AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #21 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor er de? De har jeg aldri møtt jeg.. Anonymkode: 9c5a4...94b Alle kvinner blir sjekket opp av mange menn. Er jo sånn dere velger hvem dere skal ha sex med. Anonymkode: 5d0b4...3ea
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #22 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinner klarer seg nok i stor grad selv, altså økonomisk, med gode venninner som samtalepartnere og kanskje større mulighet for uforpliktende sex dersom det er ønskelig. Mens for menn tror jeg psykisk det lønner seg å være i et forhold. Nb: mine meninger, ingen vitenskapelig teori bak. Anonymkode: fcee0...972 Vel, som singel kvinne (frivillig) er dette spot on ihvertfall. Jeg får og gir empati til familie og venner. Og har en ff 😬 Et forhold er bare ikke noe vits per nå. Anonymkode: 9d613...973 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #23 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi kvinner er kravstore til partner. De gidder ikke formere seg med tapere. Hva som defineres som taper er opp til hver enkelt, men det er et par faktorer som går igjen og alle kvinner er enige om (dog ingen regel uten unntak) Det er ikke uten grunn at «Ola» har 5 barn med 3 forskjellige kvinner. Mens «Jens» har ingen og er ufrivillig barnløl. Anonymkode: 314ff...3b6 Vi er mange som har barn med "tapere". Vi kvinner burde nok tvertimot bli mer kritiske til hvem vi får barn med enn mindre kritiske. Veldig ofte får vi barn med umodne menn, og tror de skal modne i rollen. Det er veldig mange menn som er fedre som ikke burde vært det. Ikke er de nødvendigvis noen attraktive alfaer heller. Han jeg, ung og dum, fikk et barn med hadde ingen utdanning (hoppet av utdanning da jeg var gravid), fikk ingen, og i 40 årene klarer han ennå ikke styre økonomi. Absolutt ingen alfa. Anonymkode: 26b46...fcf 8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #24 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): For det første så er jeg enig i at det er individuelt. Det er klart, det meste er det. Men man kan ofte se tendenser som peker i den ene eller den andre retningen. Det er også mer sosialt akseptabelt å være ungkar, men nå tenker jeg ikke på hvordan samfunnet ser på de single, men hvordan de enkelte har det selv. Og til det siste du skriver mener jeg alene som i alene i et sivilisert samfunn, ikke på en øde øy 😅 Anonymkode: fcee0...972 Haha.. Fair enough. Ikke et særlig realistisk scenarioet i 2021 for den vanlige personen. Når det er sagt så er det en del praktiske ting som blir tyngre for en kvinne. Tunge løft, sjauing, fiksing av ting. Det blir uansett mye synsing. Finnes nok plenty av menn som trives i eget selskap. Selv er jeg en av dem. Men så har jeg heldigvis muligheten til å treffe damer og er normalt oppegående. Jeg er enig i at det er tøft for einstøinger som er sosialt klønete. Kvinner har som regel et større sosialt nettverk og er mer sosiale generelt. Dette er fordeler for en single kvinne. Det skal dere ha. Anonymkode: 63d5c...9fe
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #25 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vel, som singel kvinne (frivillig) er dette spot on ihvertfall. Jeg får og gir empati til familie og venner. Og har en ff 😬 Et forhold er bare ikke noe vits per nå. Anonymkode: 9d613...973 Men en eller en annen gang skal du late som du er interessert i en beta for å få forhold? Anonymkode: 5d0b4...3ea
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #26 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle kvinner blir sjekket opp av mange menn. Er jo sånn dere velger hvem dere skal ha sex med. Anonymkode: 5d0b4...3ea Jeg er i 30 årene, og hvor mange jeg har blitt sjekket opp av i livet kan jeg telle på en hånd. Så dette med sex har jeg måttet ordnet selv, men det er jo ganske enkelt ja. Menn blir jo med på det, men det blir bare med det da. Anonymkode: 9c5a4...94b 2
Gjest Wonderhowwonderwhy Skrevet 17. november 2021 #27 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enda en tråd om hvor synd det er på single menn. Dette er kvinneguiden, ikke mannesutreguiden. Du har dessuten ingen bevis på at flest ufrivillig single er menn. Det man derimot vet er at en stor andel ufrivillig menn er kvinnefiendtlige og har grusomme holdninger og personlighet. Og man vet et en stor andel ufrivillige kvinner er det fordi de har blitt voldtatt og ødelagt av menn. Single menn kan endre seg men traumatiserte kvinner lider hele livet. Anonymkode: 13840...ef8 Fikk bokstavelig talt frysninger når jeg leste innlegget ditt. Støtter denne 100%. De samme mennene som sutrer over barnløshet og «vanskelige» kvinner, er veldig ofte de samme mennene som skruppelløst og bevisst har utøvd fysisk og psykisk vold mot tidligere kvinner; både kjærester og samboere. Og så sitter disse mennene der, stusselige som de er, og både mener og føler at alle kvinner i verden skylder dem noe; mens alle kvinner de har vært verden for på et eller annet tidspunkt, lever i frykt, skam og smerte resten av livet.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #28 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er i 30 årene, og hvor mange jeg har blitt sjekket opp av i livet kan jeg telle på en hånd. Så dette med sex har jeg måttet ordnet selv, men det er jo ganske enkelt ja. Menn blir jo med på det, men det blir bare med det da. Anonymkode: 9c5a4...94b Jeg har aldri hverken blitt sjekket opp eller spurt om sex. Du er fortsatt i en mye bedre situasjon enn meg Anonymkode: 5d0b4...3ea
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #29 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det finnes selvsagt ufrivillige single og frivillig single blant alle kjønn. Men det virker som av de som er ufrivillig single så er de flest menn. Hva er grunnen til dette? Anonymkode: 05a85...52c Er dette en mannehater tråd? Har sett meg lei av tråder hvor ts fisker etter mannehat Typ " hvorfor er de fleste incell menn og hvorfor kan ikke incell oppføre seg?" Altså en tråd som er startet kun forbå slenge dritr om menn og egentlig ikke hadde noen plan om å faktisk fiskutere lignende problemstillinger Anonymkode: c27fd...7bd 1
Optimusprime Skrevet 17. november 2021 #30 Skrevet 17. november 2021 (endret) Wonderhowwonderwhy skrev (15 minutter siden): Fikk bokstavelig talt frysninger når jeg leste innlegget ditt. Støtter denne 100%. De samme mennene som sutrer over barnløshet og «vanskelige» kvinner, er veldig ofte de samme mennene som skruppelløst og bevisst har utøvd fysisk og psykisk vold mot tidligere kvinner; både kjærester og samboere. Og så sitter disse mennene der, stusselige som de er, og både mener og føler at alle kvinner i verden skylder dem noe; mens alle kvinner de har vært verden for på et eller annet tidspunkt, lever i frykt, skam og smerte resten av livet. Feil Kvinner må slutte å bruke egne personlige meninger og hva du" føler" ang en sak og presentere det som fakta Fakta er faktisk på vår side Forskning og studier viser at alle hunkjønn i naturen inkludert mennesker er ekstremt selektive. Rett og slett fordi de fleste av dere har få egg og bruker mye energi for å bære fra barn. Dette er noe til åbmed du burde vite fordi biologi læres allerede på vgs og biologi og evolusjonslære 101 alle burde vite noe Har ingenting med at menn er dumme slemme og blablabla slik som du prøver å framstille det Du er rett og slett patetisk, du kan ikke diskutere imot noe som er allmenn viten og konstantert av forskning og studier Kvinner er ekstremt kravstore med valg av menn det er helt latterlig menmen, sånn er det Når det gjelder at kvinner er vanskelige så har faktisk kvinner overflod av østrogen noe som gjør kvinner ustabile , dramatiske og overtenkere. Dette er IGJEN påvist av forskning at østrogen påviser slik oppførsel Vær så snill, grow the fuck up ikke motsi hva vi allerede vet fordi du ikke liker det Facts dont care about feelings Endret 17. november 2021 av Optimusprime 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #31 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri hverken blitt sjekket opp eller spurt om sex. Du er fortsatt i en mye bedre situasjon enn meg Anonymkode: 5d0b4...3ea Jeg vet ikke.. Den ene som var interessert var bortimot 40 da jeg var 19,den andre hadde psykisk utviklingshemning på moderat stadiet, den tredje utnyttet meg og den siste hadde dame (roter meg ikke borti opptatte menn). Har ikke hatt sex med mange, men det har stort sett vært dårlig fyllesex. Anonymkode: 9c5a4...94b 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #32 Skrevet 17. november 2021 24 minutter siden, AnonymBruker said: Men en eller en annen gang skal du late som du er interessert i en beta for å få forhold? Anonymkode: 5d0b4...3ea Å være "alfa" eller "beta" har ikke noe å gjøre med om en mann vil ha forhold eller ikke. En god mann er alfa, og en god mann er en familiemann, overhodet i familien som har denne tyngden på skuldrene. Som tenker på familiens beste og ikke sitt eget beste. En mann som bare tenker på seg selv er "beta", han er ikke moden nok eller voksen nok til å ha mer ansvar. Tøffelmenn er så klart ikke "alfa" heller, så å være i forhold gjør ikke en mann til "alfa". Men å ligge rundt viser heller ikke en sterk mann. Anonymkode: 9d7a7...316 2
Gjest Wonderhowwonderwhy Skrevet 17. november 2021 #33 Skrevet 17. november 2021 Optimusprime skrev (31 minutter siden): Feil Kvinner må slutte å bruke egne personlige meninger og hva du" føler" ang en sak og presentere det som fakta Fakta er faktisk på vår side Forskning og studier viser at alle hunkjønn i naturen inkludert mennesker er ekstremt selektive. Rett og slett fordi de fleste av dere har få egg og bruker mye energi for å bære fra barn. Dette er noe til åbmed du burde vite fordi biologi læres allerede på vgs og biologi og evolusjonslære 101 alle burde vite noe Har ingenting med at menn er dumme slemme og blablabla slik som du prøver å framstille det Du er rett og slett patetisk, du kan ikke diskutere imot noe som er allmenn viten og konstantert av forskning og studier Kvinner er ekstremt kravstore med valg av menn det er helt latterlig menmen, sånn er det Når det gjelder at kvinner er vanskelige så har faktisk kvinner overflod av østrogen noe som gjør kvinner ustabile , dramatiske og overtenkere. Dette er IGJEN påvist av forskning at østrogen påviser slik oppførsel Vær så snill, grow the fuck up ikke motsi hva vi allerede vet fordi du ikke liker det Facts dont care about feelings Uuuh, banneord og greier for å understreke poenget ditt. Imponert much….not. Kvinner er langt mindre kravstore enn menn i son leting etter en partner, og når dere endelig får tak i en vakker, selvstendig og oppegående kvinne som forguder dere og til og med elsker både dere og sex, så kicker det inn et eller annet merkelig innstinkt hos dere menn, som går ut på å minimere henne som person og å gjøre henne mindre verdt eller selvsikker enn hun er og burde være. Det finnes garantert smålige kvinner som oppfører seg like ille, men hva angår partnervold og trakassering, så troner mennene rimelig høyt over det motsatte kjønn. Muligens nettopp på grunn av at dere er i manko på nettopp kvinnelige hormoner og manglende empati og forståelse for andre enn dere selv og deres primitive behov for å bestemme og herse med andre. Hva angår ustabilitet hos kvinner i fht hormoner; hvem er det som begår desidert flest drap og utfører desidert styggest og mest brutal vold mot andre mennesker, både barn og voksne; svaret er (ikke overraskende..): forsmådde menn med ego-issues…
Anonymburker Skrevet 17. november 2021 #34 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er mange som har barn med "tapere". Vi kvinner burde nok tvertimot bli mer kritiske til hvem vi får barn med enn mindre kritiske. Veldig ofte får vi barn med umodne menn, og tror de skal modne i rollen. Det er veldig mange menn som er fedre som ikke burde vært det. Ikke er de nødvendigvis noen attraktive alfaer heller. Han jeg, ung og dum, fikk et barn med hadde ingen utdanning (hoppet av utdanning da jeg var gravid), fikk ingen, og i 40 årene klarer han ennå ikke styre økonomi. Absolutt ingen alfa. Anonymkode: 26b46...fcf Da lurer jeg på hva som du mener med tapere? Personlighetsmessig eller mangel på jobb/karriere/ambisjoner..? 1
Høyeheler Skrevet 17. november 2021 #35 Skrevet 17. november 2021 Det kan det være mange årsaker. Et forhold der vi bor under samme tak 24/7, 7 dager i uken, 52 uker i året, er helt utenkelig for meg. Det samme er det nok tillfelle for en del kvinner. Det fungerer bare ikke. Man kan ha et fast forhold, selv om man ikke bor sammen, hele året. For noen starter problemene. med et slikt forhold, etter en tid. Mannen lurer på hva hun driver med, om hun har en på si. Å vite at han ikke stoler på henne og i tillegg minstenker henne for være utro. Resultat, kvinnen klikker i vinkel, forhold slutt. 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #36 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er mange som har barn med "tapere". Vi kvinner burde nok tvertimot bli mer kritiske til hvem vi får barn med enn mindre kritiske. Veldig ofte får vi barn med umodne menn, og tror de skal modne i rollen. Det er veldig mange menn som er fedre som ikke burde vært det. Ikke er de nødvendigvis noen attraktive alfaer heller. Han jeg, ung og dum, fikk et barn med hadde ingen utdanning (hoppet av utdanning da jeg var gravid), fikk ingen, og i 40 årene klarer han ennå ikke styre økonomi. Absolutt ingen alfa. Anonymkode: 26b46...fcf Men om du får barn med en taper, og ikke var klar over alle disse tingene på forhånd. Hva gjør det deg? 🤡 Anonymkode: 63d5c...9fe 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #37 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er fordi det er en myte at markedsverdien rammer kvinner sterkest. Den rammer faktisk menn hardest. Gruppen som ikke har nok sosioøkonomiske status, eller har trekk som ikke blir vurdert som attraktive blant det motsatte kjønn. Dette kan være seg høyde, hår på hodet, gubbetendenser, eller holdninger. Dette kan tyde på at kvinner er langt mer selektive enn menn når det gjelder markedsverdi ironisk nok. Anonymkode: 63d5c...9fe Det burde være selvforklarende at av de to kjønnene, så er det det kjønnet som tar 100% av kostnaden med forplantning, som blir gravid, føder og ammer, som er mest selektiv hvis hun har noe valg. Anonymkode: b56a7...aad 10
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #38 Skrevet 17. november 2021 ClausSaus skrev (2 timer siden): Det korrekte svaret finner du hvis du ser på barnløshet: Ca 1 av 4 menn er barnløse ved fylte 45. Det tilsvarende tallet for kvinner er ca 1 av 7. Dette er en bemerkelsesverdig stor forskjell. Men det som skjer er at kvinner "gjenbruker" attraktive menn som allerede har barn, heller enn å få barn med mindre attraktive barnløse menn. Problemet blir da at det jo ikke er mange nok av de attraktive mennene… … så du får en bråte med alenemødre med en forskrudd forestilling om egen markedsverdi, som ikke skal "ta til takke med" de mennene som er tilgjengelig for dem. Og det er altså disse mennene som blir ufrivillig single. I naturen, blant de fleste avanserte dyrearter, så er tallet på hanner som ikke forplanter seg enda høyere. Anonymkode: b56a7...aad 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #39 Skrevet 17. november 2021 Optimusprime skrev (1 time siden): Feil Kvinner må slutte å bruke egne personlige meninger og hva du" føler" ang en sak og presentere det som fakta Fakta er faktisk på vår side Forskning og studier viser at alle hunkjønn i naturen inkludert mennesker er ekstremt selektive. Rett og slett fordi de fleste av dere har få egg og bruker mye energi for å bære fra barn. Dette er noe til åbmed du burde vite fordi biologi læres allerede på vgs og biologi og evolusjonslære 101 alle burde vite noe Har ingenting med at menn er dumme slemme og blablabla slik som du prøver å framstille det Du er rett og slett patetisk, du kan ikke diskutere imot noe som er allmenn viten og konstantert av forskning og studier Kvinner er ekstremt kravstore med valg av menn det er helt latterlig menmen, sånn er det Når det gjelder at kvinner er vanskelige så har faktisk kvinner overflod av østrogen noe som gjør kvinner ustabile , dramatiske og overtenkere. Dette er IGJEN påvist av forskning at østrogen påviser slik oppførsel Vær så snill, grow the fuck up ikke motsi hva vi allerede vet fordi du ikke liker det Facts dont care about feelings Er det sønnen til biologen som rir igjen? Anonymkode: 7b79b...9df 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #40 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette tror jeg er ganske individuelt. Jeg tror det er mer sosialt akseptert å være ungkar enn peppermø eksempelvis. Eller at kvinner greier seg bedre alene enn menn tror jeg er en myte. Se Bear Grylls "The Island" sesong 2. På andre episode hadde mennene klart å finne til andre siden av øyen og satt opp camp. På dag to var kvinnene lost i jungelen og måtte få hjelp av kamerateamet for å ikke omkomme av dehydrering. Anonymkode: 63d5c...9fe Det er studert og dokumentert at menn klarer seg dårligere uten kvinner, mens kvinner klarer seg vesentlig bedre uten menn. Det tas blant annet opp i serien Den utrydningstruede mannen, eller hva den het. Anonymkode: b56a7...aad 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå