

Kan kjendisen ha blitt såret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg følger en kjendis på FB. Har vært såkalt "topptilhenger" en stund. 

For noen dager siden la jeg inn en mld til henne der jeg takket for et fantastisk show og skrev mye om hvor fantastisk jeg syns hun er. Dette var det flere av mine kvinnelige venner som så og begynte erte meg med at jeg flørtet. (kjendisen er singel) 

Jeg ble så flau at jeg slettet kommentaren. Vet ikke om den var blitt lest, er jo umulig å vite. 

Så skulle jeg inn på siden hennes i dag og tommelen opp som vanligvis er blå var nå svart... Som om jeg ikke lenger følger henne. Fant heller ikke tidligere innlegg og ble veldig stresset. 

Jeg måtte tilslutt legge meg til som følger igjen.... Og fikk da se de nyeste innlegg. 

Men hvordan har dette skjedd? Jeg har ikke trykket på unfollow! Når mine kvinnelige venner så at jeg hadde slettet min kommentar så sa de at de ertet jo bare, det var den nydeligste kommentar de hadde sett og jeg valgte å slette den. 

Javel. Men kan kjendisen ha lest den og blitt lei seg for at jeg slettet? Kan hun ha slettet meg som følger? Er ikke det litt vel spesielt? Hun burde jo ikke bry seg og har tusenvis av følgere... Dette er en kjendis son har vært åpen om å slite med lite tro på seg selv. 

Er litt stressa på dette. Innspill? 

 

Anonymkode: 5f21c...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lei seg for at du slettet? Heller at hun så den før du slettet og syns det var ekstremt creepy og fjernet deg som følger fordi hun ikke er komfortabel med at du følger henne og kontakter henne 

Anonymkode: 24202...aa0

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Blokka deg først sikkert og ombestemte seg igjen 

Anonymkode: 4fe82...0ee

Hvordan mener du hun har ombestemt seg? Jeg måtte jo legge meg til som følger igjen..  

Anonymkode: 5f21c...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg følger en kjendis på FB. Har vært såkalt "topptilhenger" en stund. 

For noen dager siden la jeg inn en mld til henne der jeg takket for et fantastisk show og skrev mye om hvor fantastisk jeg syns hun er. Dette var det flere av mine kvinnelige venner som så og begynte erte meg med at jeg flørtet. (kjendisen er singel) 

Jeg ble så flau at jeg slettet kommentaren. Vet ikke om den var blitt lest, er jo umulig å vite. 

Så skulle jeg inn på siden hennes i dag og tommelen opp som vanligvis er blå var nå svart... Som om jeg ikke lenger følger henne. Fant heller ikke tidligere innlegg og ble veldig stresset. 

Jeg måtte tilslutt legge meg til som følger igjen.... Og fikk da se de nyeste innlegg. 

Men hvordan har dette skjedd? Jeg har ikke trykket på unfollow! Når mine kvinnelige venner så at jeg hadde slettet min kommentar så sa de at de ertet jo bare, det var den nydeligste kommentar de hadde sett og jeg valgte å slette den. 

Javel. Men kan kjendisen ha lest den og blitt lei seg for at jeg slettet? Kan hun ha slettet meg som følger? Er ikke det litt vel spesielt? Hun burde jo ikke bry seg og har tusenvis av følgere... Dette er en kjendis son har vært åpen om å slite med lite tro på seg selv. 

Er litt stressa på dette. Innspill? 

 

Anonymkode: 5f21c...db4

Kjendis? Eller ikke..?. Spiller ingen rolle....er bare et lite menneske inni der og...tipper hun blokka deg jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lei seg for at du slettet? Heller at hun så den før du slettet og syns det var ekstremt creepy og fjernet deg som følger fordi hun ikke er komfortabel med at du følger henne og kontakter henne 

Anonymkode: 24202...aa0

Meldingen min var bare snill. Til og med kompisene mine sa det var utrolige fine komplimenter. Jeg bare orket ikke at det skulle oppfattes som flørt. Jeg burde ikke slettet....

Min kommentar var en av 300 bare så det er sagt. En hel haug som kontakter henne..  

Anonymkode: 5f21c...db4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ABM skrev (2 minutter siden):

Kjendis? Eller ikke..?. Spiller ingen rolle....er bare et lite menneske inni der og...tipper hun blokka deg jeg..

Hvordan kan jeg da klare å legge meg til igjen..? 

Anonymkode: 5f21c...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan kan jeg da klare å legge meg til igjen..? 

Anonymkode: 5f21c...db4

Jeg mener... Jeg har jo lagt meg til som følger igjen.. 

Anonymkode: 5f21c...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan kan jeg da klare å legge meg til igjen..? 

Anonymkode: 5f21c...db4

Dersom blokkeringen er opphevet. 

Anonymkode: e946b...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dersom blokkeringen er opphevet. 

Anonymkode: e946b...20e

Er ikke det litt spesielt? Å blokkere en følger som bare gir fine ryddige komplimenter....? For så å oppheve blokkering igjen? 

Det kan ikke ha vært noe med det jeg skrev. Men det kan ha vært fordi jeg slettet... 🤔Jeg hadde nok selv blitt litt undrende over det men ville jo ikke blokkert...?! Hva kan ha foregått i hodet hennes. Jeg er bare lei meg nå. 

Anonymkode: 5f21c...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har garantert lest kommentaren min da. Og så lagt merke til at jeg slettet. Shit. Men det positive er at jeg er lagt merke til. 

Hvordan gjør je dette godt igjen ? Hun har jo blitt fornærmet el irritert.   😔

Anonymkode: 5f21c...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjendiser er også mennesker som kan bli fornærmet, såret, lei osv... Jeg ble blokkert på fb av en kjendis for noen år siden. Hun svarte meg flere ganger på meldinger, en gang på en ganske personlig måte også. Men tydeligvis ble hun lei og det endte med at jeg ble blokkert. Ganske teit av meg. Hadde jeg vært henne, så hadde jeg ikke giddet å svart på såpass mange meldinger og innlegg som hun gjorde. 

Anonymkode: 728a7...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker ikke helt sannferdig. Kan godt hende du har utallige venner av begge kjønn, men for meg virker det ikke sannsynlig at de har sett eller blitt vist denne kommentaren din og attpåtil gitt den sine lovprisninger, det høres ut som noe du dikter opp for å overbevise oss om at kommentaren var helt uskyldig. Hvilket leder meg til å tro at den kanskje ikke var det.

Endret av Støvkost
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er ikke det litt spesielt? Å blokkere en følger som bare gir fine ryddige komplimenter....? For så å oppheve blokkering igjen? 

Det kan ikke ha vært noe med det jeg skrev. Men det kan ha vært fordi jeg slettet... 🤔Jeg hadde nok selv blitt litt undrende over det men ville jo ikke blokkert...?! Hva kan ha foregått i hodet hennes. Jeg er bare lei meg nå. 

Anonymkode: 5f21c...db4

Når venninnene hans begynte å erte han fordi meldingen var overkill flørt eller i værste fall seksuell trakassering så var det nok ikke bare en vanlig melding med et "ryddig kompliment". At venninnene etterpå sa at kommentaren var fin så var det bare for å trøste han. 

At han selv ble så nervøs for at meldingen var overkill og upassende at han slettet den selv sier jo rett ut at det ikke bare var et ryddig kompliment. Da hadde han ikke trengt å bli nervøs å slette den så han skjønte selv innerst inne et sted at den var over grensen... 

Anonymkode: 24202...aa0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun har garantert lest kommentaren min da. Og så lagt merke til at jeg slettet. Shit. Men det positive er at jeg er lagt merke til. 

Hvordan gjør je dette godt igjen ? Hun har jo blitt fornærmet el irritert.   😔

Anonymkode: 5f21c...db4

Eh la hun være i fred! Hun har fjernet deg fra følgerne sine og sendt tydelig signal om at hun ikke vil ha kontakt eller flere kommentarer fra deg! 

Du har ikke blitt lagt merke til som person men er en av mange creeps hun ikke gidder å deale med! 

Anonymkode: 24202...aa0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvkost skrev (Akkurat nå):

Du virker ikke helt sannferdig. Kan godt hende du har utallige venner av begge kjønn, men for meg virker det ikke sannsynlig at de har sett eller blitt vist denne kommentaren din og gitt den sine lovprisninger, det høres ut som noe du dikter opp for å overbevise oss om at den var helt uskyldig. Hvilket leder meg til å tro at den kanskje ikke var det.

Men det er faktisk sant. Jeg og de fleste vennene mine følger denne personen og var nylig på show med henne. 

Alt jeg skrev var snilt og fint og ren ros av vedkommende. Ikke creepy el noe... Er bare trist nå. Til og med beste kompisen min kom med et utsagn om at det må være den fineste meldingen hun må ha fått noen gang.. 

Anonymkode: 5f21c...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men det er faktisk sant. Jeg og de fleste vennene mine følger denne personen og var nylig på show med henne. 

Alt jeg skrev var snilt og fint og ren ros av vedkommende. Ikke creepy el noe... Er bare trist nå. Til og med beste kompisen min kom med et utsagn om at det må være den fineste meldingen hun må ha fått noen gang.. 

Anonymkode: 5f21c...db4

Ja, men den kan være creepy for mottager for det....

Anonymkode: 0d34d...f79

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når venninnene hans begynte å erte han fordi meldingen var overkill flørt eller i værste fall seksuell trakassering så var det nok ikke bare en vanlig melding med et "ryddig kompliment". At venninnene etterpå sa at kommentaren var fin så var det bare for å trøste han. 

At han selv ble så nervøs for at meldingen var overkill og upassende at han slettet den selv sier jo rett ut at det ikke bare var et ryddig kompliment. Da hadde han ikke trengt å bli nervøs å slette den så han skjønte selv innerst inne et sted at den var over grensen... 

Anonymkode: 24202...aa0

Nei. Det var ikke slik. Jeg skal skrive eksakt hva jeg skrev til henne så døm selv. Jeg har kjæreste og har ikke vært i nærheten av trakassering. 

Dette skrev jeg. 

Tusen takk for et fantastisk show. Du har en utrolig god evne til å formidle og å få oss lyttere til å kjenne oss igjen. Jeg ble løftet mange hakk i kveld. Takk for at du gleder så mange mennesker. Du er unik. Ønsker deg en fin førjulstid. 

 

Var dette virkelig creepy? 

Anonymkode: 5f21c...db4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kjendiser er også mennesker som kan bli fornærmet, såret, lei osv... Jeg ble blokkert på fb av en kjendis for noen år siden. Hun svarte meg flere ganger på meldinger, en gang på en ganske personlig måte også. Men tydeligvis ble hun lei og det endte med at jeg ble blokkert. Ganske teit av meg. Hadde jeg vært henne, så hadde jeg ikke giddet å svart på såpass mange meldinger og innlegg som hun gjorde. 

Anonymkode: 728a7...607

Hvordan merket du at du var blokkert? Var det slik jeg beskriver, at du ikke fant igjen siden til vedkommende slik du husket den? 

For min del har jo tydelig vedkommende angret blokkeringen da. .. Jeg har ikke skrevet noe galt og aldri tidligere kommentert, bare gitt tomler opp.. 

Anonymkode: 5f21c...db4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, du virker å sette deg veldig høyt her. Tro at du sårer henne ved å slette en kommentar du skrev? At det er viktig for henne at du gjør det godt igjen? At din kommentar er den fineste hun noen gang har fått? Ro deg ned. Meldingen din er en av mange tusen hun får hver måned og sannsynligvis ikke leser gjennom selv engang. Kan være helt tilfeldig at du ikke lenger var følger, Facebook kan ha oppfattet deg som en spam bot og fjernet deg. Ikke legg noe i dette! Det får deg bare til å virke mer creepy og besatt av henne..! 

Meldingen du skrev var ikke ille om det er sant at det bare er det du skrev, og du ikke er en stalker som skriver sånt på hver post. 

Anonymkode: 24202...aa0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...