Gå til innhold

Dagbok

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig trist dette var Hulder. Jeg føler så uendelig med deg. Det skulle jo ikke bli slik.

Lykke til i tiden som kommer. Husk at det er lov å sørge så lenge du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine::grine:

Å nei kjære Hulderjenta! Dette var utrolig urettferdig!

Tenker masse på deg og din kjære!

:klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innom med en klem jeg, Hulder jenta: :klem:

Selv om jeg ikke kjenner deg, annet enn fra KG, så tenker jeg ofte på deg. Sender deg masse gode tanker.

-Xavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har all min medfølelse, kjære vennen.

Jeg gråter og gråter når jeg leser om de siste dagene.

Du kommer deg igjennom dette, det er helt sikkert. Men vanskelig å tro...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Så gode dere er....

Har det vondt..

Går rundt med en spire-engel inni magen min, jeg vet ikke hvor lenge jeg holder ut dette. I går hadde jeg veldig vondt, i dag er det bare en stramhet. Ingen blødning. Orker ikke vente særlig lenger. Men har avtalt med sambo at jeg skal klare å prøve å vente noen dager til. Gynekologen anbefalte en uke. Bla a også fordi han noen få ganger, tre-fire liksom, i løpet av sin karriære (han var en godt voksen mann) hadde opplevd at den tilsynelatende livløse spiren hadde vokst og levde en uke senere.

Men det er ingen håp om det. Han trodde ikke det, vi tror ikke det. Jeg tror det i alle fall ikke. Alle graviditetstegn er borte. alle. Og har blitt det i løpet av de siste to ukene uten at jeg har skjønt det. Samtidig så har jeg skjønt det. For jeg har hatt økende uro for om det var liv. Tok til og med en test til på mandag for å sjekke om jeg virkelig var gravid. Fortalte det ikke til sambo en gang, for jeg syntes det var så patetisk. Den var knallpositiv,og jeg pustet litt mer lettet ut. Og så kom den brune utfloden på onsdag. Det var ikke for ingenting at legen ville berolige med med fosterlyden på fredag. Jeg fortalte jo henne om min uro. BAre så fryktelig trist at det er sant.

Og det er ingen sjans om å tenke på å komme videre før alt er overstått. Og det er i alle fall to uker til, da har jeg vært på kontroll igjen. Hva som skjer i mellomtiden vet jeg ikke enda. Jeg skal blø, og det skal være vondt og mye, det vet jeg. Men når..?

Hvorfor måtte dette skje..?

Alt er rast sammen...

Endret av Hulderjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Hulderjenta........Dette var utrulig trist å lese...... :tristbla:

Sidan eg har opplevd dette sjølv, hadde eg ein liten mistanke då du skreiv om utfloden, men eg ville ikkje gjere deg urolig, så eg skreiv ikkje noko innlegg i boka di den dagen. Det er jo mange som får brun utflod og opplever at kvalmen forsvinn uten at det er noko gale!

Eg trur det beste for deg ville vere å få ei utskraping. Trur det er bedre både psykisk og fysisk. Då blir du fortare ferdig med blødning og smerter slik at du kan begynne å sjå framover igjen. Det er dessuten ein viss sjanse for at kroppen ikkje klarer å kvitte seg med alt sjølv, slik at det ender med utskraping etter eit par veker uansett. Eg kan ikkje hugse at eg fekk noko alternativ då eg hadde MA. Men eg spurte ikkje heller. Ville berre bli ferdig med det.

Det er rart korleis intuisjonen av og til oppfattar at noko er gale. Eg og "visste" at noko var gale ca ei veke før MA blei bekrefta. MA blei forresten bekrefta i veke 11 og fosterert tilsvarte veke 8, akkurat sånn som med deg. Og då hadde eg sett eit bankande hjerte på UL 8+0 :tristbla:

Får håpe du klarer å bli gravid igjen ganske fort etter dette! Det er absolutt den beste medisinen for å komme over MA/SA. Kanskje blir det lettare for deg å bli gravid no som du allerede har vore gravid ein gang. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine::grine::grine:

Kjære hulderjenta.

Dette var fryktelig trist, jeg sitter her med tårer i øynene. Ta vare på hverandre i dagene fremover. Tenker masse på deg.

Vær sint, trist, frustrert, rasende og alle de andre følelsene som må ut. Lykke til.

:troest::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...