Polyester Skrevet 7. desember 2021 #61 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Folk spør om råd. Det forum delen er til Anonymkode: 55577...476 Ja og jeg synes det er irriterende at mange tror at deres graviditet, tiss eller eggløsninger er så viktig å dele med andre eller stille spørsmål om når det er mye raskere å google enn å opprette en tråd. Og dessuten finnes det egne familie og gravid-forumer de kan bruke. Det irriterer meg bare skikkelig, synes det er unødvendig. Beklager hvis det traff deg litt, men det er ikke ment personlig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #62 Del Skrevet 7. desember 2021 Polyester skrev (1 time siden): Ja og jeg synes det er irriterende at mange tror at deres graviditet, tiss eller eggløsninger er så viktig å dele med andre eller stille spørsmål om når det er mye raskere å google enn å opprette en tråd. Og dessuten finnes det egne familie og gravid-forumer de kan bruke. Det irriterer meg bare skikkelig, synes det er unødvendig. Beklager hvis det traff deg litt, men det er ikke ment personlig. Går greit, er mann selv men synes det er bra at de kan prate om og dele med andre, artig profilbilde forresten 😃 Anonymkode: 55577...476 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 7. desember 2021 #63 Del Skrevet 7. desember 2021 Kuldebølgen! Det er nok nå! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 7. desember 2021 #64 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 2.12.2021 den 11.47): Som i folk som ikke røyker? Anonymkode: 55577...476 Som de som har så mye imot røyk, og at andre røyker! Jeg røyker, det er mitt valg og jeg trives med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #65 Del Skrevet 7. desember 2021 TinaEmilie98 skrev (2 timer siden): Som de som har så mye imot røyk, og at andre røyker! Jeg røyker, det er mitt valg og jeg trives med det. Må få være lov å være i mot helsefarlige ting Anonymkode: 55577...476 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #66 Del Skrevet 7. desember 2021 Folk som ikke evner å gi seg mens leken er god Anonymkode: 55577...476 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 7. desember 2021 #67 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Må få være lov å være i mot helsefarlige ting Anonymkode: 55577...476 Det må du gjerne være, men drit i å trøkke din mening på meg og andre røykere. Anti-røykere driver sjikanering og heksejakt på oss røykere! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #68 Del Skrevet 7. desember 2021 TinaEmilie98 skrev (29 minutter siden): Det må du gjerne være, men drit i å trøkke din mening på meg og andre røykere. Anti-røykere driver sjikanering og heksejakt på oss røykere! Er lov å væte bekymret Anonymkode: 55577...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 7. desember 2021 #69 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er lov å væte bekymret Anonymkode: 55577...476 Trenger ikke å bekymre deg for meg! Jeg røyker, og trives med det! Kommer nok aldri til å slutte heller, selvom anti-røykerene syns det er så forferdelig 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #70 Del Skrevet 7. desember 2021 TinaEmilie98 skrev (2 minutter siden): Trenger ikke å bekymre deg for meg! Jeg røyker, og trives med det! Kommer nok aldri til å slutte heller, selvom anti-røykerene syns det er så forferdelig 😂 Ikke redd for lungekreft? Anonymkode: 55577...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #71 Del Skrevet 7. desember 2021 TinaEmilie98 skrev (2 minutter siden): Trenger ikke å bekymre deg for meg! Jeg røyker, og trives med det! Kommer nok aldri til å slutte heller, selvom anti-røykerene syns det er så forferdelig 😂 Enig med deg. Er ikke-røyker, men folk må faktisk få lov til å gjøre som de vil(så lenge det ikke går utover noen). Så røyk gjerne, men ikke kast sneipene på bakken, da går det plutselig utover noen. En mor må selvsagt få mase og uttrykke bekymring. Alle andre kan passe sine egne saker. Anonymkode: 17b47...94a 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 7. desember 2021 #72 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke redd for lungekreft? Anonymkode: 55577...476 Nei! Det er så mye man kan få kreft av uansett, eller så havner jeg plutselig i en ulykke… Man vet aldri hva livet bringer, så da velger jeg å kose meg, uten dårlig samvittighet! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #73 Del Skrevet 7. desember 2021 TinaEmilie98 skrev (Akkurat nå): Nei! Det er så mye man kan få kreft av uansett, eller så havner jeg plutselig i en ulykke… Man vet aldri hva livet bringer, så da velger jeg å kose meg, uten dårlig samvittighet! Har du noe i mot de som spiser mye usunt da? Bare lurer på om det ikke bare er med røyking Anonymkode: 55577...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 7. desember 2021 #74 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du noe i mot de som spiser mye usunt da? Bare lurer på om det ikke bare er med røyking Anonymkode: 55577...476 Hvorfor skulle jeg ha noe i mot det? Folk må da få spise det de liker og har lyst på! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #75 Del Skrevet 7. desember 2021 TinaEmilie98 skrev (Akkurat nå): Hvorfor skulle jeg ha noe i mot det? Folk må da få spise det de liker og har lyst på! Forstår Anonymkode: 55577...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #76 Del Skrevet 7. desember 2021 folk som går sykt sakte på offentlige plasser, og som velger å gå midt i "gåbanen" om det er fortau, i en butikk osv. Altså de går sykt sakte, men det er også umulig å komme rundt Anonymkode: 85a8c...672 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #77 Del Skrevet 7. desember 2021 Delt førsteplass akkurat nå er pandemien og kuldebølgen. Jeg føler meg veldig ferdig med begge deler, merker jeg. Anonymkode: c0016...7d9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #78 Del Skrevet 8. desember 2021 BARN. De skriker og hoier, spør dumme spørsmål og eier ikke folkeskikk. Anonymkode: 63d24...e39 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #79 Del Skrevet 10. desember 2021 Xenofober som trur alt utenfor den vestlige verden er farlig. Det er ikke farlig å dra på ferie til Afrika eller Midt-Østen. Slapp av. Anonymkode: dae84...4d7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #80 Del Skrevet 10. desember 2021 Når innlegg man rapporterer ikke blir slettet trass i at innlegget åpenbart bryter med reglene Folk som ikke bruker munnbind Anonymkode: 55577...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå