Gå til innhold

Hva er det aller mest irriterende du vet om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

folk som absolutt skal klage og sutre over hver minste lille ting. 

for eksempel hvis noen forsøker å se på et TV-program, og så skal noen absolutt sutre og klage i det endeløse på grunn av hvor "elendig" de mener at hele dette TV-programmet er. 

Søppel, og forbanna dritt. Bare IDIOTER og "drittunger" som gidder å følge med på dette tullet! "finnes det virkelig ikke noe bedre å se på?" liksom, og masse forskjellige drittslenging. Det er selvfølgelig aldri mulig for dem som faktisk følger med på TV-programmet, å ta med seg hele TV-apparatet under armen (med alt som følger med av ledninger og dill dall) for å sette seg en helt annen plass, hvor dem faktisk får sitte i fred og ro for disse dritt-slengerne. 

men sånne folk kunne jo selvfølgelig bare valgt å bare pelle seg til Helvete langt vekk fra hele TV-skjermen. Overhodet ingen som "tvinger" sånne folk til å faktisk sitte der, hele forbanna kvelden. Men dersom noen bare skrur av TV, og går sin vei. Så begynner de umiddelbart å sutre og klage enda mer, fordi de ikke får "lov til" å se på TV lenger. Snakk om å snu kappen etter vinden...    

Anonymkode: 55ca6...09f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som prøver å normalisere narkotikabruk, og som gnåler om dette i drøssevis av tråder, som om det viktigste i verden er å dope seg. Viser virkelig hvor stor makt narko har over dem, det blir alt som betyr noe.

 

Anonymkode: 312ce...927

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Folk som smatter.

Anonymkode: 06590...5bc

Verst, tyggistygging :haar:

 

Anonymkode: 55577...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som går frivillig og med vilje inn på en penis-tråd(gjerne med «post et bilde av din penis» som tittel), blir så krenket av å se bilder av en penis og rapporterer tråden slik at den blir stengt. Jeg er kvinne selv, men skammer meg altså slik over slike kvinner. Hvorfor fremstille seg som så dumme og pripne?

Kvinner(unnskyld for å virke kvinnehatende, men vi er verst på dette feltet også) på 45+ år som ikke klarer å skru mobilen på lydløs. I konfirmasjoner, bryllup, dåp, begravelser eller hva enn det måtte være så ringer den forbanna mobilen på HØYEST MULIG VOLUM. Det slår aldri feil! Og det tar jo år og dag før de får tak i den mobilen og får tatt telefonen eller skru av. Går det an å sette den på lydløs med én gang? 
 

Menn 40+ i trafikken. Jeg sier ikke mer. 

Anonymkode: 17b47...94a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kvinner som går frivillig og med vilje inn på en penis-tråd(gjerne med «post et bilde av din penis» som tittel), blir så krenket av å se bilder av en penis og rapporterer tråden slik at den blir stengt. Jeg er kvinne selv, men skammer meg altså slik over slike kvinner. Hvorfor fremstille seg som så dumme og pripne?

Kvinner(unnskyld for å virke kvinnehatende, men vi er verst på dette feltet også) på 45+ år som ikke klarer å skru mobilen på lydløs. I konfirmasjoner, bryllup, dåp, begravelser eller hva enn det måtte være så ringer den forbanna mobilen på HØYEST MULIG VOLUM. Det slår aldri feil! Og det tar jo år og dag før de får tak i den mobilen og får tatt telefonen eller skru av. Går det an å sette den på lydløs med én gang? 
 

Menn 40+ i trafikken. Jeg sier ikke mer. 

Anonymkode: 17b47...94a

:klo: 

Anonymkode: 55577...476

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lyder av folk som spiser, kan til en viss grad tåle det når det gjelder barn, men voksne som lager lyd når de spiser gjør meg iltrende forbanna. Samme med hunder som slafser på seg selv, spiser, tygger på tyggebein og lignende. 

Anonymkode: d8311...f11

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

:klo: 

Anonymkode: 55577...476

Antar at alle forstår hva jeg mener når jeg sier at menn 40+ er de verste i trafikken…

Anonymkode: 17b47...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Antar at alle forstår hva jeg mener når jeg sier at menn 40+ er de verste i trafikken…

Anonymkode: 17b47...94a

Nei

Anonymkode: 55577...476

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (På 7.12.2021 den 9.37):

Det er jo ikke det når tittelen på tråden er "setteblødninger etter klokka fire??"

Aldri skjønt noe som helst av de trådene der.. er det såkalte "prøvere" som skriver de? Og hva er egentlig kriteriet for å være en "prøver", er det folk som sliter med å bli gravid?

Anonymkode: bfc23...538

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg også over tråden hvor man tolker graviditetstester, som er på mange tusen sider... Helt uforståelig at folk ikke bare går til legen og blir testet der, i stedet for å sitte her på forumet og tolke hjemmetestene opp og ned i mente... Hvem er disse folka?! De fremstår helt på bærtur...

Anonymkode: bfc23...538

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Irriterer meg også over tråden hvor man tolker graviditetstester, som er på mange tusen sider... Helt uforståelig at folk ikke bare går til legen og blir testet der, i stedet for å sitte her på forumet og tolke hjemmetestene opp og ned i mente... Hvem er disse folka?! De fremstår helt på bærtur...

Anonymkode: bfc23...538

Det er deres dagbok, du har ingen rett til å kritiserer de

Anonymkode: 55577...476

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbok over hva da? At de tar graviditetstest hver eneste dag? Jeg prøver å forstå greia...

Anonymkode: bfc23...538

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.12.2021 den 23.16):

Nei

Anonymkode: 55577...476

Neivel, da får du lure 

Anonymkode: 17b47...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tv-programmer som blir fjernet fra nett tv, på selve nyttårsaften! Får ikke tid til å se eller ta det opp i julen!

Tiden som går alt for fort. 

Forstyrrende ekle tanker som kommer!

Anonymkode: 979ae...499

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skrivefeil/dårlig språk:

"Henne(r) vil ikke bli med" --> Det korrekte er HUN vil ikke bli med

"Hen" (teiteste nyordet jeg vet om) --> Bruk han, hun, den/det eller personen/vedkommende/barnet etc...

 

 

 

 

 

Anonymkode: de8d1...9dd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå,kommunen som nekter oss å bruke BPA timer på natt. Det å ikke få sove om nettene fordi åtteåringen ikke sover, men er lysvåken og hyperaktiv og må ha tilsyn så ikke hen gjør noe farlig eller stikker av. 

Anonymkode: 72fbf...1cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Skrivefeil/dårlig språk:

"Henne(r) vil ikke bli med" --> Det korrekte er HUN vil ikke bli med

"Hen" (teiteste nyordet jeg vet om) --> Bruk han, hun, den/det eller personen/vedkommende/barnet etc...

 

 

 

 

 

Anonymkode: de8d1...9dd

Folk har forskjellige skrivemåter

Anonymkode: 55577...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Folk har forskjellige skrivemåter

Anonymkode: 55577...476

Men få av dem er riktige. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...