Gå til innhold

Hva er det aller mest irriterende du vet om?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Falske mennesker 

Folk som slenger drit/rykter 

Folk som bryter tilliten gang på gang

Smatting 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest En dråpe i havet

Husker at jeg ble vekket av denne en gang, den elefanten og spesielt denne sangen er ekstremt irriterende 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk mentalitet i næringslivet/offentlige, kunden har aldri rett, kunden er en uønsket plage. Eksempel, sjnord, jeg spør om konduktør kan dimme lyset til nattmodus. Hun ble snurt og hevdet det var i nattmodus, jeg tilføyde at jeg har reist såpass mye med nattog at jeg vet at dette lyset ikke er i nattmodus. Hun måtte snakke med en annen, kom tilbake og dimmet lyset til nattmodus. En annen passasjer ber den samme konduktør om å skru opp varmen litt.. Resultatet var at sjokoladen jeg hadde i en bærepose på gulvet smeltet. De har ikke en snøring på hvordan arbeidsplassen sin funker og blir ilsk når det påpekes. Mer norsk blir en ikke. 

Endret av Svinet
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er «for syke» for jobb, men ikke for alt som er gøy.

Anonymkode: c7de7...4b0

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasistmas/BLM etc, klimaaktivister, muslimer, høye strømpriser, folk som ikke kan kjøre bil, snø, dårlig musikk, ting som ikke virker, til tider jobben. 

Anonymkode: 0eca2...962

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk som er «for syke» for jobb, men ikke for alt som er gøy.

Folk må få lov til å leve livet sitt

Anonymkode: 55577...476

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Folk må få lov til å leve livet sitt

Ja, la oss alle leve livet med spons fra staten!

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bare tenker på seg selv og sitt, og som ikke evner å se at deres egoistiske oppførsel har konsekvenser for andre. 

Anonymkode: bd62c...7f0

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunder som handler det samme hver morning, men bruker laaaaang tid på å finne lommeboka fordi den er begravd i sekken.

Anonymkode: 03e84...d79

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å måtte forsvare en idiotisk arbeidsgiver utad overfor et spesielt publikum som ofte også er usedvanlig brødhodet, mens jeg innerst inne håper at bedriften skal gå konk. 

Tregt Internett og køer. 

Anonymkode: 92c60...8c5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har en mannlig venn, og vennskapet er så fint og du føler det er så godt å ha han å snakke med (du har ingen følelser for han mer enn vennskap) MEN så får han seg dame og plutselig er han helt sporløst forsvunnet fra ditt åsyn. Det irriterer meg at en mann lar en dame de nettopp har blitt sammen med få bestemme over han. Mistet en jeg så på som en god venn pga henne og det var virkelig kun en venn for meg. Men da var han vel ikke helt som jeg trodde heller siden han faktisk ikke har gitt lyd fra seg på 4 måneder.

Anonymkode: b91f5...4b1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Når man har en mannlig venn, og vennskapet er så fint og du føler det er så godt å ha han å snakke med (du har ingen følelser for han mer enn vennskap) MEN så får han seg dame og plutselig er han helt sporløst forsvunnet fra ditt åsyn. Det irriterer meg at en mann lar en dame de nettopp har blitt sammen med få bestemme over han. Mistet en jeg så på som en god venn pga henne og det var virkelig kun en venn for meg. Men da var han vel ikke helt som jeg trodde heller siden han faktisk ikke har gitt lyd fra seg på 4 måneder.

Har du kontaktet han da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hensynsløse folk og folk som "spyr" ut enhver tanke uten å reflektere over ordene før de snakker. 

Anonymkode: a24fe...0be

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har du kontaktet han da?

Jeg ringte han 1 gang, men fikk ikke noe svar. Har ikke prøvd å kontakte han mer etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver dialekt offentlig. Greit nok i en rask sms til vennelista, men det ser altså tilbakestående ut når man har en stor ig-konto og skriver Eplekake hva itj feil no, når naboen kun kåm en tur. 

Herreguuuud.

Anonymkode: cd999...a6e

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når disse automatiske håndvaskene ikke registrerer handa di å man står med såpete hender å gjør DJ-bevegelser.

Endret av Chomsky89
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg ringte han 1 gang, men fikk ikke noe svar. Har ikke prøvd å kontakte han mer etter det.

Så kjipt av han 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastleger som ikke bryr seg om pasientene, og bare sitter med trynet i skjermen.

Anonymkode: 73632...f85

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...